ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

2 עמודים12>
אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
Django unchained  
#1 נשלח : שבת 19 ינואר 2019 10:43:06(UTC)
Django unchained


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/01/2019(UTC)
הודעות: 17
אוגנדה
מיקום: Canada

היי. כתבתי פה בעבר בעיקר בקטע של שביל ישראל, אבל שכחתי סיסמא.

אני בעל אזרחות צרפתית והוצאתי ויזות תייר במיוחד כדי לאפשר יותר משלושה חודשים שאני מקבל מהvwp.
אני חוצה את הגבול מקנדה באופניים והתוכנית היא לרכב לבן דייגו, לעשות את השביל ואז לחזור לסן דייגו ולהמשיך למקסיקו.
רק שאשראת השהייה לא מסתדרת לי. אני מקווה להשיג חצי שנה, אבל אפילו אם הייתי מתחיל יום אחרי ההגעה, זה עדיין מאוד מאוד לחוץ להשלים את השביל בתקופת זמן כזאת.

האם יש סיכוי כלשהו להשיג שמונה חודשים על ויזות תייר?
אני בדיוק חוזר מאלסקה (בטרמפים, האופניים חיכו בוונקובר) והאמת שלא נכנסתי כי לא רציתי לגרום להם לחשוב שאני יוצא ונכנס כל הזמן. איך מדברים עם החברה האלה?

מממן
Amtrak  
#2 נשלח : שבת 19 ינואר 2019 16:22:09(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,482
גבר
ישראל

תודות: 334 פעמים
קיבל תודה: 276 פעמים ב 186 הודעות
אני חושב שאשרת השהייה הסטנדרטית היא 6 חודשים. לא בטוח שקל כל כך לקבל יותר מזה.
כמה זמן אתה מעריך שיקח לך לרכב על האופניים מקנדה לסאן דייגו?
את השביל עצמו עושים בבמוצע ב 5 חודשים. אז אם אתה תרצה להתאמץ קצת, אתה תוכל אפילו לעשות אותו ב 4 או 4.5 (אפילו פחות, כמובן, אבל זה נהיה קשה יותר). זה יכול להשאיר לך בערך חודש ומשהו לרכיבה דרומה לפני השביל. אם אתה תראה שאתה לא מספיק להשלים את השביל בזמן, אתה תמיד יכול להחליט לדלג על איזה שהוא מקטע. זה גם לא יהיה סוף העולם.
Django unchained  
#3 נשלח : שבת 19 ינואר 2019 19:30:31(UTC)
Django unchained


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/01/2019(UTC)
הודעות: 17
אוגנדה
מיקום: Canada

אני באמת שוקל אולי להתחיל מעט צפונה, או אולי אחרי הסיירה (או אורגון) לחתוך.
אני כנראה חוצה את הגבול עוד כמה ימים, ואז זה בערך 6 שבועות אם אני רוכב רצוף לסן דייגו.
זה האמת קלאסי להתחיל באפריל מדרום.
כמובן שאצטרך לקנות ציוד הליכה, כי כרגע יש לי תיקים לאופניים...
מה בנוגע לחציית הגבול (בין אם למקסיקו לפני ההתחלה או לקנדה בסיום),
האמריקאים לא יתעצבנו מטריק כזה? מישהו ניסה לשחק בזה?
IMG_20180919_112052.jpg (5,921kb) downloaded 6 time(s).
Amtrak  
#4 נשלח : יום ראשון 20 ינואר 2019 11:43:34(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,482
גבר
ישראל

תודות: 334 פעמים
קיבל תודה: 276 פעמים ב 186 הודעות
לפי מה שאני יודע, אם אתה מקבל 6 חודשים אשרת שהייה בארה"ב, טריקים של לעבור למקסיקו או לקנדה בשביל לאפס את הספירה לא יעבדו כל כך. נראה לי שהתוכנית הכי טובה בשבילך תהיה לדלג על איזה חלק מהשביל.
Django unchained  
#5 נשלח : יום ראשון 20 ינואר 2019 11:51:26(UTC)
Django unchained


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/01/2019(UTC)
הודעות: 17
אוגנדה
מיקום: Canada

