דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: חבר
הצטרף: 12/02/2004(UTC) הודעות: 389
קיבל תודה: 2 פעמים ב 2 הודעות
|
רק כדי להתגבר על הפולניה שבתוך זמי, נכתוב שהגענו הביתה בשלום. היה טיול מאוד מאוד נחמד, חוץ מכמה רגעי חרדה במצדה כשהאוטובוס איחר...
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר קבוצות: חבר
הצטרף: 19/04/2008(UTC) הודעות: 364
קיבל תודה: 7 פעמים ב 4 הודעות
|
ולא להזכיר את ההגיון של הנהג להפעיל את המזגן ואת החימום בו זמנית.
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: חבר
הצטרף: 05/05/2010(UTC) הודעות: 685
תודות: 119 פעמים קיבל תודה: 341 פעמים ב 152 הודעות
|
|
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: חבר
הצטרף: 23/11/2005(UTC) הודעות: 816 מיקום: Petah Tikva
|
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC) הודעות: 5,609 קיבל תודה: 101 פעמים ב 73 הודעות
|
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC) הודעות: 1,495 תודות: 349 פעמים קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
|
warham - gps data? You've just made me very happy indeed.
If you enjoy playing with gps data, you can add the info to OpenStreetMap.org. And if you don't feel like it, I'd be happy to use the data you recorded to update the maps there.
sorry for writing in English - my browser here at work is acting out on me in Hebrew at the moment.
עכשיו זה עובד בסדר.. טוב, לא משנה כבר.Amtrak40629.7074537037
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: חבר
הצטרף: 23/11/2005(UTC) הודעות: 816 מיקום: Petah Tikva
|
oded כתב/ה:ולא להזכיר את ההגיון של הנהג להפעיל את המזגן ואת החימום בו זמנית.
מהלך נבון של נהג עם נסיון , על מנת למנוע חיכוחים בינו לבין הנוסעים על בסיס טמפרטורה.
לזה יאמר - "המזגן פועל" , ולזה יאמר - "החימום פועל". וגר זאב עם כבש.
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: חבר
הצטרף: 12/02/2004(UTC) הודעות: 389
קיבל תודה: 2 פעמים ב 2 הודעות
|
Sureal כתב/ה: oded כתב/ה:ולא להזכיר את ההגיון של הנהג להפעיל את המזגן ואת החימום בו זמנית.
מהלך נבון של נהג עם נסיון , על מנת למנוע חיכוחים בינו לבין הנוסעים על בסיס טמפרטורה.
לזה יאמר - "המזגן פועל" , ולזה יאמר - "החימום פועל". וגר זאב עם כבש.
יש חימום ויש היתוך. הנהג שם את החימום על מצב "כבשן הגיהנום". חששתי שסוליות הנעלים שלי ימסו (וזו פחות הגזמה ממה שאתה חושב..)
זמי , ראיתי את הוידאו, והוא אחלה, אבל מזכיר לי את החיילים שהתעללו בערבים ואז העלו את הוידאו ליו טיוב. אם אתה כבר נוהג בניגוד לחוק, אל תתעד ותעלה את זה. רק על הטימטום הזה הגיע להם להענש.. (לא שחלילה עברנו על החוק... באין קצה מסומן לחניון לילה אפשר להתייחס למקום שבו שהינו כחלק הצפוני שלו...)
|
|
|
|
דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 13/12/2010(UTC) הודעות: 4
|
מלוא ההערכה לכל המטיילים שעלו במעלות וירדו במורדות, שעלו לאיגרא רמא- צרוייה, וירדו לבירא עמיקתא-עין משמר.
https://picasaweb.google.com/meir422/HJWBqH
... ואני מצרף את אשר אני העליתי במצלמתי : איני אחראי אם מישהיא לא יצאה יפה כמצופה. בשבילי היא יפה תמיד.... זמי140629.8845833333
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: חבר
הצטרף: 05/05/2010(UTC) הודעות: 685
תודות: 119 פעמים קיבל תודה: 341 פעמים ב 152 הודעות
|
|
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר קבוצות: חבר
הצטרף: 19/04/2008(UTC) הודעות: 364
קיבל תודה: 7 פעמים ב 4 הודעות
|
אלכס, הרגשתי באוטובוס ההוא כמו דובים בקירקס שמלמדים אותם לרקוד על ידי חימום הריצפה.
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר קבוצות: חבר
הצטרף: 19/04/2008(UTC) הודעות: 364
קיבל תודה: 7 פעמים ב 4 הודעות
|
כמה תמונות נוף שצילמתי בין עין גדי למצדה
פיקסה
|
|
|
|
דירוג: שביליסט קבוצות: חבר
הצטרף: 25/01/2008(UTC) הודעות: 61
|
הטיול היה נפלא,הנוף,מזג האוויר והמשתתפים תרמו לחויה הנהדרת. מה שהפריע להרמוניה המשולבת הזאת,זה ההתפצלויות. לדעתי צריך לבחור מסלול המתאים פחות או יותר לכולם,ולהחליט שאין התפצלויות. כל התפצלות משאירה בעקבותיה חלל.
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: חבר
הצטרף: 23/11/2005(UTC) הודעות: 816 מיקום: Petah Tikva
|
אני אגיד בכל זאת כמה מילים לגבי הפיצול שהיה ביוזמתנו.
