זמי1
#1 נשלח : יום ראשון 03 אוקטובר 2010 19:11:42(UTC)

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC)

לכל השביליסטים- כאשר אתם במרחק יומיים מירושלים, מצפון או מדרום, טלפנו למאהל של משפחת שליט, תאמו הגעה, תאמו התנדבות ועזרה של כמה שעות שניתן במאהל שלהם ברחוב עזה 1 ירושלים ליד בית ראש הממשלה, צריכים עזרתכם.

בתוקף "סמכותי" אני מכריז כי המאהל של משפחת שליט הינו "מלאך שביל" . אולם בשלב זה לא ניתן ללון במאהל .

איך מגיעים- מהמקום הכי קרוב לירושלים קחו אוטובוס או בואו ברגל למאהל.

זו אינה מודעה פוליטית אלא הבעת תמיכה במשפחה בתקופה הקשה שהיא עוברת, כולם בעד אחד. זו מהות החברה הישראלית.

זמי140463.4871180556
יענקל'ה סער
#2 נשלח : יום שני 04 אוקטובר 2010 17:19:21(UTC)

הצטרף: 16/03/2006(UTC)

הוראות הגעה למאהל של משפחת שליט מעין חינדק על שביל ירושלים

המרחק מעין חינדק למאהל כ 12 ק"מ.

מי שהולך עם המדריך האדום התאור מופיע בתאור שביל ירושלים מעין חינדק להר הצופים. כאשר מגיעים לרח' רד"ק וחוצים את רח' עזה על רח' מולכו,

אחרי כ 50 מטרים פונים שמאלה לרח' עבדיה מברטנורא ושוב שמאלה בפינת בלפור והגעתם.

הנה תאור דרך מקוצר מעין חינדק על שביל ירושלים עד למאהל המשפחה: הסימון בתוך ירושלים בעייתי. מחוץ לעיר סימון כחול.

עולים על דרך עפר לכיוון צפון ואח"כ פונים מזרחה בעליה וחוצים את כביש 396. מעבר לכביש יש שלט של שביל ירושלים. ממשיכים עם הסימון (הכחול)

והשביל מתחבר עם שביל הדסה. שביל הדסה מגיע לכניסה לעין כרם. בעין כרם יורדים עד למעין מרים, פונים שמאלה לרח' המעיין ושוב שמאלה ברח'

עין כרם. ימינה ברח' הצלפים ויוצאים מעין כרם בנחל עין כרם. מגיעים להר הרצל ולככר הולנד. פונים שמאלה לשד' הרצל ובכיכר דניה פונים ימינה ויורדים

במדרגות ברח' אריאל תמס. ברח' החלוץ ימינה ומייד שמאלה ברח' חביבה רייך. יורדים ברח' הגיא, חוצים את דרך בגין על גשר לאיזור

האוניברסיטה העברית. פונים שמאלה אחרי הגשר ועולים עד ליציאה מהאוניברסיטה לרח' רופין מול משרד האוצר.  ממשיכים על רח' רופין עד לעליה

למתחם הכנסת (שמאלה) לרח' קפלן. בצומת הראשונה פונים ימינה וחולפים ליד סמל המנורה. חוצים את דן הוורדים ויורדים לעבר גן סאקר כאשר בדרך

עוברים ליד מרכז הצפרות של החברה להגנת הטבע. יודים לעבר גן סאקר פונים ימינה ועוברים במעבר תת קרקעי מתחת לרח' רופין. אחרי מרחק

קצר פונים שמאל למנהרה נוספת מתחת לרח' הזז ועולים לעבר רח' סעדיה גאון. חצי שמאלה לרח' אפלסי ובמספר 25 נמצאת דירת מרתף שבה התגורר

הזוג הצעיר עליזה ומנחם בגין בשנת 1943. עוברים ליד קבר יאסון וברח' רד"ק פונים ימינה ויורדים לרח' עזה. ברח' עזה פונים שמאלה ומגיעים למאהל.

הנה המפות:

מפה 26 במדריך:

מפה 65 במדריך:

מפה 64 במדריך, המאהל מסומן על המפה:

הערה: המפות מוגנות בזכויות יוצרים של מפ"י ושל אשכול.