ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
guy816  
#1 נשלח : יום ראשון 02 דצמבר 2012 12:11:20(UTC)
guy816


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 17/09/2007(UTC)
הודעות: 60

אהלן,
רציתי לעדכן אתכם במקרה מבאס שיהיה לי השבוע מול VF (יבואני The North Face).
לקוח החזיר מעיל כאשר כל הציפוי HyVent מתחיל להתקלף באזור הכובע והצווארון.
המעיל עצמו אמנם בן כמה שנים, אבל ראה מעט מאד שימוש ונמצא במצב טוב מאד בסך הכל.

שלחתי את המעיל ליבואן אשר החזיר מכתב סטנדרטי של התנערות מרגיזה מאחריות- למרות שהיצרן מתהדר באחריות לכל החיים על המוצרים שלו.
מאד מבאס להיתקל ביבואנים מהסוג הזה. יכול להיות שזה מקרה פרטי, אבל חשבתי שנכון לשתף ולשמוע על נסיון שהיה לכם מול היבואן (VF).

מממן
זמי1  
#2 נשלח : יום ראשון 02 דצמבר 2012 12:59:34(UTC)
זמי1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC)
הודעות: 5,609
ישראל

קיבל תודה: 101 פעמים ב 73 הודעות
היכן כתוב שזהו אחריות לכל החיים?
guy816  
#3 נשלח : יום ראשון 02 דצמבר 2012 13:32:33(UTC)
guy816


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 17/09/2007(UTC)
הודעות: 60

באתר היצרן,על גבי התוויות והפרסומים שלהם.
לדוגמא:
http://www.thenorthface.com/en_US/contact-us/warrantyproduct-guarantee/

afix  
#4 נשלח : יום ראשון 02 דצמבר 2012 22:37:46(UTC)
afix


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 26/02/2008(UTC)
הודעות: 389

תודות: 10 פעמים
קיבל תודה: 13 פעמים ב 11 הודעות
אולי שווה לפנות לTNF העולמית ישירות

MikeC  
#5 נשלח : יום ראשון 02 דצמבר 2012 22:41:10(UTC)
MikeC


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 27/11/2011(UTC)
הודעות: 396

הייתי כותב פוסט ב BPL ו ב OUTDOORSMAGIC ששואל לגבי ניסיון של אחרים.

אחרי שבוע (ותגובות) הייתי כותב ל TNF העולמית עם לינק ל פוסטים....שיעשו את החושבים שלהם
guy816  
#6 נשלח : יום שני 03 דצמבר 2012 10:45:18(UTC)
guy816


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 17/09/2007(UTC)
הודעות: 60

תודה, המעיל כבר בדרך עם חבר לארצות הברית...חבל שזה צריך לעבוד ככה. יעדכן מה תהיה תגובת היצרן.
MikeC  
#7 נשלח : יום רביעי 05 דצמבר 2012 03:55:04(UTC)
MikeC


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 27/11/2011(UTC)
הודעות: 396

דרך אגב - לא ברור לי למה היבואנים/חנויות בארץ כאלו נבלות...
אני לרוב פונה ישירות ליצרן והיו לי כבר כמה וכמה נסיונות מוצלחים (thermarest, arcteryx, lowa, terranva)

אפרופו רק היום קיבלתי מייל חזרה מarcteryx לגבי מעיל GTX בן 8 (!!!) שהיו לו בעיות דה- למינציה. שלחתי כמה תמונות והם אמרו: "תבחר דגם חדש ונשלח לך. בהצלחה ותודה"

מיקי
guy816  
#8 נשלח : יום רביעי 05 דצמבר 2012 14:01:49(UTC)
guy816


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 17/09/2007(UTC)
הודעות: 60

מיקי- אני שמח לשמוע! טוב לדעת על איזה יצרנים אפשר לסמוך!

ניסיתי בעבר לפנות ל TNF ישירות בנוגע לפריט אחר. ברגע שהבינו שאני לא נמצא בארצות הברית הם פשוט הפסיקו להגיב. אפילו לא ביקשו ממני להמשיך את הטיפול מול הציג המקומי..

