ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

6 עמודים«<3456>
אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
Y e v  
#81 נשלח : יום חמישי 28 ספטמבר 2017 01:01:18(UTC)
Y e v


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/07/2016(UTC)
הודעות: 46
גבר

תודות: 10 פעמים
קיבל תודה: 12 פעמים ב 6 הודעות
היי, ה-Gorilla מושך את תשומת ליבי כבר כמה זמן ואני שמח שרשמת קצת על הגרסא החדשה - תודה. אפשר כמה שאלות עליו? ברשותך:

1. כמה להערכתך הנפח של התא הראשי (main compartment) וכמה ההרחבה שלו? (בלי הכיס הנמתח הקדמי, כיסי צד ושאר הכיסים למיניהם) אני בכוונה רושם הערכה כי הנתונים הרשמיים שלהם לא מסתדרים לי (40 ליטר במידה M).
2. load-lifters - האם לא חסר אותם?
3. לא יודע אם זה בגרסא הזאת אבל הבנתי שהם עשו שינוי בחגורות כי בעבר הם היו קרובות מדי אחת לשניה ועשו אותם עכשיו unisex - אם אני מבין נכון זה עדיין יותר כמו J-straps מאשר S-traps (במונחים של תרמילי ULA למשל)?

תודה.
sereje4ka1  
#82 נשלח : יום חמישי 28 ספטמבר 2017 02:01:40(UTC)
sereje4ka1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 01/05/2014(UTC)
הודעות: 530
גבר
ישראל
מיקום: חיפה, רחבות

תודות: 136 פעמים
קיבל תודה: 103 פעמים ב 86 הודעות

1. משהו כמו 40-35 במידה L בצורה מקופלת ונוסף עוד איזה 8 ליטר בשרוול הנפתח.
2. לא חסר וגם הם לא בנויים נכון במריפוסה. load lifters צריכים להתחבר לשלד בצורה קשיחה, במריפוסה הם סתם תפורים לבד.
בכווונה הלכתי על המידה טיפה יותר גדולה, כי אז נעלם הצורך בload lifters
3. זה כמו j וזה די רחב כרגע, לא מפריע לי בצוור אפילו קצת. לא מכיר גרסה קודמת.

 

מאוד אהבתי את התרמיל. אבל יש מלא סימנים לכך שהייצרן הפסיק לטייל. 

נערך ע"י משתמש יום חמישי 28 ספטמבר 2017 02:16:25(UTC)  | סיבה: לא צויינה

thanks 1 משתמש הודה ל sereje4ka1 עבור הודעה מועילה זו.
Y e v ב 28/09/2017(UTC)
sereje4ka1  
#83 נשלח : יום חמישי 28 ספטמבר 2017 02:02:52(UTC)
sereje4ka1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 01/05/2014(UTC)
הודעות: 530
גבר
ישראל
מיקום: חיפה, רחבות

תודות: 136 פעמים
קיבל תודה: 103 פעמים ב 86 הודעות
אגב יש עליו מצבע כרגע
https://packraft-sverige...t/gossamer-gear-gorilla/
Y e v  
#84 נשלח : יום חמישי 28 ספטמבר 2017 12:41:31(UTC)
Y e v


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/07/2016(UTC)
הודעות: 46
גבר

תודות: 10 פעמים
קיבל תודה: 12 פעמים ב 6 הודעות

35-40 בהחלט נשמע יותר הגיוני מאשר ה-29L שהם מציינים באתר, אני לא מבין איך הם מדדו את זה (נכון שה-29L רשום עבור מידה M אבל מהמידע שיקבלתי מהחברה עצמה, L מוסיף 2 ליטר סה"כ כלומר 31 ליטר במידה לארג'). כנראה אצטרך מתישהו לנסות פשוט פיזית להכניס דברים לתיק. 
הייתי רוצה שאפשר יהיה לשנות את הרצועות לאלה המעוקמות (משהו כמו ULA S-straps שמציעים את התיקים עם 2 האפשרויות) אני חושב שלי אישית זה יותר נוח. אבל בגרסא החדשה זה אמור להיות unisex לפי מה שהבנתי, כלומר קצת יותר מעוקם מאשר J סטנדרטי (שבאופן גס מתאים לרוב המבני גוף ההגבריים).

