GibsonLP
#1 נשלח : יום ראשון 15 אפריל 2012 10:34:12(UTC)

דירוג: שביליסט מנוסה

הצטרף: 18/04/2011(UTC)

אהלן.
לפני יומיים הגענו למצפה רמון. היום של הכרבולת היה רגוע מאוד עד היציאה מעפרן. ההליכה בשיפוע הצד של הכרבולת היתה יחסית בסדר ורוב הזמן היו חריצים קטנים שאיפשרו הנחת רגל כמעט ישרה. נעזרנו במקלות לייצוב והלכנו עם רגלים יחסית צמודות כך שלא הייתה "רגל קצרה רגל ארוכה"...

היציאה מעפרן היתה כל מה שאמרו לנו ויותר. מפחידה מאוד, קשה מאוד, מסוכנת מאוד אבל גם מהנה ומרשימה מאוד. לקח לנו שלוש שעות לצאת מהנחל מהיתדות הראשונים.
נכנסנו לכרבולת באור ראשון ויצאנו מעפרן לקראת שקיעה. אחרי עצירה לשיחה עם כמה חברה המשכנו את ההליכה לחניון מדור בלילה לאור פנסים.

אני חושב שסוף סוף התחלנו באמת להנות מהשביל. הקטע של נחל חווה עם כל הירידות והעליות הטכניות היה יכול פעם להפחיד ולהציק מאוד לנו. הפעם נהננו מכל רגע והגב היה מדהים. יש שם עצי תאנה שבקרוב מאוד יתנו פרי טעים (כנראה שהזנב של הבאים מדרום יספיק להינות ממנו). אגב, מותר לאכול מעצי פרי שבשמורות טבע?
מה שאני הכי שמח ממנו זה שאנחנו כבר לא ממש סופרים יותר ירידות ועליות כמו לדוגמא הכניסה והיציאה מעין שביב. זה קצת קשה אבל פשוט עולים את זה. פעם היינו מגיעים לדמעות על שבילי נחש ארוכים...

לקחנו יום חופש במצפה רמון שהפך ליומיים: יש לי כבר הרבה זמן כאב חד בשכמה השמאלית שמגיע עד לעמוד השדרה. בדרך כלל הכאב מופיע בשעה האחרונה של היום ונעלם למחרת עד השעה האחרונה. הפעם הכאב הגיע באמצע היום והמשכתי איתו עוד שעות. יש לי תור במרפאה פה ברמון עוד מעט, מקווה שיסדרו את זה על מנת שאוכל להמשיך. אני מורח וולטרן בינתיים ויש הקלה קלה מאוד שאולי קשורה רק למנוחה...
GibsonLP41014.3160069444
זמי1
#2 נשלח : יום שני 16 אפריל 2012 10:35:18(UTC)

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC)

כל הכבוד.

לגבי הכאב- מניסיוני מקוקר בהתאמצות יתר עם תרמיל כבד, התאמצות שגורמת לשריר השכמה להימתח, כמו שאני זוכר אצלך כובד התרמיל מרוכז על הכתפים ומכאן הכאב.

יענקל'ה סער
#3 נשלח : יום שני 16 אפריל 2012 19:20:16(UTC)

הצטרף: 16/03/2006(UTC)

אתה בטח תתבאס לשמוע שבמרחק 700 מ' מהשביל, במרכז הרפואי הדסה עין כרם, פתחו בימים אלה 2 חדרים לשביליסטים.

החדרים עם 5 מיטות + (מזרונים נוספים), מטבחון, מקלחות ושרותים עם פרטיות מלאה. קרוב למרכז מסחרי וקרוב מאוד לכל רופא שצריך.

החסרון היחיד: במסגרת הטיפול הרפואי בחינם רק חוקן בריום כלול.... אבל מי שצריך אז למה לא?

תרגיש טוב. עוד פחות משבועיים יא מ...!!!

yankale1741015.6883564815
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
זמי1
#4 נשלח : יום שני 16 אפריל 2012 19:55:52(UTC)

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC)

מלאכי השביל - הדסה עין כרם

בקמפוס בית החולים הדסה נפתחה תחנה חדשה לשבילסטים(המטיילים בשביל ישראל), מופעלת על ידי צוות הדסה הירוקה. התחנה ממוקמת במבנה יפה ומאובזר, עם מקלחות, מטבחון ופינת פיקניק. במקום 5 מיטות. המבנה מרוחק מבית החולים ומאפשר פרטיות רבה למטיילים. במרחק כמה דקות הליכה נמצא המרכז המסחרי של בית החולים ובו סופרמרקט, סופרפארם, בנק, בתי קפה ועוד.

איך מגיעים

במפגש השביל עם הכביש העולה למושב אבן ספיר הולכים כ – 500 מ' צפונה עד לקצה הכביש. פונים שמאלה במורד הכביש והולכים עוד 300 מ' עד לשער הכניסה התחתון לקמפוס בית החולים. עוברים את השער וממשיכים ישר עד למבנה חנייה מקורה. עוברים מתחת למבנה (הכניסה מדרום, בחלק הנמוך של המבנה) וממשיכים עד לקצה החניון לסוויטה בה תבלו את הלילה. מפת מלאכים-.jpg

להזמנות

שביליסטים המעוניינים להגיע ללינה בביתן האירוח יצרו קשר מראש

בטלפון 02-6777677 או במייל [email protected]

עם הגעתכם לבית החולים אנא צרו קשר בטלפון 02-6779106 עם מודיעין בית החולים או המוקד. השרות פועל עד השעה 20:00.

הוראות הבית:

עם קבלת החדר נמסרו לכם מספר הנחיות – אנא הקפידו עליהן.
פסולת ושאריות מזון הנכם מתבקשים להשליך לפחי האשפה בלבד.
מגבות וסדינים משומשים נא להכניס למתקן האגירה של כביסה מלוכלכת.
אין להבעיר אש אלא במתקן הצלייה שברחבה. עם גמר השימוש יש להקפיד על כיבוי האש.
עם עזיבתכם, הנכם מתבקשים לנעול את הבית ולשלשל את המפתח לכספת ממנה לקחתם אותו ולנעול את הכספת.
והכי חשוב – השאירו חדר נקי, מסודר ותקין. דווחו לנו על תקלות ונתקן למען המטיילים הבאים.

תרומות למימון תחזוקת המקום תתקבלנה בברכה!

אנו מזמינים אתכם לטייל גם לאורך "שביל הדסה" המקיף את המרכז הרפואי ומשיק לשביל ישראל. אנא קחו אתכם את דפי ההסבר ומפות שביל הדסה.

לכל שאלה או דיווח ניתן לפנות למוקד בית החולים

טל. 02-6779106

אנו מאחלים לכם שהייה נעימה והמשך טיול מהנה!