ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
ערן  
#1 נשלח : יום ראשון 02 דצמבר 2007 21:14:34(UTC)
ערן


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 01/04/2007(UTC)
הודעות: 67

לכל הקוראים בפורום,

שיתפתי אתכם בעבר בהודעה על יציאת הספרים ועל פתיחת אתר האינטרנט שלנו, וכעת אני גאה לבשר באופן רשמי על סיום הפרויקט שלי ושל אבי - פרויקט שכולל 121 מסלולי טיול ברחבי הארץ (בשלב זה, מסלולים נוספים רבים בבנייה).

המסלולים נמצאים כולם באתר האינטרנט שלנו: www.maslulim-israel.co.il, ובנוסף הם מקובצים בפורמט של 3 ספרים (צפון, מרכז ודרום) או לחילופין בפורמט של 17 ספרונים דקים (המחולקים ע"פ אזורי הארץ, מצפון לדרום) הנוחים יותר למטיילים. הספרים והספרונים נמכרים כבודדים ובמגוון סדרות (סדרה בת שלושה כרכים, סדרה בת 17 ספרונים וסדרות בנות 5-7 ספרונים מאזור הצפון, המרכז והדרום) בכל חנויות הספרים והטיולים, ובמחירים מיוחדים לנרשמים כחברים באתר האינטרנט. 

תזכורת קצרה לתחילתו של הפרויקט - במהלך השנה האחרונה טיילנו, אבא שלי ואני, כ-1,500 קילומטר ב-75 ימי הליכה, לאורך כל הארץ. התחלנו בנווה אטי"ב שבחרמון וסיימנו בחוף ים סוף שבאילת. לא הלכנו בשביל ישראל, אלא בשבילים רבים וטובים שחיברנו זה לזה למסלול אחד. כמובן שפגשנו בדרך גם חלקים מהשביל, אך לא זו הייתה המטרה.

בהזדמנות זו אשמח לכל שיתןף פעולה, תמיכה או עזרה, וכמובן גם לייעוץ לכל מי שצריך (דרך "צור קשר" באתר האינטרנט, בטלפון 054-2406654 או באי-מייל [email protected]

תודה ושבוע טוב,

ערן גל-אור     

מממן
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.