ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
yairbunzel  
#1 נשלח : יום חמישי 25 אוקטובר 2012 17:54:33(UTC)
yairbunzel


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 25/06/2012(UTC)
הודעות: 33

סיימנו את השביל מצפון לדרום לפני שבוע.

אני ממליץ בחום לקחת כילה כי הזבובים ולעיתים גם היתושים הם מכה אמיתית.
אני קניתי כילה בצורת אוהל סיירים לבודד והשתמשתי במקלות ההליכה לבניית "אוהל" המחיר כ - 80 שקל המשקל זניח והתועלת עצומה. לא לשכוח לקחת מיתר באורך מתאים לקשירת המוט לאבנים או ענף.
שק"ש: קניתי במיוחד את הדגם של OUTDOOR שמתיימר לספק טמפ' COMFORT +2. אכזבה קשה. לא רק שהטמפ' רחוקה מזה (היה לנו קר באזור ערד באוקטובר - מה יהיה במצפה בינואר?) גם הרוחב של השק מזכיר יותר אמצעי מניעה (ושנינו רזים!) וגם הריצ'רץ' נתקע למרות שהוא אמור שלא להיתקע. החלפנו לשק"ש אחר שקיבלנו בהשאלה. לידיעתכם.
מממן
easyman  
#2 נשלח : יום שישי 26 אוקטובר 2012 01:34:08(UTC)
easyman


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/06/2012(UTC)
הודעות: 1,118

זבובים ויתושים זה דבר רציני שיכול להרוס טיול ואף מסוכן לכן כדי לדעת כמה דברים ולהתכונן טוב טוב לקראתם... קניתי כמה צמידים נגד יתושות(רק הנקבות עוקצות) באיביי וזה עובד טוב . כמובן לקחת תכשיר נגד יתושים ספריי או כדורית אבל הריח מתרגלים יש גם תכשירים טבעיים לא ניסיתי .גם כוהיל ספירלת ריח מצויינת, טוב לקחת פניסטיל או אלוורה להרגעה ... צריך להזהר מיתושים זו החיה המסוכנת בעולם......מלריה,דנקי פיבר(חשוב לבדוק אם היעד שלכם נגוע במחלות אלו ואחרות אפשר לברר בלישכות הבריאות או במדינה עצמה או באינטרנט ולהתכונן כנדרש להתיעץ אם לשכת הבריאות תמיד כדי לפני נסיעה יש שם מידע עדכני והסבר מצויין).. ועוד הרבה מחלות איומות בח"ול ולפעמים גם בארץ יתושים וגם זבובים מסוימים כזבוב החול או הצה צה למשל זה לא צחוק זה מסוכן.

בארץ יש שושנת יריחו באזורים מסויימים. שזה זבוב(זבוב החול) לא יתוש לכן צריך להזהר גם ביום.

נגד זבובים אין הרבה מה לעשות קניתי רשת לפנים שאני שם על הכובע רחב השוליים,(וחתיכת רשת לכסות את האוכל בשטח).Sea to Summit Mosquito Net AMOSH Headnet

אביזר מומלץ ומצויין זה זנב סוס(סינטטי) שאפשר לקנות בחנויות של הקהילה האתיופית ברחבי הארץ (או לחפש באיביי). זה מעיף את המעופפים וזה גם מרגיע ומעביר את הזמן.

יש להם גם קטורת מצויינת נגד יתושות ..ואוכל יבש נהדר לטיולים שנשמר לאורך זמן ואנשים נפלאים.... צנועים ונחמדים שכבר נדיר לראות כאן..כדי לאכול את המטעמים שלהם אוכל טעים ובריא..

 חשוב להשאיר את שטח המחנה נקי ולהכניס את המזון לאוהל.. אם אתם באזור של דובים (לא בארץ פה יש חתולים שיכולים להתענין במזון ולקרוע את האוהל )יש להרחיק את המזון מהמחנה .

עדיף כובע רחב שוליים ולבוש ארוך עדיף צבעים בהירים, וחשוב לכסות כל שריטה מחשש לזיהום. כילה תמיד טוב שיש למי שמטייל ללא אוהל...אם אין לכם כילה או אוהל שנו אם בגדים ארוכים ומגבת על הפנים זה לא נעים להתעורר יחד אם הזבובים....

אוהל שרובו רשת בלי הכיסוי גם טוב ככילה, טארפטנט גם טוב כשהוא סגור רק ברשת. מי שיושן בגסטאהוסים,בונגלו,בקתות,אכסניות,מלונות,צימרים(בחלק מהמקומות יש כילה מוכנה בחלק אין )

טוב שיקח כילה לתליה מהתקרה.כמו של SEA TO SAMMIT קלה וטובה וקלה להקמה.

לי יש את הזוגית שוקל 350 גרם (היחיד שוקל כ200 גרם)ובא אם מוט מתקפל לתליה על התקרה אפשר להעמיד אותה גם בשטח בעזרת מקלות הליכה.BRAND NEW! Sea to Summit Mosquito Net-Double Net  או היחיד שבא ללא מוט וקל יותר Sea to Summit Mosquito Net AMOSS Single  בחלק מהמקומות שהיה קשה לשים את הרשת כמו תקרה גבוהה מדי למשל,פשוט פתחתי את האוהל(הטארפטנט דאבל ריינבו מצויין כי הוא צר ועומד מעצמו אפשר למקם אותו על המיטה עצמה אנסה אותו בטיול הבא בח"ול) רק את הרשת בחדר .וזה עוזר לא רק נגד יתושות וזבובים זה טוב גם נגד דבורים,עקרבים,נחשים,וכל חיה עוקצת כל שהיא ואפשר לישון בשקט...

יש גם כילות של SEA TO SAMMIT מצופות פארמאטין.ויש להם גם רשת לפנים מצויינת.

חשוב למרוח ולהתכונן בזמן עדיף לפני השקיעה אז היתושות יתחילו לפעול.(שימו לב שאפטר שייב ובשמים מושכים יתושות).. המשמרת של הזבובים ויש גם זבובונים שעוקצים מתחילה מהזריחה קצת אחרי

עד השקיעה ... אז מתחלפת המשמרת ליתושים מהשקיעה קצת אחרי עד הזריחה. 

איך יודעים אם הזבוב הוא זכר או נקבה פשוט לוקחים פלאפון עדיף אייפון ובקבוק בירה כל הזבובים הזכרים יעופו לבירה והנקבות לפלאפון עדיף אייפון דור 5..

easyman41208.4642361111
משתמשים הצופים בדיון זה
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.