ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

14 עמודים«<56789>»
אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
arthur  
#121 נשלח : יום שישי 01 יולי 2011 15:16:18(UTC)
arthur


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/06/2011(UTC)
הודעות: 1,395

תודות: 16 פעמים
קיבל תודה: 183 פעמים ב 104 הודעות
אין מצב למצוא מקום להקים אוהל ללא תשלום באלגנטיות הא?

איך מבחינת לתפוס טרמפים שם?
arthur40725.5119675926
"The mountains are calling and I must go"

John Muir

ariebp  
#122 נשלח : יום שישי 01 יולי 2011 18:24:53(UTC)
ariebp


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/05/2011(UTC)
הודעות: 38

קיבל תודה: 24 פעמים ב 9 הודעות
בשני הישובים אין אפשרות לקמפינג פגשתי שני חברה משוויץ ש"גנבו" לינה על אחת המדשאות בבסטייה, אני אישית לא בעד אבל כול אחד וההחלטות שלו.

טרמפים אין לי ניסיון, בטח שמCONCA נראה לי קצת רחוק לטרמפים באוטובוס לקח שעתיים וחצי.
מCALVI יש פשוט הרבה שצריכים להגיע לתחילת המסלול אז זה המון עניין של מזל, ראיתי לא מעט שכדי לחסוך הלכו הכול ברגל כ 12 ק"מ שחלק עלייה, לטעמי הפתרון לחלוק מונית עם אחרים מה שאני הצלחתי לעשות- או אוטובוס שנוסע פעם ביום בלבד נדמה לי ב15:00
אסף בשן  
#123 נשלח : יום שישי 01 יולי 2011 22:17:08(UTC)
אסף בשן


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 20/01/2011(UTC)
הודעות: 136
גבר

תודות: 3 פעמים
קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
או להתחבר לחבורת צרפתים נחמדים שמרעיפים עליך יין וגבינות! אבל בכל מקרה אתה מוריד את הטיסות קצת פינוקי אוכל ומלונות אתה מגיע למחירים שרשמתי - זה היה בשביל שיבינו שאפשר גם כך
לגבי טרמפים - אני חזרתי בטרמפים מוויזאבונה לקאלבי אני לא יכול להגיד שזו היתה חוויה מרנינה - הקורסיקאים לא מתייחסים לתרבות בזאת בכבוד רב בוא נגיד...אבל עובדה שהצלחתי לא היתה לי ברירה היתה שביתת רכבות ו-אוטובוסים
רק אציין שחבר שלי שחזר לפני גם תפס טרמפ - עם בחור ממוצא אלגיראי שברגע שכילה שהוא ישראלי זרק אותו מהאוטו באמצע שום מקום אבל זה יכול לקרות היום בגל מקום באירופה פשוט צריכים להיות זהירים...זה הכל -
אני באגם בלד בסלובניה אחרי סופת ברקים מטורפת שהתחילה בשנייה שסיימתי להקים את האוהל מחכה לפיסת שמיים שתאפשר לי לטפס על הטריגלב
arthur  
#124 נשלח : שבת 02 יולי 2011 18:52:44(UTC)
arthur


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/06/2011(UTC)
הודעות: 1,395

תודות: 16 פעמים
קיבל תודה: 183 פעמים ב 104 הודעות
איפה קנית את הספר\מפות?
"The mountains are calling and I must go"

John Muir

ariebp  
#125 נשלח : יום ראשון 03 יולי 2011 10:33:51(UTC)
ariebp


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/05/2011(UTC)
הודעות: 38

קיבל תודה: 24 פעמים ב 9 הודעות
את הספר ניתן לקנות דרך האתר הנ"ל
http://www.ffrandonnee.fr/boutique/topo-guide.aspx?ref=067

20.7 ארו כולל משלוח
הספר בצרפתית אבל המפות שלו מעולות וניתן להבין מהסימנים את רוב המידע הדרוש
ariebp  
#126 נשלח : יום ראשון 03 יולי 2011 13:47:02(UTC)
ariebp