תודה Amtrak.
תודה גם על המידע על השביל בכללי. קראתי את הדיונים הנוספים שהובלת בפורום הזה. מאוד אינפורמטיבי. אני ללא פייסבוק אז זה מקור ידע חשוב
Amtrak  
#6 נשלח : יום ראשון 20 ינואר 2019 12:02:00(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,482
גבר
ישראל

תודות: 334 פעמים
קיבל תודה: 276 פעמים ב 186 הודעות
בכיף. אתה מוזמן לשאול אותי מה שאתה רוצה בקשר לשביל. הייתי מציע לך לבוא לקיק אופ הישראלי שאנחנו מתכננים, אבל נראה שאתה תהיה בדיוק תוך כדי רכיבה על האופניים לכיוון סאן דייגו.
Django unchained  
#7 נשלח : שבת 26 ינואר 2019 00:17:30(UTC)
Django unchained


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/01/2019(UTC)
הודעות: 17
אוגנדה
מיקום: Canada

קיבלתי תשעה חודשים.
זה הזמן לשפוך לינקים מועילים ובכללי לכתוב הכל, רק בבקשה בלי disscourge אותי.

Django unchained  
#8 נשלח : שבת 26 ינואר 2019 00:24:03(UTC)
Django unchained


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/01/2019(UTC)
הודעות: 17
אוגנדה
מיקום: Canada

אני לא יכול לערוך מהנייד. לא נורא.
אשמח ללינקים באנגלית, פורומים ששימשו אתכם בעבר.
ציוד יש לי (חוץ מתיק ונעליים ומוטות) היות ואני רוכב לאורך האמריק'ז באופניים. תכלס... רק הפרמיט מציקים לי,
ועניין החבילות הקופצות, נשמע כמו כאב ראש ענק.
אה וזה יקר העסק הזה.

לינקים באנגלית?
שלום וביטחון
מנור פרן  
#9 נשלח : שבת 26 ינואר 2019 20:42:16(UTC)
מנור פרן


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 01/07/2014(UTC)
הודעות: 13
גבר
ישראל
מיקום: תל אביב

קיבל תודה: 2 פעמים ב 1 הודעות

החבילה הקופצת זה לא באמת סיפור כזה מסובך ולא בהכרח נחוץ.

בגדול זו חבילה שאתה שולח בפריורטי לסניף דואר (אין אפשרות לשלוח לכתובת או להעביר לכתובת) ומשם אתה יכול לבקש להעביר אותה מסניף לסניף כל עוד לא פתחת אותה. בכל סניף יש את המגבלות שלו לגביי מה אתה צריך כדי להקפיץ - חלק יסכימו לעשות את זה בטלפון וחלק יבקשו ממך להתקשר או שהם ישלחו מייל (במידה ויש להם אינטרנט) כשאתה נמצא בסניף דואר כדי שהם יאמתו שזה אתה. רוב ההייקרים משתמשים בקופסאות של הדואר שהעלות שלהן מחושבת לפי סוג הקופסא או המשקל שלה (קופסאות לפי משקל לרוב צריך לבקש) חלק משתמשים בדליים או דברים אחרים אבל אני לא יודע מה היתרון שלהם. בכל מקרה חשוב מאוד לשמור את המספר מעקב אחרת אי אפשר להקפיץ אותה.

מה שחשוב מאוד לזכור שהדואר הוא פדרלי וכמו הדואר בארץ מנסים להפריט אותו ובשביל זה חונקים אותו תקציבית במשך שנים דבר שפוגע בשרות שלהם, ככה שבמידה ויש בעיה מאוד קשה לקבל מענה. ככה הלכה לי ולבת הזוג שלי חבילה של ציוד בשווי של 400 דולר פלוס מינוס.  

 

הנה כמה לינקים שאני השתמשתי בהם בנוסף ביוטיוב אפשר למצוא לא מעט מקורות טובים

https://www.halfwayanywhere.com/

https://www.reddit.com/r/PacificCrestTrail/

https://www.whiteblaze.net/forum/forumdisplay.php/416-Pacific-Crest-Trail

https://pctwater.com/

 

 אגב הייתי ממליץ לך לפתוח פייסבוק לשביל כי זו דרך טובה ליצור קשר עם מלאכי שביל במידה וצריך עזרה או סתם טרמפ אבל זה לא משהו הכרחי.

