ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
nmrdxt  
#1 נשלח : יום ראשון 06 אפריל 2008 23:12:06(UTC)
nmrdxt


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 28/01/2008(UTC)
הודעות: 481

אהלן למכובדים, כידוע (או שלא), יצאתי ב-1/4 לש"י. מאחר ואין לי הרבה זמן (הזמן מתקתק והכסף יחד איתו), אתאר את חלוקת הימים שלי עד כה, עם רשמים קצרים לשימושכם. כמובן שלכשאגיע הביתה ב-17 לחודש אפרט יותר.

להלן החלוקה (לפי ימים) :

1 - מדן לעין רועים - כמובן טבלתי יופי-יופי את הנעליים שלי בנחל שניר - התנפלתי על הנחל כאיול אני יציב כמו סלע. והנחל העמיד אותי במקומי די מהר. עין רועים יופי של מקום לישון בו. קור כלבים אמנם, אבל המעיין הקרוב שימושי, וכך גם הפחים.

2 - מעין רועים למצודת כח - התרשמות אחת חשובה - לתושבי מרגליות יש כנראה את הנוף היפה ביותר בארץ. מצודת כח זה מקום מעולה לישון בו. שוב, קור כלבים, אז זה בכל מקום באזור.

3 - מצודת כח למושב דישון - לא לדלג מעל קרן נפתלי (נתקלתי בכמה מטיילים בדרך שדילגו על הקרן), עליה לא קשה ונוף יפה לאללה. מהמעבר מעל לצינור העל קרקעי (אחרי בית האריזה) הקטע הופך מתיש - מי שהולך לבד, שיחשוב יום קודם על סוגיות בלתי פתורות וישקיע את הזמן המיותר הזה לפתור אותן. הירידה לנחל דישון נחמדה, וההליכה בנחל יפיפיה. בדישון ישנתי אצל קרובים, אז זכיתי לארוחה דשנה, מקלחת חמה ושניה ערבה.

4 - ממושב דישון לחניון מירון. הקטע מדישון ועד פסגת המירון פשוט עוצר נשימה (תרתי משמע ), ממליץ בחום לכל מי שטרם עשה, לא לחכות ולצאת עכשיו (או לחכות לחורף הבא). מפסגת המירון פשוט הדרדרתי למטה עד לחניון - הקטע בטח יפה, אבל רב הפוקוס שלי היה באיך לעודד את כפות הרגליים שלי שאוטוטו מסיימים...

5 - מחניון מירון לחוף תמר - הלילה במירון היה מעניין, מקום טוב לחנות בו. אבל מדובר ביום שישי, וכל הלילה שמעתי או את ההילולות מהקבר הסמוך, או הילולות אחרות מהתנים הסמוכים. נחל מירון יפה, נחל עמוד עליון מאתגר - טיפה מסוכן לטעמי. קראתי כאן המלצות שלא לעשות את כל נחל עמוד ביום - אני לא מבין למה, אני יצאתי מחניון מירון, וסיימתי את היום בחוף תמר שבכנרת. אמנם לא היה קל, אבל זה בגלל שאני לא בכושר מספיק טוב - בהחלט אפשרי. כאן חשוב לציין, שמאחר ונחל עמוד תחתון אמנם כ-200 מתחת לפני הים, ההרגשה תהיה כמו 200 מטר מתחת לאדמה, העסק שם מתפקד כמו סאונה. ולכן, בקיץ - אולי כן שווה לחלק ליומיים, משיקולי מים בלבד. מסוף נחל עמוד תחתון, שוב דידיתי לכיוון חוף תמר - קטע מתיש ומשעמם.

6 - מחוף תמר לאכסניית פוריה. נפלתי על יום שרבי מלא אובך. כל שפספסתי את הנופים המדהימים שהייתי אמור לראות מהארבל ומיער שווייץ. היה מתסכל. העלייה לארבל פחות קשה משחשבתי - עד שהגעתי לטיפוס התלול שבסוף העליה - עוד קטע מאתגר וטיפה מסוכן. צריך להתרגל לכך שמרכז הכובד של הגוף אחורה מבד"כ - ולא להתרומם מהר - אחרת הנפילה למטה, עם כל הכיף והרוח שמכה בפנים - תהיה כואבת.

מחר יום מנוחה - מתכנן ללכת עד המושבה כנרת ולנוח שם את שארית היום.

בסך הכל - חווייה בלתי רגילה. אנשים נפלאים על הדרך, נופים מדהימים. אחחח, איזו מדינה

ונגמר לי הזמן...

מממן
יענקל'ה סער  
#2 נשלח : יום ראשון 06 אפריל 2008 23:23:12(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
אתה מתקדם יפה מאוד נמרוד! תמשיך לעשות חיים וספר לנו...אחחח איזו ארץ יפה בטירוף...!
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
tzurlis  
#3 נשלח : יום שני 07 אפריל 2008 01:56:29(UTC)
tzurlis


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 25/03/2007(UTC)
הודעות: 718

קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות

אתה בסדר. לעשות את עמוד ביום אחד, חביב ומרשים, תזהר לא לדחוק בעצמך יותר מידי- טיול, לא מירוץ, תעצור תיהנה ותנשום. אתה מפתח קצב הליכה ממש טוב, עצור קצת בעצמך ותזהר מללחוץ יותר מידי (אני מדבר מנסיון מר...גם אני כזה וזה עלה לי בחצי שנה + של דלקת בכפות הרגליים...).

תזכור לתת לגוף יום- שניים מנוחה, תן לשרירים להבנות ולהתכונן הלאה, תאכל הרבה ספגטי, איזה חתיכה טובה או שתיים של בשר אדום והרבה גבינה...בתיאבון. אתה בסדר.

 ערב לפני ההגעה לחדרה, צלצל אלי, נארח אותך.

tzurlis39544.9587847222
משתמשים הצופים בדיון זה
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.