ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
Amtrak  
#1 נשלח : יום שני 13 דצמבר 2010 12:29:07(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,495
גבר
ישראל

תודות: 349 פעמים
קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
הליין האולטרה-לייטי שלהם יחשף רק מחרתיים, אבל יש כבר תמונות כאן

הם טוענים שהתיקים ממש קלים, אבל מאוד מודולרים (אפשר להוסיף כיסים בצדדים ולמעלה), ויכולים לשאת משקלים כבדים כמו התיקים הרגילים.
מממן
זמי1  
#2 נשלח : יום שני 13 דצמבר 2010 13:58:21(UTC)
זמי1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC)
הודעות: 5,609
ישראל

קיבל תודה: 101 פעמים ב 73 הודעות
אבל- ראית את המחירים ? 450-550 דולר. אני ממנה אותך אחראי להבאת מידע נוסף אחרי העלאת האתר שלהם. נראה טוב.
oded  
#3 נשלח : יום שני 13 דצמבר 2010 15:56:52(UTC)
oded


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/04/2008(UTC)
הודעות: 364

קיבל תודה: 7 פעמים ב 4 הודעות
אני אף פעם לא חיבבתי ציד ולא מבין את ההתלהבות מ gutting של חיות בר או את התחיבה שלהם לתרמיל עם הראש והקרניים.
אולי אני עירוני יפה נפש, אבל הרג מתוך "ספורט"?

התרמיל מרשים מאוד דרך אגב.
Yagil  
#4 נשלח : יום רביעי 15 דצמבר 2010 01:32:48(UTC)
Yagil


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/11/2006(UTC)
הודעות: 630

קיבל תודה: 61 פעמים ב 39 הודעות
קיפארו הוא יצרן ותיק ומוכר, שמתמחה במיוחד בתיקים צבאיים. עם זאת, אני חשדן כלפי הטענה שלו שהתיקים יוכלו לשאת 45 ק"ג. גם בגלל שבדי האולטרלייט לא אוהבים יותר מדי עומס בד"כ, וגם בגלל שהנסיון מלמד שמעט מאוד תיקים יכולים לסחוב כזה משקל בצורה סבירה (משקל כזה אף-פעם לא נוח, נקודה), ורובם מצויידים או במוטות אלומיניום קשיחים מאוד (7075, לא ה-6061 שיש ברוב התיקים) או בחומרים מרוכבים יקרים מאוד, מאוד, מאוד. התיאור שלו את מסגרת-סיבי-הפחם לא נשמע לי כזה -
אבל ממילא, מי בדיוק ירצה לסחוב 40 ק"ג בתיק אולטרלייט?
זמי1  
#5 נשלח : יום רביעי 15 דצמבר 2010 14:21:24(UTC)
זמי1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC)
הודעות: 5,609
ישראל

קיבל תודה: 101 פעמים ב 73 הודעות

עד כמה שקראתי בחצי עיון מעמיק יש שם איזו חתיכת קורדורה למטה לחיזוק.

Yagil  
#6 נשלח : יום רביעי 15 דצמבר 2010 15:19:55(UTC)
Yagil


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/11/2006(UTC)
הודעות: 630

קיבל תודה: 61 פעמים ב 39 הודעות
זמי, חתיכת הקורדורה לא תשנה הרבה. היא תמנע שחיקה מלמטה (שזה חשוב) אבל לא בגוף התיק. שחיקה יכולה עדיין להרוס את הבד במהירות.
כמו-כן, בדי סיליקון ידועים לשמצה בקושי לעשות בהם תפרים חזקים ממש. הלחץ שתיק מתפקע עם 40 ק"ג נמצא בו הוא כזה שגורם מפעם-לפעם אפילו לתיקים רגילים עם תפרים כפולים להיפרם קצת.

זה לעניין עמידות; לעניין נשיאת המשקל, הדבר תלוי כמעט אך ורק בקשיחות של מוטות מערכת הגב (בהנחה שהשאר בנוי כדי לדאוג טוב לנוחות). תיק עם מוטות גב גמישים מדי פשוט לא יעמוד בעומס, ובמקום להעביר את המשקל לתעודתו יתכופף ויעביר את המשקל למקום הכי קרוב, וחצי מהזמן זה יהיה לגב.
זמי1  
#7 נשלח : יום רביעי 15 דצמבר 2010 15:27:37(UTC)
זמי1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC)
הודעות: 5,609
ישראל

קיבל תודה: 101 פעמים ב 73 הודעות

אולי אלו שהתרמיל מיועד עבורם כביכול, ציידים ושאר דייגים ותופסי חזירים, להם זה בסדר.

נחכה כמה חודשים ונקרא ביקורות באתרים הרציניים.

משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.