ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

2 עמודים12>
אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
eran1900  
#1 נשלח : שבת 11 אוקטובר 2008 17:15:31(UTC)
eran1900


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 11/10/2008(UTC)
הודעות: 4

תיק של גרגורי ( gregory ) - שירות לקוחות רע
שלום חברים.
יש לי איזו שהיא אבן קטנה-גדולה על הלב שאני מעוניין לשתף אותה איתכם..
הכל התחיל כך:

לפני כשנה קניתי ציוד לטיול תרמילאים ארוך טווח ובין היתר התכוננתי לכך שאצא להרבה מאוד טיולי שטח "הרחק מהבית" ( טראקים ) - ולכן השתדלתי לקנות את הטוב ביותר ( כמובן במסגרת התקציב שהיתה לי )ולכן בקניית תיק - בחרתי את אחת החברות ששמה הולך לפניה gregory מדגם triconi ( טריקוני ) מידה לארג' ( large ) .
רק לסבן לחלקינו את האוזניים - מחיר התיק נע בין 1300 ש"ח ל- 1500 ש"ח - שזה נחשב "יחסית" יקר כאשר מדברים על עולם התיקים..

כמובן שיש לתיק אחריות מהיבואן( gravity-israel ) ליותר משנה , וגם במחיר הזה אני מצפה שהאחריות תכסה את רוב התקלות שיווצרו בתיק במהלך השימוש שלי בו.

טיילתי עם התיק הזה במשך 10 חודשים , מאירלנד ועד דרום אמריקה כאשר אני מעמיס עליו לא מעט משקל..

בחודשים האחרונים שבהם טיילתי עם התיק, נקרעו לו 2 הרוכסנים שמוגנים ממים ומס' קרעים בתפרים, כאשר אני מזכיר שהתיק רק " בן 8 חודשים " .

לקחתי התיק לתיקון - כעבור חודש (!!!!!) התקשרו אלי מהיבואן בטוענה שהרוכסנים נקרעו בגלל "שימוש לא הולם ע"י המשתמש " ותיקונם יעלה לי כסף .

עכשיו בינינו - הכסף זה פחות הנושא מאשר זה ש: א. התיק שכב אצלם חודש ורק אז הם ניזכרו לידע אותי במחיר התיקון.
ב. אני נדרש לשלם על תיקון של תיק שעולה 1300 שקל , כאשר הוא נמצא בתקופת האחריות .
ג. הסכום היה כל כך מינימלי ( 70 ש"ח ) שלפי דעתי החברה צריכה לספוג את עלות התיקון!!!!
ד. אם הייתי משתמש בתיק במשך 3 ,4, 5 שנים - אז אני מקבל את מה שהם אומרים , אבל לאחר 10 חודשים התיק כבר מתחיל בתהליך בלאי ???????

אני ישלם את עלות התיקון ואני רוצה לציין שאני מאוד מרוצה מהתיק עצמו ( עמיד בגשם , נוח להליכה מרובה ) אבל מחברה כזאת הייתי מצפה שתיקח על עצמה את עלות התיקון .

לאחר חודש ושבוע:
קיבלתי טלפון שהתיק מוכן " בוא וקח " הם אמרו , הלכתי - ולא האמנתי למראה עיני!!!!!!! הרוכסנים שהיו רוכסנים נגד מים " הפכו " להיות רוכסנים רגילים לחלוטין!!!! שדרך אגב עלותם 70 ש"ח (!!!!!)ע"פ היבואן.. - התנגדתי בתוקף לקבלת התיק ודרשתי שיחזירו את התיק ליבואן ( גרביטי ישראל ) ושיחזירו אותו עם הרוכסנים המקוריים ( נגד מיים ) מתוקן.
כרגע אני מחכה לתשובה ואני מבטיח לעדכן את כולכם ברגע שאני אדע עוד פרטים.