לכן אני מתכוון להימנע מעתה כמה שאני יכול מעבודה עם ציוד של TNF.
MikeC  
#9 נשלח : יום רביעי 05 דצמבר 2012 16:28:47(UTC)
MikeC


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 27/11/2011(UTC)
הודעות: 396

גיא

נשמע רע....אני לא מת על TNF בכל מקרה (בבגדים "רגילים" כמו BASE הייתי שוקל אותם - אבל לא יותר מזה
ואולי בסדרה החדשה של הנעליים המקצועיות שמתוכננות ומיוצרות באיטליה) אבל מבחינתי הם תאגיד אופנה

לחוד - אני כמעט תמיד קונה את הציוד בחו"ל ואז אני פשוט אומר איזה משפט כמו :"קניתי בREI לפני שנה...." ואז הכל טוב. שהם שואלים לאן לשלוח אני אומר "אני עברתי לגור בישראל"

אלו החיים

CASCADEDESGINS נותנים אחריות לכל החיים לכל הבעלים ללא שאלות על המזרונים. זה מדהים...וזה לדעתי משתלם כי בכל פורום באינטרנט הם מקבלים פינוק על זה

ARCTERYX - לא יודע אבל שמעתי שמועה (לא יודע אם מדוייק) ש GORE מאוד אגרסיביים עם היצרנים שהם מאשרים להם לעבוד עם GORETEX ושחלק מזה זה שGORE מגדירה אחריות לכל החיים ללא שאלות...ולכן מי שעובד איתם לרוב נענה לדרישות
Amtrak  
#10 נשלח : יום רביעי 05 דצמבר 2012 19:12:25(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,495
גבר
ישראל

תודות: 349 פעמים
קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
לי יש תיק TNF די ישן (קניתי אותו לפני האפלאצ'ים, ב 2002, אבל בסביבות 2005 הם כן החליפו לי אותו), שנשבר לו אחד ממוטות הגב האלכסוניים.
שלחתי מייל ל VF, והם אמרו לי שיש להם אחריות לשנתיים על פגמים בייצור, ואין להם אחריות על תאונות ובעיות שקורות כתוצאה משימוש. הנציגה שענתה לי בכל זאת שלחה גם מייל לנציג שלהם בארץ (איזה Ofer_Yaar-On), שיצור איתי קשר. לא שמעתי ממנו מעולם.

גם הפאנצ'ר שהיה לי ב neo-air לא היה פשוט לתיקון. קצת רדפתי אחרי הנציגים שלהם בארץ (בזמנו זה היה לפידות, לדעתי. יש להם נציגים עכשיו?) ובסוף הצלחתי לקבל כתובת מייל של מישהי מהנציגות שלהם באירלנד. הם הסכימו שאני אשלח אליהם את המזרן (על חשבוני), והם תיקנו לי אותו (=שמו מדבקה). בסופו של דבר אין תלונות. אבל לא היה פשוט להגיע אליהם ולקבל את השירות.

אני גם החלפתי כמה פעמים שקיות מים של פלטיפוס. בארה"ב אני יודע שאפשר פשוט לבוא עם שקית נוזלת לחנות, ולקבל חדשה על המקום. בישראל צוחקים עליך. מזה כבר התייאשתי.
guy816  
#11 נשלח : יום חמישי 06 דצמבר 2012 12:30:57(UTC)
guy816


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 17/09/2007(UTC)
הודעות: 60

אז אני מבין שאני לא לבד עם העצבים על VF ו- TNF..
לא הבנתי- היבואן בסוף החליף לך את התרמיל?

למיטב ידעתי 'לפידות ציוד יעודי' הם הנציגים של Cascade Designs בארץ (חברת האם של MSR, Platypus, Therm a Rest...). אני פניתי בעבר ישירות ל Cascade Designs בנוגע לתקלה במסנן מים (שברתי את גוף הסינון כתוצאה מטעות בתפעול) והם שלחו לי ללא כל עלות חלק חדש שהגיע מאנגליה בדואר אוויר. הם ידעו שאני נמצא בישראל וגם שהתקלה נבעה מטעות שלי.
baruch  
#12 נשלח : יום חמישי 06 דצמבר 2012 12:33:34(UTC)
baruch


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 06/12/2012(UTC)
הודעות: 4

חברים יקרים אנ לא יבואן וגם לא בעל עסק. אני יודע שאחריות לכל החיים נותנים על פגם שנוצר עקב תהליך הייצור של המוצר, כל מוצר ( במיוחד כאלה שאינם בשימוש ) סובל מבלאי ואל זה אין אחריות
MikeC  
#13 נשלח : יום חמישי 06 דצמבר 2012 15:11:29(UTC)
MikeC


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 27/11/2011(UTC)
הודעות: 396

ברוך החבר

אחריות נותנים על מה שרוצים...בסוף כל מה שיש לך זה שורה במאזן שנקראת משהו כמו "הקצאה עתידית למימושי אחריות מוצר" ועוד שורה בדוח רווח והפסד שנקראת משהו כמו "שינוי בהקצאה עתידית למימוש...."

