ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

2 עמודים12>
אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
naty_h  
#1 נשלח : יום שלישי 02 יולי 2013 15:08:34(UTC)
naty_h


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/03/2013(UTC)
הודעות: 539

תודות: 32 פעמים
קיבל תודה: 27 פעמים ב 24 הודעות
רעיון הטור דה פראנס היא הקפת צרפת ברכיבת אופניים הרעיון נולד בעקבות פרשת דרייפוס על מנת לטשטש מעורבות של עיתון מסוים בפרשת העלילה על דרייפוס , כך או אחרת הטור הפך להיות מכונת תיירות משומנת העוברת בכל חלקיה המתוירים והמענינים של צרפת כמובן בתשלום כל מי שרוצה הטור יעבור באזורו לדוגמא אם ניר ברקת ירצה לצרף את יורשליים כמאמר טדי קולק ללה מונד הפרקופוני , במקום למשל למירוץ פורמולה 1 יפתח במטותא ממנו את הארנק ...וצבא רוכבי האופניים האירופי יגיע לצובא נס הרים ...כבר ביום ששי ...הקרוב ... .

השנה הטור החל בפעם הראשונה ב 100 שנותיו ( תודה על התיקון טל כתבתי 103 בטעות ) בקורסיקה ,מעקב אחרי הטור מגלה לנו את כל האתרים המענינים המעונינים בחשיפה תיירות מתאימה ויקרה מאד , אחת הסיבות לטעמי כי צרפת מושכת תיירים כפי שהיא מושכת היא יחסי הציבור הנהדרים שלה, יחסי ציבור טובים בהרבה משכנתה הספרדית המענינת לא פחות ואולי אפילו יותר.

אתרים בולטים במיוחד בהרי צרפת בטור הם מונט וונטו אשר ראה טרגדיה בצורת מותו של רוכב אנגלי בשם סימפסון בשנת 67 , שילוב קטלני של סמי מרץ, התיבשות ואלכוהול הביא את סימפסון אל מותו בדרך לפיסגת הוונטו , אתר אחר מפורסם לא פחות הוא האלפ דואז בו קבע מרקו פנטני אל פיראט האיטלקי האגדי שיא זמן במרוץ עליה נגד השעון,אותו ניסה ולא הצליח לאנס ארמסטרונג לשבור .

הטור מתקיים כל שנה במהלך הוואקאנס ,החופשה הצרפתית שבמהלכה אין כידוע לצרפתים יותר מדי מה לעשות חוץ מלאכול צפרדעים ולצפות בטור דה פראנס.

מה שמעניין יותר את הפורום הזה הם קטעי ההרים בפירינאים ובאלפים אשר אני מבטיח סיקור עבורם היום מתקיים קטע 4 מירוץ נגד השעון קבוצתי באורך 25 ק"מ בריביירה הצרפתית בניס ,קטע מעניין מאד כי מהירות ממוצעת של רוכב בקבוצה יכולה לעלות עד כדי 25 אחוז על מהירותו ברכיבה אישית , ספורט האופניים הוא ספורט קבוצתי ,ועל כן מי שיודע לעבוד בקבוצה יוכל לקטוף את הפירות כבר היום נוכל לראות את ההבדלים בין הקבוצות השונות , ספורט האופניים הוא ספורט מאד מורכב מצריך היכרות טובה עםאופי השטח,אופי הקבוצה , הבנה טובה מזג האויר האופי האנושי איסטרטגיה טקטיקה ומעל הכל גם מזל..

הטור מעבר לכך שהוא מספק דרמה פנטסטית יספק לנו מעקב על מזג האויר הצפוי באזורי צרפת השונים , שלהערכתי יהיה שונה מהותית משנים עברו, מעקב אחר הרוכבים , הקבוצות והאלפים אם למישהו שיצא לשביל יצא לצפות אנא מיסרו דיווח ..
    :
הנה קישור לאתר הרשמי naty_h41460.9188194444
מממן
יענקל'ה סער  
#2 נשלח : יום רביעי 03 יולי 2013 11:59:17(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

אמנם אנחנו הולכים ברגל אבל הטור (TOUR) ריתק אותי מימי ז'אק אנקטיל האגדי. אני מקווה שהוותיקים עדיין זוכרים את הטור "בהארץ שלנו"

שנקרא: גיבורי ספורט מכח הרצון. שם אפשר היה לקרוא על הטור, והג'ירו. הוואלטה הצטרפה לשלישית מרוצי האופנים הכי פופולריים בעולם 30 שנה מאוחר יותר.

לפני שניר ברקת יוכל להביא את הטור לירושלים הוא יצטרך לדאוג שיקבלו את ביבי ואת כולנו לאיחוד האירופאי. הדרך לשם רחוקה למרות שהיו דיבורים, בעיקר כאן.

הקבוצות בד"כ לא נבדלות דרמטית אחת מהשנייה. כולם יודעים לשבור את הרוח לא רע. ובגלל זה המנצח של הטור נקבע בדיוק באותם

קטעים שאתה מתעניין במזג האוויר בהם בימים הקרובים: בהרים. שם הקבוצה עוזרת פחות ומי שינצח את הטור הוא המטפס הטוב ביותר.

 

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
naty_h  
#3 נשלח : יום רביעי 03 יולי 2013 14:54:42(UTC)
naty_h


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/03/2013(UTC)
הודעות: 539

תודות: 32 פעמים
קיבל תודה: 27 פעמים ב 24 הודעות
yankale17 כתב/ה:

אמנם אנחנו הולכים ברגל אבל הטור (TOUR) ריתק אותי מימי ז'אק אנקטיל האגדי. אני מקווה שהוותיקים עדיין זוכרים את הטור "בהארץ שלנו"


שנקרא: גיבורי ספורט מכח הרצון. שם אפשר היה לקרוא על הטור, והג'ירו. הוואלטה הצטרפה לשלישית מרוצי האופנים הכי פופולריים בעולם 30 שנה מאוחר יותר.


לפני שניר ברקת יוכל להביא את הטור לירושלים הוא יצטרך לדאוג שיקבלו את ביבי ואת כולנו לאיחוד האירופאי. הדרך לשם רחוקה למרות שהיו דיבורים, בעיקר כאן.


הקבוצות בד"כ לא נבדלות דרמטית אחת מהשנייה. כולם יודעים לשבור את הרוח לא רע. ובגלל זה המנצח של הטור נקבע בדיוק באותם


קטעים שאתה מתעניין במזג האוויר בהם בימים הקרובים: בהרים. שם הקבוצה עוזרת פחות ומי שינצח את הטור הוא המטפס הטוב ביותר.


 



צודק בהחלט ומכאן אנו צריכים לתאר את המועמודים לניצחון ולדבר על חריגות מהכללים הללו למשל בשנה שעברה ניצח בראדלי וויגינס השען האנגלי אך כמובן לפני שמתארים את הכלים במשחק השחמט הזה צריך להסביר את המשחק , ושם המשחק הוא :

198 רוכבים .
22 קבוצות 9 רוכבים בקבוצה .
21 קטעים יומיים .
בסביבות 3500 ק"מ .
חמש תחרויות שונות :
דירוג כללי
המאיץ הטוב ביותר .
מלך ההרים .
הרוכב הצעיר .
הדירוג הקבוצתי .

