NirTzi
#1 נשלח : יום שלישי 25 ספטמבר 2007 01:31:18(UTC)

טוב,

בשעה טובה מחר יוצאים!...

תודה לכל מי שעזר בפורום!

שנצא בשלום, שנחזור בשלום... ובטוח שיהיו הרבה חויות בדרך !

חודשיים מהנים,

ניר.

NirTzi39415.6754513889
Sureal
#2 נשלח : יום שלישי 25 ספטמבר 2007 11:55:21(UTC)

בהצלחה!

אח...איפה הימים בהם אני גם כתבתי הודעה כזאת

NirTzi
#3 נשלח : יום חמישי 29 נובמבר 2007 19:18:48(UTC)

טוב,

בשעה טובה... אחרי חוויה מדהימה!!!!...

היום בבוקר חזרנו הביתה, אחרי כמה ימים בסיני וכמה ימי צלילות באילת...

היתה חוויה מדהימה, אפשר להגיד שההליכה היא אולי 50% משביל ישראל...

האנשים המדהימים שאתה פוגש לאורך הדרך נותנים לך שוב את התקווה שאולי אולי יש עוד סיכוי למדינה הקטנה הזו..

יותר מאוחר או מחר אני אכתוב הודעה קצת יותר מפורטת עם כמה סיפורים, וטיפים ליוצאים אחרינו.. וכמובן תמונות!,

בינתיים אני מעלה שתי תמונות, לחמם את האוירה

NirTzi39418.9424652778
צ'ילום
#4 נשלח : יום חמישי 29 נובמבר 2007 19:39:10(UTC)

מחכים לתמונות ולסיפורים.
רק תגדיר את גודל התמונה שאתה מעלה לרוחב המתאים (הרוחב של התמונה עם החצבים מתאים, תמונה לרוחב צריך להקטין ברבע-שליש)
יענקל'ה סער
#5 נשלח : יום חמישי 29 נובמבר 2007 21:16:05(UTC)

הצטרף: 16/03/2006(UTC)

החצבים חבל על הזמן....באביב רק החצב אינו פורח.... צא שוב במרץ...
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
שימי
#6 נשלח : יום חמישי 29 נובמבר 2007 21:22:47(UTC)

הצטרף: 22/10/2007(UTC)

אני מקנא בכם! מתי אני יצא? תהנו חבר'ה
Sureal
#7 נשלח : יום חמישי 29 נובמבר 2007 21:35:52(UTC)

כל הכבוד!!!
מחכה לסיפורים ותמונות.
NirTzi
#8 נשלח : יום ראשון 02 דצמבר 2007 23:10:18(UTC)

הצטרף: 02/05/2007(UTC)

טוב... לצערי התעכבתי בלכתוב את התגובה, והיום בשעה טובה סיימתי משהו ומצאתי את הזמן להתפנות לכתוב.

אז, איך אפשר לסכם חוויה כזאת ?!?!

התחלנו את השביל 6, 4 בנים ו 2 בנות, יצאנו ב 25.9 מקיבוץ דן כמובן...

אז כמובן כבר על ההתחלה בשביל ה"סיפתח" השער יציאה מהקיבוץ היה סגור ובן קיבוץ נחמד הסביר לנו איזו דרך שניתן להקיף את הגדר... מה שכמובן כלל להקיף את כל הקיבוץ, ולמזלנו באמצע פגשנו גברת נחמדה שעזרה לנו ודאגה שיפתחו את השאר... כמו שאומרים, מתחילים ברגל ימין...

במהלך השבועיים הראשונים, ובעיקר בשבוע הראשון נתקלנו עוד במזג אויר די חם, עד לרמה שנאלצנו לקצר את הקיטועים המתוכננים על מנת לאפשר יותר זמן מנוחה בשעות החמות, מה שהתגלה כדבר חיובי שרק תרם לבניה נכונה של הגוף... ללא פציעות מיותרות!.

בסוף השבוע הראשון נאלצנו להפרד מאחת הבנות, שהחליטה שהיא מיצתה את זמנה בשביל, דבר שלא היה מפתיע מכיוון שהיא בכל מקרה תכננה לעזוב שבוע מאוחר יותר מכיוון שהתחילה ללמוד... אז נשארנו חמישה...

