ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
Omerpp  
#1 נשלח : יום רביעי 12 יולי 2017 17:34:30(UTC)
Omerpp


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/07/2017(UTC)
הודעות: 1
ישראל

שלום למטיילים,
באמצע אוגוסט הקרוב אני יוצא לטיול ארוך שמתחיל ב-GR20 ביחד עם חבר. יש לי כמה תהיות לגבי המסלול ומה שאחריו ואשמח לשמוע את דעותיכם המלומדות.

לגבי ציוד למסלול - נעשה את הקטע הצפוני, כלומר כ-10 ימים. אנחנו מנסים להבין, היות שאין את האופציה להזמין מראש מקום בrefugee, האם ניתן לבנות על הזמינות שלהם ולא להגיע עם אוהל, ציוד שינה וכו' - ואם לא, האם אפשר לפחות לבנות על אוכל שנוכל לקחת. למיטב הבנתי ההבדל יכול להיות כמה עשרות אחוזים ממשקל הגוף וזה נשמע משמעותי.

לגבי כושר - אני בן 24, טיילתי לא מעט בשנים האחרונות כולל אזורים הריריים (באזור הפירנאים ואורדסה, וכמובן בארץ) וגלישה. אבל בשנה האחרונה אני פחות בכושר ואני מעוניין להתאמן לקראת היציאה לטיול. אשמח לשמוע על מסלולים מומלצים בארץ לצורך כך.

בנוסף, לאחר הטיול אני ממשיך לקטע מ-camino de Santiago לעוד כעשרה ימים. הקטע שאעשה אמור להיות מישורי יחסית ומצריך ציוד שונה למדי. נוסף על כך, אני ממשיך לאחר מכן לטיול באירופה שכולל בעיקר לינה בהוסטלים, ובו אני בכלל לא צריך ציוד טיולים. ההתלבטות שלי היא איך להתנהל עם הציוד בלי לסחוב יותר מדי דברים מיותרים מצד אחד ובלי להתפשר על דברים חשובים מצד שני. חשבתי על לשלוח חלק מהציוד לארץ - מישהו מכיר את האופציה מאירופה?

ובאופן כללי, אשמח לשמוע על טיפים לגבי המסלול, בדגש על עדכונים כאלו ואחרים (קראתי מה שמצאתי אבל אולי פספסתי משהו) וציוד מומלץ שאולי אני מפספס.

המון תודה!
מממן
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.