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/05/2011(UTC)
הודעות: 38

קיבל תודה: 24 פעמים ב 9 הודעות
סיכום GR20 קורסיקה יוני 2011
אריה בן פורת

מצורף גם קובץ WORD של הסיכום

הלכתי את המסלול כולו מצפון לדרום ב-14 ימים (13-29.6) יצאתי לבדי אבל פגשתי כמובן לא מעט הייקרים אחרים רובם צרפתים ורובם לא דוברי אנגלית, די הפתיע אותי מיעוט הזרים האחרים אפשר להסתכל על זה כמובן גם הפוך.
אני כותב כאן בהמשך מנקודת מבטי ה"צרה" טיפים והמלצות אבל לא רוצה שמשהוא ייקח את דברי כמדויקים, בסופו של יום המידע הוא סובייקטיבי וכול החלטה אמורה להיות על אחריותכם המלאה.
צרפתי גם לינקים לאתרים חשובים.
אתר עם המון מידע על המסלול:
http://corsica.forhikers.com/gr20

מתי לצאת?
אני אומנם משוחד אבל עדיין סבור שלמזלי בחרתי את התזמון הטוב ביותר, מוקדם יותר יש סיכוי גבוהה לגשמים וקור, יולי אוגוסט חם מאוד תחילת ספטמבר יכולים להופיע ניצני חורף וגם הכול כבר יבש תיתכן בעיה באספקה ברפיוגי'.
מזג האוויר היה מעולה ממש רק היומיים האחרונים היו מעט חמים גם בגלל שיורדים בגובהה, לא מעט זרימות של מים (לא בהכרח לשתייה) קצת שאריות של שלג גם הלכנו עליו.
הלילות היו קרירים אבל לא יותר מידי, רק כאשר היו רוחות היה קצת לא נעים.
לפי אנשי הרפיוגי' החלק הזה של יוני הפך להיות לעמוס ביותר בעונה, דבר שלטעמי לפחות הופך את המסלול לכיפי יותר.

צפון דרום? דרום צפון?
אני ממליץ על צפון דרום רק מסיבה אחת-זה מה שהרוב עושים ואז חברתית נוצרת חווית שביל מאוד נחמדה עם הזמן נוצרה במקרה שלי קבוצה של יותר מ-10 חברה שהיינו יושבים כול סוף יום יחד ברפיוגי' שותים בירה מנשנשים ומקשקשים.
כול הסיבות הבאות הן בעד ההליכה מדרום- ראשית קל יותר כך ניתן לבנות את השרירים למאמץ בצפון, מבצעים את ההגעה הארוכה בהתחלה- לחזור לארץ לכך לי יומיים אפרט בהמשך, והכי חשוב הצפון משמעותית מרשים יותר כך שרמת ההנאה כול הזמן עולה. אני אישית חוויתי יומיים די מאכזבים בתחילת החלק הדרומי.

כיצד להגיע?
טיסה לניס צרפת ומשם :
למתחילים בצפון- אוטובוס לנמל הימי הנמצא בצד השני של העיר כ45 ד' נסיעה ומשם מעבורת לקאלבי (Calviׂ)יש פעם ביום משם אוטובוס יש רק אחד ביום בשלוש בערך לקלאנזאנה (Calanzana) או מונית לחלוק עם אחרים כי יקר כ35 ארו ל12 ק"מ, לטסים, מהשדה תעופה של קאלבי יש רק מוניות אותו מחיר פחות או יותר לקאלאנזאנה.
אתר מידע אוטובסים:
http://www.corsicabus.org/busCalvi/CLY_Calenzana.html
למתחילים בדרום- אוטובוס לנמל הימי הנמצא בצד השני של העיר כ45 ד' נסיעה ומשם מעבורת לבסטייה ((Bastia יש פעם ביום או טיסה ואז מונית מהשדה לעיר כ12 ק"מ מרחק, משם אוטובוס הנוסע לפורטו-ואקיו (Porto Vecchio ),יש פעמיים ביום בוקר וצהריים, אבל יש לרדת ב (Santa Lucia )ליד בר- Bar U Colombu אבל לתאם מראש עם הGite בקונקא (Conca) איסוף, או ללכת 5 ק"מ מיותרים.
האתר של gite:
http://membres.multimania.fr/gitedetapeconca/
אני לקחתי טיסה בהלוך מניס כי הנחיתה הייתה כבר לאחר היציאה של המעבורת והחלטתי לשלם קצת יותר אבל לחסוך יום+עלויות לינה בניס, מהשדה בקאלוי חלקתי מונית עם עוד שני אמריקאים.
בחזור מקונקא הסעה של ה Jiteאוטובוס
אתר מידע אוטובסים:
http://www.corsicabus.org/busPVecchio/PVE_Bastia.html
ומעבורת מבסטייה לניס אבל שוב היא יוצאת רק בבוקר דבר שחייב אותי לישון בבסטייה-אין קמפינג בעיר לקחתי מלון זול כנ"ל בניס.
אתר הפרי:
http://www.corsica-ferries.co.uk/Pcorsica.srv;
הערה לגבי התחבורה הציבורית כשהיא פועלת היא מאוד יעילה ומדוייקת אבל צריך להיות מוכנים להפתעות, כול התקופה השהייה שלי למשל הייתה שביתת רכבות, דבר שהקשה מאוד על אלו שבנו על כך.