אני רוצה לציין לטובה שני מוצרים אחרים : שקית שתיה של שורש, הכי פשוטה 3 ליטר ,נקרעה לי בחזית , והאחריות של שורש מכסה רק קרעים בהדבקה , שלחתי אותה לתיקון ( אולי כדאי לנסות, יתקנו - יופי , לא יתקנו - ניסיתי )
ולאחר שבועיים קיבלתי שקית שתיה חדשה לגמרי מבלי שיתקשרו אלי משורש
ויסבירו לי " שלהם זה עולה יותר " . אין צורך לציין ששקית שתיה עולה 70 - 80 שקל , אבל כנראה שלשורש חשוב יותר לתת שירות טוב ושהלקוח יהיה מרוצה מאשר לבקש ממנו לשלם על התיקון .
ונעליים של la sportiva דגם hailte - שירות לקוחות מעולה הנעל נקרעה במקום בלי תפרים (כלומר אין אחריות ועדיין נשארה אטומה למיים -דרך אגב ) קיבלתי את הנעל תפורה ומתוקנת לאחר חודש ימים מבלי לשלם אגורה!!!היבואן של הנעליים הם טוויסטר ( Twister )כל הכבוד!!

גם אם ושורש היו מחזירים לי את השקית שתיה ואומרים שלא ניתן לתקן אותה כי זה לא נמצא באחריות אז הייתי מבין לחלוטין!!!! כי זה באמת משהו שהאחריות לא מכסה ובנוסף לזה שבמחיר הזה בכלל לא ציפיתי שתהיה לי אחריות - אבל שורש מוכיחה אחרת , שאכפת לה מהלקוח!!!!

חבל באמת שגרביטי ישראל לא חושבת כמו שורש .
אם יש לכם שאלות אז אשמח לעזור ..
מממן
שימי  
#2 נשלח : שבת 11 אוקטובר 2008 19:53:31(UTC)
שימי


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 22/10/2007(UTC)
הודעות: 408

זה די מעצבן מה שסיפרת לכן שירות הלקוחות של שורש  וודאי ישמחו לקרוא את ההמלצה שלך על שירות הלקוחות שלהם לגבי גרביטי בוא נראה מה יעשה המכתב שאעביר להם שווה לעזור לחבר

אבדוק ואחזיר לך תשובה

שימי

eran1900  
#3 נשלח : שבת 11 אוקטובר 2008 20:53:30(UTC)
eran1900


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 11/10/2008(UTC)
הודעות: 4

שלום רב!!

קודם כל תודה רבה רבה על העזרה ועל ההתעניינות אני מצפה בכיליון עיניים לתשובתם אם ותגיע אחת כזאת...
זמי1  
#4 נשלח : שבת 11 אוקטובר 2008 22:00:53(UTC)
זמי1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC)
הודעות: 5,609
ישראל

קיבל תודה: 101 פעמים ב 73 הודעות
אני הייתי שולח מייל לחברה עצמה עם עותק למפיץ כאן בארץ.
שימי  
#5 נשלח : יום ראשון 12 אוקטובר 2008 22:09:47(UTC)
שימי


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 22/10/2007(UTC)
הודעות: 408

להלן תגובת שירות הלקוחות

שלום שימי,

 

תודה רבה שפנית אלינו.

 

נתקלנו בפנייה של לקוח זה בעבר בפורום אחר של חברת למטייל. חשוב לנו כי תדע כי גרביטי עושה הכל ובסטנדרנטים הגבוהים ביותר

על מנת להעניק ללקוחותיה אחריות הוגנת ועל פי כללי חברת GREGORY.

האחריות בעבור התרמילים הינה אחריות LIFE TIME זאת אומרת, אחריות לכל חיי המוצר ולא אחריות לכל חיי רוכש המוצר.

האחריות כוללת פגמים בייצור המוצר, כלומר, במקרה של תיקים – תפרים, תושבות מערכת הגב כולל הכל ואף רוכסנים במידה ומדובר על פגם ברוכסן.

