ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
עודד אומן  
#1 נשלח : יום רביעי 12 ספטמבר 2012 12:25:58(UTC)
עודד אומן


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/09/2012(UTC)
הודעות: 13

שלום לכולם,

אני לפני טיול של חצי שנה בניו זילנד ואסיה, והגיע הזמן להתחיל להצטייד.
את רוב הציוד יש לי מהשביל לפני כמה שנים, כך שאני צריך בעיקר נעליים וביגוד (כולל ביגוד חורף).

אני מחפש חנויות מומלצות בעלות מגוון מוצרים רחב, שירות טוב ומקצועי, ומחירים סבירים.

אשמח להמלצות מתוך נסיון אישי שלכם...
מממן
easyman  
#2 נשלח : יום רביעי 12 ספטמבר 2012 13:46:52(UTC)
easyman


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/06/2012(UTC)
הודעות: 1,118

ממליץ לקנות בחו"ל דרך האינטרנט . גם תקבל שרות טוב יותר(דרך מייל כמובן) ומוצרים איכותים ,וגם תשלם הרבה פחות מאשר בארץ. למשל ש"קש פוך או מעיל פוך. לא תמצא פה במחיר נורמלי .אוהל ממליץ על TARPTENT שאין בארץ  בארץ תוכל למצוא אוהלי FERRINO איכותיים במחיר טוב. ביגוד ממליץ לקנות בחו"ל חפש באיביי (שים לב למידות המידות האמריקאיות או הבריטיות שונות חפש ממיר באינטרנט.. תמיד עדיף לקנות במידה קצת יותר גדולה).יש שם מבחר גדול של ציוד וביגוד במחירים מעולים אפילו אם דמי המשלוח.. בארץ המבחר לא משהו והדברים הטובים אם יש עולים הרבה יותר . תרמיל יש דווקא מבחר לא רע חפש בזאפ  אבל לדעתי אין כמו לקנות באיביי....הכל מגיע תוך כשבועיים בערך .. מה שתקנה אם תקנה בארץ במיוחד(מנסיון מנסים לדחוף לך דברים כאן לדוגמה תרמיל כבד שהחנות תקועה איתו או דברים אחרים).. תתיעץ כאן בפורום. ורק אז תקנה.לאט לאט לא למהר, לקנות דבר דבר בהתיעצות.  . לגבי נעליים אני לא יכול להמליץ,(אם אתה נוסע לניו זילנד אתה צריך גורטקס גם בהרים במזרח. ככה שאני ממליץ על גורטקס אטומות למים). כי זה עניין אישי צריך למדוד ולקנות רוב חנויות הטיולים הם בערך באותם מחירים בנעליים. אבל אם אתה יודע את המידה אני ממליץ על מידה וחצי יותר גדול . תוכל גם לקנות בזול מח"ול אבל זה בלי למדוד כך שעדיף לקנות בארץ. (לא תומך בלמדוד בארץ ולקנות באינטרנט זה לא הוגן  ).... נעליים עדיף לקנות בארץ ..... ממליץ על ביגוד טרמי חולצה וגטקס דווקא במטייל תוכל למצוא במחירים טובים ואיכות. מכנסיים מתפרקות יש הרבה באיביי, אבל במטייל יש מבצע בכ200שקל של אאוטדור נראות טוב קלות מאוד, גרביים איכותיים של טורלו או בריגדייל גם תמצא במטייל יש שם מבצעים . מעיל פליס קל קניתי של אאוטדור ב150 שקל לא רע בכלל, מעיל פוך שוקל כ350 גרם מחמם מאוד מתקפל קטן תוכל לקנות באיביי בכ 200 דולר +משלוח ומס בערך כ1000 שקל פחות או יותר ממליץ עלMAUONTAIN HARDWARE או PATAGONIA או T N F חשוב מאוד לקנות לניו זילנד והימאליה שקר מאוד, חליפת גשם מעיל ומכנס יש של אאוטדור לא רע מחיר זול,ממליץ על שכמייה של SEA TO SAMMIT יש במטייל מחיר כמו באיביי , מומלץ לקנות גם את הליינר של SEA TO SAMMIT שמוסיף 15 מעלות לש"קש נהדר יש לי מוסיף לפחות 8 מעלות ויכול לשמש ש"קש קיצי , כפפות, כובע פליס,מחמם צוואר, חשוב לקחת ,תוכל לקחת במקום המעיל פוך מעיל סופשל אטום למים  לדעתי עדיף פוך , אני ממליץ על חנות המטייל יש שם מבצעים טובים רק תזהר שלא ידחפו לך כל מיני דברים שתקועים איתם...  ממליץ לקנות בחנויות אופניים שתי חולצות מנדפות כמו של רוכבי אופניים, זה נהדר לטרקים וגם ליום יום קלות מתיבשות מהר.ממליץ לקנות גם שקית דחיסה אטומה למים או כמה, לשים את הבגדים ואת הש"קש יש של SEA TO SAMMIT במטייל ... או באיביי תמצא פשוטים יותר דע שניו זילנד מאוד גשומה כל השנה וגם בהרים במזרח לא חסר גשם. לסיכום חלק מהציוד כדי לקנות בארץ במחירים טובים, וחלק עדיף באיביי מעיל פוך (לא כדי לותר על מעיל פוך מחמם קל מאוד, חשוב מאוד למקומות קרים למרות המחיר מעיל איכותי באיביי כ1000 שקל רק לשמור שלא ירטב)..  למשל. בארץ אני ממליץ על חנויות המטייל לגבי ביגוד מטיילים במיוחד וגם לגבי נעליים, לגבי אוהלים?,(לא המטייל עודפים למרות שאפשר למצוא שם מציאות.לא בטוח לגבי המחיר ) יש להם מבחר גדול יותר ומבצעים לא רעים לגבי מקצועניות הצוות? . טוב אני ממליץ שתתיעץ כאן לפני שאתה קונה משהו שיהיה בהצלחה....