הכנות לפני
כושר- לעניות דעתי כמעט כול אדם המסוגל לשאת תיק כבד על הגב ומוכן למאמץ הפיזי הכרוך במסלול יכול לבצע אותו, כמובן זה לא פוטר מביצוע הכנה טובה לפני כולל הליכות באזוריים הרריים עם משקל מלא, אני אומר זאת כי פגשתי מגוון רחב של אנשים ממנוסים מאוד עם ציוד אולטרלייט עד בחורה מקסימה בחודש רביעי להריון עם תיק של 12 ק"ג על הגב, כך שמדובר בעיקר ברצון והבנה של הקשיים הצפויים וחשוב מכול הכנה נכונה.
משקל ציוד- לעניות דעתי היעד צריך להיות לא יותר מ-10 ק"ג של ציוד (לא כולל מים ואוכל-אפרט בהמשך)
כמובן שניתן ללכת עם יותר, פגשתי לא מעט שהלכו עם תיקים בסביבות ה20 ק"ג הכוללים מים ואוכל למספר ימים ועדיין שרדו יפה אבל לדעתי פחות נהנו.
תכנון-בעיקר דרכי הגעה וחזרה מנקודת ההתחלה והסיום כול היתר זורם מאוד יפה וניתן לקבל החלטות תוך כדי ההליכה מכיוון שנקודות העצירה המותרות מוגדרות , יש בספר הצרפתי סה"כ מידע די מעודכן, השביל מסומן מצויין כך שאין כול מקום לטעויות בהליכה ואין צורך בGPS.

המסלול
קודם כל יפה מאוד ושווה בהחלט את המאמץ, הנופים מגוונים ומשתנים בין הימים, החלק הצפוני יפה ומאתגר יותר מהדרומי, היומיים הראשונים בדרומי אותי קצת אכזבו אבל היתר היו יפים מאוד.
הספר מחלק את המסלול ל-15 ימי הליכה חלקם קצרים וחלקם ארוכים יותר ניתן כמובן לבצע מה שהחברה במסלול קוראים "דבל" כלומר ללכת שני קטעים ביום אחד, אני אישית לא בעד רק אם יש אילוצי זמנים. אני במקור תכננתי הליכה של 12 ימים כלומר 3 דבלים לבצע אבל מהר מאוד הבנתי שזה מיותר (שוב לפחות לטעמי) ההגעה המוקדמת לרפיוג' נותנת זמן התארגות נינוח הקמת האוהל כביסה מקלחת קפואה אבל לפחות ללא תור ואז לשבת בכיף עם החברה האחרים ולהנות מצ'טיג נחמד ולא בושה לומר קצת סתלבט.
אני חשבתי לעצור ליום מנוחה בויזוונה, מיותר לחלוטין אין שם מה לעשות לכן המשכתי, להגיע לקונקא לישון בJITE ואז לנסוע למחרת לבסטייה גם מיותר אין בעייה ללכת את היום האחרון (5 שעות) ולהספיק לאכול להתקלח ולקחת את ההסעה לאוטובוס של 13:00 לבסטייה.
לאלו שרוצים לבצע דבלים יש שניים שאני יכול להמליץ עליהם:
לפי הספר הצרפתי מקטעים 7+8 (רפיוג' Manganu עד רפיוגי' Londa) ולקחת בקטע 8 את הוריינט קצר ויפה יותר, מקטעים 10+11 (ויזוונה עד רפיוגי'Prati) מיד לאחר ויזוונה.

