ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

5 עמודים<1234>»
אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
Amtrak  
#21 נשלח : יום שלישי 05 מאי 2015 22:29:43(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,495
גבר
ישראל

תודות: 349 פעמים
קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
אני התכתבתי עם Aaron Shohet לפני ארבע שנים (סוף מאי 2011), אחרי שאתה הפנית אותי אליו, יענקל'ה.
הוא בפירוש אמר לי שאת ה KML שלו הוא הכין בעזרת מפות ותצלומי אויר של גוגל. איפה שהוא הרגיש שהשביל שהוא הלך שונה מהשביל המסומן כרגע במפות של גוגל, הוא סימן את השביל שהוא הלך (לפי ההרגשה/התייעצות עם דני גספר/השוואה עם מפות). הוא גם אמר שהמסלול מדוייק עד כדי מעבר עליו ב Google Earth, וזה נראה לו כמו החוויה שלו בשטח.
כנראה שמאז דני גספר עבר על שביל ישראל עם מדידה כל 10 מטרים. בכל מקרה, כמו שגיבסון אמר, מעבר למרחק בין המדידות, חשובה מאוד גם רמת הדיוק של המדידה עצמה. אם כל 10 מטרים יש נקודה עם רמת סטיה של 50-/+ (או אפילו 10-/+), אז המידע הדיגיטלי של השביל יהיה גם כן לא מדוייק.

שוב - זה לא משנה בכלל למי שהולך בשטח. ההבדלים בסה"כ המרחק ו/או סה"כ עליה או ירידה יהיו זניחים (ואפילו אם לא, מה זה משנה? השביל עצמו הוא אותו השביל. אם אתה אומר שיש סה"כ 20 ק"מ עליות לאורך השביל, ובסוף יסתבר שזה אפילו 25, זה לא משנה בכלל למי שהולך. זה רק משנה את המספר שנתת לאותה רמת מאמץ שעשית). אבל לדעתי יש ערך בלאסוף מידע מדוייק, ככל שניתן, בשביל שהמיקום של השביל עצמו יהיה שמור באופן דיגיטלי. ועדיף גם שיהיה זמין ופתוח לכל מי שמעוניין לעשות איתו משהו.

גיבסון - תודה רבה שאתה מברר את הפרטים על המדידות והדיוק שלהם. זה מעניין (אותי לפחות).
אמנון לנגי  
#22 נשלח : יום רביעי 06 מאי 2015 01:39:26(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות
לא ברור לי למה סטיות גדולות במדידה לא משנות לכם.
אם מדברים על 20 ק"מ עליות ובסוף מתברר שזה 25 ק"מ עליות, אז זה ממש לא זניח.
או שעושים עבודה יסודית או שמחפפים בשיטת ישראלי. למה לחשוב שלאף אחד זה לא משנה?
יענקל'ה סער  
#23 נשלח : יום רביעי 06 מאי 2015 06:24:10(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

אמטרק:

שוחט לא היה היחיד שמדד. המדידה המקורית של יגיל בוצעה כל 200 מ'. הוא הלך ברצף עם מכשיר בעל זכרון קטן יחסית,

כי זה מה שהיה בזמנו, ולכן מדד כל 200 מ'. אחרי שדני דיווח שהמודדים שלו מדדו כ 5% יותר לכל אורכו של השביל,

יגיל יצא לשטח ומדד שוב והפעם כל 10 מ'. בעקבות המדידה הזו עשינו התאמה לאורך השביל ויצא לנו 1004 ק"מ. 

המדידה של יגיל היא הסטנדרט שלי. 1014 ק"מ זה בשל שינויים שנעשו בתוואי מאז 2012. 

אמנון:

אם יש 25 ק"מ עליות ולא 20 (25%) זה משמעותי. כתבתי שאם במקום 20 ק"מ יש 19.5 ק"מ (5% סטיה)

זה לא ממש משנה. 

