ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
אמנון לנגי  
#1 נשלח : יום שני 15 ינואר 2018 22:02:12(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

אני מזמין מדי פעם מוצרים מאליאקספרס ולאחרונה נתקלתי בבעיה.
רוב החבילות של אליאקפרס מופצות בארץ דרך דואר ישראל או DHL או פדקס.
עם חבילות כאלה אין בדרך כלל בעיות. אבל יש גם חבילות של אליאקפרס שמופצות בארץ על ידי חברת שילוח מקומית בשם מיילוג בשיתוף עם חברה בשם בר.
בחבילות כאלה מספר המעקב מתחיל באותיות: CNCAI.

לאחרונה הזמנתי 5 חבילות כאלה ומתוכן 3 לא נמסרו לי למרות שמיילוג החצופים דיווחו לאליאקספרס כאילו שהחבילות נמסרו.
האם עוד מישהו נתקל בבעיה דומה? אני לא מתכוון לוותר למיילוג ובכוונתי לתבוע אותם.
זה פשוט עוקץ כי הכסף הלך, המוצרים לא סופקו ואין למי להתלונן.
מתחינת אליאקספרס המוצרים סופקו ומבחינת מיילוג אתה יכול לשתות את המים של עזה. 

 

מממן
חתול  
#2 נשלח : יום שלישי 16 ינואר 2018 14:10:36(UTC)
חתול


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/09/2013(UTC)
הודעות: 117

תודות: 132 פעמים
קיבל תודה: 25 פעמים ב 22 הודעות

חיפוש של מיילוג בגוגל מעלה המון תלונות, כנראה שאתה לא היחיד שאבדו לו חבילות. אולי יהיה שם גם מידע שיעזור לך.

בהצלחה

אמנון לנגי  
#3 נשלח : יום חמישי 18 ינואר 2018 12:10:43(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

מיילוג מסרבת למסור לי פרטים על התאריך וזמן המשלוח, או אפילו לטעון שהחבילות סופקו. כל מה שהם מוכנים לומר זה רק שבבדיקה שהם עשו, החבילות לא נמצאו אצל חברת בר הפצות. כתבתי מכתבים זועמים לשרות לקוחות של אליאקספרס ובכוונתי לתבוע את מיילוג בתביעות קטנות ולחייב אותם למסור לי פרטים נוספים, כך שאוכיח להם דרך מצלמות החצר שלי שהחבילות לא סופקו. החבילות היו בסכומים לא קטנים וזה כואב. אני מזהיר אחרים שלא להשתמש במשלוח הסטנדרטי של אלי אקספרס כי יש סיכוי גדול שלא תקבלו את החבילות ולא תהיה לכם אפשרות לפתוח מחלוקת. בנוסף לתביעה שבכוונתי להגיש גם אבדוק את האפשרות לקבל החזר מחברת האשראי למרות שהספקים הסינים לא אשמים. מצד שני, אין דרך אחרת לשכנע אותם לזנוח את השימוש במשלוח הסטנדרטי לישראל. אם הם מקבלים את הכסף מדוע שיפסיקו לשלוח? אמשיך לעדכן בהתפתחויות

thanks 2 תודות למשתמש אמנון לנגי על הודעה מועילה זו.
חתול ב 18/01/2018(UTC), a-v-i ב 18/01/2018(UTC)
אמנון לנגי  
#4 נשלח : יום חמישי 18 ינואר 2018 18:46:04(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

תקראו כאן את הביקורות על מיילוג על מנת להבין את היקף הבעיה. אני כלל לא הייתי מודע שמדובר בשריפה בשדה קוצים.
זאת הונאה של מליוני שקלים וכרגע אין מי שיעצור אותם. מקווה שהתלונה שלי למועצת הצרכנות תישא פרי.
בכוונתי לפנות גם לערוצים הכלכליים של קשת, רשת וערוץ 10. 

משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.