המלצה נוספת ביום הלפני אחרון כשיוצאים מרפיוגי' Asinau חובה לקחת את הוריינט של רכס Bavella אני לא עשיתי את זה ומצטער על כך המסלול הרגיל משעמם וארוך יותר.

עלויות
סה"כ כול התענוג יצא לי כ-1300 ארו כולל הכול, אפשרי לעשות ביותר וגם בפחות, כמה פחות קשה לי לומר אתן כאן פרוט מסויים וגם קצת מחירים של מצרכים וכול אחד יישפוט לפי מיטב יכולתו.
ישנתי רק באוהל במסלול והעלויות מחולקות כך:
מסלול- 500 ארו לינות+אוכל הרוב עצמאי (6 ארו ללילה באוהל,פחית קולה 3.5 בירה 6 לחם3-5 גבינה 10, חבילת פסטה 2.5 רוטב לפסטה 3.5 וכו' יקר....)
טיסות-ישראל-ניס-קאלוי, 550 ארו
מונית לקלאנזנה-36 ארו
חזרה מקונקא לבסטייה-25 ארו
מעבורת בסטייה ניס- 35 ארו
לילה בבסטיה ולילה בניס מלונות-90 ארו
ספר 20 ארו

אין אפשרות להוציא כסף מכספומטים לאורך כל המסלול כולל לא בעיירות ההתחלה האמצע והסוף- להערך בהתאם ולא מזיק לקחת לפחות 200 ארו רזרבה, שימוש באשראי גם לא אפשרי.

ספר\מפות
כפי שציינתי הספר הצרפתי מעולה ((A travers la montagne corse בשל המפות 1:25000 שלו אבל גם הספרים באנגלית די טובים והרבה השתמשו בהם, לגבי הזמנים בספר בצפון הוא מאוד שמרן כך שניתן לבצע בפחות מהמוגדר וזה כולל הפסקות, בדרום הספא משום מה יחסית מדייק יותר בהערכת זמני ההליכה.
אתר להזמנה 20.7 ארו כולל משלוח
http://www.ffrandonnee.fr/boutique/topo-guide.aspx?ref=067

לינה
ברפיוגי' יש להזמין מראש עולה 11 ארו, ברוב המקרים הם היו מלאים, כאשר זה קורה יש להם גם אוהלים שלהם שכבר מוקמים בשטח עם מזרונים באותו מחיר- היו ימים שגם כול האוהלים היו מאוכלסים אז לא לקחת סיכונים ולהזמין.
אני אישית ממליץ לחת אוהל ואז אתה גמיש לחלוטין ולא דרוש שום תאום רק לשלם במקום 6 ארו, אבל יש תחרות על תפיסת מקומות טובים כך שכמובן הראשון זוכה, ויש מקומות שאתה נאלץ לישון רחוק מהמבנה המרכזי והמקלחות, לדאוג לסנדלים.
למפונקים ביננו יש מספר אופציות להנות מלינה במלונות מיקומם:
קלאנזנה- היישוב ממנו מתחילים,לילה שלישי צמוד לרפיוגי' Ascu, קטע 6 בין Mori ל- Manganu יש קמפינג ומלון זה אתר סקי, בסוף קטע 9 ויזוונה מספר בתי מלון.