ויש אפשרות לחבר לתיק מזרון שטח (פלציב סטנדרטי כזה)? אני מנחש שיש פשוט לא ראיתי איך זה קורה.

תודה!

נערך ע"י משתמש יום חמישי 28 ספטמבר 2017 14:26:57(UTC)  | סיבה: לא צויינה

sereje4ka1  
#85 נשלח : יום חמישי 28 ספטמבר 2017 15:03:03(UTC)
sereje4ka1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 01/05/2014(UTC)
הודעות: 530
גבר
ישראל
מיקום: חיפה, רחבות

תודות: 136 פעמים
קיבל תודה: 103 פעמים ב 86 הודעות
לא מבין את השאלה.
יש אפשרות לחבר כל דבר לכל דבר, גם לקיר בבית אפשר לחבר פלציב.
Y e v  
#86 נשלח : יום חמישי 28 ספטמבר 2017 15:35:06(UTC)
Y e v


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/07/2016(UTC)
הודעות: 46
גבר

תודות: 10 פעמים
קיבל תודה: 12 פעמים ב 6 הודעות

הכוונה שלי הייתה אם יש אפשרות לחבר מזרון שטח בחלקו התחתון של התיק כמו למשל כאן. בתרמיל שיש לי למשל יש רצועות למטה שיכולות להדק את המזרון, משהו כזה (שק"ש במקרה הזה). אולי אולי יש דרך יותר טובה עם ה-Gorilla.

sereje4ka1  
#87 נשלח : יום חמישי 28 ספטמבר 2017 18:49:17(UTC)
sereje4ka1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 01/05/2014(UTC)
הודעות: 530
גבר
ישראל
מיקום: חיפה, רחבות

תודות: 136 פעמים
קיבל תודה: 103 פעמים ב 86 הודעות
אין רצועות. אפשר עם רצועות דחיסה לאבטח אותו בצד
Y e v  
#88 נשלח : יום שישי 29 ספטמבר 2017 00:56:09(UTC)
Y e v


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/07/2016(UTC)
הודעות: 46
גבר

תודות: 10 פעמים
קיבל תודה: 12 פעמים ב 6 הודעות

אחד הדברים שאני אוהב בתיק הזה הוא זה שהוא נכנס ב-carry on מבחינת הגודל ואפילו דיי בקלות (בהתבסס על מימדי M, אין לי עבור L) ואפילו אחיו הגדול ה-silverback, ואפילו ה-mariposa נראה לי עובר ברוב החברות תעופה. למרות שעם המריפוזה הייתי נזהר לעלות למטוס, אם אני מבין נכון יש לכל התיקים האלה (באופן כללי תיקי ultralight עם מסגרת (stay/hoop) עדינה) בעיה להיות בתא המטען של המטוס כי המסגרת יכול להשבר שם תחת משקל רב, לא יודע אם יש אפשרות להוציא אותו ולקחת למטוס איתך או איך אחרת אני אמור באופן סביר לשלוח תיק כזה במטוס.

אגב, לא יודע כמה זה חדש אבל GG הוציאו חגורה קלת משקל שמתאימה גם לגורילה - fast belt.