מצד אחד את צודקת , הפיצולים גורמים לקצת טעם לוואי לא נעים , מצד שני איני רואה סיבה למה 10+ אנשים , אוהבי טיולים וטבע יבחרו ללון שלא בחניון לילה , כשיש ברירה.כבר בשרשור הראשון מלפני חודשיים כשהטיול עוד היה רק בתכנון כתבתי את דעתי לגבי זה , ונדמה לי שלא הייתי לבד שהחזיק בדעה הזאת.
חשוב לי להדגיש שלא הייתה כאן שום כוונה לפגוע בתכנית הכללית , למרות שאני בטוח שקצת "נעלבתם" , אבל זה בא רק לתת דגש על כמה חשוב לשמור על הכללים , גם במחיר של קצת אי נעימות. אני לא אהיה הראשון שאגיד שאף פעם לא עברתי על הכללים בעצמי , אך זה היה מזמן ובנסיבות אחרות.
חוץ מהנקודה הזאת , המסלול היה מדהים , למי שלא בחר במסלול הכחול שירד בנקיק של נחל משמר , שיחזור דחוף לעוד סיבוב.
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC) הודעות: 1,495 תודות: 349 פעמים קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
|
איזה יופי של גלריות העלתם כאן, תודה. אני ממש מקנא בכם, ומצטער שלא יכלתי לבוא לטיול.
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC) הודעות: 5,609 קיבל תודה: 101 פעמים ב 73 הודעות
|
הערה לגבי לינת הלילה- בהודעה המקורית של תכנון הטיול כתבתי במפורש שהחנייה לא תהיה בחניון לילה כמעט בודאות ואפילו סימנתי זאת בתשריט ביום לפני היציאה.
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר קבוצות: חבר
הצטרף: 19/04/2008(UTC) הודעות: 364
קיבל תודה: 7 פעמים ב 4 הודעות
|
הירידה והעליה לעין משמר ואליו היו נפלאות. ובצורה מפתיעה, לא היו קשות כל כך כמו שחשבתי שיהיו. אולי בגלל שבתור מנת פתיחה מעלה צרויה היה שיא השיאים ואחריו כל דבר אחר התגמד...
בקיצור- היה כיף, וגם ההתפצלויות לא ממש הפריעו. ראיתי שחזרתם דרך הקניון של נחל משמר. זוהי הליכה יפיפיה ובחרתם בדרך הנכונה.
אני מאוד נהנתי מהדרך למצדה ועוד יותר מהטבילה בגב בנחל צאלים. במים היתה ארומה מעניינת- אולי בגלל שהילד הג'ינג'י השתין שם קודם.
לגבי הלילה- אני מבין את החבר'ה שלא רצו להיכנס ללחץ עם החשיכה והעדיפו להתמקם בצומת השבילים ומבין את אלו שהעדיפו ללכת עוד שעה לחניון לילה רשמי.
מחכה בקוצר רוח לטיול הבא!!! (אל תשכחו שבשני הראשונים לא הייתי)
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: חבר
הצטרף: 20/11/2009(UTC) הודעות: 1,410
תודות: 322 פעמים קיבל תודה: 241 פעמים ב 168 הודעות
|
אני מאוד נהנתי - מהחברה ומהנופים המדהימים. מקווה להעלות תמונות בהמשך היום.
זמי - אמנם הצהרת על תוכניתך שלא לישון בחניון לילה מבעוד מועד, אבל SUREAL,WARHAM ואני הבענו כבר אז את הסתייגויותינו מהעניין (רוני צידד בך). לכן כתבת גם:
"אני חושב שהכל יוחלט בשטח במהלך הטיול..." , מה שאכן קרה.
כמו לאלכס, גם לי לא ברורה ההחלטה לא להמשיך הלאה לחניון לילה.
שוב, כמו לעודד, גם לי ההתפצלויות לא ממש הפריעו. היינו קבוצה גדולה מספיק כך שגם לאחר הפיצול היה נחמד מבחינה חברתית.
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: חבר
הצטרף: 12/02/2004(UTC) הודעות: 389
קיבל תודה: 2 פעמים ב 2 הודעות
|
אני חושב שהפיצולים בהחלט היו במקום, והיו בחלקם גם כורח המציאות לאילו מאיתנו שהגיעו בתחבורה ציבורית.
לגבי החניה בחניון לילה, לדעתי מה שאתם שוכחים זה שחלק מהאנשים היו עייפים מאוד כשהם הגיעו לצומת, ושעתיים נוספות של הליכה היו הופכות לסבל עבורם. העובדה שאלכס יאיר ושות' יכלו להמשיך בכיף גרמה להם לשכוח שחלק משאר האנשים לא יכלו לעשות זאת. זה בדיוק היתרון בפיצול - לאנשים שונים נוח לעשות מרחקים שונים. העובדה ש11 אנשים במגוון גילים וכושרים שונים כולם הצליחו לעשות את המסלול המאתגר שקבענו מאוד מרשימה. אני אישית נהניתי מהטיול הזה יותר מהקודם, בין היתר בגלל החופש שבפיצול.
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: חבר
הצטרף: 20/11/2009(UTC) הודעות: 1,410
תודות: 322 פעמים קיבל תודה: 241 פעמים ב 168 הודעות
|
לדעתי ההחלטה לעצור היכן שעצרנו לא נבעה מעייפות אלא מתכנון מוקדם.
לתחושתי, עיקר החשש היה מכניסה לחושך יותר מאשר עייפות.
גם אני נהנתי מהחופש שבפיצול.
|
|
|
|
משתמשים הצופים בדיון זה |
Guest
|
עבור לפורום
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.