ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

2 עמודים<12
אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
oded  
#21 נשלח : יום שני 18 אוקטובר 2010 00:16:20(UTC)
oded


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/04/2008(UTC)
הודעות: 364

קיבל תודה: 7 פעמים ב 4 הודעות
ברשותכם בעיה משלי עם תרמיל. דווקא של דוייטר

רכשת את התרמיל (איירקונטקט 65+10 ) בשנת 2008 ונסעתי איתו לטיול שלש נה במזרח שכלה מספר טרקים.
התרמיל מאוד נוח אבל בעיה אחת הציקה לי. אחד המוטות של המערכת גב יצא מהתושבת ובלט החוצה.
כשחזרתי לארץ פניתי לחנות והם שלחו אותו לתחקון. חזר כמו שנשלח. שום תיקון לא בוצע.
שלחתי פעם שניה.
הוא חזר כשהמוטות הפוכים! כלומר במקום שהמערכת גב תהייה קעורה, היא היתה קמורה. נשלח לתיקון פעם שלישית.

חזר התרמיל (ביקור חמישי בחנות). התושבות נתפרו אבל כשאני מהדק את מערכת הגב, אני מרגיש לחץ על הגב העליון (אין לי מושג מה הם עשו עם המוטות הללו כי פתח היציאה(נסגרים עם וולקרו) נתפרו חזק. הלחץ מרגיש לי כמו עיוות של המוטות. כיפוף פנימה אל תוך הגב.
פניתי דרך אתר היבואן (טוויסטר) ולא קיבלתי תשובה.

ניסיתי לפנות לדוייטר דרך האתר שלהם אבל מי שלא מבין גרמנית לא יכול כל כך להתמודד עם האתר הזה.

בקיצור, חוץ מפרימת התפרים והוצאת המוטות שוב, מה עוד נותר לי לעשות? הטירחה על תרמיל שיש לי עליו אחריות לכל החיים, די מייגעת ומרגיזה אותי. בייחוד שהפגם נוצר בייצור ולא כתוצאה משימוש לא נכון.

יש הצעות?
TRAVELERS  
#22 נשלח : יום שני 18 אוקטובר 2010 01:25:27(UTC)
TRAVELERS


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 15/12/2009(UTC)
הודעות: 573

קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
תפנה לדוייטר בגרמניה אם תיאור המקרה באנגלית לאינפו שלהם בלינק הזה: http://www.deuter.com/en/contact.php
תכתוב שם הכל, אני מאמין שתקבל תשובה מאוד מהר.

מעין
TRAVELERSTRAVELERS40468.9373611111
sdnl  
#23 נשלח : יום שני 18 אוקטובר 2010 20:55:22(UTC)
sdnl


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 13/09/2010(UTC)
הודעות: 244

נשמע מוזר שחברה רצינית כמו דויטר תבצע תיקונים כושלים כאלו.

משום מה זה נשמע כאילו התיק מעולם לא נשלח לתיקון אצל היצרן.. היתכן?!

 

oded  
#24 נשלח : יום שני 18 אוקטובר 2010 23:25:43(UTC)
oded


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/04/2008(UTC)
הודעות: 364

קיבל תודה: 7 פעמים ב 4 הודעות
ברור שהוא לא נשלח.
היבואן מעסיק כמה אנשים...איזה חוסר מקצועיות. כל החלק האחורי של פנל המערכת גב נחתך ונתפר (הצד שבתוך התרמיל), וזה רק אחרי ששלחתי להם פעמיים קודם לכן וכלום לא בוצע.

תודה מעיין. אני אנסח מכתב ואשלח ללינק שנתת.
הרבה תודות
עודד
shaka  
#25 נשלח : שבת 23 אוקטובר 2010 15:03:12(UTC)
shaka


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 06/05/2009(UTC)
הודעות: 17

אני גם מעוניין להוסיף שיש ברשותי תיק של דוייטר מסוג אייר קונטקט (שאני מאד מרוצה ממנו) ושירות הלקוחות של היבואן היה באמת גרוע.
רציתי לתקן את התיק בגלל בלאי שלא היה תחת תוקף באחריות, ואכן שילמתי עבור זה רק שלא תיקנו את כל מה ששילמתי עבורו וגם עברו חודשיים(!) עד שקיבלתי את התיק ה"מתוקן" חזרה. כל מה ששילמתי עבורו היה לתפור כמה קרעים שנוצרו לצערי בגלל עכברים שנגסו לי בתיק.

גם לי יש את אותה הבעיה עם אחד המוטות של מערכת הגב אבל לא העזתי לשלוח ליבואן מחשש לטיפול לקוי
אני מצטער לראות שאכן זה המצב
איתי  
#26 נשלח : שבת 23 אוקטובר 2010 18:36:55(UTC)
איתי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 06/04/2008(UTC)
הודעות: 802

תודות: 35 פעמים
קיבל תודה: 94 פעמים ב 57 הודעות
אני דווקא עשיתי שני תיקונים (קרע בבד-לא במסגרת האחריות ותיקון תפר), לקח בערך חודש בכל פעם אבל לא נלקח ממני כסף, גם כשהנזק לא היה במסגרת האחריות.
HarmonicWave  
#27 נשלח : שבת 23 אוקטובר 2010 19:12:08(UTC)
HarmonicWave