וכמו תמיד שם המשחק הוא כסף .

בכל קטע יהיו מספר קוי האצה בנוסף לקו הסיום למאיצים העובר אותם ראשון מקבל נקודות וכסף, בכל קטע הרים יהיו קווי פיסגה המקנים נקודות הרים וכסף , וכמובן החשוב ביותר לקבוצה הוא שהמוביל שלה ינצח בדירוג הכללי ועכשיו מאחר ואנו בעיצומו של המירוץ הנה הדיווח מאתמול המנצחת בקבוצות
היא אוריקה האוסטרלית , אשר המוביל שלה גראר ניצח קטע .
שניה הגיעה הקבוצה הבלגית צעד מהיר ...קוויק סטפ והשלישת האנגלית סקיי.

שני המטפסים הספרדיים המצוינים קונטאדור שכבר זכה בעבר מספר פעמים חזק בתמונה וכן אלחנדרו ולורדה שזוכה לסיוע בדמות שני מטפסים נפלאים נוספים : נאירו קינטנה הקולומביאני ורואי קוסטה , שלושה מטפסים חזקים ביחד באותה קבוצה הוא כוח שלא ניתן להתעלם ממנו אלא שולורדה נוטה לאבד הרבה זמן בקטעי נגד השעון אישיים , קונטאדור לעומתו מצוין גם בזה את הלימוד הוא עבר אצל הטוב ביותר לאנס ארמסטרונג
שהיה השילוב של מטפס שען הטוב ביותר אי פעם .

אז הנה התוצאות מאתמול :

ניס 25 ק"מ נגד שעון קבוצתי קטע 4

והיום קטע למילוי שעות צפיה בריברייה הצרפתית 228.5 ק"מ מקאן עירן של חשופות החזה למרסיי .

קטע 5

יש לנו ארבע קטעי נקודות הרים :
אחד מקטיגוריה 3 שלוש מקטגוריה 4 ההבדל הוא מספר הנקודות שמקבלים הראשונים .

קטע ספרינט אחד האמצע ואחד בסיום , רוח דרום מזרחית אזור שבדרך כלל חשוף לרוחות צד רוחות פהן למשל המגיעות מצפון מהאלפים, עוצמה ממוצעת 10 קמ"ש , לא משהו יוצא דופן טמפרטורה 23 מעלות למיטב הבנתי מעט קריר , בסיום אמור להיות ספרינט המוני, במהלך הקטע יהיו הרבה בריחות כדי להשיג זמן חשיפה בטלויזיה , כמו תמיד יהיה מעניין.


והנה השידור הישיר ברשת לא ממש שידור טלויזיוני אלא יותר תיאור מצב על רקע הפרופיל :

שידור ישיר מהאתר

לששת הבורחים יש כעת יתרון של 7.7 ק"מ על הדבוקה היתרון הזה מתבטא ב 01:05 בלבד בזמן באתר הרשמי , מה שאומר כי
הדבוקה צריכה לרכב כל ק"מ בסביבות 12 שניות מהר יותר כדי להחזיר את הבורחים , בוולטה אספניה האחרונה קונטאדור יצא לבריחה של 50 ק"מ על פוריטו רודריגז המוביל , 17 ק"מ לסיום ברח גם ולורדה שאז הוביל עליו קונטאדור בשלוש דקות בקרוב , ולורדה שנעזר בנאירו קינטנה ורואי קוסטה עבר את קו הסיום 9 שניות אחרי קונטאדור כלומר ב17 ק"מ למיטב זכרוני ולורדה סגר 171 שניות קרוב ל 10 שניות לק"מ מהר יותר מקונטאדור מדובר בקטע עליה .

naty_h41459.2511111111
naty_h  
#4 נשלח : יום חמישי 04 יולי 2013 00:52:20(UTC)
naty_h


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/03/2013(UTC)
הודעות: 539

תודות: 32 פעמים
קיבל תודה: 27 פעמים ב 24 הודעות
תוצאות קטע 5 היו צפויות מראש בריחה שתיסגר די בקלות וספרינט רב משתתפים בו יתמודדו על הניצחון בקטע הסלובקי פיטר סאגאן עם הבריטי הבלתי נסבל מארק קאוואנדיש וזה האחרון כנראה ינצח .

אך הפעילות האמיתית מתרחשת מתחת לפני השטח ,רוכבים צעירים ומבטיחים שאיש לא מכיר טוב כרגע צוברים נסיון ומחכים להזדמנות , בשנה שעברה היה זה פיטר סאגאן שהתגלה ככוכב עתידי , אם גל פרידמן והסלובקים הכירו ספורט דרך השם פטריק פולאק אלוף העולם לשעבר בגלישת רוח , היום השם החם בסלובקיה למרות שפולאק עצמו ספורטאי ענק עדיין מתחרה :
(גם בגלישת רוח בכל מסגרת אפשרית וכן בתחרויות ראוה בקייטווינג , יצא לי לראות אותו בפעולה בסלובקיה
באתר סקי בשם יאסנה האיש באמת תותח

פטריק והקייטווינג
)הוא פיטר סאגאן , אך במקם התשיעי מסתתר לו בחור אירי צנוע שניצח השנה מירוץ קטעים קשה בקטלוניה בשם ניקולאס רוש , הבחור מתאמן בפלמה דה מיורקה בקבוצה של דודו הוא סטיפאן רוש מנצח עבר בטור דה פראנס , איש המכיר את כל רזי האופניים לפני ולפנים .

במקום האחד עשר יושב בשקט אלברטו קונטאדור שעוד ידובר בו כשיגיעו העליות , קונטאדור הוא האיש שישב בשקט מאחורי לאנס ארמסטרונג וברגע הנכון ( בקטע של 230 ק"מ מחירונה לאנדורה בעליה לאתר הסקי ארקאליס ) פתח מבערים והשפיל את לאנס ארמסטרונג לעיני כל .

במקום ה 19-21 ניצבים שלושת האסים של מוביסטאר :
ולורדה , קינטנה , רואי קוסטה שלושה מטפסים מדהימים וחסרי אגוולורדה הוא הרוכב כוכב היחיד המוכר לי שעובד גם בשביל אחרים , ולכן אחרים מוכנים להתאבד בשבילו , השנה הזו עבור ולרדה יליד 1980 שהיה מושעה שנתיים היא שנה קריטית זו השנה או אף פעם לא !

סמקום ה23 נמצא דאמיאנו קוניגו , איש עם יכולות פיזיות פיזיות מדהימות שהדהים בניצחון בגיל 18 בגירו ומאז נעלם
קוניגו הוא לא רק מטפס מדהים אלא יכול לברוח במשך עשרות ק"מ זו יכולת שיש רק לבודדים בין רוכבי האופניים ביניהם יאן אולריך ואלברטו קונטאדור , לאנס ארמסטרונג או ולורדה לא מסוגלים לשילוב הקטלני הזה הם יושבים בתוך הדבוקה או צריכים מושך שיעבוד עבורם .