easyman41164.7906944444
יענקל'ה סער  
#3 נשלח : יום רביעי 12 ספטמבר 2012 16:56:13(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

שרות טוב ומקצועי לא קל למצוא וכאשר תמצא זה עולה כסף, ז"א בחנות הזאת לא תקבל מחירים זולים. יש חנויות עודפים ובהן המחירים טובים ואף זולים מאוד לעיתים,

אבל ברב המיקרים השרות בחנויות האלה לא מקצועי, אם יש בכלל שרות.

עצתי לחפש מה טוב לך. זה יצריך קצת עבודת רגלים בחנויות. אחרי כן חפש מבצעים או תרכוש את המוצר בחו"ל ברשת.

yankale1741164.5813310185
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
easyman  
#4 נשלח : יום רביעי 12 ספטמבר 2012 17:09:43(UTC)
easyman


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/06/2012(UTC)
הודעות: 1,118

צודק השירות בארץ על הפנים . ולא רק בתחום הציוד טיולים ,היחס ללקוח הנימוס המקצועיות. למשל נכנסתי לאחת החנויות(לציוד טיולים) לקנות מוצר כלשהו. שאלתי את המוכר והיו שלושה מוכרים כולם בטלפון וצועקים,(אחד אם סיגריה),כשאחד התפנה אחרי 10 דקות הוא התיחס אלי לא גילה שום ידע מיקצועי לגבי המוצר, וגם פתאום נכנס עוד לקוח עזב אותי באמצע ונתן לו שירות עד שהטלפון שלו צלצל(לצערי מאז שנכנס הטלפון הסלולרי לארץ זה גרם להפרעה בתקשורת בין אנשים צריך שיהיו חוקים חברתיים לגביו) .זה בערך רמת השירות הכללית בארץ . באיביי כל שאלה שתשאל יענו בנימוס,במקצועיות ובהגינות גם לגבי מחיר, משלוח ,אחריות הכל כל כך כיף לקנות בח"ול. שבארץ אתה זוכה בד"כ ליחס מזלזל ויש יוצאים מין הכלל. עוד דבר בחנויות בארץ מנסים תמיד לדחוף דברים שתקועים איתם בכושר שיכנוע, תמרון ותחכום.לדוגמאמתלבט לגבי תיק של KARIMOR ..אחד השרשורים מהפורום... לטובת החנות זה נמכר בחנות עודפים לפחות ולא בחנות רגילה במחיר יקר לדעתי.... זה שקוראים לזה חנות עודפים זה לא בהכרח זול יותר ולא תמיד משתלם ,וגם יש מוצרים בחנויות עודפים פגומים ,יכול להיות פגם קטן  ולא משמעותי או נראה לא משמעותי אבל שתיפול הסוליה של הנעל באמצע טרק זה כן יהיה משמעותי יש פגמים שלא נראים בכלל, כמו דבק בסוליה שנחלש או מוצר שהתישן והעמידות למים כבר לא טובה או תפרים חלשים. אם זה פגם אסטטי כמו כתם או משהו קטן מילא (ואולי זה רק כיסוי לבעיה רצינית יותר.)