ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

3 עמודים<123>
אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
אילי  
#21 נשלח : יום ראשון 16 דצמבר 2012 22:21:39(UTC)
אילי


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/12/2012(UTC)
הודעות: 286

כן, אני חושב שויתרתי על האופציה של מסגרת חיצונית, כי אני מתכנן בין השאר לא מעט קטעים עירוניים, טרמפים, קאוץ'-סרפינג וכהנה וכהנה...ובהקשרים האלה זה נראה לי הרבה יותר מסורבל.

מה שכן די ננעלתי על הTRANSALP, אני רק צריך למדוד אותו בארץ, ולבחור 60 או 75 ליטר...
easyman  
#22 נשלח : יום ראשון 16 דצמבר 2012 22:32:28(UTC)
easyman


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/06/2012(UTC)
הודעות: 1,118

transalp תרמיל מעולה לדעתי לך על ה75 ליטר ההבדל במשקל

מה60 ליטר הוא  100 גרם בלבד 60 ליטר יכול להיות קטן למי שמיעד את התרמיל

לא רק לטרקים, מה גם שה60 לא מתרחב כמו הOVERLAND 60+10 תרמיל דומה לTRANSALP.

easyman41259.8365162037
ofer  
#23 נשלח : יום שני 17 דצמבר 2012 00:34:51(UTC)
ofer


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/04/2011(UTC)
הודעות: 430
ישראל
מיקום: קיבוץ אל-רום

תודות: 104 פעמים
קיבל תודה: 88 פעמים ב 57 הודעות
אני הרכבתי לעצמי תרמיל לפי צרכי:
מסגרת חיצונית מחומר פלסטי קל, גמיש, אבל חזק. שימשה כמסגרת חיצונית "בתרמיל" שיוצר לפני 30 שנה ע"י חברת קולמן. רשמתי במרכאות היות וקשה לקרוא למה שהם יצרו אז תרמיל...
רכשתי במאתיים שקל תרמיל 90 ליטר של חיילים. סילקתי ממנו את כל מערכת תמיכת הגב, את השכמיות/רצועות כתפיים ולא מעט תאים, רצועות מיותרות, חומר ריפוד וכיו"ב. לדעתי הסרתי ממנו יותר ממחצית מהחומר שהיה בו. תפרתי והלחמתי איפה שנשארו חלקים גזורים. הבודי הזה הומצד בחוזקה למסגרת החיצונית.
לקחתי מתיק טוב שהיה לי את רצועות הכתפיים והוספתי להם ריפודים רבים באיזור המגע עם הגוף. תפרתי תומכות כתפיים, הוספתי רצועות "משומנות" (בעלות חיכוך נמוך ולכן חלקות מאוד) וחגורת בטן נוחה וקומפקטית שהורדתי מהתרמיל העתיק של קולמן...חיברתי רצועות חדשות לחיזוק וקשירה היכן שצריך. לא מעט תפירות, לא מעט הלחמות.
ולבסוף, מתחתי רשת תמיכה על הגב (במקור גם היא באה מתיק הקולמן, אם כי הכנתי משהו רזרבי מבד ג'ינס למקרה שהיא תיקרע).
בסיכומו של דבר קיבלתי משהו שתפור למבנה הגוף ולצרכים שלי. מדהים כמה שזה משנה את התחושה.
התיק יכול לשאת בקלות עשרים ק"ג. מה שנחמד הוא שמצד אחד יש המון מקום ומצד שני, גם אם הוא לא מלא, הוא שומר על צורה ועל יציבות.
המשקל הסגולי שלו קטן מאוד ומרכז הכובד יושב בדיוק במקום הנכון. התיק מרווח מאוד, כל מקום נגיש מידית ובקלות רבה, הריצ'רצים רחבים ונפתחים בקלות יחסית. (אם כי לדעתי לא מספיק חזקים - מקורם בתרמיל הצבאי).
אפשר להכניס בו שק"ש בלי לקווצו, אוהל, מעיל פוך, מזרון מתנפח, כמה מערכות בגדים ציודים נלווים ועוד ישאר מקום לאוכל ולשתייה...
אלא מה, צריך סבלנות. לא מכינים דבר כזה ביום אחד. בונים אותו לאט לאט. ofer41259.9015740741
neutrino  
#24 נשלח : יום שני 17 דצמבר 2012 10:34:12(UTC)
neutrino