 

קוריוז למתעניינים:  במדידה שלנו את שביל רמות מנשה החלטתי לבחון עד כמה ה GPS עוזר לידע המדויק. מדדתי קטע

מקיבוץ הזורע ועד משמר העמק ב...... צעדים כפולים . יצא לי 5.5 ק"מ. המדידה של יגיל באותו קטע היתה כל 10 מ' 

והוא מדד 5.8 ק"מ...  מסקנה: מאז השרות הצבאי כאשר השתמשתי לראשונה בצעדים כפולים, הצעדים שלי התקצרו ב 5% בערך...

 

גיל: אני מקווה שהמדידה של אורך השביל ע"י הצלמים תהיה במירווחים קטנים עד כמה שאפשר, למרות שנראה לי שזו לא המשימה שלהם.

נמתין בסבלנות לתוצאות הברור שלך. אם הם אכן מודדים אחת ל 2.5 דקות תבקש מהם לקחת קטע אחד של כ-20 ק"מ ולדקור כל מטר.

מעניין יהיה להשוות את הפרש המרחקים.

 

נערך ע"י משתמש יום רביעי 06 מאי 2015 06:40:18(UTC)  | סיבה: לא צויינה

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
יענקל'ה סער  
#24 נשלח : יום רביעי 06 מאי 2015 08:25:49(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

העניין מקבל הד עולמי. הנה פרסום ברשת בצרפת. ככה זה שגוגל מתגייסת למשימה.

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
Amtrak  
#25 נשלח : יום רביעי 06 מאי 2015 08:29:02(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,495
גבר
ישראל

תודות: 349 פעמים
קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
הטענה שלי היא שאם הלכת את שביל ישראל, כשאומרים לך שיש בו 20 ק"מ עליה מצטברת, והיה קשה-אבל-לא-קשה-מידי (או אולי קל מאוד, כי הרגע חזרת מנפאל שלפני רעידת האדמה). ושבוע אחרי זה אומרים לך שמה שהלכת היה בעצם 25 ק"מ עליה מצטברת, זה לא משנה בכלל את רמת הקושי שהלכת. רק את המספר שנתת לזה בראש שלך. סה"כ העליה של השביל היא סתם מספר שרירותי שאנחנו נותנים לו, ושלא משנה את מה שבפועל עושים. השביל עצמו קיים בשטח, והמספר הזה נקבע ממנו, ולא קובע אותו. גם אם היית יודע מראש שזה 25 ולא 20, זה אולי היה משנה לך משהו מנטלי. אבל הקושי בסוף היה אותו הדבר.

וכל המדידות האלה, הן לא בשביל לשים בסוף מספר ולדעת שהשביל הוא באורך 1004 או 1014 ק"מ. הן בשביל לדעת *איפה* בדיוק נמצא השביל. להגדיר את השביל בצורה דיגיטלית. שיהיה אפשר בקלות להשתמש במידע הזה בשביל לעשות דברים אחרים. כמו לכתוב מדריכים, עם מידע על המיקום המדוייק של כל נקודות הציון המעניינות לאורך השביל.
thanks 2 תודות למשתמש Amtrak על הודעה מועילה זו.
אמנון לנגי ב 06/05/2015(UTC), S.K. ב 12/05/2015(UTC)
יענקל'ה סער  
#26 נשלח : יום רביעי 06 מאי 2015 10:08:45(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

הדיון מעניין לפחות ברמה האקדמית. על מנת לכתוב מדריך צריך ללכת בשטח.

יש מדריכים שחלקים מהם נכתבו מבלי שהמחבר הלך בשטח....

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
neutrino  
#27 נשלח : יום חמישי 07 מאי 2015 12:18:32(UTC)
neutrino


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 26/11/2012(UTC)
הודעות: 1,042
גבר
ישראל
מיקום: Karmiel

תודות: 81 פעמים
קיבל תודה: 180 פעמים ב 109 הודעות
איזה באסא!