נערך ע"י משתמש יום שישי 29 ספטמבר 2017 02:35:04(UTC)  | סיבה: לא צויינה

gaggag  
#89 נשלח : יום שישי 29 ספטמבר 2017 15:54:45(UTC)
gaggag


דירוג: שביליסט מנוסה

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/06/2013(UTC)
הודעות: 249

קיבל תודה: 68 פעמים ב 50 הודעות

סרגיי : תוכל לעשות שרות לאומה ולמדוד מה הגובה הכולל של הגורילה L כאשר הוא מלא כמעט לגמרי ומכווץ - המטרה היא פחות מ56 CM שיהיה אפשר להעלות למטוס... 

sereje4ka1  
#90 נשלח : שבת 30 ספטמבר 2017 01:03:52(UTC)
sereje4ka1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 01/05/2014(UTC)
הודעות: 530
גבר
ישראל
מיקום: חיפה, רחבות

תודות: 136 פעמים
קיבל תודה: 103 פעמים ב 86 הודעות
60 סמ כפי שכתוב באתר הייצרן
sereje4ka1  
#91 נשלח : יום ראשון 01 אוקטובר 2017 01:35:35(UTC)
sereje4ka1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 01/05/2014(UTC)
הודעות: 530
גבר
ישראל
מיקום: חיפה, רחבות

תודות: 136 פעמים
קיבל תודה: 103 פעמים ב 86 הודעות

עם השינויים

 

 

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

thanks 1 משתמש הודה ל sereje4ka1 עבור הודעה מועילה זו.
הלך ב 15/10/2017(UTC)
neutrino  
#92 נשלח : יום ראשון 01 אוקטובר 2017 06:51:29(UTC)
neutrino


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 26/11/2012(UTC)
הודעות: 1,042
גבר
ישראל
מיקום: Karmiel

תודות: 81 פעמים
קיבל תודה: 180 פעמים ב 109 הודעות
נראה תיק טוב.

רק רוסים שמים פרקט בבית.
מטיילים הם עם מוזר. לוקחים כמה שיותר אוכל, הולכים רחוק שאפשר ואוכלים את הכל שם.
gaggag  
#93 נשלח : יום ראשון 01 אוקטובר 2017 08:13:05(UTC)
gaggag


דירוג: שביליסט מנוסה

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/06/2013(UTC)
הודעות: 249

קיבל תודה: 68 פעמים ב 50 הודעות

נשלח במקור על ידי: sereje4ka1 עבור להודעה מצוטטת
60 סמ כפי שכתוב באתר הייצרן

 

אתה רואה איזה סיכוי לכווץ אותו לכיוון ה56 או שאין סיכוי וזה גודל השילדה?

sereje4ka1  
#94 נשלח : יום ראשון 01 אוקטובר 2017 13:08:26(UTC)
sereje4ka1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 01/05/2014(UTC)
הודעות: 530
גבר
ישראל
מיקום: חיפה, רחבות

תודות: 136 פעמים
קיבל תודה: 103 פעמים ב 86 הודעות

נשלח במקור על ידי: neutrino עבור להודעה מצוטטת
נראה תיק טוב.

רק רוסים שמים פרקט בבית.

*גרמנים. 

 

וזה לא פרקט, זה ויניל.

 

נשלח במקור על ידי: gaggag עבור להודעה מצוטטת

נשלח במקור על ידי: sereje4ka1 עבור להודעה מצוטטת
60 סמ כפי שכתוב באתר הייצרן

 

אתה רואה איזה סיכוי לכווץ אותו לכיוון ה56 או שאין סיכוי וזה גודל השילדה?

 

שלדה

Y e v  
#95 נשלח : יום רביעי 04 אוקטובר 2017 01:26:18(UTC)
Y e v


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/07/2016(UTC)
הודעות: 46
גבר

