ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

166 עמודים«<164165166
אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
נגב ווילק
#3301 נשלח : שבת 21 ספטמבר 2019 16:53:00(UTC)

הצטרף: 21/09/2019(UTC)
הודעות: 3

נשלח במקור על ידי: a-v-i עבור להודעה מצוטטת
זה יום ארוך וקשה, אבל לא בצורה קיצונית. צאו מוקדם ולא תהיה בעיה. אין איפה לעצור לצהריים. קחו איתכם סנדוויצ'ים מהבקתה.

תודה,
כמה מוקדם עלינו לצאת ? וכמה שעות הליכה נטו ?
נגב ווילק
#3302 נשלח : שבת 21 ספטמבר 2019 17:36:07(UTC)

הצטרף: 21/09/2019(UTC)
הודעות: 3

נשלח במקור על ידי: אמנון לנגי עבור להודעה מצוטטת

סבבה מסכים אעדכן כאן את פרטי הטיסה שלי מיד עם הרכישה ונראה מי משלם יותר קריצה

יש מצב שניפגש לקפה מאפה כי אנחנו פחות או יותר באותה גזרה באותו זמן.
יש פיצריה בקורטינה שנחשבת לאחת הטובות באיטליה אם לא ה...

נכון לרגע זה. טיסה לורונה ממחר לתקופה של שבועיים עולה 290 דולר במרידאנה ו 358 בנאוס.

על איזה פיצה מדובר? 🤔

נערך ע"י מנהל שבת 21 ספטמבר 2019 21:59:43(UTC)  | סיבה: לא צויינה

a-v-i
#3303 נשלח : שבת 21 ספטמבר 2019 19:46:35(UTC)

דירוג: שביליסט מנוסה

הצטרף: 17/07/2016(UTC)
הודעות: 226

תודות: 121 פעמים
קיבל תודה: 69 פעמים ב 47 הודעות

נשלח במקור על ידי: נגב ווילק עבור להודעה מצוטטת

כמה מוקדם עלינו לצאת ? וכמה שעות הליכה נטו ?

לא זוכר בדיוק אבל לדעתי יצאתי בסביבות 8:30 והגעתי ב16:00-16:30, אז כולל הפסקות (וכדאי לקחת הפסקה ארוכה ליד אגם לאגזוי) כ 7.5-8 שעות. צאו ב-8:00 וגם אם אתם איטיים תספיקו להגיע עד החשיכה לבקתה.

נערך ע"י משתמש שבת 21 ספטמבר 2019 19:57:00(UTC)  | סיבה: לא צויינה

אמנון לנגי
#3304 נשלח : שבת 21 ספטמבר 2019 22:02:41(UTC)

דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי

1. Pizzeria La Perla

2. Pizzeria Il Ponte

הן מסומנות במפת המסלול.
אתה לא תתאכזב באף אחת מהן.

Michael
#3305 נשלח : יום שישי 27 ספטמבר 2019 17:33:53(UTC)

הצטרף: 23/02/2016(UTC)
הודעות: 2
מיקום: חיפה

קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
שלום!
לפני שבוע חזרנו מ AV1. את התכנון עשיתי לפי החלוקה ל 10 בפוסט הזה. ראשית כל תודה רבה על העבודה המצויינת - חלוקה לימים, המלצות על רפויגים ומפת גוגל.
אני רוצה לרשום מספר נקודות שעשויות לעזור למטיילים אחרים.
ראשית כל, מפת הגוגל אינה מדוייקת בכמה קטעים. ממה שאני זוכר,יש אי-התאמה בין המפה לבין השביל בשטח בעליה מ Scotoni על שביל 18b, ביום השביעי מ staulanza ל vazzoler אחרי חנות הגבינות, וגם ביום העשירי בסוף המקטע שיורד לכביש. אני התשמתשתי בתוכנה maps.me עם מפות אופליין שהראו איך השביל ממשיך בפועל.
שנית, יש לי כמה הערות לגבי הקושי של קטעים מסויימים במסלול. ביום הראשון לדעתי החלק הראשון של העליה הוא הקשה ביותר. העליה ל Lagazuoi וכם הירידה ביום התשיעי ל Fontana לא היו קשות במיוחד, אבל הירידה מ Fontana בחלקה הראשון דווקא הייתה חלקה וטיפה מסוכנת.
לגבי הרפוידגים - לא רתרשמתי כל כך מ staulanza חוץ מהסאונה, ו vazzoler לא היה נורא כל כך.