אני נגד הדברים האלה. ממש הרגו לי את היום. פאקינג גוגל נכנס לכל פינה.
מטיילים הם עם מוזר. לוקחים כמה שיותר אוכל, הולכים רחוק שאפשר ואוכלים את הכל שם.
אמנון לנגי  
#28 נשלח : יום חמישי 07 מאי 2015 13:48:48(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות
איך זה יכול להיות רע? תן לי אספקט אחד שבו זה יזיק לשביל או לחובבי הטבע?
neutrino  
#29 נשלח : יום חמישי 07 מאי 2015 15:08:13(UTC)
neutrino


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 26/11/2012(UTC)
הודעות: 1,042
גבר
ישראל
מיקום: Karmiel

תודות: 81 פעמים
קיבל תודה: 180 פעמים ב 109 הודעות
זה תלוי לאילו חובבי הטבע.
אני גם נגד סימונים לאורך מסלולים. לדעתי כל הסטנדרטיזציה הזאת פוגעת בטבע, ובעיקר בחוויה.
לדעתי האמירה "עשיתי את PCT" כלכך סטנדרטית, ברורה וחד ערכית, הרי יש אלפים שעשו את אותו הדבר. ואין שוני בין הדברים.

טבע ובעיקר חוויה זה משהו אישי. לפחות אני רואה את זה כך.

אני יודע שרבים לא יסכימו איתי, אבל זאת הראיה שלי.
מטיילים הם עם מוזר. לוקחים כמה שיותר אוכל, הולכים רחוק שאפשר ואוכלים את הכל שם.
יענקל'ה סער  
#30 נשלח : יום חמישי 07 מאי 2015 16:37:15(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

נשלח במקור על ידי: אמנון לנגי עבור להודעה מצוטטת
איך זה יכול להיות רע? תן לי אספקט אחד שבו זה יזיק לשביל או לחובבי הטבע?

לדעתי זה דבר מצוין. אבל קראתי דעות שזה יקלקל את החווייה הראשונית שבהליכה עצמה. מי שטען כך שיפסיק לגלוש ויצא לשטח.

 

ולגבי סימון שבילים: זה נועד על מנת שלא יפגעו בטבע.  אם כל אחד ילך בשביל שלו הנזק לטבע יהיה גדול מאוד.

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
thanks 1 משתמש הודה ל יענקל'ה סער עבור הודעה מועילה זו.
הלך ב 07/05/2015(UTC)
אמנון לנגי  
#31 נשלח : יום חמישי 07 מאי 2015 17:25:12(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות
מי שחושב שצפיה בגוגל סטריט ויו תהרוס לו את החוויה הראשונית, שלא יצפה בזה. נורא פשוט.
גם קריאה של סיפור דרך וצפייה בתמונות שצילמו אחרים או אפילו התבוננות בתוואי השביל במפת טופו, הורסים במשהו את החוויה הראשונית.
מי שרוצה להיות פיוריסט ולצאת לשביל טבולה ראסה בלי שום ידע מוקדם "הורס ראשוניות" - יכול לעשות זאת בלי כל בעיה.
יש כל מני צדדים אפלים למונופולים כמו גוגל אבל דווקא במקרה הזה אני מלא הערכה לפועלם.
neutrino  
#32 נשלח : יום חמישי 07 מאי 2015 21:05:24(UTC)
neutrino


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 26/11/2012(UTC)
הודעות: 1,042
גבר
ישראל
מיקום: Karmiel

תודות: 81 פעמים
קיבל תודה: 180 פעמים ב 109 הודעות
ינקלה, מצד אחד אתה צודק לגבי פגיעה בטבע אם לא יהיו שביליפ מסומנים אבל מצד שני - אם לא יהיו שבילים יטיילו פשוט בכל מקום ולכן לא ידרכו באופן אינטנסיבי באותם מקומות. לדעתי דווקה נפגע פחות. מה שחשוב זה לא להיות חזיר (ויש לא מעט כאלה שאני רואה על השבילים ישראליים).

אמנון, כן ולא. כל אחד מגדיר לעצמו את רמת ההרפתקנות. למה אתה חושב אנשים הולכים לאקספדיציות? למה אנדריו סקורקה עשה את המסע באלסקה? הרי ישנם מלא מסלולים. אני סבור כי יש מסלולים יפים שממש קל להגיע אליהם. כי האנשים האלה מחפשים לא רק נופים אלה משהו עמוק יותר. להרבה אנשים אצלי בעבודה ה-"מסע" לניו זילנד מסתכמת בהשכרת רכב, B&B ואולי טיולים יומיים.

בקיצר אני מודה שאני ממש לא רציונלי בנושא. וגם די קשה לי להסביר את תחושותיי והראיה. מקווה שחלקכם קלטו את המסר.