השבוע מאזור ירדנית ועד זכרון... הוכרז כאחד השבועות היותר קשים בשביל... לכולנו... אבל עברנו אותו בשלום יחסי... לי היה את הכבוד לנקוע את הקרסול בירידה מהכרמל...

לאחר מכן החלק על חוף הים מג'סר ועד ת"א היה מדהים מדהים מדהים!, ההליכה כייפית, לרוב הלכנו יחפים והאויר של הים... אבל, וזה אבל עצום!... הקטע ביער חדרה, באמת שלטעמי הוא הקטע הכי פחות יפה בשביל ואפילו יש לומר די מיותר... אבל כנראה שאין פתרון אחר על מנת לעקוף את תחנת הכוח...

קצת לפני הרצליה, עברנו את אחת החויות שהשאירה "סימן" אצל כל אחד מאיתנו, ממש מתחת לסידני עלי חי אדם מדהים בבית מדהים על חוף הים... ניסים - איש המערות. למזלנו תוך כדי שאנחנו עומדים על החוף ונדהמים מהבית ניסים יצא החוצה וראה אותנו והזמין אותנו לסיור וקפה אצלו בבית... חויה מדהימה!, גם הבית שחפור רובו בתוך ההר, וגם האיש עצמו... הסיפורים... פשוט מעורר השראה... וכמובן שכולנו מתכננים לחזור לבקר אצלו בשנית.

לאחר מכן כשהגענו לת"א נפרדנו מהבחורה השניה שהחליטה גם כן שהיא מיצתה את דרכה בשביל, אבל במקביל התחזקנו בחבר משפחה של אחד החבר'ה שהצטרף אלינו לשבועיים ימים...

( בנק' הזו אני חייב לציין... שימו לב, כל מי שהולך על החוף ומתכנן להמשיך על החוף עד השפך של הירקון ואז להתחבר אליו במקום ללכת דרך רחובות ת"א, אל תעשו את זה מהסיבה הפשוטה שאין מעבר... ובנוסף זאת חויה להסתובב עם התיקים באמצע ת"א, אתה זוכה למספר מבטים מבוהלים מתל אביבים שלא רגילים לראות "תופעות טבע שכאלה" )

אחרי שבת"א עשינו יום מנוחה, המשכנו בדרכנו ובלילה הזה הגענו באמת למלאכי השביל שלפי דעתי היו הכי מדהימים שביקרנו אצלהם (מבלי להפחית מאף אחד אחר... כל אדם שפותח את ביתו הוא מדהים, כן ירבו )... אבל בכל מקרה הגענו לישוב מזור, לדני ורונית פרל... שבאופן מדהים בתוך דקות ספורות אתה מרגיש אצלם כמו בבית, עוד לפני שהגענו הכינו לנו שולחן עם נרות, כיבוד ושתיה... ופתחו לנו את ביתם... להתקלח לאכול וכל מה שחפצנו בו, אפילו שהם לצערנו באותו היום הם היו חייבים ללכת לחתונה...

משם המשכנו לצעוד והתגלגלנו לנו עד לבית גוברין, ממליץ בחום להכנס למערות בתל גודד (בערך שעתיים וחצי ברצף היינו מתחת לאדמה). ששם נאלצנו לעשות 3 ימים של הפסקה שבמהלכם ירדנו לדרום גם עם ג'יפ וגם עם רכב פרטי בשתי קבוצות לעשות את כל ההטמנות.

לאחר מכן חזרנו לבית גוברין, והמשכנו להתגלגל עד ערד ששם עשינו יום מנוחה נוסף בפארק ערד, ופה חייבים לציין לטובה את החבר'ה שבאו לבקר והשקיעו עם הפויקה...

מערד התחלנו את אחד השבועות היותר קשים ארוכים ומנותקים מהעולם עד למצפה שבמהלכם נגנבה לנו ההטמנה בחניון לילה גבי חווה, דבר שהתגלה לנו כלא מפתיע בכלל ויש שם הרבה גניבות... לדעתנו אלה הבדואים, מכיוון שראינו תנועה ערה מאוד של בדואים בחניון... האם לעוד מישהו כאן נגנבה שם הטמנה ?! למזלנו זה היה יום שבת ופגשנו כמה ג'יפיים שתרמו לנו מים והצלחנו למשוך עד למצפה בלי לשנות תוכניות באופן חריג.