 

 

Django unchained  
#10 נשלח : שבת 26 ינואר 2019 23:12:27(UTC)
Django unchained


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/01/2019(UTC)
הודעות: 17
אוגנדה
מיקום: Canada

תודה מנור.
אני מבקש להתעכב על החלק של "לא בהכרח נחוץ". אשמח להימנע מכל בירוקרטיה. המשמעות היא אוכל לחמישה ימים?
בן דוד שלי בדיוק כתב לי (טייל שנה שעברה) שכל הpermits נגמרו,
ואני לתומי חשבתי שאוכל לרכוש/לקבל פרמיט on the spot.

לא רוצה להישמע חצוף מדי,
אבל האם זה עד כדי כך הכרחי? מכיוון שאני רוכב באופניים, ולא הכי מהר (אני עכשיו בסיאטל לשבוע, מתכנן לעצור באסטוריה,סן פרנסיסקו ולרכב דרך העיירה. Bad water בעמק המוות בדרכי לוגאס,ורק משם לרדת לסן דייגו. אבל תוכניות ומציאות לחוד), אני אוהב לעשות דברים ממש ברגע האחרון..

מנור פרן  
#11 נשלח : יום ראשון 27 ינואר 2019 00:35:45(UTC)
מנור פרן


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 01/07/2014(UTC)
הודעות: 13
גבר
ישראל
מיקום: תל אביב

קיבל תודה: 2 פעמים ב 1 הודעות

לרוב לא משתמשים בהקפצה של חבילה בשביל החבילות אספקה, לפעמים תשלח למקום ותחליט שאתה לא עוצר בו או סיבה אחרת שבגללה לא תרצה לפתוח את החבילה ואז תוכל להקפיץ אותה (אין סיבה לתכנן חבילה קופצת שאוכל כחלק מהאסטרגית אספקה), בדרך כלל החבילה הקופצת משמשת לציוד שאתה לא רוצה לסחוב איתך ואין לך מי שישמור אותו וישלח לך אותו כשתצטרך (ציוד חורף, קרמפונים וכו).

מבחינת האוכל בלי קשר לחבילות תצטרך לקחת בחלק מהמקטעים אוכל לחמישה ימים ואפילו יותר. באתר של half way any where אתה יכול למצוא את הסיכומי סקרים של השנים האחרונות ולראות לאן רוב האנשים שלחו חבילות. אפשר לעשות את כל השביל גם בלי חבילות פשוט צריך להתפשר על מגוון ועלויות, בתכלס תלוי מה הקצב שלך וכמה אתה רוצה לסחוב אבל חוץ מבוושינגטון ואולי מקום אחד באורגון אין צורך לשלוח חבילות.

הפירמיט של הPCTA חוסך לך להוציא פירמיט לכל הפארק/ווילדרנס בנפרד יש כל מיני משחקים שאפשר לעשות כדי לעקוף את זה אבל זה הרבה יותר כאב ראש מהמעט שאני יודע על זה. אין כזה דבר לקבל פרמיט on the spot וגם אף אחד לא בודק לך פירמיט בהתחלת השביל, הפרמיט זה רק דרך האתר של הPCTA.

אני ממליץ לך לנסות להיכנס לאתר מידי פעם לבדוק אם יש ביטולים או לבקש ממישהו שיעשה את זה בשבילך ויוציא לך פירמיט ברגע שמתפנה מקום.

מתי אתה מתכנן להתחיל?

 

Django unchained  
#12 נשלח : יום ראשון 27 ינואר 2019 01:09:21(UTC)
Django unchained


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/01/2019(UTC)
הודעות: 17
אוגנדה
מיקום: Canada

אוקי. לא ידעתי על החבילות.
לגבי אוכל, וואו. השיא שלי בשביל ישראל היה ארבעה ימים של אוכל, וזה הרגיש סיוט. איזה תענוג לגב.