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 26/11/2012(UTC)
הודעות: 1,042
גבר
ישראל
מיקום: Karmiel

תודות: 81 פעמים
קיבל תודה: 180 פעמים ב 109 הודעות
היי אופר,

מעניין מאוד! יש תמונות של התיק? כמה שוקל ה-beast?
מטיילים הם עם מוזר. לוקחים כמה שיותר אוכל, הולכים רחוק שאפשר ואוכלים את הכל שם.
אילי  
#25 נשלח : יום שני 17 דצמבר 2012 10:40:28(UTC)
אילי


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/12/2012(UTC)
הודעות: 286

עופר, מאוד מרשים ותודה על ההסבר המפורט.
כפי שציינתי, אני חושב שזה לא מתאים לצרכים שלי כרגע,
אבל אני ממש ממש לא פוסל את האפשרות שיבוא יום ואני ארכיב כזה.
נשמע מאוד מתאים לגישה שלי...ואני חובב לא קטן של diy...
תודה!
ofer  
#26 נשלח : יום שני 17 דצמבר 2012 12:19:38(UTC)
ofer


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/04/2011(UTC)
הודעות: 430
ישראל
מיקום: קיבוץ אל-רום

תודות: 104 פעמים
קיבל תודה: 88 פעמים ב 57 הודעות
אילי,
על לא דבר. זה היה פרוייקט מתגלגל ולא מתוכנן. פשוט התיאשתי מההיצע בשוק, שום דבר לא היה נראה לי מוצלח, לכל תיק שראיתי היו מגרעות שלא הייתי מוכן להשלים איתם, עד שנפל לי האסימון: למה שלא ארכיב תיק בעצמי?...
ניטרינו,
לא צילמתי ולא שקלתי. בסוף השבוע, לכשאתפנה מעיסוקיי, אוריד אותו מהגג של הארון(...) אצלמו ואשקול אותו, ואציג זאת כאן.
travel  
#27 נשלח : יום שני 17 דצמבר 2012 14:03:19(UTC)
travel


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 28/06/2011(UTC)
הודעות: 49

יש גם בירושלים את התרמילים של פרינו.

ואכן המחירים שלהם שפויים לגמרי, ויבואן מאד נחמד.
אילי  
#28 נשלח : יום שישי 21 דצמבר 2012 19:49:29(UTC)
אילי


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/12/2012(UTC)
הודעות: 286

עדכון-
הרחקתי עד המרכז הרחוק בשביל לחזות בפרינו(Ferrino transalp) המדובר, וצפתה לי אכזבה.
העיצוב/חלוקה פנימית, חיצונית באמת חביבים. התיק עשוי פשוט ואיכותי. אבל המערכת גב שווה כמו שהוא עולה, שזה לא מספיק, וזה שובר עסקה... מה גם שאין לו תא לשלוקר, ובכללי, הוא קצת "פשוט מידי"

מה שכן, זכיתי לפגוש את איזימן, ולקנות ממנו אוהל. מה שהיה נחמד מאוד.

הוכחתי לעצמי שאני סתם לוקח את הדרך הארוכה והמסובכת במקום פשוט לקנות לי דויטר. אני קונה את הAircontact 60+15 וזהו.

תודה רבה על העזרה בכל מקרה.
arthur  
#29 נשלח : שבת 22 דצמבר 2012 09:25:50(UTC)
arthur


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/06/2011(UTC)
הודעות: 1,395

תודות: 16 פעמים
קיבל תודה: 183 פעמים ב 104 הודעות
מודה שלא קראתי את כל השרשור בגלל השעה המאוחרת.
אבל אם אתה מחפש תרמיל טרקינג פול סייז מסורתי אז אני באמת לא מבין מדוע אתה במופגן כל כך מתרחק מהחברות המובילות בתחום כבר שנים רבות וללא עוררין כמעט.