במצפה התארחנו בבי"ס שדה, שאני חייב לציין אותם לטובה אותם שהעניקו לנו אירוח מדהים באוהל הבדואי שם בחינם ( בניגוד לבי"ס הר מירון שלקחו 40 שקלים מכל אחד מאיתנו עבור לינה בקמפינג בחוץ ).

אחרי מצפה ממשיכים להתגלגל עד אילת שבדרך כמובן עוברים במקומות מדהימים כמו נאות סמדר ושחרות שכמובן אירחו אותנו בצורה מדהימה, וגם לשם חלקנו מתכננים לחזור בקרוב.

זהו בקצרה ממש ממש ממש סיפור הדרך שלנו, אבל לצערי דפי האינטרנט קצרים מידי לספר את כל החויות שעברנו, את מלאכי השביל לאורך כל המדינה, את הג'יפיים שפגשנו לאורך הדרך וכמעט תמיד עצרו לשאול אם אנחנו צריכים משהו ולרוב גם פינקו באוכל או משקה קר (כן ירבו!) וכמובן את כל המקרים ההזויים שקרו לאורך הדרך.

אם אפשר לסכם את השביל באיזה משפט או חוויה אחת... אפשר להגיד שגילינו שבאופן מדהים, אפילו אפשר להגיד קוסמי הכל בסופו של דבר מסתדר!... שאין לך מים, משום מקום הם יגיעו בסוף או שנשבר לך המוט של האוהל באמצע המדבר... בדיוק יגיע הג'יפ שדווקא לו יש מוט ספייר לאוהל שמתאים בדיוק בשבילך... ועוד עשרות סיפורים כאלה...

לגבי התמונות... אני מעלה עוד שתיים מאזור חוף הים, וכל כמה ימים אני אעלה עוד ועוד תמונות, כדי לשמור על צפייה... מקווה שתהנו.

ניר.

NirTzi39418.8413194444
NirTzi
#9 נשלח : יום ראשון 02 דצמבר 2007 23:15:58(UTC)

NirTzi39418.8448611111
צ'ילום
#10 נשלח : יום ראשון 02 דצמבר 2007 23:42:55(UTC)

הצטרף: 15/11/2005(UTC)

תמחק בבקשה את התמונה הראשונה (של השמש) מההודעה. היא הורסת את כל השרשור ואי אפשר לקרוא אותו בצורה נורמלית( מחיקה דרך לחצן "עריכה" בתחתית ההודעה).

לאחר מכן תעלה אותה בגודל מתאים.
שימי
#11 נשלח : יום שני 03 דצמבר 2007 00:03:53(UTC)

הצטרף: 22/10/2007(UTC)

עוד,עוד עוד
NirTzi
#12 נשלח : יום שני 03 דצמבר 2007 01:37:41(UTC)

צ'ילום כתב/ה:

לאחר מכן תעלה אותה בגודל מתאים.

לבקשת הקהל... האם כך בסדר ?

צ'ילום
#13 נשלח : יום שני 03 דצמבר 2007 01:39:28(UTC)

אחלה, מעולה!!

תמונות נהדרות, מחכים לעוד..
NirTzi
#14 נשלח : יום רביעי 05 דצמבר 2007 11:48:17(UTC)

אוקיי... עוד קצת תמונות.

הפעם, פרה שמצאנו אחרי עין הוד וקצת לפני נחל מערות...

וכמובן עוד 2 תמונות מחוף הים... שהיה לטעמי אחד הקטעים היפים בשביל.

להנאתכם.

NirTzi39421.3681944444
Sureal
#15 נשלח : יום רביעי 05 דצמבר 2007 16:22:09(UTC)

יופי של ציפור תפסת...

ישי כ
#16 נשלח : יום שישי 07 דצמבר 2007 15:57:32(UTC)

הצטרף: 27/07/2007(UTC)

יש לי תמונה דומה לתמונה שלך עם הפרה (רק שלי בנחל דישון)

יש לי בעיה התמונה בגודל 619K וכאן נותנים להעלות רק עד 500K איך אני "מכווץ" את התמונה?

תודה

ישי

זמי1
#17 נשלח : יום שישי 07 דצמבר 2007 19:26:08(UTC)