אני יכול להגיע לסן דייגו עד אפריל ולהתחיל עם כולם בקיק אוף, או סתם לבחור יום רנדומלי ולצאת. הכל תלוי כמה עצלן אני ואם באמת אחתוך לוגאס (שם אולי אתעכב, ואז הכל ישתנה).

לצורך העניין, אם באמת זה ייצא לפועל, אז 4.4 נשמע לי כמו תאריך התחלה טוב. גם לשביל ישראל יצאתי ב22.2, אני אוהב מספרים :)

אכנס ללינקים שנתת. תודה.
Django unchained  
#13 נשלח : יום ראשון 27 ינואר 2019 07:35:02(UTC)
Django unchained


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/01/2019(UTC)
הודעות: 17
אוגנדה
מיקום: Canada

הגשתי פרמיט למאי. אם לא אצליח לעדכן למועד קרוב יותר, הם יצטרכו להתמודד עם השינוי בתאריכים.

קרמפונים (?) לנעליים זה לא סיפור, אבל גרזן קרח-? ראסמי? נראה לי שאוותר.
יש איזו חנות יד שניה טובה בסן דייגו? אני לא רוצה להוציא יותר מדי כסף על ציוד שלא ישמש אותי בהמשך המסע-רכיבה לארגנטינה.

ספר שביל מומלץ? אני אוהב ספר כמו הספר האדום לש"י. עם תיאורי יום וכאלה

אני עדיין מתלבט בכלל אם לצאת לדרך הזאת, אבל יש לי תחושה שככל שאעמיק ככה הסיכוי שאצא יגדל.
Django unchained  
#14 נשלח : יום ראשון 27 ינואר 2019 08:20:51(UTC)
Django unchained


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/01/2019(UTC)
הודעות: 17
אוגנדה
מיקום: Canada

https://www.halfwayanywh...pct-resupply-guide-2018/

איך כותבים זהב באנגלית? מסתבר שהכרתי את האתר הזה. אני נוטה להיות פריק של מספרים ונתונים, אז קראתי שם הרבה עוד כשהתכוננתי לשביל ישראל.
מנור פרן  
#15 נשלח : יום ראשון 27 ינואר 2019 19:46:29(UTC)
מנור פרן


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 01/07/2014(UTC)
הודעות: 13
גבר
ישראל
מיקום: תל אביב

קיבל תודה: 2 פעמים ב 1 הודעות

קרמפונים וגרזן קרח אני לא ממליץ לך לקנות מראש אלא רק כשתתקרב לסיירה ותבין מה מצב השלג ואם צריך, אני לא בטח מה יהיה השנה אבל שנה שעברה יוגי פתחה  סניף של החנות שלה בקנדי מאדוז והיה אפשר לקנות שם ציוד או להזמין ממנה מראש ולאסוף בחנות.

אני לא מכיר חנות יד שנייה  בסאן דיגו אבל תחפש באינטרנט. רוב הציוד אני הייתי ממליץ לך לקנות חדש (ומחנות שנותנת אחריות טובה) כי זה שביל ארוך והציוד נשחק ויש צורך להחליף ולפעמים לא מעט. 

מבחינת ספר אז הכי נפוץ הוא הספר של יוגי אבל נראה לי שהוא פחות מה שאתה מתאר, יש את הספר הזה שנראה לי יותר בכיוון.

ולגביי הפירמיט נראה לי שמאי זה סבבה גם אם זה לכיוון אמצע מאי ואולי אפילו סוף מאי כי אתה מגיע בכושר, אם אתה רוצה להתחיל לפני אתה יכול לנסות לבקש בנוסף פירמיט לחלק מסויים ללכת אותו ואז לחזור לקמפו ולדלג עליו בהמשך או ללכת חלק דרומה ואז להחליף כיוון. 

 

עוד דבר שנזכרתי לגביי החבילות הוא שהם לא מחזיקים בסניף חבילה יותר מ30 ימים אז אם אתה מתקרב ל30 ימים אתה צריך להקפיץ אותה למקום אחר (ואז הספירה מתאפסת) כי אחרת היא תחזור לכתובת שולח שרשמת (אל תרשום כתובת בארץ כי אם זה יחזור זה יתקע בלימבו של המכס) 

Django unchained  
#16 נשלח : יום ראשון 27 ינואר 2019 20:19:05(UTC)
Django unchained


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/01/2019(UTC)
הודעות: 17
אוגנדה
מיקום: Canada

אוקי! תודה! כנראה אשתמש בכתובת בסן דייגו של קרובי משפחה.