תודות: 10 פעמים
קיבל תודה: 12 פעמים ב 6 הודעות
אחרי דיון ארוך עם Gossamer Gear בעניין המימדים זה מה שהבנתי:
במידה L אכן גובה התיק הוא 23.25" או 59" לכן באופן הפשוט ביותר התרמיל חורג מהמגבלה שמקובלת בהרבה חברות תעופה של 56 ס"מ (שימו לב, במידה M אין בעיה כזאת). עם זאת אני חושב שזה לא יהיה נפוץ שמישהו יבדוק את הגובה של התיק וינסה לגלות את החריגה ב3 ס"מ הזאת. החריגה נובעת מהאופן שבו המסגרת\שלדה שהאורך שלה הוא 21.5" או 54.6cm מוכנסת לתוך התיק (הבנתי שיש מין שקעים שכאלה לצורך זה) וכך נוצר הגובה של 23.25".
במקרה הגרוע ביותר אפשר לשלוח את התיק בתא מטען ולקוות שהשלדה לא תשבר, ואם כן יקרה לה משהו - אפשר להזמין חדשה ב20$. עוד אופציה היא להוציא את השלדה ולשלוח את התיק בלי שלדה ולנסות לעלות את השלדה למטוס.
אופציות יותר טובה לדעתי, שהציעו לי GG, זה להוציא את השלדה מה"שקעים" שלה בתוך התיק ופשוט להניח אותה בתוך התיק ואז הגובה של התיק אמור להיות פשוט גובה השלדה + הבדים משני הצדדים, שכאן זה טעון בדיקה כי לא הצלחתי להבין מהם מה הגובה הכי קטן יכול להיות אבל אם השלדה היא 21.5" אני משער שגם עם הבד זה יכול להיות קטן מ-22". אם מישהו שיש לו את התיק רוצה לעשות ניסוי ולראות אם זה אכן אפשרי להקטין את גובה התיק ככה אשמח אם יכתוב כדי שנוכל לדעת אם יש דרך סבירה להיות על הצד הבטוח איתו ללא שליחה בתא המטען של המטוס.
sereje4ka1  
#96 נשלח : יום רביעי 04 אוקטובר 2017 02:00:10(UTC)
sereje4ka1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 01/05/2014(UTC)
הודעות: 530
גבר
ישראל
מיקום: חיפה, רחבות

תודות: 136 פעמים
קיבל תודה: 103 פעמים ב 86 הודעות
או לשים התרמיל בקרטון קשיח מאיזה סופרמרקט.
gaggag  
#97 נשלח : יום רביעי 04 אוקטובר 2017 09:24:07(UTC)
gaggag


דירוג: שביליסט מנוסה

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/06/2013(UTC)
הודעות: 249

קיבל תודה: 68 פעמים ב 50 הודעות
הפחד שלי הוא לא משבירת השילדה (לא רואה איך זה קורה בטיסה..) אלא מהבודקים בכניסה לצ'ק אין באיזיגט במילאנו,גאנבה או כול HUB אחר של חברת לאוקוסט - החברה האלה לא מרחמים (ובדצק מבחינתם) וכול חריגה ממתקן הברזל המיועד לבדיקת הגודל יגרור חיוב אסטרונומי. כול זה כמובן לא תקף לנתבג....

אגב אם כבר לאוקוסט עסקינן יש מקום להגיד שהשנה במכירת הכרטיסים לקיץ הבא איזיגט מכרו כרטיסים ליולי - לגנבה ב55 יורו הלוך וחזור.... רק אומר....
Y e v  
#98 נשלח : יום רביעי 04 אוקטובר 2017 14:53:06(UTC)
Y e v


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/07/2016(UTC)
הודעות: 46
גבר

תודות: 10 פעמים
קיבל תודה: 12 פעמים ב 6 הודעות

נשלח במקור על ידי: sereje4ka1 עבור להודעה מצוטטת
או לשים התרמיל בקרטון קשיח מאיזה סופרמרקט.

יכול לעזור בעיקר בלשמור על הרצועות אבל פתרון בעייתי קצת לדעתי - אתה צריך להגיע עם הקרטון לשדה התעופה (זה לא דבר קומפקטי ונוח במיוחד), אם אתה מגיע למצב שאתה ב-airside וחוזר אחורה כדי לשלוח את התיק ב-HOLD LUGGAGE - צריך לשים איפהשהו את הקרטון בנתיים, והכי חשוב - נגיד בהלוך אתה מביא אחד איתך, בטיסת חזור - תתחיל לחפש קרטון בדרך לשדה תעופה בשביל זה?