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 20/11/2009(UTC)
הודעות: 1,376

תודות: 280 פעמים
קיבל תודה: 226 פעמים ב 158 הודעות
עודד,

אני חושב שהיה ראוי לפתוח נושא (פתיל) חדש ולתאר את הבעיה שלך ולא תחת פתיל מ-2008 שנושאו "תיק של גרגורי - שירות רע".
יענקל'ה סער  
#28 נשלח : שבת 23 אוקטובר 2010 19:15:33(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,692
גבר
ישראל

תודות: 276 פעמים
קיבל תודה: 554 פעמים ב 384 הודעות

זה שירשור של קיטורים. הנה לכם דוגמה של שרות מצוין. תיקון תרמיל לא באחריות, תקלה שנגרמה לא באשמת הייצרן, התקון בלי כסף, קבלתי בחזרה תוך 10 ימים תרמיל טוב יותר מהמקורי.  נחשו על מי מדובר?

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
יענקל'ה סער  
#29 נשלח : שבת 23 אוקטובר 2010 19:18:16(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,692
גבר
ישראל

תודות: 276 פעמים
קיבל תודה: 554 פעמים ב 384 הודעות
HarmonicWave כתב/ה:
עודד,

אני חושב שהיה ראוי לפתוח נושא (פתיל) חדש ולתאר את הבעיה שלך ולא תחת פתיל מ-2008 שנושאו "תיק של גרגורי - שירות רע".
זה לא עודד פתח את הקיטורים זה איוב...י
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
TRAVELERS  
#30 נשלח : שבת 23 אוקטובר 2010 20:53:06(UTC)
TRAVELERS


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 15/12/2009(UTC)
הודעות: 573

קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
ליענקלה,
מדובר על תרמיל של קלגב.

מעין
TRAVELERS
יענקל'ה סער  
#31 נשלח : שבת 23 אוקטובר 2010 23:55:22(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,692
גבר
ישראל

תודות: 276 פעמים
קיבל תודה: 554 פעמים ב 384 הודעות
נכון מעין מדובר על תרמיל של OUTDOOR 
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
aiub  
#32 נשלח : יום חמישי 28 אוקטובר 2010 19:26:28(UTC)
aiub


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 17/10/2010(UTC)
הודעות: 7

בס"ד

שלום!

אשמח לשמוע חוות דעת על התיק gregory Triconi 60

בקשר לאחריות כבר שאלתי,אבל...תכל'ס-מה טוב ומה לא בתיק הזה?

אולי לא שווה לקנות אותו?

מה אתם ממליצים?

אשמח לתגובות.

Explize  
#33 נשלח : יום חמישי 28 אוקטובר 2010 19:35:20(UTC)
Explize


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 28/09/2010(UTC)
הודעות: 81

אין טוב או רע, השאלה אם הוא היה נוח לך על הגב ששמת בו משקל משוער של 10-15 קילו, ישב עליך פרפקט, בלי בליטות מיותרות, התכופפת והיה נוח??

כל התוספות שהוא מגיע איתו מתאימות לך??(למשל הפתח גישה מקדימה).

המחיר מתאים לך??

אם כל התשובות לכך הם כן, אז אין שום רע איתו- תיק מעולה מחברה טובה.
aiub  
#34 נשלח : יום חמישי 28 אוקטובר 2010 19:40:39(UTC)
aiub


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 17/10/2010(UTC)
הודעות: 7

ברור..אבל תמיד יש +/- לתיק..עד כמה קילו התיק סוחר כמו שצריך?

התפרים חזרים?

איך הקליפסים?

Explize  
#35 נשלח : יום חמישי 28 אוקטובר 2010 19:53:01(UTC)
Explize


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 28/09/2010(UTC)
הודעות: 81

תאמין לי, שהרוכסנים שלהם חזקים, התפרים ללא דופי, הקליפםסים מיועדים לציוד יחסית כבד כמו אוהל.

ואם היית מעיף מבט באתר החברה בSPEC: http://www.gregorypacks..../technical/16/triconi-60

היית רואה שטווח הקומפורט של התיק הוא 23 קילו...מה שאומר שאין כמעט מצב שתסחב משקל כזה- אבל הוא עמיד לזה.

גדיסל  
#36 נשלח : יום חמישי 28 אוקטובר 2010 22:34:47(UTC)
גדיסל


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 21/09/2010(UTC)
הודעות: 17

לפני שקונים אני ממליץ לבדוק על התיק הזה באתרים המרכזים חוות דעת כגון:
www.buzzilions.com
www.trailspace.com
www.backpackgeartest.org
היתרון בחברות אמריקאיות ואירופאיות שיש מספיק אנשים שכבר קנו את הציוד שלהן לפנינו.
לגבי האתר באזיליונס - ממליץ להסתכל על ה Negative Reviews לבדוק הם יש בעיות חוזרות בציוד. כשגולש אחד מדווח על תקלה, יכול להיות שזה פגם ביצור/אותו גולש לא יודע להשתמש בציוד/חוסר מזל כש20 גולשים מדווחים על אותה בעיה כנראה שמדובר בבעיה אמיתית.
סה"כ גם מותגים חזקים יכולים ליפול בדגמים מסוימים.
משתמשים הצופים בדיון זה
2 עמודים<12
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.