במקום ה 32 נמצא פוריטו רודריגז הרוכב היחיד היום ש מסוגל להחזיק מעמד כשקונטאדור פותח מבערים ואף להגיב בבריחה בעליה משלו ,אך הוא וכן קוניגו וולורדה עתידדים להפסיד זמן
במירוצי השעון , והרבה זמן , כפי שולורדה תלוי ביכולותשל קוסטה וקינטנה , פוריטו תלוי במיוחד במסייע שלו דני מורינו , בלי מורינו רודריגז אבוד , אם דני חזק רודריגז מועמד חזק לניצחון , גם לרודריגזכמו גם לקוניגו וולורדה אין הזדמנות שניה זו השנה או ... אף פעם . .

רוכבים בעיקרון מתחלקים לשענים אנשים המסוגלים להחזיק הספק גבוה לאורך זמן מדובר באנשים גדולים וחזקים , מאיצים שוב אנשים גדולים וחזקים המסוגלים להפיק הספק רגעי גבוה , ומטפסים בדרך כלל אנשים קטנים וקלים שיכולים לפתוח מבערים בעליה .

מאחורי הרוכבים ניצב הצוות המקצועי שאמור לדעת מהו הסף הפיזיולוגי של הרוכבים שלו ולתזמן את רכיבתם בהתאם צוות כזה משמעו פיזיולוגים , משמעו טכניקות שלא נרחיב בהם ...מספיק שארמסטרונג הושעה ... , ומשמעו תוכנות תיזמון המודדות את ההספק המדויק אותו מפיק כל רוכב ,מודדות פעילויות לב ריאה הספק ויודעות לתזמן במדויק כלומר הרבה כסף .

הקבוצות בהן רכב ארמסטרונג התמחו בדיוק בזה , כאשר רמת השגת הפוטנציאל היתה קרובה למאה אחוז ,בגירו של איטליה רכב סבולדלי ביום המכריע לפי התיזמון של יוהאן ברוניל בזמן בו התקיף דנילו דה לוקה בעליה וכבר הפך להיות המוביל הווירטואלי , סבולדלי המשיך בקצב המדויק שלו בלי להתפתות להגיב לבריחה , לקראת סוף העליה נתפסו שריריו של דה לוקה עקב עודף חומצת חלב פיזיולוגיה קוראים לזה ונשאר לו רק לראות את פאולו איל פלקו סבולדלי שועט בירידה לקראת נצחונו בטור , ואת הקולומביאני לוקח לו לדנילו את מקומו על הפודיום , להתקפה בעליה יש מחיר לפעמים לא נשאר הכוח לסיים אתההתקפה ולפעמים לא את הקטע
   
תוצאות קטע 5

השאלה היא תמיד כמה מהר ניתן לרכב והתשובה כמובן היא מהו ההספק שהגוף יכול להפיק ?

הספק מוגדר כעבודה חלקי זמן ועבודה מוגדרת ככוח כפול דרך.
אם כך כאשר רוכבים במישור הכוח המופעל הוא כוח החיכוך בלבד כלומר התנגדות האויר ולכן מאיצים חזקים יכולים להגיע ואף לעבור את אזור השבעים קמ"ש ואז כמובן צריך לשאול ואם לא היתה התנגדות רוח עד כמה מהר ניתן היה לרכב ?

דראפטינג מהיר ? יש כאלו שיגידו מדהים ויש כאלו שיטענו כי המהירות נגרמת משאיבת הרוח של הרכב ולא משרירי הרוכב .

איך לומדים את התורה הזו ,תורת הדראפטינג?
מצאתי קישור מעניין לא יודע עד כמה הוא מדויק ובטיחותי אביא אותו כלשונו ללא אחריות :

דראפטינג

בלי להיכנס לדיון הפיזיקלי למרות שהוא כשלעצמו מעניין מאד
ניתן להבין את אפקט הקבוצה ואפקט הדבוקה , המאמץ בזמן שרוכבים בתוך הדבוקה קטן משמעותית מאשר מחוץ לה , בנוסף לכך כאשר קיים מעבר הכרחי נגד רוח אז מתחילה הדבוקה להתפצל וזה המקום בו נוצרות בריחות מענינות, בריחה מענינת כזו תוכננה על ידי לאנס ארמסטרונג וקבוצה אחרת בה רכב הינקאפי כנגד אלברטו קונטאדור אשר רכב עם ארמסטרונג במדי אסטנה .

לטוני מרטין הגרמני המצוין מקבוצת BMC היה אינטרס להשיג את החולצה הלבנה ולארמסטרונג לנצח את המירוץ לצורך הזה היה עליו להערים על שותפו ומוביל הקבוצה קונטאדור, ארמסטרונג במהלך הקריירה שלו היה הרוכב שידע לזהות שיתופי אינטרסים עם רוכבי קבוצות יריבותלפעמים יריבים לנצלם לתועלתו , כך יש הטוענים שנתן למרקו פנטני לנצח על קו הסיום , כך נתן לטענת רוב אוהדי הטור למיטב זכרוני בשנת 2004 לאיוון באסו לנמח קטע ,ובצורה דומה שוב למיטב זכרוני לאלחנדרו ולורדה לנצח .   .

הבריחה אליה   הצטרפו למיטב זכרני גם קבוצת המאיצים של גארמין השאירה את קונטאדור מופתע , הוא חיכה מספר ימים שלח את אחיו להתראיין בטלויזיה הספרדית בקטע שהסתיים בחירונה בסיסם של יהודי ספרד ולאנס ארמסטרונג ,האח שפע מחמאות ליכולתו המדהימה של ארמסטרונג שלא רכב מספר שנים , וכעת נלחם בקונטאדור על ההגמוניה בקבוצה , בזמן שארמסטרונג התענג על המחמאות בספרדית מקונטאדור תיכנן בשקט אלברטו את ההתקפה באנדורה ארקליס בקטע למחרת שהשאירה את לאנס המום מאוכזב ומושפל בפעם הראשונה בקריירה המפוארת שלו , ואז צייץ ארמסטרונג בטוויטר את הציוץ שהיה בין הבעייתיים ביותר בקריירה שלו :

" כשאני הפקתי כמות כזו של ואטים אמר כשהוא מגלה נתון פנימי של הקבוצה לעיני כל אמרו שלקחתי סמים , ארמסטרונג כיוון לידענים אם הוא ארמסטרונג לא יכל להפיק הספק כזה אז ... קונטאדור בודאי לא יכול כלומר היתה כאן התערבות אלוקית מהסוג המכונה : mano de dios "

ארמסטרונג לא חגג את הצלחתו של קונטאדור כלומר ניתן להבין את הציוץ הזה כהלשנה פשוטה , דבר השנוא על ארמסטרונג במיוחד , בהזדמנות זו ניתן להזכיר בהמשך את הקשר בין ארמסטרונג לד"ר פרארי , קשר בעייתי שמן הסתם עוד ידובר בו והתיחסותו של ארמסטרונג אל רוכב שנתפס בעיניו כמי שהלשין על פרארי .
naty_h41459.4879166667
naty_h  
#5 נשלח : יום חמישי 04 יולי 2013 15:39:01(UTC)
naty_h


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/03/2013(UTC)
הודעות: 539

תודות: 32 פעמים
קיבל תודה: 27 פעמים ב 24 הודעות
לאנס ארמסטרונג השנוי במחחלוקת אז והיום היה אחד הרוכבים המענינים ביותר בטור ובספורט המקצועני בכלל, למרות סיפורו המדהים :: חולה סרטן שהחלים וחזר לקריירה מקצוענית בה ניצח שבע פעמים את הטור , סיפורו ובמיוחד מה שהתגלה מאוחר יותר מציג את התחרות הזו מנקודת מבט מאד מענינת .