ואיך זה קשור לגוגל והמפוי התלת-מימדי? כי הגלובליזציה והסטנדרטיזציה עושות את העסק לעוד יותר גרוע. ניסיתי להסביר

כמובן שאני מבין אתכם, מי שמשתמש בכל האמצעים האלה. אני אשמח רק אם תראו ותכירו אנשים בצד השני.

גרג.
מטיילים הם עם מוזר. לוקחים כמה שיותר אוכל, הולכים רחוק שאפשר ואוכלים את הכל שם.
GibsonLP  
#33 נשלח : יום חמישי 07 מאי 2015 22:31:38(UTC)
GibsonLP


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/04/2011(UTC)
הודעות: 229

קיבל תודה: 10 פעמים ב 8 הודעות

אני דווקא חושב שתיעוד כזה של שביל ארוך (לראשונה בעולם) שם אותנו הרבה יותר חזק על המפה ומעלה את הסיכוי שאנשים יצעדו אותו.

אני לא חושב שסוג האוכלוסיה שצועדת שבילים תוותר על צעידה רק כי כבר צילמו שם, כל תיעוד שראיתי של שביל שרציתי לצעוד (PCT, נניח) רק הגביר אצלי את התיאבון.

 

בכל מקרה - הדגימה (צילום + דקירת GPS) תתבצע כל 2.5 שניות (!) ולא כל 2.5 דקות. מספיק קרוב לדעתי... (זה יוצא בערך כל 2-3 מטרים לפי החישוב שלי)

thanks 1 משתמש הודה ל GibsonLP עבור הודעה מועילה זו.
Amtrak ב 08/05/2015(UTC)
יענקל'ה סער  
#34 נשלח : יום שישי 08 מאי 2015 10:03:26(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

ברור שזו תהיה המדידה הכי טובה עד כה לאורכו השביל.

מעניין יהיה לבדוק כיצד זה ישנה את האורך לעומת דגימה אחת ל 10 מ'.

אגב: באתר של החברה להגנת הטבע כתוב שאורך השביל 1100 ק"מ .

זה נראה לי חריג.

נערך ע"י משתמש יום שישי 08 מאי 2015 10:13:17(UTC)  | סיבה: לא צויינה

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
Amtrak  
#35 נשלח : יום שישי 08 מאי 2015 12:13:51(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,495
גבר
ישראל

תודות: 349 פעמים
קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
תודה על המידע, גיבסון. אבל מה איכות המדידות שלהם? באיזה GPS הם משתמשים? האמת שאני לא מבין הרבה בפרטים הטכניים (DGPS וכל אלה), אבל סתם מעניין לדעת מה צפויה להיות איכות הדגימות. וכמובן - מה הם יעשו עם הדגימות שיהיו להם, בסוף.
GibsonLP  
#36 נשלח : יום שישי 08 מאי 2015 14:54:42(UTC)
GibsonLP


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/04/2011(UTC)
הודעות: 229

קיבל תודה: 10 פעמים ב 8 הודעות

קראתי כרגע את הספסיפיקציות של הTrekker כולל סכמה אלקטרונית.

מכוון ויש שם "Confidential״ ענק בכותרת לא אוכל לחשוף פרטים, רק אוכל לומר שמדובר בדיוק מדידה שטרם היה כאן ושיש יותר ממקלט GPS אחד. אלא אם מישהו ישים רגל בכוונה (ממשלה, נניח) אפשר להניח לדיוק ברמה כזו שלא נצטרך יותר לעולם למדוד שוב את השביל (אולי מקטעים חדשים...)

בגדול - המידע יהיה זמין לחלוטין כולל הדקירות (ממש Open source קלאסי), אבל לא בטוח שזה יהיה קל לדלות את הדקירות מהAPI. אני אנסה (ברגע שזה ישוחרר) לקבל דקירות מזוקקות כדי לחסוך התעסקות עם הAPI.