באמת שאני לא מייחצן שום דבר ואני לא אדם עם אינטרס אבל אוספריי וגרגורי הם חברות מובילות עם היצע ענק של תרמילים קשה לי להאמין שלא מצאת משהו מתאים.
ניסית ולא אהבת?

arthur41265.2698958333
"The mountains are calling and I must go"

John Muir

אילי  
#30 נשלח : שבת 22 דצמבר 2012 14:18:17(UTC)
אילי


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/12/2012(UTC)
הודעות: 286

ניסיתי. היה מאוד נוח על הגב.
אני לא מתחבר את הגישה שלהם לחלוקה, ובעיקר לחומרים ובניה.
הכל מרגיש לי גאדג'טי ומתחכם. בדים דקים וקלים מידי, גומיות...קליפסים רצועות וריצ'רצ'ים דקים מידי...

אני לא חושד שלא יחזיק או יקרע או משהו כזה(למרות שקשה לי להאמין שלאורך שנים יחזיק באותה מידה כמו הדויטר שהוא יותר מסורתי) אבל זה פשוט מאוד לא נעים לי, מרגיז אותי, בהתנהלות היומיומית עם התיק.
arthur  
#31 נשלח : שבת 22 דצמבר 2012 16:17:02(UTC)
arthur


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/06/2011(UTC)
הודעות: 1,395

תודות: 16 פעמים
קיבל תודה: 183 פעמים ב 104 הודעות
רות קיבלתי.
אני דווקא אוהב את המחשבה שהולכת בבנייה של התרמילים האלה וכל הגאדג'טים שמקלים על החיים. אבל כאמור על טעם ועל ריח אין מה להתווכח.

על איזה תרמיל חשבת?arthur41265.5541203704
"The mountains are calling and I must go"

John Muir

אילי  
#32 נשלח : שבת 22 דצמבר 2012 16:35:23(UTC)
אילי


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/12/2012(UTC)
הודעות: 286

כמו שכתבתי אני מאמין שאני אקנה הערב את הAircontact pro 60+15 וזהו...
shaharellert  
#33 נשלח : שבת 22 דצמבר 2012 16:55:37(UTC)
shaharellert


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 03/05/2011(UTC)
הודעות: 975

תודות: 52 פעמים
קיבל תודה: 75 פעמים ב 51 הודעות
אילי,
רגע לפני שאתה קונה. אין לי דבר וחצי דבר נגד דויטר (רק מדדתי ולא התנסיתי בשטח).
ציינת שהגרגורי היה נוח לך על הגב. אתה מוזמן לקחת את שלי (בלטורו) ולנסות אותו ליום יומיים בשטח. הנאה מובטחת.
אחרי לא מעט טיולים איתו אני יכול לסמן חיסרון אחד בלבד- משקל עצמי.
אם אתה לא מתכוון לטייל UL , התרמיל עשוי מאוד איכותי, פונקציונלי, נוח , המשקל מחולק נכון למותניים, קשוח (התעללתי בו לא מעט).

אגב, אשמח אם תוכל להעלות תמונות של האוהל. shaharellert41265.5809143518
arthur  
#34 נשלח : שבת 22 דצמבר 2012 17:10:31(UTC)
arthur


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/06/2011(UTC)
הודעות: 1,395

תודות: 16 פעמים
קיבל תודה: 183 פעמים ב 104 הודעות
חחח גם לי יש בלטורו שאני מעריץ. החסרון היחיד של התרמיל- משקל עצמי גבוה.
אבל שמע הבחור לא מתחבר.

למה האייר קונטקט?
"The mountains are calling and I must go"

John Muir

shaharellert  
#35 נשלח : שבת 22 דצמבר 2012 17:13:14(UTC)
shaharellert


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 03/05/2011(UTC)
הודעות: 975

תודות: 52 פעמים
קיבל תודה: 75 פעמים ב 51 הודעות
הטיעון המוצג למעלה לא רלוונטי. הגרגורי בלטורו לא מתחכם, אין לו בדים דקים וקלים והריצרצים ממש לא עדינים.