בכך הכל היה לנו 10 ימים מדהימים. שוב תודה רבה על הפוסט המצויין הזה!
thanks 1 משתמש הודה ל Michael עבור הודעה מועילה זו.
אמנון לנגי ב 27/09/2019(UTC)
Avidor
#3306 נשלח : שבת 12 אוקטובר 2019 12:50:02(UTC)

הצטרף: 21/08/2019(UTC)
הודעות: 10

קיבל תודה: 4 פעמים ב 2 הודעות
לפני כשבוע סיימנו את האלטה ויה 1 מדרום לצפון.
התחלנו את הטיול בפורנו די זולדו במקום שנקרא B&B Ai Lali, מקום נחמד, זול עם ארוחת בוקר סבירה. כמאה מטר במעלה הרחוב יש פאב מסעדה מצויין עם אוכל נהדר ופנה קוטה מושלמת, הטובה ביותר שטעמתי עד כה. הסלט הענק מומלץ גם.
משם עלינו לפאסו דוראן, מדובר על כ 8קמ, 1000מ עלייה ו 200מ ירידה. דרך די יפה, רובה בתוך יער וחלקה דרך אלפינית קלה על רכס בסיומה מגיעים לפאסו דוראן לרפיוגיו סאן סבסטיאנו.
המקום היה מלא כי זו הייתה שעת צהריים אך התרוקן מיד לאחר מכן ונשארנו האורחים היחידים. לקחנו חדר פרטי. סך הכל מקום טוב, אוכל סבבה, הבעלים היה מאד נחמד.
למחרת המשכנו לכיוון קפאנה טריאסטה, דרך שמתחילה קל עד לרפיוגיו קרסטיאטו מה שקצת מטעה. משם עולים ומגיעים לפאסו קאמפ בדרך שרובה אלפינית, גם החלקים המישוריים בה הם לא קלים ודורשים מעבר מבולדר לבולדר שלאחר המישור הארוך מאד הזה, העלייה המיוערת לפאסו קאמפ היא תענוג. משם ירדנו לכיוון קפאנה טריאסטה דרך עוד מישור מסולע, ירידות תלולות ביער, חצייה של נחלים קטנים ועוד ועוד בולדרים עד דרך האפר שיורדת לכיוון הבקתה. סך הכל 980מ עלייה ו 1070מ ירידה על פני 10.3קמ.
זה היה יום מעונן אך הנופים היו מרשימים ביותר. הגענו לקפאנה טריאסטה אחר הצהריים ופגשנו זוג ישראלים נוסף מהפורום, הם היו הישראלים היחידים שפגשנו לאורך המסלול.
התיישבנו ביחד לארוחת הערב האחרונה לפני שהבקתה נסגרת, האוכל היה לא משהו אבל הספיק. אנחנו קצת חששנו מהיום הארוך לסטאולנצה וחשבנו לקצר עם אוטובוס. קמנו בבוקר יום ראשון וגילינו שאין אוטובוס ביום ראשון עד כמעט 5 אחה"צ. התארגנו והתחלנו ללכת בשביל אל סטאולנצה דרך ואצולר.
זה התברר כיום המאתגר ביותר אך גם היפה ביותר במסלול. עליות מרשימות לפסים כשמצד אחד רכס הצ'יבטה ומהצד השני עמק רחב והעיירה אלג'י. על פי ה gps מדובר על כ 19.6קמ, 1420מ עלייה ו 780מ ירידה.
זה בהחלט היה יום קשה מאד, הגענו לסטאולנצה ב 7 בערב לאחר כמעט 12 שעות ברוטו.
בתכנון הטיול לקחנו בחשבון שזה יהיה יום קשה ונשארנו לילה נוסף בסטאולנצה למנוחה. זו הבקתה הטובה ביותר במסלול מבחינת שירות וגם מבחינת האוכל והלינה. יום למחרת עשינו טיול רגלי לאחת הפסגות ליד הבקתה ובעיקר נחנו והצטלמנו.