 

במקרה של הלקוח הנ"ל הלקוח ביצע שימוש אגרסיבי ברוכסן וזאת ניתן היה לראות עקב עקירתן של שיני הרוכסן מהמקום. ניתן להגיע להרס כזה אך ורק

כתוצאה ממשיכה אגרסיבית של ראש הרוכסן כלפי מעלה ולא בכיוון הפתיחה. למרות זאת, גם כשמדובר במקרים בהם הלקוח אינו זכאי לאחריות, אנו דואגים

לתקן כל מוצר בעלות מינימאלית (אך ורק לאחר שהוסבר וקיבלנו את הסכמתו של הלקוח לביצוע התיקון הנ"ל) – ואכן זה מה שקרה במקרה הזה.

 

 

לסיכום, גרביטי תמשיך לעבוד על פי הכללים המחמירים ביותר במתן האחריות, אך לצערי, בעידן האינטרנט, כל לקוח הוא בעל כוח מופרז כאשר ללא

כל הצדקה או שיקול דעת מסוגל להחליט ולהפוך מסע של קנייה טובה, למסע נקמה.

אני מעריכה את פנייתך אלינו אשמח לענות ולטפל בכל שאלה.

נשמח להזמין אותך לראות מוצרים ייעודיים לשביל. כידוע לך חברת גרביטי הינה בחוד החנית של ציוד התרמילאות המקצועית ביותר.

נשמח לעדכן אותך בפעילויות אשר אנו מבצעים בתחום.

 

בברכה,

 

יעל יהלומי

מ.גרביטי בע"מ

טלפון: 09-7466910

נייד: 054-7948958

פקס: 09-7466619

 

 

eran1900  
#6 נשלח : יום שני 13 אוקטובר 2008 02:51:22(UTC)
eran1900


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 11/10/2008(UTC)
הודעות: 4

שלום רב!
שימי - יקירי...
1. באמת אבל באמת תודה רבה רבה על הסבת תשומת ליבם של גרביטי לבעייה. עשית משהו שאני לא ידעתי איך לעשות , וכשניסיתי דרך האתר ניתקלתי כל פעם בבעיה חדשה..
שוב תודה רבה - עזרת לחבר כשאפילו לא היית חייב!!!

2. תגובתי להלן:
א. נכון - גברת יהלומי צודקת, פירסמתי הודעה בעלת אותו תוכן בפורום " למטייל " - אבל מפה והלאה, לי ולגרביטי יש דעות שונות לגבי איך שנראים הדברים.
ב. אם גרביטי טוענת שלמוצרי gregory יש אחריות Life Time "כביכול" , אז למה אני בתור לקוח צריך להתווכח עם היבואן במשך 20 דקות ב- 8 בבוקר על זה שאני לא צריך לספוג את עלות התיקון - ואחת הסיבות היא שמחיר התיק בחנות הינו פי 2 ויותר ממחירי תיקים אחרים שלא נופלים באיכותם מתיקי Gregory וגם הם נותנים אחריות "Life Time" .

שהיבואן לא ינסה "לעבר" את הלקוח - נמאס (לי בכל אופן) מכך שיבואנים בארץ "מנצלים" את הלקוח לגבייה מיותרת של עלויות תיקון - נעלי la sportiva ששלחתי לתיקון גם כן על בעייה שלא היתה כלולה באחריות תוקנה מבלי לבקש דבר!!!
עוד דוגמא לכך היתה שקית השורש - כאשר החברה יכלה לטעון גם כן שהלקוח " ביצע שימוש אגרסיבי "(כדברי גרביטי) במוצר ולכן השקית נקרעה - אבל לא כך פעלה החברה והחליפה את השקית שעלותה יותר מעלות התיקון שגרביטי ביקשו(זה בדרך אגב..) מבלי לבקש דבר...
כמובן שגברת יהלומי "תפוצץ" במישפטים קיצוניים כמו "ניתן להגיע להרס כזה אך ורק כתוצאה ממשיכה אגרסיבית של ראש הרוכסן כלפי מעלה ולא בכיוון הפתיחה" - מה שכנראה נכון כי אני רוצה להרוס את התיק שעלה לי 1300 שקל ולהיסחב איתו במהלך הטיול בצורה מרושלת ולא נוחה ובנוסף לזה גם "להילחם" עם החברה על עלויות תיקון...( ציניות - כאילו!!!).