אוכל מים אספקה
יש ארוחת ערב ובוקר ברפיוגי' כמובן יקר ולפחות ארוחת הבוקר לא מומלצת לחלוטין לוקחים כ6 ארו עבור חתיכת בגט שתי קונפיטורות קטנות חמאה ושקית תה או אבקה לקפה.
ערב מחירים בין 15-20 ארו לרוב סביר ומשביע חלק ממש מביש למשל צלחת פסטה וקצת סלט פרות, ארכז את נושא האיכות בטבלא בפרק הבא.
צמחונים-כמוני, ארוחת ערב יכולתי לאכול רק כ-4 פעמים כול היתר הארוחות מבוססות על בשר ואין שום גמישות כלפיכם, נאלצתי לאכול הרבה לחם עם גבינה ולהכין לי פסטה.
אוכל למסלול לרוב לקחתי חטיפים לחם וגבינה בהחלט הספיק.

אספקה משתנה מאוד מרפיוגי' אחד למישנהו יופיע גם בטבלא, חשוב לדעת שברפיוגי' הראשון לא מוכרים מזון רק עוגיות להערך בהתאם, כנ"ל חלקית בשני יש הרבה לאכול במקום אבל לא לקחת למסלול, בהמשך הנושא משתפר.
מכירת מצרכים משתנה מאוד מאוד בין הרפיוגי' ויש דברים שקשה יותר לקנות ויש להערך בהתאם סוללות, בלוני גז למשל או ניר טואלט שמוזר אבל לא מוכרים בכול רפיוגי' למרות שאין בשרותים.
מים- בתקופה בה הלכתי יוני הספיק 2 ליטר למקטע הליכה ללא צורך במילוי, מילוי בשטח אפשרי אבל לא בכול מקטע ויש לקחת בחשבון שיש הרבה בקר בשטח, מקורות בטוחים לחלוטין זה ברפיוגי' כמובן במסלול היכן שיש שילוט Source או במקומות שהמים יוצאים ממש מתוך הקיר דרך צינור פלסטיק-כך בטוח שהבקר לא הצליח לערבב את מה שהוא עושה עם המים.

רפיוגי'
לרוב ממוקמים באזורים יפים ונחמדים ללינה, יש פער גדול בינהם בנושא האחזקה ונוחות המתקנים מה שתמיד יהיה מקלחת קפואה, אבל שווה לדעתי אני לא וויתרתי, שרותים ללא ניר טואלט, מטבח מאובזר ללנים ברפיוגי', מטבחון מאולתר המכיל לרוב רק כירת גז לישנים באוהלים-חובה אז להביא כלי בישול, אני מידי פעם התגנבתי והשתמשתי במטבח הגדול.
האוהלים להשכרה (התחיל רק שנה שעברה) תופשים את כול המקומות הממש טובים לקמפינג-קצת מרגיז, זה מה שיש.
מקור מים לשתיה, לשים לב לסימונים כי לא מכל הברזים מותר לשתות.

טבלאת הרפיוגי' קמפינגים וקצת נתונים כמובן סובייקטיביים, רשמתי ציונים 1:5
שם המקום     ארוחת ערב     אספקה     יחס     קמפינג     הערות
Calinzana Gite     אין     אין     2     5     יש סופר ביישוב עם הכול כולל בלוני גז ומספר מסעדות
Piobbu     4     1     5     2     
Carrozzu     5     2     5     4     
Ascu     אין     5++     5     5     ארוחות במלון ממול
Tighjettu                         המליצו לא להתקרב אליו, טיפוסים מגעילים
Bergeries Vallone     5     3     5     5     לא לעצור בקודם שווה להמשיך אליו 30 ד' הליכה
אין מטבח!!!
Mori     5     3     1     3     ממש לא סימפטיים, בהמעטה!
קמפינג Cstel de Vergio     ??     5     4     5     יש הרבה שלא עצרו במורי והמשיכו לכאן
Manganu     3     4     5     4     מקום חמוד
Petra piana     1     3     4     4     לא לאכול שם!!
Onda Bergeries     5++     4     5     5+     המקום הכי שווה בחינת אוכל וקמפינג
קמפינג Vizavona     אין     אין     2     2     יש בישוב מסעדות וחנות שמוכרת אספקה מעולה
Capanelle     4     4     5     4     המזון הכי זול במסלול
Bocca di verde     4     2     3     4     יש גם לינה בבתי עץ
Prati     4     3     5     4     
Usciolu     3     5+     4     2     
Asinau     3     3     1     4     טיפוס מוזר ולא נעים מנהל את המקום
Parliri     4     3     4     2     המקלחת ומי השתייה רחוקים מאוד מאוד
Conca Gite     5     5     5     5     סוף סוף מים חמים במקלחת


