ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
guy_ziv  
#1 נשלח : יום שני 26 דצמבר 2011 13:21:33(UTC)
guy_ziv


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/11/2010(UTC)
הודעות: 136
גבר
ישראל

תודות: 8 פעמים
קיבל תודה: 6 פעמים ב 5 הודעות
[קיים סיכום קצר בסוף]

הסוגיה הועלתה על ידי בעבר כאן.
ובקצרה: רכשתי מ"למטייל" נעלי Asolo Highland חדשות (יבואן הנעליים: "קל-גב") שסבלו משתי בעיות:
1. מאז רכישתם החלו כאבים משביתים וארוכי טווח (5-6 חודשים) באיזור הברכיים בטיולים של יותר מיומיים.
2. הסוליות נפתחו, אחת מהן נפרדה לחלוטין לאחר כ-170 ק"מ בסה"כ שנפרשו על כ-8.5 חודשים.


יש לציין שדאגתי לשבור אותן.
המקרה הראשון אומר שמשהו בקשר שבין הנעליים לרגליים שלי לא תקין, לכן אין לי מה לעשות איתן - הן לא מתאימות לי.
המקרה השני (ביחד עם עוד 3-4 מקרים דומים שעלו בפורום, הנוגעים לאותו הדגם ובתקופות דומות) אומר שמשהו לא תקין עם פס הייצור של הדגם, לפחות באותה תקופת ייצור.
כאמור בהתחשב בנ"ל אין לי צורך/רצון בתיקון של הנעל וביקשתי פיתרון אחר.

אסולו: מההתחלה ולכל אורך הדרך הרושם היה של התנערות מאחריות ושום רצון לעזור. אחרי התכתבות קצרה לא קיבלתי תשובה, חיכיתי בסבלנות משהו כמו חודש ושלחתי עוד מייל. מסתבר שהנציגה שאיתה התכתבתי לא קיבלה את המייל האחרון שלי כי היא החליפה כתובת מייל.
היא לא יכלה להבין בשום אופן שההתכתבות שלי נגמרה... חיכיתי לתשובה כלשהיא. אני לא אגיד כמו מה זה נשמע לי. כמובן שזה חוקי ותקין להחליף מייל אבל... נו באמת.
לקראת סוף ההתכתבות היא אמרה שאין להם מה לעשות מלבד לשלוח את ההתכתבות ל"קל-גב", אולי הם יוכלו לעזור. אז לדבריה, היא שלחה לקל-גב את ההתכתבות בצירוף שכנוע למה לא לעזור לי. משהו כמו שמעולם לא אובחנו בדגם שלי בעיות אורטופדיות.

קל-גב ולמטייל: למטייל בהתחלה אמרו שהם שולחים אותם לקל-גב בצירוף המקרה שלי כפי שסיפרתי אותו.
אגב בע"פ ולא בכתב. דבר שהיה לי מוזר כי המקרה דיי ארוך ומורכב (כאן הוא מתומצת מאוד) וחשוב לי כלקוח שתהיה להם תמונה מלאה ומדויקת כדי להחליט. הצעתי להעלות את זה על כתב ולשלוח להם כדי שיעבירו לקל-גב אבל הם סירבו, נראה לי קצת כמו נפנוף.
השאיפה שלי כפי שציינתי בפניהם הייתה שהם יקבלו זוג חדש כדי שיוכלו לזכות אותי ואני אוכל להחליף לנעליים אחרות.
הם אמרו שמה שקל-גב מחליטים זה מה שיהיה, בצורה קצת יותר מנומסת נחמדה.
קל גב-כמובן בשלהם, שלחו את הנעליים לסנדלר מקומי שידביק את הסוליה, ללא כל התחשבות בעניין הכאבים באיזור הברכיים.
כעבור חודשיים מאז שמתי את הנעליים ב"למטייל" עדיין לא קיבלתי תשובה. במהלכם התקשרתי פעם או פעמיים אבל אמרו לי להמתין.
מתישהו כשהתקשרתי שוב הם אמרו שהסוליות הודבקו ושהנעליים הגיעו אליהם מזמן ולא עודכנתי מכיוון שיש להם עובד ששמו הפרטי ושם משפחתו זהים לשלי וחשבו שהנעליים שלו.
אני יודע שיש אצלם עובד שם שם זהה אבל גם זה קצת... נו באמת.

רק בשלב הזה לאחר יותר מחודשיים נודע לי שנבחר הפיתרון שלא רציתי שהוא התיקון.
בסופו של דבר לאחר שיחה ארוכה עם מנהל סניף למטייל הם הסכימו לבוא לקראתי ולמכור לי נעליים חדשות במחיר עלות בשבילם. כלומר ללא רווח וללא הפסד בשבילם.
אישית אני ציפיתי ליותר מכיוון שזרקתי 800 ש"ח לפח ועכשיו אני נאלץ לשלם עוד אבל בשורה התחתונה מבין שלושת הגופים המדוברים "למטייל" הם היחידים שבאו לקראתי ועל כן, ח"ח להם, למרות התקלות בדרך.

לסיכום:
אסולו - מוצר מאכזב ושירות עוד יותר.
קל-גב - לא דיברתי איתם ישירות אבל מהתפתחות האירועים ניתן להסיק שהם לא עשו דבר.
למטייל - בשורה התחתונה הם היחידים שפעלו כדי לרצות אותי.

מפתיע שחברה קטנה כמו למטייל יכולה לעשות יותר מהכלום שחברת אסולו הגדולה מוכנה לעשות בשביל הלקוחות שלה.
מסתבר שלפעמים השירות הישראלי עולה על הלא ישראלי.
No longer to be poisoned by civilization he flees, and walks alone upon the land to become lost in the wild
מממן
משתמשים הצופים בדיון זה
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.