ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
YoniSp  
#1 נשלח : שבת 05 אפריל 2014 17:36:39(UTC)
YoniSp


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 04/04/2013(UTC)
הודעות: 61

קיבל תודה: 4 פעמים ב 4 הודעות

לאחרונה קנתי תיק  vaude astra מהחנות sierratradingpost  התיק היה מסווג כעודפי סוף עונה לכן היה בהנחה.

לאחר הקבלה של התיק ראיתי שהתיק נשלח פגום מארצות הברית !

הכרית תחתונה התומכת את הגב נמעכה לצורה אי סימטרית וגם רצועות המותניים קיבלו עיוות.

לאחר דין ודברים עם שירות הלקוחות הם הציעו לי פיצוי של 25 דולר  דולר או לשלוח את התיק על חשבוני חזרה לארצות הברית.

לאחר דין ודברים נוסף הפיצוי הועלה ל35 דולר או לשלוח את התיק לארצות הברית על חשבוני ואם הם יחליטו שהוא פגום יוחזר לי עלות התיק + עלות המשלוח לארצות הברית לא כולל עלויות נלוות (מיסים עמלות כי הם שלחו בUPS וכו).

כעת התיק שוכב אצלי כאבן שאין לה הופכין (לא מתרים לגב שלי בכלל)  ולא ברור לי בכלל אם vaude ייקחו אחריות לפגם הזה, דיברתי עם נציג קל גב בארץ שהסכים להחליף את התיק בהתאם לאישור מvaude העולמית.

המסקנה שלי היא שמה שנראה זול בסוף יקר.

 

YoniSp צירף/ה את הקובץ(ים) הבא(ים):
P1080071.JPG (147kb) downloaded 9 time(s).
P1080081.JPG (142kb) downloaded 10 time(s).

You cannot view/download attachments. Try register.
מממן
Amtrak  
#2 נשלח : שבת 05 אפריל 2014 18:04:33(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,495
גבר
ישראל

תודות: 348 פעמים
קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
להזמין ציוד מארה"ב לארץ זאת תמיד סכנה. נראה שאם הם מסכימים להחזיר לך את עלות התיק+משלוח כשהם יראו שהוא אכן פגום, אז הם יוצאים פיירים. אני לא הייתי מצפה שהם ישלמו את המיסים והעמלות שלי רק בגלל שקניתי מהם ציוד שנשלח לארץ.
מקווה שהנציג של vaude בארץ פשוט יחליף/יתקן לך את זה, ויפתור אותך מכל הסיפור הבינלאומי הזה, בכל מקרה.
YoniSp  
#3 נשלח : שבת 05 אפריל 2014 19:19:46(UTC)
YoniSp


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 04/04/2013(UTC)
הודעות: 61

קיבל תודה: 4 פעמים ב 4 הודעות

אחנות הייתה שולחת לך מוצר פגום ושלא נפגם תוך כדי משלוח מן ההגינות שיחזירו לך את עלותו המלאה כנגד הוכחה (קרה לי מספר פעמים באיביי), 

או שאם תשלח להם שיחזירו את עלותו פלוס עלויות נלוות כנגד קבלות (הפגם לא קרה במשלוח אלא המוצר נשלח פגום).

אני צריך להוסיף שאם אני אבקש החלפה של המוצר על ידם נגיד אז בעת קבלת המוצר אני אדרש לשלם עוד כסף בגלל גודל החבילה .

avimeron  
#4 נשלח : שבת 05 אפריל 2014 23:18:37(UTC)
avimeron


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 04/04/2013(UTC)
הודעות: 54

תודות: 2 פעמים
קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות

יוני אף חברה לא מחזירה עלויות כמו מכס, אין דבר כזה. הרבה חברות גם לא מחזירות מחיר משלוח חזרה.

לדעתי הפגם בתיק שלך בכלל לא משמעותי ובר תיקון

משלוח מארה"ב עובר המון תלתלות בדרך, אל תצפה שהוא יגיע בשלמותו.. לדעתי היה עדיף לשלוח את זה עם BUY2USA

משתמשים הצופים בדיון זה
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.