תקשורת
בחלק גדול של המסלול אין קשר סוללרי במיוחד בשלושת הימים הראשונים אין בכלל.
טלפון ציבורי במסלול יש ב Ascu ו- Vizavona

לסיכום
ממליץ מאוד על המסלול חווי נהדרת ומתגמלת אני מקווה שהמידע שסיפקתי יעזור לאנשים הבאים שייבצעו את השביל, בדיוק כשם שכזר לי המידע שנרשם ע" מטיילים קודמים.

בהצלחה
אריה בן פורת
סיכום_GR20_קורסיקה_יוני_2011.doc
זמי1  
#127 נשלח : יום ראשון 03 יולי 2011 14:01:02(UTC)
זמי1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC)
הודעות: 5,609
ישראל

קיבל תודה: 101 פעמים ב 73 הודעות

זה נקרא דו"ח הליכה, מעולה. יפה.

HarmonicWave  
#128 נשלח : יום ראשון 03 יולי 2011 14:31:07(UTC)
HarmonicWave


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 20/11/2009(UTC)
הודעות: 1,409

תודות: 322 פעמים
קיבל תודה: 241 פעמים ב 168 הודעות

דו"ח מעולה! כל הכבוד על ההשקעה!

עכשיו רק תעלה קצת תמונות שנוכל להזיל ריר וזה יהיה מושלם..
ariebp  
#129 נשלח : יום ראשון 03 יולי 2011 15:55:35(UTC)
ariebp


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/05/2011(UTC)
הודעות: 38

קיבל תודה: 24 פעמים ב 9 הודעות











ariebp40728.5129166667
Sureal  
#130 נשלח : יום שני 04 יולי 2011 00:41:53(UTC)
Sureal


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 23/11/2005(UTC)
הודעות: 816
גבר
מיקום: Petah Tikva

הרבה כבוד!
איזה נוסטלגיה....
נשמח לתמונות בפורמט נורמלי , לצערי קצת קשה לראות את מה שהעלת.
ariebp  
#131 נשלח : יום שני 04 יולי 2011 15:20:30(UTC)
ariebp


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/05/2011(UTC)
הודעות: 38

קיבל תודה: 24 פעמים ב 9 הודעות
או קי, הבנתי איך, מחקתי והעלתי מחדש תמונות הרבה יותר קטנות
להנאתכם

תחילת ספטמבר TMB עם האישה!

אריה
io_travel  
#132 נשלח : יום שני 04 יולי 2011 15:38:09(UTC)
io_travel


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 22/05/2011(UTC)
הודעות: 1,154

תודות: 1171 פעמים
קיבל תודה: 426 פעמים ב 225 הודעות
אריה, תודה רבה על "תיקון" התמונות ובכלל על האינפורמציה המצוינת. ממש מעורר תאבון!
בהצלחה ב- TMB - מסלול מאתגר פחות (את ה- GR20 עוד לא עשיתי) אבל מקסים בהחלט - תהנו!io_travel40728.5267708333
ענבר.
shaharellert  
#133 נשלח : יום שני 04 יולי 2011 23:05:54(UTC)
shaharellert


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 03/05/2011(UTC)
הודעות: 975

תודות: 52 פעמים
קיבל תודה: 75 פעמים ב 51 הודעות
איזה יופי של דיווח ותמונות!

