ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
HarmonicWave  
#1 נשלח : יום חמישי 01 דצמבר 2016 19:40:27(UTC)
HarmonicWave


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 20/11/2009(UTC)
הודעות: 1,389

תודות: 302 פעמים
קיבל תודה: 239 פעמים ב 166 הודעות

ֿמניח שאולי לא מחדש הרבה למי שמכיר, אבל כשמגיעה מילה טובה...

 

ברשותי תרמיל בן 4+ שנים של ula  שנהניתי ממנו רבות. במהלך הגיחה האחרונה ל-WHR  נשענתי עליו בצורה מוזרה ושברתי את המוט ההיקפי העשוי מסיבי פחם שמעביר את העומס למתניים (suspension hoop) ומהווה חלק עיקרי במערכת הגב .

לפני מספר שבועות יצרתי קשר עם כריס שחזר במייל אחרי שעה ושאל לכתובתי. נתתי לו אותה ושאלתי כמה עלי לשם על החלק ועל המשלוח, ואיך אפשר לשלם.

כריס לא ענה, אבל כעבור שבועיים קיבלתי בדואר את החלק. ציפיתי לפחות לשלם על המשלוח. להערכתי שלח אותו באותו יום או ביום שלאחר מכן. 

 

בהחלט עושה חשק להמשיך לקנות מחברות בוטיק אמריקאיות (אני יודע גם שלזיפקס יש שירות לקוחות ברמה דומה ואני מניח שגם אחרות). 

 

 

thanks 6 תודות למשתמש HarmonicWave על הודעה מועילה זו.
ylivny ב 01/12/2016(UTC), Amtrak ב 01/12/2016(UTC), אמנון לנגי ב 01/12/2016(UTC), זאבאז ב 01/12/2016(UTC), io_travel ב 02/12/2016(UTC), יענקל'ה סער ב 07/12/2016(UTC)
מממן
אמנון לנגי  
#2 נשלח : יום חמישי 01 דצמבר 2016 21:12:06(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 3,912
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 898 פעמים
קיבל תודה: 821 פעמים ב 618 הודעות
בהחלט ראוי לציון. זה אופייני לעוד הרבה חברות נישה בארה"ב.
התרמיל אגב, גם מעולה וגם יפה. אני קונה אחד בשנה הבאה. שיהיה לאוסף.
אמנון לנגי  
#3 נשלח : יום חמישי 01 דצמבר 2016 21:30:12(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 3,912
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 898 פעמים
קיבל תודה: 821 פעמים ב 618 הודעות
המממ... שני דיווחים על שבר. אולי זה מעיד על בעיה מבנית במסגרת.
HarmonicWave  
#4 נשלח : יום חמישי 01 דצמבר 2016 22:27:32(UTC)
HarmonicWave


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 20/11/2009(UTC)
הודעות: 1,389

תודות: 302 פעמים
קיבל תודה: 239 פעמים ב 166 הודעות

נשלח במקור על ידי: אמנון לנגי עבור להודעה מצוטטת
המממ... שני דיווחים על שבר. אולי זה מעיד על בעיה מבנית במסגרת.

 

גם אצלי זה נבע מזחיחות, ולא בזמן הליכה.

 

מה שכן, המוט (ניתן לראות אותו בתמונה למעלה) יחסית פגיע ללחץ מהצד. כלומר לא מומלץ להשעין אותו באלכסון על סלע ולשבת עליו בזמן טרק באמצע האלפים כמו שעבדך הנאמן עשה.

בסך הכל תרמיל מעולה (סחבתי איתו גם 17 ק״ג בסיירה ובנגב), אבל אפשר לראות בזה רגישות מבנית שלו.

S.K.  
#5 נשלח : יום שני 05 דצמבר 2016 09:43:15(UTC)
S.K.


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 30/03/2005(UTC)
הודעות: 428
גבר

תודות: 166 פעמים
קיבל תודה: 54 פעמים ב 34 הודעות

clap ככה ראוי.

בתקווה ששאר הרשתות וחנויות הציוד ילמדו משהו מתודעת שירות שכזו.

S.K.  
#6 נשלח : יום רביעי 07 דצמבר 2016 11:55:33(UTC)
S.K.


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 30/03/2005(UTC)
הודעות: 428
גבר

תודות: 166 פעמים
קיבל תודה: 54 פעמים ב 34 הודעות

crying

משתמשים הצופים בדיון זה
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.