חומר למחשבה - חברת "חגור" מתקנת את הרוכסנים בתיקיה בלי דרישה לתשלום מהלקוח, חגור!!!! זה לא גרגורי העולמית!זה חגור..

לסיכום !!!!

כמו שאני מכיר בכוחה של רשת האינטרנט כך גם ידידתנו גברת יעל יהלומי, וכמו שניתן להציג דברים שאולי לא כל כך נעים לשמוע מלקוח כך גם ניתן לשבח חברות שכן נותנות שירות כמו שצריך... אני לא מתיימר להגיד שחברת גרביטי פועלת כך עם כל לקוחותיה אבל במקרה שלי כך היה, וברגע שאין לך אוזן קשבת לגבי "אטימות" החברה לבעיה/לחוסר צדק שנעשה עם הלקוח אז כן - פה רשת האינטרנט והפורומים כמו פורום זה עוזרים רבות גם לפרוק את העול שעל לבך וגם לידע את הקהל הרחב על היחס שהתקבל מהחברה, טוב או לא טוב...אני חושב שזה גם חלק מהיעוד של הפורומים.
שוב אני רוצה לנצל את "הבמה" שניתנה לי פה להודות לשימי על הבאת הבעיה לידי החברה ועל פירסום תגובתם, הרי לכולם מגיע להציג את הדברים כראות עיניהם גם אם זה נעשה דרך האינטרנט.
אני רק רוצה לומר שלמרות המילים הקשות מעט שהגברת השתמשה כדי לתאר אותי בתור לקוח ("כל לקוח הוא בעל כוח מופרז כאשר ללא כל הצדקה או שיקול דעת מסוגל להחליט ולהפוך מסע של קנייה טובה, למסע נקמה" )וחבל שכך חברת גרביטי ישראל בוחרת לסכם את תגובתה - בצורה ממש ממש לא עיניינית!!!.

זה הכל - תודה רבה על הקריאה - מצטער שזה היה ארוך.
מקווה שאתם (הקוראים) מסכימים/מבינים אותי - ואשמח גם לראות את זה בתגובות - (אולי באמת טעיתי בדרך - תקנו אותי).

נ.ב - היום במקרה דיברתי עם האדם שטיפל ויטפל לי בתיק , לגבי החלפת הרוכסנים הרגילים לרוכסנים מקוריים עם עמידות למים ונאמר לי שבעוד יומיים כנראה יחזרו אלי ויתאמו איתי מה ניתן לעשות כדי שכולנו נצא מאושרים ומרוצים...
יתכן וזה בגלל הפירסום בפורום, ויתכן שלא - בכל אופן אני יעדכן אתכם (אם תירצו כמובן... ).

ערן.
eran1900  
#7 נשלח : יום שני 13 אוקטובר 2008 15:53:22(UTC)
eran1900


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 11/10/2008(UTC)
הודעות: 4

שוב שלום לכם חברים...

כמה הארות/הערות שאני רוצה להוסיף :

א. אני לא פה כדי לנהל קרב וירטואלי עם קברניטי גרביטי שאני קטונתי מלהיות "יריב הוגן" מולם.

