ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
leibman2  
#1 נשלח : יום שישי 04 נובמבר 2011 00:15:44(UTC)
leibman2


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/09/2008(UTC)
הודעות: 287

חייב להגיד שמבאס יש כל כך הרבה שירשורים כאלה אבל הנה עוד אחד.
קניתי לפני 10 חודשים ASOLO TPS הנעל עצמה נוחה לי מאוד אני משתמש בה כל יום כנעל עבודה ומידי פעם טיולי סופש. סהכ הנעל לא עברה איזה בלאי גדול או טיול ארוך מ 3 ימים.

חצי שנה אחרי שקניתי את הנעל ראיתי שהסולייה נפרדת מהנעל, לקחתי את זה לחנות ושלחו ליבואן, אחרי חודש וחצי קיבלתי בחזרה את הנעל אחרי שהיא הודבקה אצל סנדלר. אחרי חודשיים הסולייה נפרדה בדיוק באותו מקום שלחתי שוב לתיקון וביקשתי שיחליפו לי את הנעל. אחרי חודש של ויכוחים בטלפון שהנעל אצלם רק היום הודיעו לי שהנעל תוקנה ולא הוחלפה ושהם לא מחליפים אלא רק מתקנים.

השירות שלהם איטי ומזלזל, בכל שיחת טלפון ניסו להתחמק ממני ואפילו לא פעם אחת חזרו אליי עם תשובה.

חבל שזה המצב בארץ שחברות לא מכבדות לא את האחריות שלהם ולא את הלקוחות שלהם... הרי אין לי שום ספק שהסולייה תיפרד מהנעל באותו מקום גם בפעם השלישית רק שאז גם לא תיהייה אחריות.

פשוט מייאש

מממן
LiorEl  
#2 נשלח : יום שישי 04 נובמבר 2011 01:25:11(UTC)
LiorEl


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/01/2008(UTC)
הודעות: 592

נדיר מאוד מאוד שחברה נותנת מוצר חדש, רובן מתקנות. ובטח שלאחר שימוש של 10 חודשים...
לרוב השירות שלהם טוב, וגם התיקונים ברמה גבוה.LiorEl40850.9349768519
smisrael.  
#3 נשלח : יום שישי 04 נובמבר 2011 02:08:29(UTC)
smisrael.


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: אורח
הצטרף: 04/04/2011(UTC)
הודעות: 44

זו בעיה שחוזרת על עצמה לא מעט בסדרות הייצור האחרונות של ASOLO

מדובר בנעל טובה סך הכל, אבל בתקופה האחרונה יש חזרות ובעיות עם ASOLO הרבה מעבר לסבירות הרגילה.
guy_ziv  
#4 נשלח : יום שישי 04 נובמבר 2011 03:01:18(UTC)
guy_ziv


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/11/2010(UTC)
הודעות: 137
גבר
ישראל

תודות: 8 פעמים
קיבל תודה: 6 פעמים ב 5 הודעות
ב - TPS שלי קיימת בעיה זהה.
כרגע אני מחכה לתשובה מאסולו בעניין.

אני מניח שאם לא ציינת אז אתה לא סובל מכאבי ברכיים לאחר שימוש בנעליים המדוברות...?
No longer to be poisoned by civilization he flees, and walks alone upon the land to become lost in the wild
leibman2  
#5 נשלח : יום שישי 04 נובמבר 2011 12:22:13(UTC)
leibman2


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/09/2008(UTC)
הודעות: 287

בכלל לא, אבל אף פעם לא היה לי כאבי ברכיים.
אצלי הקרסול זה מה שדפוק :)
TRAVELERS  
#6 נשלח : יום שישי 04 נובמבר 2011 17:10:10(UTC)
TRAVELERS


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 15/12/2009(UTC)
הודעות: 573

קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
בקל גב השרות בדרך כלל טוב.
זה קצת מפתיע אבל לך תדע הכל יכול להיות...
יענקל'ה סער  
#7 נשלח : יום שישי 04 נובמבר 2011 17:24:45(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

אני רואה שזו בעיה כללית עם הדגם. היכן מיוצרת הנעל שלך? ברומניה? שלי מראות סימנים ראשונים של פתיחת סוליה בעקב ימני בחלק הפנימי שלו.

האם הבעיה אצלך היתה זהה? אצלי הנעל בשימוש רק לטיולים ועשיתי איתה משהו כמו 350 ק"מ מקיץ 2010.

 

 

 

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
leibman2  
#8 נשלח : יום שישי 04 נובמבר 2011 17:54:45(UTC)
leibman2


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/09/2008(UTC)
הודעות: 287

עדיין לא קיבלתי בחזרה את הנעל שהיא תגיע אני אעלה תמונה
ויבדוק איפה זה מיוצר
TRAVELERS  
#9 נשלח : יום שישי 04 נובמבר 2011 18:30:26(UTC)
TRAVELERS


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 15/12/2009(UTC)
הודעות: 573

קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
אם זאת הבעיה, אז שוב אגיד שאני בין היתר מהסיבה הזאת מעדיף
סוליות מונו בלוק (יציקה אחת).
אז אין את בעיית נפתח לי, נמלו חלקים וכו...
leibman2  
#10 נשלח : יום ראשון 20 נובמבר 2011 23:48:44(UTC)
leibman2


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/09/2008(UTC)
הודעות: 287

אחרי שבועיים שחזרה הנעל מהתיקון התפרקה הסולייה בעקב לחלוטין...ֿ




בקל גב אמרו שלא יחליפו עד שלא יראו את הנעל... אני כבר התייאשתי מתוך 10 חודשיים שיש לי את הנעל חודשיים וחצי היא לא אצלי בכלל. נראה מה הם יעשו אם בכלל. הנעלleibman240867.8680555556
leibman2  
#11 נשלח : יום חמישי 24 נובמבר 2011 00:08:39(UTC)
leibman2


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/09/2008(UTC)
הודעות: 287

קל גב התקשרו אליי ואמרו שהנעל פגומה אבל בגלל שהיא אצלי הרבה זמן (עדיין תחת האחריות של שנה) אז הם יזכו אותי בזוג נעליים חדשות בתנאי שאשלם להם 300 שקל. לא הסכמתי כי זה נראה לי לא הגיוני לחלוטין ניסיתי לדבר איתם אבל לא ממש רצו להקשיב אמרו שאין משהו אחר שניתן לעשות.
פניתי לווק אין החנות שקניתי ממנה את הנעל וסיפרתה לה מה אמרו לי בקל גב, והם אמרו שהם יזכו אותי בנעליים חדשות :) סוף סוף מישהו לוקח אחריות :) חייב להגיד שהשירות של קל גב היה נוראי עד הרגע האחרון
LiorEl  
#12 נשלח : יום חמישי 24 נובמבר 2011 02:15:10(UTC)
LiorEl


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/01/2008(UTC)
הודעות: 592

טוב לראות שיש חנויות שלוקחות על עצמן לפצות את הלקוח מתוך שירות לקוחות טוב.
כל הכבוד להם!
HarmonicWave  
#13 נשלח : יום חמישי 24 נובמבר 2011 02:58:58(UTC)
HarmonicWave


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 20/11/2009(UTC)
הודעות: 1,410

תודות: 322 פעמים
קיבל תודה: 241 פעמים ב 168 הודעות

כן, אני ממש מחבב את החנות הזאת...
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.