ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
solter  
#1 נשלח : יום שישי 04 יוני 2010 01:46:31(UTC)
solter


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 08/11/2006(UTC)
הודעות: 60

אהלן,

התחדשתי היום בבנזיניה  (Primus Gravity MF - היא למעשה מתאימה גם לשימוש כגזיה רגילה) ויש לי כמה שאלות שלא הצלחתי למצוא להן תשובה במניואל שהגיע עם הבנזיניה.

1. בסיום השימוש וביום יום בתיק רצוי להשאיר את המשאבת דלק בתוך המיכל או להוציא אותה? (כשמוציאים אותה - פשוט להוציא או שיש דרך לשחרר את הלחץ קודם?)

2. בקשר לסוגי דלק, האם עדיף להשתמש בבנזין (95\98\96) או בסולר או במשהו אחר?

תודה!

גלעד

מממן
oded  
#2 נשלח : יום שישי 04 יוני 2010 02:33:10(UTC)
oded


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/04/2008(UTC)
הודעות: 361

קיבל תודה: 6 פעמים ב 3 הודעות
יש לי את הבנזיניה הזו שלך אבל עד עכשיו השתמשתי בה רק עם גאז.

מהתייעצויות עם הייקרים ניו זילנדים, נאמרלי שכשאתה בטיול, המשאבה נשארת מוברגת למיכל (יש לה o ring לאטימה)
ורק כשחוזרים הביתה מבריגים אותה החוצה.
לגבי ויסות לחץ איני יודע.

לגבי בנזין, קנה בנזין לבן מחנויות טמבור לסוגיהן. זה הדלק המומלץ לשימוש. הוא גם הדלק הנקי ביותר (הכי פחות התפחמות). באנגלית הוא נקרא white gaz .

אתה יכול להשתמש גם בקרוסין, אבל הוא פחות נקי מבנזין לבן.

זכור כי המלצת החברה היא לנקות את הכירה לאחר כל שימוש בדלקנוזלי (חירור הדיזה וחוטר בצינורית)
כמו כן, יש דיזות(jets) שונות לוגי דלק שונים (אחת לגאז, אחת לבנזין ואחת לקרוסין).
משתמשים הצופים בדיון זה
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.