ב. דבר שנורא הפריע לי זה שגרביטי ישראל תיארה אותי בתור אחד שבא והרס בזדון את הרוכסנים בתיק (כמו שכתבתי בתגובתי האחרונה) ,שאני משתמש במדיית האינטרנט והפורומים לאיזה שהוא "מסע נקמה" שהחלטתי שאני מנהל נגד החברה שלהם .
אז לא כך הם הדברים - ואני לא מתכוון "לרדת" לרמה הכל כך קטנונית הזאת ולהשיב להם באותו מטבע - לכן ניסיתי להתעלות על עצמי כמה שיכולתי ולהגיב בצורה עיניינית בלבד ,וזה רק הקוראים ישפטו .

תודה לכם.
smamitman2  
#8 נשלח : יום שישי 17 אוקטובר 2008 11:20:05(UTC)
smamitman2


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/07/2008(UTC)
הודעות: 3

The water YKK Resistance zips cost 24-28 shekels per metre
normal YKK zips cost from 2-4 shekels per metre all before VAT and shipping
Gregory of courses pays far less than this in the factory in Vietnam, The guys in Israel probable don't where to buy the zips here.
Fixing zips is a pain in the arse so it's good to use large heavy duty zips that don't crap out..
yours Smamitman
from Smamit
PS. A pack from smamit will be fixed for free forever as long as it can be fixed, including the army gear that gets the sh*t kicked out of it..  
שימי  
#9 נשלח : יום ראשון 19 אוקטובר 2008 01:28:58(UTC)
שימי


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 22/10/2007(UTC)
הודעות: 408

מישהו יכול לתרגם בבקשה?

זמי1  
#10 נשלח : יום ראשון 19 אוקטובר 2008 01:57:42(UTC)
זמי1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC)
הודעות: 5,609
ישראל

קיבל תודה: 101 פעמים ב 73 הודעות

תרגום:

רוכסנים אטומי מים של YKK עולים 24-28 ש"ח, הרגילים עולים2-4 ש"ח למטר, גרגורי קונה את הרוכסנים שלו בזול בוייטנאם וכאן בארץ כנראה לא יודעים היכן לקנות את הרוכסנים.

לתקן רוכסן זה כאב תחת אחד גדול, לכן משתמשים ברוכסן גדול מתאים לשימוש כבד יותר שלא מתקלקל. 

נ"ב : תרמיל של "שממית" (אותם הוא מייצר בעצמו -זמי)יתוקן חינם ותמיד, אפילו ציוד צבאי שמתעללים בו.

על החתום -אדם סטיבנס "שממית"

שימי  
#11 נשלח : יום ראשון 19 אוקטובר 2008 03:55:40(UTC)
שימי


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 22/10/2007(UTC)
הודעות: 408

זמי תודה אין עליך
pako  
#12 נשלח : יום חמישי 04 דצמבר 2008 15:52:57(UTC)
pako


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/05/2007(UTC)
הודעות: 13

אני אישית נתקלתי בהרבה בעיות ברוכסנים מסוג זה של YKK גם בדגמים וחברות אחרות...
פשוט יתכן ויש בעיה עם רוכסנים אלו............


סתם איזה טיפ קטן .
tzurlis  
#13 נשלח : יום שני 19 ינואר 2009 03:40:13(UTC)
tzurlis


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 25/03/2007(UTC)
הודעות: 718

קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
מזכיר לי נושא שהיה לי פעם עם פנס פצל של לפידות. הפנס הפך תקול בתקופת האחריות, ולפידות גבו חצי ממחירו, שהיה אז מאוד גבוה, על התיקון.
זה הפצל האחרון שהיה לי, ובחיים לא מתקרב שוב לציוד מיבוא של לפידות.
מה שהיבואנים לא מבינים זה שבחצי או שליש מהמחיר בארץ, אנחנו קונים ישירות מחו"ל כל חתיכת ציוד שרוצים. זה לא מייד וביד, אבל זה מגיע. וכל לקוח שלא קונה, זה פחות לקוח.