יום למחרת קמנו ליום הליכה לא קל לאבראו. גם זה היה יום מדהים ביופיו אבל די קר ומעונן שהתחיל בטיפוסים ארוכים שלא הסתיימו עד לסוף היום, גם מקומות שה gps מראים כשטוחים הם כמעט תמיד היו הליכה על סלעים או טיפוסים קצרים.
מפאסו ג'או הלכנו על צלע ההר על סלעים עד לירידה לשביל לבן ממנו עלינו לאבראו בהתחלה בעלייה סבירה שלקראת הסוף הפכה לעליית דרדרת בזווית חדה במיוחד. לפי ה gps כ 16.4קמ, 1070מ עלייה ו 450מ ירידה.
לאורך כל היום היו לי כאבים חזקים מאד וכשהגענו כבר הייתי עם חום גבוה כנראה מתשישות כתוצאה מהכאבים. אבראו היא בקתה מעולה עם אוכל טוב.
למחרת היו גשמים חזקים וראות אפסית והחלטנו לקחת את הקיצור ללגאצוי, זה היה יום קל שהשיא שלו היה לראות יעל משקיף עלינו מלמעלה. יום קל כ 4קמ, 140מ עלייה ו 450מ ירידה. כבר ב 12 הגענו ללגאצוי ואכלנו מרק חם כשבחוץ סופת שלגים.
כשהסופה נחלשה יצאנו החוצה וגילינו שפסגות הצ'יבטה והמרמלדה התכסו בלבן ומלגאצוי יכולנו להשקיף על הכל.
UserPostedImage
בלגאצוי ישנו בדורמס שהיו חוויה נהדרת, פגשנו זוג אמריקאים שלימדו אותנו את האימרה embrace the suck ואיתה יצאנו למחרת במינוס 9 ורוחות חזקות לכיוון לבראלה דרך 20b. מה שהתברר כיום קר אבל לא קשה שתחילתו בהליכה בשלג כשמסביב פסגות מושלגות ושיאו עמק הפאנס שמלא בנחלים זורמים. יום בינוני-קל כ 12.2קמ, 480מ עלייה ו 1040מ ירידה.
יום קר ובהיר
הבקתה הייתה מצחיקה במיוחד בגלל החדרים הקטנים והייתה מלאה בגרמנים שהגיעו לחגוג את איחוד גרמניה. האוכל בבקתה היה מעולה והקינוחים טעימים במיוחד. חשוב לציין שאין בבקתה מיטות זוגיות בכלל.
למחרת, המשכנו לבקתת סנס בעוד יום קל ויפה במיוחד. בבוקר שיחקנו הרבה בקרח שהצטבר במהלך הלילה ולאחר מכן עצרנו למרק טעים ופנה קוטה טובה בבקתת פדרו ולבסוף הגענו לסנס אחר הצהריים לאחר יום די קל של כ 9.47קמ, 600מ עלייה ו 520מ ירידה.
גם בסנס גילינו שהחדרים קטנים אך המנות ענקיות במיוחד. ישבנו עד הלילה עם שתי גרמניות ושתינו הרבה יין וקמנו לעוד בוקר קפוא כשמסביב הרים מושלגים. היום התחיל בעלייה קלה והמשיך בירידה לאגם בראייס שהתבררה כארוכה אך מהנה ויפה במיוחד. בדרך פגשנו מספר מטיילים שהתחילו את האלטה ויה והיו עם אוהלים וציוד רב וחיפשו עצות.
הגענו לאגם עם תחושת סיפוק שסיימנו מסלול יפה כל כך, כנראה בשבוע האחרון שהוא עוד אפשרי ללא אוהל ואוכל. סך הכל כ 10.1קמ, 320מ עלייה ו 1050מ ירידה.