בן דוד שלי טייל עם האפליקציה Guthook (?) ולא השתמש בשום דבר מלבדה.

קראתי את התסקיר לגבי חבילות ואני חושב שאשתמש החבילה מוכנה מראש רק למקום אחד (שכחתי את השם, אבל זה בסדר, יש לי שלושה חודשים לקרוא שוב ושוב) ואת השאר אכין על הדרך.

יש גם אתר מצויין עם מידע על נקודות מים, נראה לי pctwater.com.
הם מתייחסים שם לארבעה ליטר כאל אסון, אבל זה כלום לעומת ה7.5 שסחבתי בשביל ישראל,
מצד שני כמויות האוכל שסוחבים הן בלתי נתפשות (תפישה עם ש' היא רוחנית, ואילו תפיסה מתייחסת לפעולה הממשית של אחיזה בדבר. נראה לי).

Reddit מקור מידע נפלא גם כן ולא צריך להירשם

אודה להבהרה:
הם מציינים שצריך to treat (לטפל) במים בעיקר במדבר עד צפון קליפורניה, האם הכוונה לטבליות כלור/יוד, או שמערכת Sawyer squeeze מספיקה?
בקנדה עד עכשיו כשהייתי צריך, טיהרתי מים בצורה הזו מנחלים ואגמים.

מנור פרן  
#17 נשלח : יום ראשון 27 ינואר 2019 21:15:30(UTC)
מנור פרן


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 01/07/2014(UTC)
הודעות: 13
גבר
ישראל
מיקום: תל אביב

קיבל תודה: 2 פעמים ב 1 הודעות

לרוב אנשים משתמשים רק בפילטר כמו - Sawyer squeeze  וחלק משתמשים רק בטיהור (כלור, אקווה מירה וכו), אני השתמשתי בפילטר של Sawyer אבל בתכלס יש מצב שבפעם הבאה אני אשתמש בחומר מטהר ולא בפילטר. הפילטר מאוד נוח בהתחלה אבל כשהוא מתחיל להיסתם זה נהיה די מעיק ויכול לבזבז הרבה מאוד זמן בעיקר אם אתה עושה חניה יבשה. יש מקומות ספציפים שמומלץ להשתמש בטיהור כימי בגלל חיות מתות בתוך המים אבל לרוב גם אפשר לדלג עליהם עם תכנון נכון.

מהאתר של pctwater.com אתה יכול להוריד קובצים של גוגל דוקס שמתעדכנים פעם ביום לפי מה שאנשים שולחים להם עם הדו"ח מים ככה שתמיד יש לך את זה אוף ליין בפלאפון (רק חשוב לזכור לעדכן את זה בעיר או כשיש קליטה).

המשקל של האוכל התחיל להפריע לי רק לקראת הסוף כשהגוף כבר התחיל להתעייף והכמויות אוכל שצרכנו על השביל רק עלו אבל את רוב השביל (מהתחלת הסיירה כמעט עד הסוף) אני חושב עשינו במקטעים של שבוע פלוס מינוס אבל מה שבאמת היה לי קשה זה לעלות מליטר מים לשניים שלושה, מסיבה לא ברורה זה היה ממש קשה והליטר שניים הנוספים שהיה צריך לסחוב מידי פעם היו משמעותיים למרות שבמדבר סחבנו רוב הזמן סביב החמש ליטר

Django unchained  
#18 נשלח : יום שני 28 ינואר 2019 07:15:44(UTC)
Django unchained


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/01/2019(UTC)
הודעות: 17
אוגנדה
מיקום: Canada

מעניינת הנקודה שאתה מעלה לגבי הקושי של התוספת ליטר (קילו).

בדקתי עכשיו את הציוד שלי ונזכרתי שהוא יחסית כבד.
יש לי North face Storm break אוהל יחיד, ששוקל בערך קילו וחצי (כולל מוטות, כיסוי גשם ופוטפרינט)
וגם השקש שלי יחסית כבד, 1.27 קג ל-10 צלזיוס.