... ואני גם לא כל כך בטוח לגבי האחריות בחנויות כאלה אבל אני לא פוסל אותם יכול להיות מציאות, צריך לחפש ולבדוק היטב ולחשב עלות ,איכות,משקל,פגמים ולראות אם אכן משתלם.... ואם זה יותר מדי משתלם מענין למה?. לסיכום קניה בחנות עודפים יש לשים לב טוב טוב לפרטים ולבדוק את הציוד היטב.. פשוט לקנות בחוכמה ולא מה שזול כי זול יכול להיות יקר. ציוד לטיולים זה גם ציוד הישרדות ..לא כולם בר גרילס שיכולים לצאת לשטח אם כלום מקסימום עשיתם שבוע שדאות בצבא(גם מי שהיה חייל קרבי, צבא זה לא טרק החוקים אחרים לגמרי),בגדנע או בצופים או טרק אחד או שתיים חוץ מהשועלים הותיקים,הציוד שנקנה ישמור עלינו מפגעי הטבע ויתן גם נוחות, לכן תמיד כדי לקנות את הכי טוב קל ואיכותי .לצערי נתקלתי במוצרים בארץ שהמוכרים מטעים לגבי הנתונים כמו שק"שים למינהם שכותבים שהם טובים ל0 מעלות והנתון האמיתי זה שהם טובים ל7 מעלות בלבד. לכן כדי לבדוק כל מוצר אם הנתונים באתר של החברה או כאן בפורום  לפני שקונים. ויש הרבה הטעיות מצד המוכרים לצערי ...גם לגבי אוהלים,ביגוד ועוד.... וכבר קרו מקרים שהנעליים,אוהלים או שקשים התפרקו או נרטבו אם הגשם הראשון..... או ששק"ש ל-5 שקנית אבל ב3 מעלות קר וצריך ללבוש מעיל ...לכן לפני שקונים לבדוק... אגב באיביי הקניה לדעתי הכי בטוחה כל האתר הזה בנוי על יושר ואמינות, גם אתה מאובטח שהמוצר יגיע וגם משלם בפייפאל, גם יש כל הרבה פיקוח והגבלות על המוכרים כך שהכל שם ישר ואמין גם לגבי הנתונים של המוצרים יש יוצאים מין הכלל אך הם עפים משם מהר מאוד... והמוכר יעשה הכל כדי שתתן לו פידבק חיובי.. כי פידבק שלילי  יהרוס לו את העסק לגמרי... easyman41164.8322337963
travel  
#5 נשלח : יום חמישי 13 ספטמבר 2012 14:02:02(UTC)
travel


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 28/06/2011(UTC)
הודעות: 49

 

אני מוצא את עצמי מסכים ולא מסכים עם לא מעט מהדברים.

כמישהו שעובד בחנות בתחום, שהיא לא חלק מהרשתות הגדולות ומנסה לתת שירות איכותי, מקצועי, ולשמור על מחירים שפויים עד כמה שהדבר ניתן ונפגש עם הדברים מדי יום.

 

יש הרבה אמת בטענות על מקצועיות בחנויות, ועם כל הכבוד בדרך כלל המוכרים הם בדרך כלל ילדים נחמדים שרק סיימו צבא ולא בדיוק מנוסים או מבינים בתחום. מוכר ממוצר בקושי יודע מה משמעות טמפרטורת האקסטרים בשק-שינה מה שגורם ללא מעט אנשים לקפוא מקור עקב המלצות שגויות, וטעויות בהתאמת הציוד לצורך האמיתי של השימוש בו. וזו רק דוגמא.