 

gaggag, לפי מה שאני קורא זה יכול לקרות אם אתה שולח את התיק ב-HOLD LUGGAGE (או איך שלא קוראים לזה). ב-Gorilla השלדה היא מאלומיניום ולא carbon אז יכול להיות שזה קצת יותר עמיד מהבחינה הזאת, אבל אני לא מבין מספיק בשביל להגיד.

בעניין הסכום - אתה מדבר על חריגה מהמימדים בשביל להעלות למטוס? לא יצא לי להיות במצב הזה עדיין, ראיתי שאם יש חריגה אז מבקשים לשלוח פשוט ב-HOLD שזה אזור ה-20$ אולי יותר, לפחות מה שראיתי עד עכשיו.

sereje4ka1  
#99 נשלח : יום רביעי 04 אוקטובר 2017 16:58:10(UTC)
sereje4ka1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 01/05/2014(UTC)
הודעות: 530
גבר
ישראל
מיקום: חיפה, רחבות

תודות: 136 פעמים
קיבל תודה: 103 פעמים ב 86 הודעות

כל הדיון הזה על הבגאז הוא בלבול מוח.
מי שמפחד על התרמיל שיפגע בבגאז - יכול לשים אותו בקופסה קשיחה :קרטון.
אם זה נוח או לא נוח, לא קשור לעניין. מערכת גב שבורה זה הרבה פחות נוח מלהגיע לשדה תעופה עם קרטון.

ואם אתה שם את התרמיל בקרטון ברור שהכוונה שהוא ישלח לבגאז, ולא יעלה אתך למטוס בCARRY ON.

בכוון חזרה פחות מעניין, יש שנה שלמה לטפל במערכת גב בכוון חזרה.

*גם ככה יש דברים שלא יעלו למטוס איתי כמו סכין ,מקלות הליכה או מקלות ויתדות לאוהל.

 

כל הדיון הזה על איך טסים במטוס בכלל לא קשור לעניין השרשור. 

Y e v  
#100 נשלח : יום שישי 06 אוקטובר 2017 00:24:06(UTC)
Y e v


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/07/2016(UTC)
הודעות: 46
גבר

תודות: 10 פעמים
קיבל תודה: 12 פעמים ב 6 הודעות

ואם ממצאי הדיון היו מוצאים חן בעיניך הדיון היה לגיטימי?

מי שמפחד על התרמיל יכול לעשות הרבה דברים, בפרט לרכוש תרמיל אחר.

אם זה נוח או לא - כן קשור לעניין, מבחינתי היכולת להתנייד איתו בקלות היא חלק מהנוחות שהתרמיל יכול לאפשר ומערכת גב שבורה היא לא האלטרנטיבה היחידה.
קרטון יכול גם לשמש מבחינתי כדרך להגין על התיק במקרה שאאלץ לשלוח אותו בHOLD LUGGAGE ולא כעדיפות ראשונה.
רלוונטי במקרה של מסלולי טיסה עם תחנות ביניים ולא הלוך-חזור. וגם - לחזור עם מערכת גב תקינה יותר נחמד ויעיל לדעתי.
הרבה פעמים כן אבל לא תמיד מביאים פריטים שצריך לשלוח, ואז אפשר לא לשלוח כשלא צריך.

להבנתי השרשור דן בתיקים שאין בארץ, מטבע הדברים הוא מתרכז בתיקי UL שנושא המסגרת\שלדה הרגישה יחסית רלוונטי לרבים מהם, ולא רק ל-Gorilla. אם זה בכל זאת מאוד מפריע אפשר להעביר לשרשור נפרד.

נערך ע"י משתמש יום ראשון 08 אוקטובר 2017 01:51:13(UTC)  | סיבה: לא צויינה

משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
6 עמודים«<3456>
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.