חוץ מזה יש שורה אחרת לגמרי במאזן שנקראת (וצר לי שאין לי את המונח בעברית) "Intangibles" והיא בצד של הנכסים = כלומר משהו חיובי

בסוף CASCADEDESIGNS החליטו שיותר משתלם להם לתת אחריות לכל החיים בכל העולם וכו וכו ולהעלות את השורה האחרונה מאשר להיות כמו TNF ולשפר את הראשונות על חשבון האחרונה

זה לא קשור לצדק - זה עסקים

מיקי
Amtrak  
#14 נשלח : יום חמישי 06 דצמבר 2012 15:57:49(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,495
גבר
ישראל

תודות: 349 פעמים
קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
עם התיק שלי עשיתי את האפלאצ'ים ב 2002. הוא לא היה במצב %100 כשסיימתי, אבל עדיין היה מאוד שמיש. פשוט כמה רצועות באיזור חגורת הבטן התחילו להתפרק.
רדפתי אחריהם בחנויות בארץ (למרות שאת התיק עצמו קניתי בארה"ב), ופעמיים לקחו לי את זה נציגים שלהם, הסתכלו על התיק, ואמרו שאין מה לעשות עם זה. בזמנו זה היה תיק שעבר בערך 5 חודשים על השביל, וזהו. עבודה קשה, אבל נראה לי שלצפות שיחליפו שתי רצועות כחלק מהאחריות זה לא יותר מידי.

אחרי עוד כמה חודשים טסתי לאנגליה, ולקחתי את התיק איתי לחנות TNF בלונדון (Cזמנו לא היו חנויות שלהם בארץ). היו לי רק כמה ימים, אז הצוות שם לא יכל לקחת את התיק ולשלוח לתיקון, אבל סוף סוף הצלחתי להשיג אימייל של אשת קשר שלהם באירופה. פעם נוספת הפקדתי את התיק בחנות בארץ, הפעם אחרי הוראות ברורות של אנשי השירות של TNF מאירופה, ואחרי כמה שבועות קיבלתי בחזרה תיק חדש וזהה (למרות שלדעתי היו יכולים להחליף חגורת בטן וזהו. גם מעולם לא ביקשתי או ציפיתי לתיק חדש).

בקיצר, בסוף יצאו סבירים, אבל היה קשה להגיע לזה.

אחרי כמה שנים נשברה לי מערכת הגב (לפני פחות משנה. אבל זה לא שהתיק עובד אצלי קשה. מקסימום מילואים מידי פעם). בפעם הזאת התגובה מחו"ל הייתה די לקונית, ולא יצרו איתי שום קשר מהנציגות שלהם בארץ.

זה סוף הסיפור שלי איתם. אין לי הרבה נגד TNF. הם חברה סבירה. אבל הם בכל מקרה לא כוס התה שלי בציוד טיולים, אז אני לא מתכנן לקנות עוד ציוד שלהם.
MikeC  
#15 נשלח : יום חמישי 06 דצמבר 2012 16:04:59(UTC)
MikeC


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 27/11/2011(UTC)
הודעות: 396

AMTRAK - אל תהייה כזה שלילי

אתה לא רוצה לקנות אחד מאלו

Yagil  
#16 נשלח : יום ראשון 09 דצמבר 2012 00:57:12(UTC)
Yagil


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/11/2006(UTC)
הודעות: 630

קיבל תודה: 61 פעמים ב 39 הודעות
בתחום נותני השירות המעולים, אני יכול להמליץ על Mountain Hardwear (שלחתי להם ביקורת, חיובית ברובה, על אוהל, כולל אמירה שבדגם הבא כדאי להוסיף פתח אוורור נוסף למעלה. בתגובה הם ביקשו שאשלח להם את האוהל, תפרו בו פתח אוורור חינם אין כסף וגם נתנו לי בונוס שקית יתדות מצויינות), וכמובן REI (אחרי הפעם הראשונה שלי על שביל ישראל, שלחתי גם להם מכתב והתלוננתי על זה שמעיל שלהם - אחרי חודשיים שימוש ושישה חודשים מהקניה - דלף. התגובה הייתה כמובן 'צר לנו שמשהו לא היה בסדר, שלח לנו וקבל את הכסף חזרה'.Yagil41251.9156481481
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.