גלעד23
#1 נשלח : יום שישי 23 אפריל 2010 19:53:52(UTC)

דירוג: שביליסט מתחיל

הצטרף: 09/01/2010(UTC)

חזרתי מהטיול אתמול אחרי חודש במדבר סימתי אותו בגלל שנגמר לי הזמן התחלתי במעבר גבול טבה עד חוף עין גדי הוספתי מסלולים ומקומות בנגב והכי חשוב נהנתי יותר מכל טיול שהיה לי, וזה בזכות האנשים שעזרו לי להתכונן נכון לטיול ארוך. יצאתי עם משקל של 6קג' לפני אוכל ומים היה מדהים לא ליהיות עסוק בכתפיים או בעומס משקל על הרגלים לא היו לי שפשפות שלפוחיות ובעיות בגידים ושרירים למרות שבטיולים של 4 ו5 ימים תמיד סבלתי מיזה, אז ממש תודה מציע לכולם פשוט להקשיב לבעלי הניסיון ראיתי לא מעת אנשים שפרשו בגלל שלא התכוננו כראוי או כאילו שסבלו כל הדרך וחבל
oded
#2 נשלח : שבת 24 אפריל 2010 01:36:43(UTC)

הצטרף: 19/04/2008(UTC)

תוכל לפרט על המסלול? נשמע מעניין
גלעד23
#3 נשלח : שבת 24 אפריל 2010 12:05:59(UTC)

דירוג: שביליסט מתחיל

הצטרף: 09/01/2010(UTC)

בהרי אילת- אחרי מעלה רודד עליתי את מעלה שחורת לנחל רחם עליון היה גב מלא, בתמנע עשינו יום טיול באופניים לדעתי כדאי להקדיש יום טיול לתמנע, מישם המשכנו ליוטבתה מישם המשכנו ברגל למעלה זוגן חזרה לשביל.

בין ספיר למצפה רמון- אחרי פרסת נקרות המשכנו לעין סהרונים שהיה מלא וזרם בצורה לא רגילה נשארנו שם במים עד הערב והלכנו לחיון גוונים חזרה לשביל.

בהר הנגב-
1. הלכנו לעין חווה למלא מים וחזרה לשביל אחלה מקום לארוכת צהריים, כדי למלא מים צריך להניח סיר מעל השוקת כדי לאגור את מי הנביעה.
2.ירדנו לארוכת בוקר במחפורות הצינים מקום מגניב.
מעין שביב הלכנו ישר לעין עקב (תחתון) כדי להנות מהמים בשעות החמות ומשם לעין עקב עליון ועובדת שינה בחוות דעת.
3.חוות דעת למדרשת בן גוריון שם השארנו את התיקים בחד שבילסטים והלכנו לטייל באיזור היה זרימה של מים בנחל עקב ועוד כמה מקומות.
3.מדרשת בין גוריון חניון נחל מדור, הגענו מוקדם הלכתי לחפש גבים במקומות לא מסומנים ומצאתי.
4.בין מכתש קטן למיצד תמר נכנסנו לעין צפית, ממש מפוצץ מים.
5. מערד עשינו ניווט בלי מפה עד עין גדי, נכנסנו לבירכת צפירה, הר נמר, חצינו את נחל הרדוף היה גבים מלאים, הלכנו על המצוק מעל צאלים, עקפנו את משמר, חצינו את חבר, וירדנו לערוגות, סימנו בים המלח.
הייתי מעלה תמונות אבל אני מבין גדול בטכנולוגיה.