אנחנו כבר חמישה ישראליים בתחילת ספטמבר בtmb! ממש מעצמה!
מתי אתם מתחילים?
ariebp  
#134 נשלח : יום שלישי 05 יולי 2011 13:29:49(UTC)
ariebp


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/05/2011(UTC)
הודעות: 38

קיבל תודה: 24 פעמים ב 9 הודעות
לא סגור סופית כי אנחנו מתחילים בשבוע טיול אופניים בהולנד לאחר מכן נגיע לשאמוני או בשני או בשלישי לספטמבר אני צריך לסגור את הטיסה מאמסטרדאם
אסף בשן  
#135 נשלח : יום שלישי 05 יולי 2011 16:25:30(UTC)
אסף בשן


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 20/01/2011(UTC)
הודעות: 136
גבר

תודות: 3 פעמים
קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
איזה יופי! חסכת לי שעתיים הדפסה אין כמוך
Amtrak  
#136 נשלח : יום שני 18 יולי 2011 21:31:09(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,495
גבר
ישראל

תודות: 349 פעמים
קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
כבר לפני יומיים, האמת.
אני עוד אכתוב פוסט בבלוג שלי עם סיכום מפורט על השביל וההרפתקאות שלי, וגם ברגע שהתמונות יגיעו משותפי לשביל, אני אעלה לכאן לינק.

בקצרה - היה מאוד מאתגר ומספק. הנופים מאוד מרשימים, אבל אולי בגלל שהם לא היו אלפים מושלגים (או מעברי הרים מטורפים בנפאל) לא נפלתי מהתרגשות. העליות קשות מאוד, וגם הירידות לא תענוג גדול, אבל היו הרבה מקומות יפים לעצור להתרעננות זריזה באיזה פלגון.
הרפיוג'ים היו יחסית נוחים ברובם. לא ממש חובה להזמין מראש, לדעתי, אז לא צריך להיכנס לפאניקה כמו שהכניסו אותי. :-). בעיקר מטייל בודד יוכל תמיד למצוא מקום בפנים, ואם לא אז מקום באוהל שכור (אוהלי 2 שניות של קשווה). אנחנו סחבנו את אוהלינו על גבינו (מומנט וריינבו 1), ואז בכלל אין בעיה - תמיד יהיה מקום לתקוע אוהל ליד הרפיוג'. שוב - הכל לדעתי וללא אחריות בכלל.
מבחינת אוכל, ארוחות הערב שם יקרות אבל ממלאות. לא תמיד טעימות במיוחד. יש רפיוג'ים בלי ארוחת ערב בכלל, אבל תמיד יש שם גזיות לבישול (עוד פריט שבטוח שלא צריך לסחוב בכלל), ואפשר לקנות איזה פחית שימורים של צ'ילי קון-קרנה או רביולי (זה יצא לנו הכי טעים). תמיד יש קולה ובירה, ואם באים בזמן גם אפשר להספיק לקנות איזה חתיכת לחם.
ברוב הימים גם אפשר לעבור בדרך בברנז'רי - כמה בקתות אבן על השביל שמוכרות קצת תוצרת מקומית (וקולה ובירה, כמובן).

ממ.. אם יעלו לי עוד כמה נקודות קטנות לפני הסיכום הגדול אני אשתדל להוסיף אותן לכאן.
daniel yosef  
#137 נשלח : יום שלישי 19 יולי 2011 23:05:42(UTC)
daniel yosef


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 28/06/2011(UTC)
הודעות: 3

אז ממש אין צורך בגזיה?

הבנתי שמי שישן באוהל לא יכול השתמש בגז של הרפיוגי

Amtrak  
#138 נשלח : יום חמישי 21 יולי 2011 10:16:32(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,495
גבר
ישראל

תודות: 349 פעמים
קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
לא לפי מה שאנחנו ראינו. בכל רפיוג' הייתה גם לפחות עמדה אחת בחוץ עם גזיות (בד"כ 2). אני גם מאמין שבדרך כלל יתנו לך להשתמש בגזיה שבפנים, ובכלים (סירים, סכו"ם, צלחות), אפילו שזה יהיה פחות רישמי.
Sureal  
#139 נשלח : יום ראשון 24 יולי 2011 15:45:35(UTC)
Sureal


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 23/11/2005(UTC)
הודעות: 816
גבר
מיקום: Petah Tikva

העם רוצה תמונות!
זמי1  
#140 נשלח : יום ראשון 24 יולי 2011 15:49:08(UTC)
זמי1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC)
הודעות: 5,609
ישראל

קיבל תודה: 101 פעמים ב 73 הודעות
אין תמונות?-נועם לא הלך ב GR20...
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
14 עמודים«<56789>»
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.