באופניים זה פחות נורא, והיו ימים בקנדה (Banff, למי שמכיר) ששמחתי שיש לי אוהל ושקש טובים, ישנתי בחוץ במינוס 15 לפעמים.

נראה לי שלעת עתה אני בסדר עם המידע המקדים-מקדים.
אם וכאשר אני באמת אחליט ללכת על זה אני אנבור שוב בקטע של החבילות, אבל יש זמן..
101 כל הדרך למטה🚴
omert13  
#19 נשלח : יום שני 28 ינואר 2019 16:41:08(UTC)
omert13


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 06/10/2017(UTC)
הודעות: 20
מיקום: ירושלים

תודות: 4 פעמים
קיבל תודה: 13 פעמים ב 5 הודעות
אהלן
כמה נקודות:
ראיתי שהסתדרת עם אשרת השהייה. מי שנתקל בשרשור הזה להבא וצריך לדעת: ניתן להגיש בקשה להארכה של הזמן שקיבלתם בכניסה לארה"ב. אני לא יודע לספר איך עושים את זה כי לא ניסיתי בעצמי, אבל להבנתי רוב הבקשות נענות בחיוב. גם אם לא, לתשובה לוקח זמן להגיע וכל עוד לא קיבלתם תשובה אתם יכולים להישאר. לכן ניתן להגיש את הבקשה לקראת סוף הזמן שקיבלתם ולמשוך כל עוד לא מקבלים תשובה.
אם בכל זאת אתה רוצה לקצר, הסיירה זה המקום האחרון לוותר עליו. רוב המטיילים כנראה ימליצו לוותר על אורגון (לדעתי בצדק).
חבילות קופצות וחבילות בכלל: אין צורך לקרוא את כל המידע באינטרנט על כל השביל. אלה דברים שמבינים תוך כדי הטיול מהיכרות שלך עם עצמך ומשיחות עם מטיילים אחרים. אתה יכול, ואפילו כדאי לך, לבדוק אם יש חבילה עם מזון שכדאי לשלוח לשבועיים שלושה הראשונים על השביל ולהתגלגל משם. חבילות מדלגות כמו שאמרו יכולות להיות מועילות עם ציוד שלא צריך בכל נקודה בשביל, פחות משמשות לאוכל ואספקה. גם כאן, צא לשביל ותבין בעצמך. במקרה הכי גרוע תסחב בשבועיים הראשונים כמה גרמים מיותרים ותשלח אותם בהמשך.
יש שתי אפליקציות שניתן להשתמש בהן - Hikerbot החינמית ו Guthook שעולה מעט כסף. שתיהן מספקות את כל המידע שדרוש לך (כולל עדכוני מים). בGuthook ניתן להשתמש בחינם בקטע קצר בתחילת השביל אז ניתן להתחיל ולראות כמה מרוצים ממנה.
עם ציוד שלג לא הייתי מתעסק כרגע במקומך. צא לשביל ותדע יותר טוב מה מצב השלג ומה תצטרך. תוכל להזמין מהאינטרנט תוך כדי השביל לקנדי מידאוס.
אל תוותר על השביל. אם הלוגיסטיקה מבלבלת ומדאיגה אותך, פשוט קח את זה באיזי. ברגע שתתחיל ללכת הכל יסתדר. נסה להעביר שניים שלושה לילות אצל מלאכי שביל בסן דייגו - זו הדרל הטובה ביותר לקבל מידע על השביל ממטיילים אחרים שעשו תחקיר רציני יותר וממתנדבים בעלי ידע שימושי.
תכייף!
thanks 2 תודות למשתמש omert13 על הודעה מועילה זו.
Amtrak ב 28/01/2019(UTC), waterboy ב 30/01/2019(UTC)
Django unchained  
#20 נשלח : יום שני 28 ינואר 2019 18:06:39(UTC)
Django unchained


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/01/2019(UTC)
הודעות: 17
אוגנדה
מיקום: Canada

תודה עומר!

משתמשים הצופים בדיון זה
2 עמודים12>
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.