ארמסטרונג בתקופתו הגדולה היה הרוכב הכי מרוכז בדבוקה ,
היה לו את החושים שלגדולים מכולם יש היכולת לאלתר ולצאת מצרה במשך חלקיק שניה , בשנת 2003 התקיף אותו חוזפה בלוקי ביום גשום וחלקלק , אם אנו מתענינים במזג אויר
זהו בדיוק חלק מהעניין איתו רוכב גדול צריך להתמודד , בלוקי התרסק על המסלול בירידה במהירות מסחררת , התרסקות שמעולם לא הצליח להתאושש ממנה .

לארמסטרונג היו מספר ברירות , לנסות לבלום ולהתרסק אף הוא במהירות גבוהה , לנסות לקפוץ מעל בלוקי מסובך ומסוכן מאד או

קטע 9 שנת 2003..

ארמסטרונג זיהה בשבריר שניה הודות לריכוז לאימון ולהכרת הדרך אותה רכב אינספור פעמים מה הדבר הנכון לעשות , נקודה בזמן המעידה מה היו היכולות של הרוכב המדהים והשנוי מאד במחלוקת הזה .

אחזור לסיפורו של ארמסטרונג ולרוכבים הגדולים האחרים :
הינו , אנקטיל ,אינדוריאן ומעל כולם אדי מרקס מאוחר יותר ועכשיו לקטע היום :




עוד קטע חימום מישורי בדרום צרפת אורך ממוצע קרוב ל 180 ק"מ המסתיים במונפליה, ספרינט ביניים אחד ,נקודת הרים אחת מקטיגוריה ארבע וספרינט סיום , הרבה בריחות וצפי לספרינט רב משתתפים בו לקוונדיש יש את הסיכוי הטוב ביותר, כדאי לשים לב גם למאיץ בשם נאסר בוהני שניצח השנה בקטע הראשו של פארי ניס ,וכמובן לפיטר סאגאן .

בדרך כלל הבריחות מצליחות כאשר הדבוקה מתרכזת במאבקים טקטיים בין המובילים ושומרת כוחות למאבקי ההרים , זה לא המצב כרגע ,אלא אם כן הבריחה תצליח מפני שאנו בתחילת המירוץ והדבוקה רעננה , במצב הזה כאשר מתחילות השמירות הטקטיות כדאי לשים לב למי שיצא לבריחה במיוחד לבחור צרפתי בשם תומאס פוקלר מקבוצת יורופקאר ,המוכר במיוחד משיתוף הפעולה שלו עם סנדי קאסאר מקבוצת צרפת כל יום, שלא יהיה בטור השנה ,פוקלר בחור קטן עם לב ענק, נלחם והחזיק באחד הטורים בחולצה הצהובה בשיניים ,עד שהגיעו שלבי ההרים, מה שהציל עבורו את מקום העבודה שלו ושל חברי קבוצתו איזו קבוצה אבדוק מאוחר יותר ,ממש הקרב על הבסטיליה מחדש ....

פוקלר הוא אחד המקצוענים הבודדים שרוכבים עם כל הלב מטלטל את האופניים מצד לצד בסגנון הכי פחות מהוקצע שיש אבל עם לב כזה אי אפשר שלא לאהוב אותו לא נראה אותו בתחרות עוד הרבה שנים האיש כבר בן 34 אז כדאי לשים לב :

     תומאס המתנדנד פוקלר .
naty_h41459.5518518519
naty_h  
#6 נשלח : שבת 06 יולי 2013 00:32:31(UTC)
naty_h


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/03/2013(UTC)
הודעות: 539

תודות: 32 פעמים
קיבל תודה: 27 פעמים ב 24 הודעות
טור דה פראנס מתחיל מחר :


על קטע טיפוס ארוך המסתיים בעליה רשום תמיד רק שם אחד זהו שמו של ספרינטר העליות הטוב מכולם .

בשנת 2003 התחרו בוולטה אספניה רוברטו היראס אחד המטפסים הטובים בכל הזמנים , עם פליקס קארדינאס הקולומביאני מלך ההרים הנצחי בוולטה באותה תקופה בסיום הקטע בסיירה נבדה על הניצחון בקטע .

הדבוקה לא נראתה באפק אך לפתע הגיח משום מקום המאיץ עליות הזה פתח מבערים והשאיר את היראס וקארדינאס מטפסים טובים ממנו אך מאיצים הרבה פחות , 100 מטר מאחור .

באותה שנה בדיוק לא שכח רוברטו היראס בנגד השעון האישי באסקוריאל במדריד קטע טיפוס נוראי לפרק את המוביל בולטה עד אותו יום איסידרו נוזאל ,לקחת ממנו עשר שניות לק"מ וכן להחזיר לולורדה על התעלול ההוא ולקחת ממנו שלוש שניות לק"מ .

אז על הקטע של מחר רשום שמו של ולורדה אז האם הוא ינצח ?
מאחר וכל המטפסים האחרים והם :
אנדי שלאק , דמיאנו קוניגו ,קונטאדור ,רודריגז , ורוש מכירים את היכולות של ולורדה השאלה מה עומדים המנהלים לתכנן .

כדי למנוע מולורדה את הניצחון חייבת לצאת בריחה חזקה מקבוצת רדיו שאק למשל שתעבוד עבור אנדי שלאק במידה ויהיו שני בורחים המסוגלים להוביל את אנדי בעליה הניצחון יכול להיות של שלאק קונטאדור או רודריגז , ולורדה לא מסוגל לעמוד בקצב הטיפוס שלהם , אך אם יגיע איתם ביחד לסיום הקטע אבוד מבחינתם .

עד לק"מ ה 150 רוכבים חזקים מאד ומנוסים כגון אנדריאס קלודן ויינס וויכט יכולים לטרוף למטפסים הספרדים את הקלפים ולהכתיב קצב מטורף של 48-50 קמ"ש ואז ולורדה בבעיה .