אם מקור הקנייה אמין, הסיכוי לתקלה נמוך. אם הפריט נקנה בחו"ל ונשלח למפעל בחו"ל לתיקון, לרוב יוחזר שלם, מתוקן או חדש, חינם אין כסף.

עוד דבר שהם לא מבינים, זה שלכל ציוד יש תחרות ותחליף. גריגורי זה אולי שם גדול, אבל ניתן לקנות, בפחות מאותו מחיר, בחו"ל, ציוד של כמה וכמה חברות שלא נופלות ואולי עולות עליו בטיבן: וגם בארץ, לתפור תרמיל בשממית, מותאם אישית, בדיוק בגודל בצורה ובמשקל שאתה רוצה, עולה פחות מהגריגורי הזה. עם אחריות מלאה לשבר ונזק!

ההודעה הזו כל כך עצבנה אותי, והתגובה של אותה מנהלת מוצר כל כך מתנשאת, יהירה, שחצנית ולקויה מבחינת הטיפול בלקוח, שהשארתי הודעה עם מה שאני חושב, במילים ברורות וחד משמעיות מאוד.

אם היבואן לא נותן שירות, למה לקנות ממנו בארץ, במחיר גבוה? גרביטי נכנסים גם הם לקטיגוריית היבואנים בעלי השירות שלא קיים.

אני קורא לאנשים כאן להחרים את תרמילי גריגורי בישראל, ולקנות רק בחו"ל. תכנסו, תמדדו, תמששו בארץ. קחו שם ומספר דגם, לכו לאינטרנט ותזמינו לעצמכם.
קנו גריגורי לתיאבון והרבה - אבל לא מיבוא של גרביטי! והחרימו את שאר המוצרים שהם מייבאים. הסבירו למוכר בחנות שאתם לא מוכנים לקנות ציוד של גרביטי כי הם לא יודעים לתת שירות ומוציאים ללקוח את הנשמה.
ואם זה מרגיז גם אותכם -פשוט להפיץ מכתב שרשרת לחברים שלכם, עם התלונה והתשובה ודעתכם בעניין, וקריאה להחרמת תרמילי גריגורי בישראל: או, שתתרגמו את עיקרי השרשור ותשלחו תלונה לגריגורי על רמת השירות שלהם בישראל, עם השאלה האם להפיץ את הקריאה להחרמתם בארץ.

ואז נדבר על "מסעות הנקמה של לקוחות מתוסכלים", ואז אולי תבין הגברת יהלומי, ששירות זה עניין מחייב, ושאף של מוכר שנמצא גבוה מידי אולי מריח אוויר צח ונקי ולא צחנה של לקוחות עם תלונה, ואפילו, רחמנה לצלן, דרישת שירות - אבל לא מריח כסף.

=ואת זה אני אומר כבעל עסק עצמאי שנותן הרבה מאוד שירות בתפעול ובתקלות, כולל הרבה שלא שלי! =


tzurlis39832.0300347222
יענקל'ה סער  
#14 נשלח : יום שני 19 ינואר 2009 04:09:36(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

צור,

אני חושש שאם גרביטי יבואו לכאן, אתה תסתבך.

yankale1739832.049375
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
שימי  
#15 נשלח : יום שלישי 20 ינואר 2009 00:57:47(UTC)
שימי


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 22/10/2007(UTC)
הודעות: 408

הם יצטרכו לעבור אותי קודם כדי להגיע אליו....
bram  
#16 נשלח : יום רביעי 12 אוגוסט 2009 19:27:37(UTC)
bram


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 07/11/2006(UTC)
הודעות: 92

קיבל תודה: 2 פעמים ב 2 הודעות

גרגורי\גרביטי, שירות לקוחות, חוויה מתקנת; חזרתי ממסע עם תיק גרגורי. במהלך הטיול חוויתי תקלה ברוכסן העליון: ההדבקה של הרוכסן אל התיק נפתחה. דיברתי עם נציג החברה בארץ (גרביטי) והוא הציע לי להביא את התיק לסניף הקרוב של "למטייל" כדי שיתוקן ללא תשלום וללא הצגת חשבונית. זה בניגוד להיסטוריה שתוארה כאן בעבר. דרך אגב: הנציג הודה שההדבקה בחום של הרוכסן לתיק היא כשלון וגרגורי הפסיקו עם תהליך זה.