שירות טוב זה משהו שבאופן כללי דורש שיפור במדינתנו הקטנה והיפה, ותרבות ה"סמוך" ו"יהיה בסדר" מגיעה גם לתחום הזה, אנחנו משתדלים לתת שירות אמיתי ומקצועי, אם כי לפעמים נתקלים בדרישות מוגזמות ומופרכות (לקוח נחמד רצה השבוע אחריות על לדרמן שנגנב לו, מישהו נוסף רצה שיתקנו לו קרע בנעל שהכלב שלו נשך, וזה רק מה הקופץ לי מהימים האחרונים)

באמת יש צורך השיפור בתחום בארץ, והשינוי יכול להגיע אם הלקוחות יצביעו ברגליים, ויבינו שהשירות הוא חלק ממכלול הקנייה, וההחלטה על הרכישה תתבצע לא רק בגלל תג המחיר אלא בגלל המכלול שמגיע עם הרכישה, הידע והשירות שמסביב.

אני אומר את זה לא בתור פרסומת, אלא מתוך רצון אמיתי לייצר כאן בארץ משהו שונה ואיכותי.

 

נקודה נוספת לטעמי היא נושא ההזמנות מחו"ל, ולהכנס לחנויות בארץ בשביל לבדוק את המוצר, ולהעביר עם החבר של הדודה שבדיוק חוזר מNY ועובר ב REI לקנות מקלות של LEKI במחיר שפוי.

 

בארץ יותר יקר. יש מיסים של לפחות 12% על מרבית המוצרים, מע"מ שכבר טיפס ל17% אבל בסופו של דבר בחלק מהחנויות הפרטיות המחירים שפויים וסבירים לחלוטין (ואני לא מדבר על מחירי הצרכן של הרשתות הגדולות) ובמבצעים יש מוצרים שיותר זולים אפילו מארה"ב ומאתרי מכר מסביב לעולם אפילו לפני עלויות המשלוח והמיסים.

 

אבל הסגנון הזה של לא מעט מהמטיילים המקצועיים בארץ, שרוכשים בחו"ל גם אם הפרשי המחירים הם לא משמעותיים במיוחד, פוגע בהתפתחות השוק והמגוון בארץ, פשוט כי לא משתלם להחזיק מוצרים מקצועיים ויקרים אם הלקוחות שלהם בכל מקרה רק יבואו לראות, למדוד ולהתרשם ובסוף יזמינו מאמזון..

 

סתם זו נקודה שאני חושב עליה לא מעט זמן, ואשמח לדעת מה דעתכם בנושא.

 

 

שנה טובה שתהיה לכולנו!

 

 

 

imtl  
#6 נשלח : יום חמישי 13 ספטמבר 2012 15:11:35(UTC)
imtl


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 05/08/2007(UTC)
הודעות: 1,475
גבר
ניו זילנד

תודות: 37 פעמים
קיבל תודה: 137 פעמים ב 87 הודעות
travel

אתה יכול לתת כמה דוגמאות של דברים שבארץ המחיר שלהם שפוי וסביר לחלוטין ביחס לארהב ואתרי מכר מסביב לעולם כמו שציינת?

דבר נוסף וחשוב הוא,
יש פשוט ציוד שאין אותו בארץ. פשוט אין בשום מקום. אז לפעמים אין ברירה אלא להזמין מחול.

אייל
"In a hundred ages of the gods I could not tell thy of the glories of the Himalayas"
http://yetithruhikes.blogspot.com
easyman  
#7 נשלח : יום חמישי 13 ספטמבר 2012 18:48:13(UTC)
easyman