השאלה אם מזג האויר יתאים לקבוצת בריחה חזקה כזו וכאן אנו מתחילים בניתוח הכי חשוב מה יעשה מזג האויר :

מזג האויר על פניו נראה כמו שקע מסינה, ורוחות גב שיקדמו את הדבוקה רוחות של 15-20 קמ"ש רוחות פנים נותנות יתרון לבריחה כי הדבוקה הופכת לטור ארוך לעומת זאת רוחות גב נותנות יתרון לדבוקה המנצלת את יתרונה המספרי לסגירת בריחות .

יהיה קשה מאד לבורחים רק קבוצת בריחה גדולה מעל 12 רוכבים שבה מן הסתם יהיו אחד מהאסים הגרמנים של ראדיו שאק , ולורדה ישמור את קוסטה ונאירו קינטנה קרוב אליו כדי לסגור , רודריגז יחזיק את דני מורינו קצר , רטיס יתכן שיקריב את אחד האסים קונטאדור או רוש או אחרת , קונטאדור וקוניגו ישבו בקידמת הפלוטון כדי לצאת למהלך שלהם , או שאחד או שניהם יצטרפו לבריחה די קרוב לק"מ ה 150.

ברגע ששלאק יזוז קדימה זה יהיה הסימן לפתיחת המירוץ, העורבים הצמאים יעוטו על הטרף והחגיגה תתחיל , אונס דנילסון פרום וכל יתר השענים שהם מטפסים מדרג שלישי יתפרקו במהלך הדרך , אבל כאן תעלה שאלה מענינת :

פיטר סאגאן מנצח הקטע היום ירצה להוכיח שהוא לא רק מאיץ אלא גם יודע לטפס והוא אכן טוב יותר ממטפסי הדרג השלישי , אבל הוא גם יוכל להצטרף לבריחה ובכך להדליק את כל הדבוקה שלא תיתן לו ללכת , ואז כל התסריט שתיארתי כאן יתרחש בצורה שונה לחלוטין .

אז מחר הטור מתחיל , יהיה מעניין. naty_h41461.0168055556
יענקל'ה סער  
#7 נשלח : שבת 06 יולי 2013 00:48:47(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
זה קטע עליות קל יחסית. כאשר תהיינה 3 כאלה ביום ולפחות אחת Hors catégorie תודיע, ואצפה בשידור החי. עד אז אני צופה בוימבלדון.
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
naty_h  
#8 נשלח : שבת 06 יולי 2013 01:04:57(UTC)
naty_h


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/03/2013(UTC)
הודעות: 539

תודות: 32 פעמים
קיבל תודה: 27 פעמים ב 24 הודעות
yankale17 כתב/ה:
זה קטע עליות קל יחסית. כאשר תהיינה 3 כאלה ביום ולפחות אחת <SPAN>Hors catégorie תודיע, ואצפה בשידור החי. עד אז אני צופה בוימבלדון.</SPAN>


בהחלט קל יחסית רק שהוא קל אם ...
רוכבים כמו סאגאן ורוש שהוא כנראה הסוס השחור של ריס לטור הזה לא משתתפים בו , כשהצעירים הללו שמוכנים להתאבד בקטע משתתפים , הם טורפים את הקלפים לכל האחרים ואם שכחתי יש גם צרפתי קטן ומאד אהוב אנטי רוכב עם לב ענק שמאד ירצה לשחזר את הישגו מאז להצטרף לבריחה ולהרגיש עוד כמה ימים את טעמה המשכר של החולצה הצהובה .

בראוו תומאס פוקלר . naty_h41460.9336458333
naty_h  
#9 נשלח : שבת 06 יולי 2013 18:59:09(UTC)
naty_h


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/03/2013(UTC)
הודעות: 539

תודות: 32 פעמים
קיבל תודה: 27 פעמים ב 24 הודעות
156 ק"מ בראוו תומאס פוקלר האיש הקטן הולך קדימה ומנסה לגשר לרוברט גנסינג וקריסטוף ריבון ואז...

נאירו קינטנה פותח מבערים ועובר דרך פוקלר וגנסינג בדרך לריבון .

נאירו חוצה את הפיסגה וקו השלג ראשון סקיי ופרום נופלים למלכודת של ולורדה ופותחים מבערים , שלאק פוריטו יושבים בפלוטון מאחורי פרום ומחכים.

ולורדה ורואי קוסטה התישבו על הזנב של פרום ומחכים ,בינתיים נאירו יושב יפה מקדימה אין לולורדה וקוסטה סיבה לקלקל את החגיגה .

אך התוצאה בסוף לא היתה צפויה ,בפעם האחרונה שבקטע בטור הגיעו לסיום קטע שני ספרדים ביניהם ולורדה היתה בשנת 2004
אז פרנסיסקו פאקו מנצבו ,ולורדה שניהם מאותה קבוצה חברו ללאנס ובאסו בסיום הקטע .

על מה שקרה בסיום נכתב מאוחר יותר שזו היתה עוד פעם שלאנס נתן שינצחו אותו ,משיקולי תועלת ששאכן עבדו תמיד לטובתו ,
באותו טור עצמו השאיר לבאסו לנצח קטע כדי להשפילו למחרת בספרינט מהסרטים,ולורדה היה אז בן 25 ארמסטרונג בן 34 ,היום ולורדה בן 34 ופרום ? .

הפעם הגיעו ריצי פורטה ,ולורדה קינטנה ופרום לסוף הקטע יחד, אך אף אחד לא שיער כי המנוער יהיה הפעם דוקא ולורדה
אפשר לשאול מה קרה אך השאלה המענינת יותר היא מילא ולורדה ,אך לאן נעלמו :
שלאק ,קונטאדור אוונס ,רודריגז וקונאגו ( כל המועמדים לניצחון ) ?

כדי לענות על השאלה ניאלץ לחכות לקטעים המענינים:
15 18 19 20.

בנתיים נאירו סיים את הקטע עשירי והוא כבר לא מאיים על החולצה הצהובה ולא חייבים לסגור בריחה שלו ,ולורדה יותר מדקה מאחור ובנגד שעון יפסיד לפחות עוד דקה וחצי ,קונטאדור שלאק אואנס ורודריגז בכלל לא בתמונה , ועד קטע 15 הטור יראה כמו משחק כדורגל אנגלי בסגנון הרמה לנגיחות...
עד מונט וונטו אפשר ללכת לישון ... naty_h41461.9610763889
naty_h  
#10 נשלח : יום שלישי 09 יולי 2013 10:51:05(UTC)
naty_h


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/03/2013(UTC)
הודעות: 539

תודות: 32 פעמים
קיבל תודה: 27 פעמים ב 24 הודעות
חשבתי אך טעיתי ...
למוביסטאר לא הלך בדרך אחת אז עברו לכדורסל ,אפשר להוציא שחקן בחמש עברות אז גם זו דרך, לסקאי יש קבוצה חזקה מאד במישור אנשים גבוהים וחזקים קבוצת מאיצים ושענים טהורה אפילו פרום המטפס שלהם יכל להיות שחקן כדורסל לפחות מבחינת הגובה .