Amtrak  
#37 נשלח : שבת 09 מאי 2015 15:52:34(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,495
גבר
ישראל

תודות: 349 פעמים
קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
או. אלה בהחלט חדשות ממש טובות. תודה רבה.
Artuom  
#38 נשלח : יום ראשון 10 מאי 2015 16:49:37(UTC)
Artuom


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 15/03/2014(UTC)
הודעות: 101
ישראל
מיקום: Haifa

תודות: 33 פעמים
קיבל תודה: 63 פעמים ב 27 הודעות

נשלח במקור על ידי: אמנון לנגי עבור להודעה מצוטטת
ימים יפים לפנינו...
בקרוב חברת סיסרון תוציא מדריך מפורט של השביל
במקביל יפשיר המנהל קרקעות לצורך הקמת רשת בקתות לרווחת המטיילים
שיתוף פעולה עם השבטים הבדואים בדרום יגדיל משמעותית את היצע הלינות במדבר.
הוספת ברזיות ומאגרי הטמנות מסודרים ומפוקחים יפתרו לגמרי את בעיית המים מערד לאילת.
מאמץ סימון מרוכז של החברה להגנת הטבע, יתאים את השביל לסטנדרט סימון מערבי המקובל
============================================================================================
כל הנ"ל נכתב כמובן בציניות ואין סיכוי שמשהו מתוכו יצא לפועל (אולי מדריך סיסרון אבל אני ממש בספק).
אבל קצת אורך רוח ותחלופת ממשלות ועד לשנת 2069 נראה קצת שיפור לאורך השביל.

 

הרגת אותי, אמנון.

לא אמנתי שהוכלים לעשות דברים כאלו בארץ,עד שקראתי את שני משפטים.

יענקל'ה סער  
#39 נשלח : יום שני 11 מאי 2015 14:43:06(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

המדידה של גוגל תסיר כל ספק מליבי לגבי האורך המדויק של השביל, זה ברור.

הנה לכם השוואה של מדידה של יגיל לעומת מדידה של הוועדה שפורסמה בשנת 2014.

ההשואה היא על הקטע שבין צומת המוביל ועד תחנת הרכבת של חדרה.

מצומת המוביל ליגור - יגיל 25.9 ק"מ    הוועדה 24.5 ק"מ.

מיגור לחניון אורן -    יגיל 18.2 ק"מ     הוועדה  17 ק"מ.

מחניון יגור לכביש 70 - יגיל 24 ק"מ     הוועדה   23.5 ק"מ.

מכביש 70 לתחנת רכבתחדרה - יגיל 31.7 ק"מ הוועדה  29 ק"מ.

 

לפי הוועדה כל הקטע מצומת המוביל לחדרה 94 ק"מ. לפי המדידה של יגיל 99.8 ק"מ.

זה מתאים להתאמת מדידה של יותר מ 5% בשל מרווחי המדידה כל 10 מטרים.

מוזר שבאתר של החברה פורסם שאורכו של השביל 1100 ק"מ ולפי יגיל זה 1014 ק"מ בלבד.

נמתין למדידה של גוגל ויבוא לציון ולאמטרק   גואל . 

 

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
thanks 2 תודות למשתמש יענקל'ה סער על הודעה מועילה זו.
הלך ב 17/05/2015(UTC), אמנון לנגי ב 17/05/2015(UTC)
יענקל'ה סער  
#40 נשלח : שבת 16 מאי 2015 17:55:44(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

בנחל רימון מזרחה ללהב הזיזו את השביל מגדר ההפרדה וזה קיצר את התוואי בערך ב 400 מ'.

ליד מיתר בונים שכונה חדשה בחלק הצפוני של היישוב והתוואי זז צפונה מגשר דבמבם לנק' גובה 472.

זה מקצר את התוואי בערך ב 1 ק"מ אולי קצת יותר. בסה"כ אורכו של השביל כעת 1013-1012 ק"מ.

המפות ותאור דרך חדש יעלו לכאן בקרוב. גיל, אני מניח שעיכדנו אתכם בשינויים האלה. 

נערך ע"י משתמש שבת 16 מאי 2015 20:52:29(UTC)  | סיבה: לא צויינה

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
thanks 1 משתמש הודה ל יענקל'ה סער עבור הודעה מועילה זו.
הלך ב 17/05/2015(UTC)
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
5 עמודים<1234>»
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.