תודה רבה לאמנון והפורום. זה לא היה אפשרי בלעדיכם.

השאלה היחידה שנשארה היא איך לשמור על כושר ההליכה שנבנה...
thanks 3 תודות למשתמש Avidor על הודעה מועילה זו.
ישר.א ב 12/10/2019(UTC), ehudavni ב 13/10/2019(UTC), אמנון לנגי ב 13/10/2019(UTC)
danst
#3307 נשלח : יום רביעי 16 אוקטובר 2019 10:56:02(UTC)

הצטרף: 10/11/2018(UTC)
הודעות: 9
מיקום: ירושלים

תודות: 1 פעמים
קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות

נשלח במקור על ידי: אמנון לנגי עבור להודעה מצוטטת

נשלח במקור על ידי: danst עבור להודעה מצוטטת
מה דעתך על המסלול? תודה. דני.
אני מאוד אוהב את התוכנית. בעיני עדיף תמיד לרווח את המסלול מאשר לטחון המון ק"מ כל יום.
הקטע היחסית ארוך, מסקויאטולי עד פיומה, מגיע לקראת הסוף וזה טוב מאוד, כי כולם כבר יהיו בכושר.
ביום האחרון אתם הולכים מפיומה לעיירה San Vito di Cadore, על התוואי של מסלול הויה אלפינה הצהוב (קטע B19).
השביל צפוי להיות מסומן היטב ואשמח לקבל ממכם דיווח איך הוא מבחינת עניין. זה יום שכולו ירידה. 900 מ' ירידה בערך. לא נורא.

מגיב באיחור לשם שלמות: היציאה מהשביל מבקתת Fiume מזרחה, לכביש SS51 (שעולה לקורטינה) נעשית דרך שביל שמתחיל ממש מול הבקתה, מעבר למרבץ הפרות.

השביל עולה מעט עד פס מיוער, עם תצפיות נחמדות אחורה לכיוון פסגת הר פלמו. רוב הזמן השביל מסומן היטב, אבל בתחילתו צריך לעיתים להסתמך על טופוגרפיה. ככלל - השביל ארוך ויורד בתלילות לא נעימה, רובו על שביל חצץ רחב של חוטבי עצים. בגלל שהשביל צמוד לאפיק הנחל, עלול להיחסם בגלל סחיפה. כאשר ירדנו - היה מעבר אחד בו כמעט כל השביל נפל לנחל. למרות שהשביל ממש לא טכני, כרסום של עוד מטר אחד מהשביל לא היה מאפשר מעבר (השוליים תלולים ביותר). בסוף מגיעים לעיירה, עוברים גשר מעל הנהר ומגיעים לכביש. לא מאוד מעניין, אבל אנחנו נהנינו מאוד מהגיוון הירוק - הליכה ביער.

העדפנו ללכת דרומה ל - Borca di Cadore ולא ל - San Vito di Cadore בגלל מודעה על העץ שהשביל חסום. בכל מקרה - שבילי יער ברורים.

ב-Borca di Cadore  אכלנו פיצות מדהימות.

שורה תחתונה: אפשרות לא קשה לצאת מהמסלול, יפה אבל לא מאוד מעניין, חייבים לשאול ב-Fiume אם הם יודעים על חסימה בגלל שביל שקרס.

מצ"ב תמונות רלבנטיות. השביל שמסומן באדום במפה הולך לסן ויטו - לא כמו שאנחנו הלכנו.

thanks 1 משתמש הודה ל danst עבור הודעה מועילה זו.
אמנון לנגי ב 16/10/2019(UTC)
ישר.א
#3308 נשלח : שבת 26 אוקטובר 2019 16:55:23(UTC)

הצטרף: 29/08/2010(UTC)

וזאת היתה תשובתך:

"50,000 זה באמת הרבה.
אשתמש בפרפרזה על משפט החתימה של נתי הירשברג
"בכניסה ה 100,000 תעלה תמונה... יש למה לחכות"

אתה חייב להעלות 3 תמונות מאחר ויש כבר מעל 300,000 כניסות שמהם מספר רב של כניסות הם תשובות שלך לשאלות חוזרות ונשנות.

שוב כל הכבוד לך ותודה על הסבלנות הרבה ולא רק בפוסט הזה.

אמנון לנגי
#3309 נשלח : שבת 26 אוקטובר 2019 17:55:36(UTC)

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 3,861
מיקום: ירקונה

תודות: 881 פעמים
קיבל תודה: 804 פעמים ב 602 הודעות

נשלח במקור על ידי: ישר.א עבור להודעה מצוטטת
אמנון זה מה שכתבתי לך לפני כ 6 שנים
embarassed בקרוב ייפתח פורום AV1 בדומה ל TMB. השרשור המפלצתי יפוצל והספירה תתחיל מאפס.
תודה ישראל

משתמשים הצופים בדיון זה
Guest (3)
166 עמודים«<164165166
עבור לפורום
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.