אהה יש להם מטפס טבעי אחד ריצי פורט ויש להם גם את מארק קוונדיש שאני משוכנע שכולם כאן היו שמחים לצאת איתו לשביל כי הוא בחור חביב אבל ... לסחוב כמו כולם הוא לא אוהב אז הוא לא סוחב ורוצה שיעבדו בשבילו.

אז שילשום יצא להם רוכב במגבלת הזמן כי צריך לסיים בזמן של המנצח + אחוז מסוים ואנשים גדולים וחזקים הם כבדים וקשה להם לטפס אז כל המטפסים רצו קדימה מהתקפה להתקפה :
ולורדה קינטנה קוסטה ,שלאק קונטאדור קצת ישן אבל כשצריך הבחור יודע להתעורר מה זה יודע .... ,מאראדונה או גורגי בסט לא ידעו להתקיף כך אסור לטעות בו, ונמצאים שם גם רודריגז וקונאגו .

אז עכשיו יש לפרום 6 רוכבים שצריכים לעבוד בשבילו לשבור לו רוח להביא בקבוקים לסחוב אוכל, ולעבוד בו בזמן לסגור בריחות , ולהביא את קוונדיש לקו הסיום , נשמע מסובך ?

קיללת החולצה הצהובה קוראים לזה מה גם שפרום מאד לא אהוד לאחר ששנה שעברה לאחר שסקאי הפילו את ולורדה בוולטה שעט קדימה ולא חיכה .

כמה שנים מוקדם יותר עמד פלויד לאנדיס במצב דומה ולורדה לא היה המוביל אז רק מקום שלישי ונפל , לאנדיס המוביל חיכה שיקום יתאושש ויצטרף לדבוקה , כך נהג גם ארמסטרונג בטורים שלו , יש צורה מכובדת גם לנצח .

אז הספרדים בודאי וגם הקבוצות האחרות לא ממש מתות לא על פרום ולא על קוונדיש , קנונדייל שעובדים בשביל סאגאן השתמשו בדיוק באותה שיטה במישור הגבירו השאירו את סקאי מאחור וסאגן טייל לקו הסיום .

אז בעליות האנגלים יחטפו מהמטפסים במישור יחטפו מקנונדייל רדיו שאק עם סוללת כוכבים אימתנית שעובדים בשביל שלאק ,
ומקבוצות מאיצים אחרות.

ובקטעים המתגלגלים בגבעות הם יחטפו גם מכולם ונשארו להם שישה פועלים בלבד ולא שמונה , הזבובים חגים על הטרף וממשיכים לעקוץ.

אז שיהיה בהצלחה לכריס פרום אם יחזיק מעמד ויגיע לשאמס אליזה עם החולצה הצהובה הוא ללא ספק יוכיח שהוא אכן הטוב מכולם ,וכן יעשה זאת כנגד ולא בעזרת הקבוצה שלו .

מה הסיכוי שהדבר יקרה ?

בערך כמו הסיכוי היה לגורג פורמן בקרב נגד מוחמד עלי ...
הזבוב הקל קפץ ועקץ בסוף הדוב נפל...

דוד מול גולית

הקטע היום 195 ק"מ בבריטני מדרום לצפון כנגד רוח כמעט רוח פנים 30 קמ"ש וצפונה :

הדבוקה תתפרק יהיו בריחות לקנונדייל כדאי להכתיב קצב מקדימה עבור פיטר סאגאן , רדיו שאק וקבוצתו של ריס עלולים להיותמאד פעילים יהיה מעניין .naty_h41464.4246875
זמי1  
#11 נשלח : יום שלישי 09 יולי 2013 15:42:15(UTC)
זמי1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC)
הודעות: 5,609
ישראל

קיבל תודה: 101 פעמים ב 73 הודעות
שמע נתי, אני ממש מעריץ אותך איך אתה עוקב אחרי הטור דה פרנס. אני בקושי מביט בחדשות.
כשאני כבר מביט בטור דה פרנס אני ניהנה מהנופים דל צרפת שרואים בליווי הישיר ואז ריח חזה אווז ברוטב יין וסיידר תפוחי עץ עולה באפי.
naty_h  
#12 נשלח : יום שלישי 09 יולי 2013 16:47:03(UTC)
naty_h


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/03/2013(UTC)
הודעות: 539

תודות: 32 פעמים
קיבל תודה: 27 פעמים ב 24 הודעות
זמי1 כתב/ה:
שמע נתי, אני ממש מעריץ אותך איך אתה עוקב אחרי הטור דה פרנס. אני בקושי מביט בחדשות.
כשאני כבר מביט בטור דה פרנס אני ניהנה מהנופים דל צרפת שרואים בליווי הישיר ואז ריח חזה אווז ברוטב יין וסיידר תפוחי עץ עולה באפי.


וזה אכן מתכון מנצח מהטור דה שף. , לו הייתי חושב על התבשיל הזה גם אני לא הייתי יכול לעקוב . , מה שבטוח לרוכבים ממש כפי שלדוגמניות אסור , גם להם אסור לאכול מהמטעמים שאנו האנשים הרגילים יכולים לאכול כי הם ... צריכים לשמור על משקל,קצת אכילה שלא במקום לא החטיפים הרגילים שמלעיטים אותם בהם והופ הם לא סוחבים בעליה .

באותה מידה מעניין לשוחח על התפריט המיוחד של הסומיים היפניים שדוקא ההיפך צריכים לשמור על משקל עודף .

אגב במהלך הטור הרוכבים מאבדים ק"ג רבים ממשקלם ההתחלתי הנמוך ממילא , בעניין הנופים זהו בדיוק מה שהטור מוכר וצריך למקור חבילות נופש לצרפת, המירוץהוא מכונת יחסי ציבור משומנת ומעולה , אני ממש נדהם כל פעם מחדש עד כמה מכונת יחסי ציבור יכולה להשפיע על מירב האנשים.

בטיול שלי רצתי מטורלה דרך סרגוסה ומדריד אל גרנדה והסיירה נבדה שכיית החמדה המדהימה הזו בדרום ספרד , ושם חוויתי את שיא הטיול בסיירה למרות סופת השלג שנקלעתי אליה ביום בו צעדתי "רכבתי " 34 ק"מ בדרך לפיסגה מגרנדה והיום שלאחריו בארמון נאסרין באלקזבה (אלהמברה ) חיכיתי עשרות שנים ליום בו אגיע לשם, היה שוה לחכות, והנה עובדתית מי שלא מכיר את ספרד שמע ורוצה לנסוע לפירינאים, לא שחסר להם הם בהחלט יפהפיים אך להיות כל כך קרוב לסיירה נבדה ולנסוע לפירינאים מבחינת ניצול הזמן זה לא נכון , אך זהו תפקידה של מכונת שיווק לנטוע במוח האנושי איזה שהוא ערך מוסף לאזור מסוים שיביא אנשים לאזור הזה .

