ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
omerkatzir  
#1 נשלח : יום שישי 02 אוקטובר 2009 22:27:59(UTC)
omerkatzir


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 07/08/2009(UTC)
הודעות: 9

מצטער על האורך מראש.

כמה הערות, ואז שאלות:
- ביום הטיול הראשון בין דן לאנדרטת האריה השואג:
אם עוכבים אחרי סימון השביל הוא מוביל לתוך הישוב מעין-ברוך בשלב מסויים. הוא פונה בתוך היישוב כמה פעמים, ואז מפסיק להופיע ומשאיר אותך מבולבל. זאת טעות, כי לפי המפה לא אמורים בכלל להכנס ליישוב- אבל רק אחרי שעתיים של התברברות ואובדן זמן יקר בפרדסים שליד היישוב קלטנו את הטעות הזאת. מאוחר יותר גילינו עוד זוג מטיילים אחד לפחות שנפל שם. אין שום סימון שמדווח על פניה לפני היישוב! צריך לדווח לוועדה לסימון שבילים שתמחוק את הסימון הזה.

- זה אולי דבר שאם מפעילים הגיון בריא מוצאים, אבל: חבל שבשום ספר (אנחנו הולכים עם של יענקל'ה, אבל המטיילים עם הספר של גילת אמרו לנו שגם אצלם לא היה כתוב) לא כתוב שבכפר גילעדי יש מרכול מעולה שיש בו פחות או יותר כל מה שמטיילים צריכים כדיי להמשיך את השביל. הרבה מטיילים לא ידעו את זה וחשבו שהדרך היחידה להצטייד היא לפנות בשביל לא מסומן לקרית שמונה (ירידה של משהו כמו 300 מטר, שהיא דיי חדה ומסוכנת), או שסיימו את היום בלי אוכל שלא צריך לבשל. יענקל'ה- למהדורה הבאה?


ועכשיו כמה שאלות:
אני ואחי ירדנו מהשביל ליומיים, ואנחנו מתכננים לחזור אליו בראשון עם הזריחה. ירדנו בגלל שקיבלנו שוק גופני מהמסלול בגלל רצף של טעויות שהבנו (התחלנו לצאת מאוחר מדיי ביום, לקחנו תיק כבד מדיי, ולא התאמנו מספיק לפני זה). אנחנו לא מתכוונים לוותר- אבל אנחנו רוצים ביומיים האלה להבין איך לפצל את המסלולים הבאים ככה שהם יתאימו לכושר הגופני שלנו. בשני הספרים כמעט כל השבוע הראשון, ההררי והקשה, מתחיל במסלולים של 19 ק"מ. זאת בעיה לאנשים כמונו, שצריכים לבנות סרגל מאמצים יותר לאט... הבעיה היא שאנחנו לא מצליחים לחשוב איך לפצל את המסלולים הבאים וללכת מרחקים קצרים יותר, כי אנחנו לא רואים איפה אפשר לישון בין שתי הנקודות בכל מסלול. אנחנו עצרנו במצודת כח (יש"ע). למישהו יש המלצה איך ללכת במסלולים קצרים יותר מהשלב הזה והלאה?

חוץ מזה, בדישון אין ממש איך ללון לפי הספר של יענקל'ה אם לא אצל מלאך שביל או בצימרים. מלאך השביל לא עונה לנו כבר יומיים וצימרים זאת אופציה יקרה. יש איפה לישון בדישון גם אם לא הולכים למלאך השביל?
מממן
omerkatzir  
#2 נשלח : שבת 03 אוקטובר 2009 02:38:34(UTC)
omerkatzir


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 07/08/2009(UTC)
הודעות: 9

neta87 כתב/ה:
יש סימון לפני מעיין ברוך שמראה שלא צריך להיכנס לתוכו, הולכים מסביב לגדר הקיבוץ וליד הפרדס בדרך חולית ועולים גבעונת ומשם לכפר יובל


זה בדיוק העניין-
שאין שום סימון פניה לפני הקיבוץ.
היינו שם שלשום וראינו, בחיי.
חבל שלא תיעדתי את זה כדיי שתראה בעצמך. לא רק שאין סימון לפני היישוב, יש כמה סימונים סוררים בתוך היישוב עצמו שהם מאוד מבלבלים ומוזרים.


בכל מקרה, חשבנו לפצל את הימים הקרובים כך (ונשמח לדעתך/ם):
- את המסלול מהמצודה ועד דישון אנחנו נפצל ליומיים- ביום הראשון נצא מהמצודה ולפני הכניסה לנחל דישון אנחנו נפנה לכיוון שדה אליעזר ונלון שם. ננסה לחפש אנשים שיוכלו לעזור לנו למלא מים, ובטוח שבקיבוץ יש מרכולית טובה שתעזור לנו להצטייד. למחרת נלך משדה אליעזר לדישון ונלון שם.

- את המסלול מדישון ועד חרבת חמימה אנחנו הולכים לפצל שוב ליומיים, כשהעצירה בין היום הראשון לשני תהיה ביראון בחדר השביל, או סתם בדשא טוב בקיבוץ, על אותו עקרון של שדה אליעזר.

נראה לכם שזה ילך טוב? שדה אליעזר הוא ישוב חביב להכנס אליו?
ואיך לדעתכם אפשר לחלק באותה צורה את המסלולים של הימים הבאים?

חוץ מזה, אני רוצה לשאול גם על דרך ההליכה:
איך נכון יותר ללכת? פגשנו שני סוגים של טיילים. שניהם יוצאים ב6 בבוקר.
הסוג הראשון הולך לאט לאט לאט, ונח ארוכות בדרך, ומגיע בשקיעה, בסתלבט.
הסוג השני הולך, עוצר עצירות קצרות, ומסיים כמה שיותר שעות לפני השקיעה.
מה דעתכם?


המון תודה, וחג שמח.
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.