ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
eduoxman  
#1 נשלח : יום רביעי 12 אוגוסט 2015 23:21:45(UTC)
eduoxman


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 14/08/2013(UTC)
הודעות: 70

תודות: 4 פעמים
קיבל תודה: 19 פעמים ב 9 הודעות

היי:

שבוע הבא אני נוסע לצרפת וספרד (לא לטרק, אבל זה לא משנה). גם בטרק יש צורך בכרטיס סים, ורצוי שיהיה זול.

ע"מ לא לעשות פרסומת, לא אומר מה החברה הסלולרית שלי, אך לא ממש משנה. כיום, רוב המנויים הישראים הם בעלי חבילות של UNLIMITED או כמות דקות לשיחות בארץ כמעט בלתי מוגבלת.

קניתי סים של חברת גולן טלקום, במבצע של 99 ש"ח בחודש. זה טוב לשיחות וגלישה בארץ, אבל אני אישית לא מעוניין לעזוב את החברה הסלולרית שלי, אז קניתי את החבילה הטובה לחודש ימים בעיקר לשימוש בחו"ל. ל-99 ש"ח יש להוסיף 50 ש"ח לקניית סים (סה"כ 150 ש"ח) ואם מבטלים לפני סוף החודש, מקבלים החזר יחסי.

בחבליה זו של 99 ש"ח (רק ב-22 מדינות באירופה) הכל כלול: 6 גיגה גלישה, שיחות יוצאות לישראל ושיחות מקומיות והחשוב מכול: שיחות נכנסות.

עד כאן, הכל בסדר. התכוונתי לתת לאשתי ובעבודה את המספר החדש המתחיל ב-058 עד שהבנתי בעצם שאני יכול לעשות "עקוב אחריי" או FOLLOW ME או הפניית שיחה (3 ביטויים שונים לאותו הדבר) בסים הקבוע שלי למספר ב-058. בעצם, כל האנשים בישראל וגם בצרפת ובספרד יתקשרו למספר הקבוע שלי, בו בצעתי את הפניית השיחות והשיחה תועבר ל-058 בלי עלויות נוספות עבורי. התקשרתי לגולן טלקום ושאלתי פעם ועוד פעם ואני אכן לא מחוייב על שיחות נכנסות (הן בעצם שולמו מראש ע"י גולן טלקום לשותפות שלו באירופה - זה נקרא ROAMING) והוא הפעם (פעם ראשונה בארץ לדעתי) הוא כלול. התקשרתי לחברה הסלולרית שלי, שחבילה דומה לזו הייתה עולה לי סדר גודל של 400 ש"ח ורק בשיחה השלישית שכנעתי (כן אני שכנעתי) כי זה לא אמור לעלות פרוטה... אני אדרוש מחר שירשמו את זה עם אסמכתא. אבל זהו חברים. זה משהו שאמור לעבוד פצצה.

בברכה,

אדוארדו

מממן
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.