האלפ דואז קטע 18 המונט וונטו קטע 15 ניטע כל כך עמוק בראשם של חובבי הטור או סתם אלו שחוזים בו עד כך שיעדיפו את אתרי הנופש והסקי הללו ,על פני אתרים נפלאים ולטעמי בקירה בפירינאים עולה על מורזין למרות שהוא אתר נפלא , אך מי כבר יודע במה מדובר ?   
naty_h41464.940775463
naty_h  
#13 נשלח : יום חמישי 11 יולי 2013 01:47:13(UTC)
naty_h


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/03/2013(UTC)
הודעות: 539

תודות: 32 פעמים
קיבל תודה: 27 פעמים ב 24 הודעות
היום בטור נגד שעון אישי 33 ק"מ .
חשבתי לכתוב די הרבה על פיזיולוגיה היכולת האנושית ולנתח מראש מה צפוי .

בסוף נזכרתי כי את הכסף סופרים במדרגות וכי טובה תמונה אחת מאלף מלים, כלומר מספיק שתהיה רוח והכל משתנה ,אך כתבתי בעבר כי פרום משיג את ולורדה ב 1:25 וצפוי להרויח עליו עוד דקה וחצי לפחות לא רציתי לכתוב 6 שניות לק"מ שהן יותר משלוש דקות אך זהו בערך ההפרש ביניהם לפחות היה עד היום לטובתו של פרום .

אז אין חוכמה כמו חוכמה בדיעבד .. אפשר לכתוב כי ספרינטרים מסוימים הגיעו למהירויות של 72 ויותר קמ"ש בסיום קטע ,אפשר לכתוב כי רוכבי הטור מגיעים למהירויות דמיוניות של 50 ויותר קמ"ש בקטע כזה .

למעשה בקטע כזה מוכרע לפעמים מי ינצח למרות שלקטע הזה אין קשר אמיתי לרכיבה קבוצתית והספורט אמור להיות כזה .

ואחרי ההקדמה אלו היו התוצאות הצפויות מראש יש לומר
ולרדה במקום 13 איבד רק 2:12 טוב בהרבה מהצפוי , וזמנו של טוני מרטין היה קרוב ל 55 קמ"ש 1:06.33 לק"מ ולורדה רכב 4 שניות לק"מ לאט יותר ,זהו כל הסיפור מתימתיקה פיזיולוגיה אימונים תיזמונים,התחום הכי קשה ומרגיז מבחינה מנטלית אך שאי אפשר לנצח בלעדיו, המטפסים כולם עברו אותו בציון מספיק בקושי ,אבל עכשיו מחכים לנו בקטע 15 230 ק"מ והמונט וונטו בסיומו ,קטע 18 עם האלפ דואז קטע 19 האכזרי וקטע 20 אגם אנסי בשבילכם שאמוני צרמאט אם תירצו .

הארמדה הספרדית כלומר אנחנו אם לא היה ברור עד היום באיזה צד אני ..., נחלנו מפלה קשה צפויה מראש .

אך מעכשיו מתחילים ללקק את האצבעות ולהנות ונראה עד מתי כלומר ( כריסטופר פרום ע"ע ) רשעים יעלוזו ...
:

1      Tony Martin (Ger) Omega Pharma-Quick Step      0:36:29       
2      Christopher Froome (GBr) Sky Procycling      0:00:12       
3      Thomas De Gendt (Bel) Vacansoleil-DCM Pro Cycling Team      0:01:01       
4      Richie Porte (Aus) Sky Procycling      0:01:21       
5      Michal Kwiatkowski (Pol) Omega Pharma-Quick Step      0:01:31       
6      Svein Tuft (Can) Orica-GreenEdge      0:01:35       
7      Sylvain Chavanel (Fra) Omega Pharma-Quick Step      0:01:37       
8      Jérémy Roy (Fra) FDJ.fr      0:01:43       
9      Tom Dumoulin (Ned) Team Argos-Shimano      0:01:45       
10      Jonathan Castroviejo Nicolas (Spa) Movistar Team      0:01:52       
11      Bauke Mollema (Ned) Belkin Pro Cycling Team      0:02:05       



כדי להבין עד כמה המירוץ הזה הפכפך ותלוי מזל ראו את התוצאות של מייקל רוגרס דיוויד מילאר וקאדל אוונס
שענים מצטיינים מייקל גם אלוף עולם למיטב זכרוני שעון לשעבר , מה קרה להם היום?

עניין של מיקום בטור, עניין של יום, עניין של תזונה, פתיחה לא טובה ומזל .

בעניין הזה מן הראוי לערוך תיקון ,עוד תבוא הרחבה בעניין הזה ,ולצפות לישועות שמלמעלה לדרך הטבע אמן .

13      Alejandro Valverde Belmonte (Spa) Movistar Team      0:02:12      
14      Lars Ytting Bak (Den) Lotto Belisol      0:02:15      
15      Alberto Contador Velasco (Spa) Team Saxo-Tinkoff            
16      Roman Kreuziger (Cze) Team Saxo-Tinkoff      0:02:18      
17      Peter Sagan (Svk) Cannondale Pro Cycling            
18      Maciej Bodnar (Pol) Cannondale Pro Cycling      0:02:21      
19      Jean-Christophe Peraud (Fra) AG2R La Mondiale      0:02:22      
20      Michael Rogers (Aus) Team Saxo-Tinkoff      0:02:26      
21      Cadel Evans (Aus) BMC Racing Team      0:02:30      
22      Laurens Ten Dam (Ned) Belkin Pro Cycling Team      0:02:32      
23      Ruben Plaza Molina (Spa) Movistar Team            
24      Peter Velits (Svk) Omega Pharma-Quick Step            
25      Maxime Monfort (Bel) RadioShack Leopard      0:02:33      
26      David Millar (GBr) Garmin-Sharp      0:02:34      
27      Jose Rodolfo Serpa Perez (Col) Lampre-Merida            
''naty_h41465.9594328704
naty_h  
#14 נשלח : יום חמישי 11 יולי 2013 19:27:53(UTC)
naty_h


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/03/2013(UTC)
הודעות: 539

תודות: 32 פעמים
קיבל תודה: 27 פעמים ב 24 הודעות
ברוך השב חואן אנטוניו :

חואם אנטוניו החץ פלצה הוא מותיקי ואולי מאומללי הבריחות אני מתקשה לזכור הצלחות שלו   באחת הפעמים נתפס ק"מ לקו הסיום אך תמיד חזר וברח שוב , חשבתי עליו אתמול לאן נעלמת ?

והנה היום טלפטיה חואן אנטוניו הותיק מאד   בן 39 יליד בונוס איירס שוב בבריחה ,.מאחל לך הצלחה מכל הלב מגיע לך על ההנאה הרבה שגרמת לנו במשך הרבה שנים , עלה והצלח גיבור .

שידור ישיר ברשת

בעניין זכרונות טובים מהקבוצה בה רוכב פלצה,צריך לזכור לקראת המונט וונטו את הקטע מחירונה לארקאליס בספרד בשנת 2009 הקטע הזה היה מתוכנן לכבוד לאנס ארמסטרונג , אשר קבע את בסיסו האירופאי בחירונה הקטע בפירינאים הזה היה אמור להכתיר את לאנס שחזר לטור לאחר שבעה נצחונות והוביל בטור לאחר הבריחה המוצלחת החבירה שלו בעזרת הינקאפי לקבוצה אחת ועזרתו המכריעה של טוני מרטין שניצח אתמול בבריחה מקונטאדור .