aiub  
#17 נשלח : יום ראשון 17 אוקטובר 2010 15:22:06(UTC)
aiub


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 17/10/2010(UTC)
הודעות: 7

בס"ד
שלום אנשים!!

קראתי את כל מה שכתבתם...ויש לי שאלה!

אם קניתי בחו"ל תיק gregory Triconi 60,
אם ח"ו קרה לתיק משהו זה אומר שאין לי אחריות בארץ??

אשמח מאוד לתגובות ותשובות:)

אביחי איוביaiub40468.5275694444
TRAVELERS  
#18 נשלח : יום ראשון 17 אוקטובר 2010 17:22:18(UTC)
TRAVELERS


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 15/12/2009(UTC)
הודעות: 573

קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
זה לא אומר שאין אחריות בארץ, זה אומר שתצטרך מאוד מאוד להתאמץ על מנת לקבל שירות.

שירות בניגוד לאחריות עשוי לעלות כסף.

בדרך כלל במקרה של חוסר הענות מצד יבואנים לתת שירות ובמיוחד למוצרים עם "לייף טיים גרנטי" הפתרון הטוב ביותר זה לפנות לחברה עצמה בחו"ל ולרוב הם מכריחות את היבואן לתת שירות.
הדרך השניה היא פשוט לשלוח לחברה עם מכתב המתאר את מהות התקלה.

לצערנו היבואן של גרגורי לישראל הוא לא מנותני השירות הבולטים בענף אם כי לא הכי גרוע.

מעין
TRAVELERS

tzurlis  
#19 נשלח : יום ראשון 17 אוקטובר 2010 22:13:15(UTC)
tzurlis


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 25/03/2007(UTC)
הודעות: 718

קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות

תלוי בתקלה. תקלות קטנות תקן לבד בחנות מקצועית, הכי פשוט והכי מהיר.

לתקלות מהותיות, הצעתי - קח את התיק שנקנה בחו"ל, ושלח ב- EMS למפעל בחו"ל בצירוף מכתב שאומר כי מאחר והמוצר לא נקנה בישראל, ומאחר ורמת השירות של היבואן בארץ נמוכה, הנך מעדיף לתקנו אצלם, ואם התיקון אינו באחריות - הנך מוכן לשלם תמורתו ( לעיתים נדירות יגבה יצרן כסף על תיקון כזה, אם בכלל). מכסימום יעלה לך משלוח חזרה לארץ, אבל תקבל שירות מהיר יעיל ומקצועי הרבה יותר מאשר בארץ.

שימו לב שהיו פתילים כאן על תיקי גריגורי שמתפרקים מהר, מכמה דגמים. הציוד נוח ונחשב טוב למדי אבל יש להם עמידות מוגבלת להתעללות. אם אתם מטיילים "ממושמעים", זה כנראה תיק טוב מאוד. מצד שני, אם עוברים את מגבלות התיק מבחינת משקל ולחץ על הרוכסנים והתפרים הם לא מגיבים לזה טוב. אם אתם מטיילים שלוחצים על התיק מבחינת משקל או צורת האריזה, קנו LOWE או נורת'פייס. רוב הציוד שלהם יותר מסיבי ויחזיק יותר בשימוש קשה.

TRAVELERS  
#20 נשלח : יום ראשון 17 אוקטובר 2010 22:47:10(UTC)
TRAVELERS


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 15/12/2009(UTC)
הודעות: 573

קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
מסכים עם צור.

מעין
Travelers
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
2 עמודים12>
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.