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/06/2012(UTC)
הודעות: 1,118

ועם כל הכבוד בדרך כלל המוכרים הם בדרך כלל ילדים נחמדים שרק סיימו צבא ולא בדיוק מנוסים או מבינים בתחום?... אני בהחלט לא מסכים אם המצב הזה שא-  מי שגמר צבא או התגייס כבר לא ילד. ב -לשים מוכר לא מיקצועי שלא יודע נתונים של ש"קש, או מה זה טמפרטורת קומפורט או אקסטרים, ולמכור ש"קש לקונה תמים שנוסע לטרק באזור שצריך ש"קש של לפחות -5 קומפורט, ולמכור לו שקש" של -5 אקסטרים ,זה ממש חוסר אחריות של המוכר הצעיר ושל החנות . זה ממש מסוכן למטייל . וגם יש  חוסר הגינות או חוסר ידע לגבי נתונים אמיתיים של ש"קשים למשל ש"קש של דגם מסויים שנמכר כ0 מעלות קומפורט והוא בעצם טוב ל7 מעלות קומפורט.האם בארץ האקסטרים הופך לקומפורט למטייל התמים והלא מבין או שלא בודק? ויש הרבה זה ממש מסוכן לדעתי ..כמו שאמרתי ציוד טיולים זה ציוד הישרדות במיוחד למי שיוצא לטרק לשטח , כל חנות בארץ צריכה לעבוד כמו ב"חול לתת ללקוח את כל השירות ביושר, ובאדיבות ,בעיקר בסבלנות, לתת נתונים אמיתיים לגבי המוצר, אם בש"קש ,או באוהל למשל את המספר מ"מ גשם של הכיסוי ,או בביגוד בכל דבר ,והחברה או החנות צריכה להעביר ממש קורס למוכר במכירה  על הנתונים וללמד אותו להיות אדיב וסבלני שקשה מאוד למוכר ישראלי ללמוד לצערי(לא כולם יש מוכרים מנומסים וסבלניים). וגם הלקוח הישראלי הוא לא מהלקוחות הקלים בעולם (לא כולם יש בהחלט לקוחות נהדרים והרבה), יש הרבה מוכרים באיביי שלא מוכנים למכור או לשלוח לישראל בגלל לקוחות מעצבנים, לא משלמים בזמן ,או מתחמנים או נותנים סתם פידבק שלילי בלי סיבה. אבל כמו שאמרו חכמים הלקוח תמיד צודק.לגבי המחירים נכון אפשר למצוא בארץ מוצרים במחירים אף זולים מח"ול אם מחשבים עלות מוצר ,משלוח,מיסים אבל מעט מוצרים אכן זולים מ"חול למשל קניתי מוצרים של SEA TO SUMMIT האוסטרלית ולקנות בארץ יצא לי אותו מחיר כמו באיביי , אבל למשל מזרן של חברה מסויימת עלה באיביי כ105$ כולל משלוח בארץ הוא עולה כ800 שקל. יש את אוהלי FERRINO המעולים שבארץ עולים קצת פחות מארופה אפילו אותו המחיר כמו באיטליה שם הם מיוצרים. שק"שים מפוך עולים פה הרבה יותר מ"חול, כמו גם מעילי פוך שעולים קצת יותר מאיביי, נעלים יותר זולות בחול ? תלוי איזה יש ויש,אבל נעליים עדיף למדוד ולקנות כאן (ומי שנכנס למדוד כאן כדי לקנות מח"ול הוא לא הוגן ומנצל את המוכר ואת שירותו והנעל או התרמיל יתפרקו לו באמצע הטרק בגשם).תרמילים גם יש ויש תרמילים מעולים של FERRINO האיטלקית הם יותר זולים בארץ . לדעתי גם תרמיל עדיף למדוד ככה שעדיף לקנות כאן. לגבי שאר הציוד יש ויש אבל המבחר באיביי או בח"ול גדול  הרבה יותר, בארץ יש מבחר שמשתפר אם השנים המצב דווקא די טוב רוב היבואנים כאן מעדיפים ליבא ספציפית חברה אחת איכותית ולא כמה חברות יש יוצאים מין הכלל שיש להם מבחר טוב של חברות איכותיות, לכן המבחר מוגבל אך עדין אפשר להשיג פה מוצרים איכותיים מחברות מובילות בתחום, כמו MARMOT',MSR',MH',NF,FERRINO',SALEWA'ועוד וכמובן יש מוצרים של חברת OUTDOOR הישראלית שהשתפרו מאוד ויש להם מוצרים טובים מאוד אפילו בהשוואה לחברות מובילות, הביגוד שלהם מצויין ,השקשים טובים, ולאחרונה בדקתי אוהל שלהם דווקא מוצלח יחסית במחירים נוחים,ועוד מוצרים שלהם, לדעתי מטייל שרוצה לחסוך בתקציב אכן יהנה אם המוצרים שלהם שבאמת השתפרו מאוד .... לגבי המחירים ? זה תלוי יש חנויות שהמחירים בשמיים לעומת ח"ול ויש חנויות שבערך אותו הדבר אחרי משלוח ומיסים ...אם ההבדל באותו מוצר הוא שבארץ הוא עולה 150$ ובחול 140$ אני מעדיף לקנות כאן מאשר לחכות למשלוח. ולתת לישראלי להרוויח אם נתן שירות טוב זה מצווה....

easyman41165.8340972222
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.