על הבריחה ההיא כבר כתבתי והנה הגיע הקטע הארוך מאד 230 ק"מ והסיום בעליה לארקליס והנה האיש הזה הבהחלט לא נמוך ברייס פליו ברח והדהים את כולם כדאח לזכור אותו לקראת המונט וונטו כי לאירועים יש נטיה לחזור על עצמם ,   ברייס פליו
האיש מספיק גבוה להחזיק בריחה ארוכה ומטפס טוב מספיק כדאי לנצח קטע עליות מפרך .

קונטאדור באותה עליה טרף לארמסטרונג את הקלפים התקיף והשאיר את כולם מאחור , הוא קונטאדור ניצח את הטור אך הפסיד את המאמן והקבוצה שפרשו ממנו ... , עולם הפוך להדיח אותך אנחנו לא יכולים אז נפרוש ונקים קבוצה חדשה רדיו שאק , ובאותו עניין גם ברייס פליו רוכב בקבוצה חדשה סולי ואקאנס
חופשה בשמש ,שאין מתאים לכתוב עליה יותר כאן בפורום לכבוד היוצאים לנורבגיה ... , קבוצה הולנדית השיכת לענקית תיירות הבנויה על חורבות רוכבי הצללים של ראבונבק , שוה להרחיב בעניין הזה אם כי לא מבטיח שהאירועים יאפשרו .


naty_h41466.7293518518
naty_h  
#15 נשלח : שבת 13 יולי 2013 18:09:13(UTC)
naty_h


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/03/2013(UTC)
הודעות: 539

תודות: 32 פעמים
קיבל תודה: 27 פעמים ב 24 הודעות
בינתיים לא עידכנתי למרות שאני ממשיך לעקוב , כשנגיע לקטע מונט וונטו אכתוב אם אירגע מהכעס עד אז .

אירוע ספורט לטעמי צריך שיהיה אירוע ספורטיבי וייתן סיכוי סביר ושוה לטוב לנצח במידה והתנאי הזה לא מתקיים אז מבחינתי זה לא אירוע ולא ספורטיבי וחבל מבחינתי על הזמן שלי אני לא רוצה לקדם אירוע שנראה כך .

במידה והדברים יסתדרו אמשיך לרווח אחרת ,אדווח על הוולטה אספניה בספטמבר במקום , הולטה היא אירוע שבו הטובים באמת מנצחים .

יענקל'ה סער  
#16 נשלח : שבת 13 יולי 2013 19:30:14(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

אני לא צופה בטור השנה. מה קרה אתמול שעיצבן אותך? ממחר אשתדל לצפות בקטעי ההרים.

לא קשור לטור של השנה ומקווה שהטור של השנה יישאר נקי. ברשימת הזוכים בטור מאז 1903 יש שלושה "חורים" בולטים: מלחמת העולם ה-I, מלחמת העולם ה-II,

והחור שהותיר לאנס ארמסטרונג....

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
naty_h  
#17 נשלח : שבת 13 יולי 2013 21:36:04(UTC)
naty_h


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/03/2013(UTC)
הודעות: 539

תודות: 32 פעמים
קיבל תודה: 27 פעמים ב 24 הודעות
yankale17 כתב/ה:

אני לא צופה בטור השנה. מה קרה אתמול שעיצבן אותך? ממחר אשתדל לצפות בקטעי ההרים.


לא קשור לטור של השנה ומקווה שהטור של השנה יישאר נקי. ברשימת הזוכים בטור מאז 1903 יש שלושה "חורים" בולטים: מלחמת העולם ה-I, מלחמת העולם ה-II,


והחור שהותיר לאנס ארמסטרונג....



כשולורדה נפל בוולטה של 2005 למיטב זכרוני לאנדיס חיכה ,ארמסטרונג נהג בצורה דומה למיטב זכרוני במקרים דומים ,בוולטה של שנה שעברה פרום החל מסורת שלילית בניצול הנפילה של ולורדה שהוליך לפתיחת פער מכוער ,כשקונטאדור לא חיכה לשלאק ב 2010 עד ששלאק יסדר את השרשרת שנפלה היו על כך אינסוף ביקורות ואתמול עקב תקר פשוט ולורדה מפסיד 9 דקות תמימות לפרום ששוב ניצל את ההזדמנות ,כך לא מנצחים טור
צריך לנצח הרוכב הטוב ביותר בהגינות הראויה ,ניצול הזדמנות כזו אינו ראוי ,כדי לנצח פרום צריך להוכיח כי הוא יכול אתמול הפסיד לקונטאדור 1:09 כי סקאי נתנו לקטנטאדור שהיה בבריחה עם קוונדיש לברוח , קבוצה עם ריבוי משימות חוסר הגינות וחסרת שכל ,לקונטאדור לא נותנים הזדמנות במיוחד לא יומיים לפני המונט וונטו , לא קונטאדור צריך להיות המנצח השנה , אך בטוח שהוא לא צריך להיות פרום.

אין במה שנכתב כאן כדי לפתור מאחריות את מובי סטאר , שילשום תקר לקינטנה אתמול לולורדה ,מכונית הקבוצה לא יודעת להיערך לכך?
אתמול כשאנדי שלאק היה צריך אופניים החליפו לו אופניים על המקום על דבר כזה ולורדה צריך להפסיד מירוץ ?   naty_h41468.7764583333
יענקל'ה סער  
#18 נשלח : שבת 13 יולי 2013 21:43:10(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

לפי מה שהולך להיות בימים הקרובים פרום לא ינצח, אלא אם יפרוץ בשאנז אליזה...

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
naty_h  
#19 נשלח : שבת 13 יולי 2013 23:48:36(UTC)
naty_h


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/03/2013(UTC)
הודעות: 539

תודות: 32 פעמים
קיבל תודה: 27 פעמים ב 24 הודעות
yankale17 כתב/ה:

לפי מה שהולך להיות בימים הקרובים פרום לא ינצח, אלא אם יפרוץ בשאנז אליזה...



ולכן בל כך מרגיז שגרם לולורדה לצאת מהמירוץ פעם שניה שולורדה לא ינצח גראן טור בגלל פרום ,זה היה המירוץ שלו קשה לי להאמין שיוכל לחזור ולנצח בשנה הבאה בגיל 35 .

מה שצפוי מחר הוא : 242.5 ק"מ ובסיומם המונט וונטו ,סומך על קונטאדור שיעשה מה שצריך ,מקוה שולורדה ינצח את הקטע אם כי קשה להאמין לא זו המומחיות שלו ,צריך לזכור לקטע הזה את ברייס פליו .


יענקל'ה סער  
#20 נשלח : יום שני 15 יולי 2013 00:35:58(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
ומה עכשיו נתי?  נראה שהמנצח היום הפתיע את כולם, גם אותי.
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
2 עמודים12>
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.