ארתור, לדאק בקיץ?
אילי  
#36 נשלח : שבת 22 דצמבר 2012 17:19:54(UTC)
אילי


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/12/2012(UTC)
הודעות: 286

shaharellert- אני מאוד מעריך את ההצעה. תודה. אני אבחון אותו כמו שצריך בחנות היום, במידה וימצא חן, אני אנצל את ההצעה.

ארתור- למה האירקונטקט?... כי עוד לא מדדתי דויטר שלא היה לי מאוד נח.
האירקונטקט-פרו ספציפית מוצא חן בעיני מבחינת פריסת כיסים-רצועות.
מה גם שהוא ספינת הדגל שלהם...
arthur  
#37 נשלח : שבת 22 דצמבר 2012 17:46:06(UTC)
arthur


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/06/2011(UTC)
הודעות: 1,395

תודות: 16 פעמים
קיבל תודה: 183 פעמים ב 104 הודעות
shaharellert כתב/ה:
הטיעון המוצג למעלה לא רלוונטי. הגרגורי בלטורו לא מתחכם, אין לו בדים דקים וקלים והריצרצים ממש לא עדינים.

ארתור, לדאק בקיץ?






יאללה אני תומך
אם מדדת ואהבת את הפיט ואת המבנה של התרמיל ומערכת הגב לך על זהarthur41265.6159490741
"The mountains are calling and I must go"

John Muir

shaharellert  
#38 נשלח : שבת 22 דצמבר 2012 18:24:07(UTC)
shaharellert


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 03/05/2011(UTC)
הודעות: 975

תודות: 52 פעמים
קיבל תודה: 75 פעמים ב 51 הודעות
אילי- אם אתה מתכוון לקנות במסלול*, תעדכן אותי יש לי שם הנחה של 25%.

*פחות טוב, תנסה שמישהו יביא לך את זה מארה"ב (200$).
איתי  
#39 נשלח : יום שלישי 25 דצמבר 2012 09:48:37(UTC)
איתי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 06/04/2008(UTC)
הודעות: 805

תודות: 36 פעמים
קיבל תודה: 96 פעמים ב 57 הודעות
אילי- אם זה עדיין רלוונטי-

שים לב למשקלו של האיירקונטקט פרו- מעל 3 ק"ג, זה תרמיל שמיועד לנשיאת משקלים גדולים, תחשוב אם זה מה שאתה באמת צריך.

האיירקונטקט שוקל קצת פחות ומערכת הגב שלו טיפה שונה אבל יש בו את רוב הפיצ'רים שיש בפרו.

אופציה נוספת היא הACT Lite- עם מערכת גב כמעט זהה לזו של האיירקונטקט ושוקל כמעט קילו פחות ממנו (1.7 ק"ג), הוא אמנם מינימליסטי יחסית לשניים הקודמים אבל גם שוקל משמעותית פחות- לדגם זה יש גרסת 65+10 שמשווקת ע"י Deuter USA וקשה למצוא אותה בארץ, לפני כשנה ראיתי כמה כאלה במסלול.

לי דרך אגב יש את האיירקונטקט 65+10 (דגם ישן עם מערכת גב U ולא X כמו הדגם הנוכחי) ואת הACT Lite 40+10
אילי  
#40 נשלח : יום שלישי 25 דצמבר 2012 14:11:12(UTC)
אילי


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/12/2012(UTC)
הודעות: 286

איתי, תודה על ההכוונה.
זה לא רלוונטי, קניתי את הפרו.
כמו שאמרתי, אני צעיר ובנוי דיי מסיבי, כרגע קילו לפה או לשם לא קריטי לי.
מה שכן, כמו שאמרתי אני מכוון את התרמיל הזה מעבר לשטח גם להרבה טיול עירוני, טרמפים וכו'(אירופה) . ובמקרה כזה קשיחות ונוחות מבחינת כיסים מאוד חשובה לי, ההפך ממינימליזם.
אם הייתי רוצה תיק רק לשטח רציני הייתי חושב על הארקטריקס שדיי מצא חן.

שוב תודה.
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
3 עמודים<123>
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.