ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

4 עמודים«<234
אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
orotem  
#61 נשלח : יום חמישי 23 מרץ 2017 13:23:09(UTC)
orotem


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/02/2008(UTC)
הודעות: 119

קיבל תודה: 9 פעמים ב 5 הודעות
היי,
מבחינת משקל, לא תצטרכי בשום שלב לדעתי בקטעים הראשונים לקחת כל כך הרבה מים כי יש כל הזמן. כתבתי בקובץ המצורף איפה שעלולה אולי להיות בעיה. אני תמיד לקחתי איתי ליטר (כל פעם טיהרתי ליטר פשוט) וזה היה מספיק.
השבילים בקטעים הראשונים ברובם טובים. יש כמה מקומות של "טיפוס" לפסגה שבשלב האחרון אולי זה פחות מסודר, יותר צר, ויש דרדרת אבל בשום שלב לא הרגשתי שזה מסוכן. ב AV2 יש קטעים יותר טכניים (אם רוצים, כמעט תמיד יש שביל אלטרנטיבי) וצרים אבל לא משהו ממש בעייתי ובד"כ יש כבל לאחוז איפה שכן (וגם איפה שלא...).
אל תחששי מזה.
noak  
#62 נשלח : יום חמישי 23 מרץ 2017 13:50:48(UTC)
noak


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 14/07/2016(UTC)
הודעות: 10
גרמניה
מיקום: stuttgart

תודות: 1 פעמים
קיבל תודה: 2 פעמים ב 2 הודעות
תודה. זה ענה על שאלתי:) טיהרת את המים? זה אזור שצריך לטהר את המים?
orotem  
#63 נשלח : יום חמישי 23 מרץ 2017 14:33:26(UTC)
orotem


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/02/2008(UTC)
הודעות: 119

קיבל תודה: 9 פעמים ב 5 הודעות
כן, יש בעלי חיים בעמקים ובמדרונות. אולי גבוה מאד לא צריך. אני תמיד מטהר (בד"כ יוד) אם אני לא מרתיח.
noak  
#64 נשלח : שבת 22 יולי 2017 22:03:45(UTC)
noak


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 14/07/2016(UTC)
הודעות: 10
גרמניה
מיקום: stuttgart

תודות: 1 פעמים
קיבל תודה: 2 פעמים ב 2 הודעות

חזרנולפני 6 ימים מטרק של 6 ימים, עשינו את החלק הראשון עם שינויים קלים (גיחה למסלול של מינכן- ונציה). לצערי, מזג האויר היה רחוק מאידיאלי אבל גם כזה שבכל זאת עד היום האחרון (שאותו החלטנו לקצר) אפשר היה ללכת בו . אם כי זה כמובן הקשה על המסלול שחלקו היה קשה בכל מקרה והראות לא הייתה משהו משהו.

אני אשתדל אולי בעוד כשבועיים (אחרי המבחנים) להעלות משהו יותר מפורט.

באופן כללי- זהו טרק של דוברי גרמנית, לא פגשנו שם כמעט "זרים" ממש, גרמנים, אוסטרים וקצת הולנדים ובלגים- שכולם מתקשרים בגרמנית, גם אם תדברו אנגלית לא תהיה בעיה, מקסימום מישהו יתרגם בשבילכם, כי בעלי הבקתות לא תמיד דיברו גם אנגלית. אין להסתמך על השלטים הצהובים בנושא הזמנים!!! אבל מצד שני הדרך כולה מסומנת בפסי לבן-אדום בצורה מעולה, גם בערפל כבד לא הצלחנו לאבד את הדרך, בהחלט רואים כי המסלול מתוחזק באופן שגרתי וזה היה מעולה

הבקתות מקסימות, האוכל לרוב הפתיע לטובה. לא תמיד יש מקלחת, במזג אויר כמו שהיה לנו אני לא מסוגלת בכלל לחשוב איך מישהו ישן באוהל בחוץ (כל לילה הייתה סופה בחוץ, אבל את זה אני מכירה גם מגרמניה, ואז בבוקר קמים לשמיים בהירים, ברוב המקרים).

יום 1- עלינו ברכבל מאיגל והלכנו לבקתת Glugenzer יום קליל בהחלט, התחלנו אותו רק בסביבות שתיים (כי בבוקר נסענו משטוטגרט לאינסברוק), כך שכן סיימנו מאוחר יחסית.

יום 2- הלכנו משם לבקתת Lizumer , זה היה יום קשה, לכאורה הוא כולו על קו הרכס (שזה משגע), אבל הליכה לא פשוטה על בולדרים, עליות וירידות רבות. ההליכה לLizumer מאריכה את הדרך בכעוד שעתיים. כל המסלול כולו מוערך בכ-8 8.5 שעות. לנו לקח 10, ב-3 שעות האחרונות כבר הלכנו בגשם סוחף כולל ברד מדי פעם וערפל כבד. אבל זה דווקא היה קטע ההליכה הקל, שהולך על כביש לא סלול כמעט עד הבקתה.

יום 3- משם לTUXER JOCH HUTTE, יום הליכה חביב למדי, מתחילים בעליה על לכיוון הGEIER  ואז יורדים בצד השני, שוב, לרגע לא היה ערפל והנוף היה מקסים (יש שם ימה), יש נוף מאוד מתחלף ויפה ביום הזה

יום 4 יום קליל וחביב לבקתת GERARD, יחסית מאוד קצר הבקתה משגעת, בייחוד המיקום שלה ומכיוון שזה היה יום קצר, ישבנו לאכול שם ארוחת צהריים ולהנות מהנוף, יש שם גם אפשרות לטפס על קירות הסלע אם רוצים

יום 5 משם לבקתת אירופה. יום ארוך וקשה. הירידה היא בקטנה, בעליה כבר היה סיפור אחר, חלק מהזמן ירד גשם והרוחות היו מאוד חזקות, העליה ארוכה מאוד ויש קטע עם סולמות וחבלים שכשרטוב וחלק זה היה קצת מפחיד. העליה לא נגמרת וגם כשחושבים שהיא נגמרת- אז לא. האכזבה הגדולה היא שכשמסיימים אותה, לא מחכה כלום:(, (ספציפית לנו חיכה ערפל מטורף ושוב ברד, כך שגם לא נהננו מהנוף) ויש עוד כשעה וחצי הליכה עד הבקתה.

יום 6- ירדנו מבקתת אירופה לעמק ובאחד הכפרים נשארנו לישון, התחזית הייתה משוגעת לחלוטין באותו יום ואפילו הירידה הייתה בחלקה קשה בגלל רוחות מאוד חזקות מלוות בגשם, התכנון היה להמשיך ליום ארוך עד בקתת בריקסן ולישון שם (לעשות את העמק בעזרת אוטובוס וכך לקצר טווחים), אבל מאוד פחדנו להתקע שוב בשעות יחסית מאוחרות עם מזג אויר רע ולכן הפסקנו שם, יום מוקדם יותר ממה שתכננו.

סה"כ זה טרק יפה ולא קל, הוא לא מתויר כמו הTMB אך בהחלט היו אנשים על המסלול, יש שמה כמה מסלולים שמתחברים (גם הויה אלפינה, גם הטרק ממינכן לונציה ויש משהו שנקרא סיבוב הרברט משהו , אל תתפסו אותי במילה) כך שפוגשים את אותם אנשים בנק' שונות במסלול כי כל אחד עושה משהו אחר קצת, אבל לפעמים באמת היינו ממש לבד.

 

thanks 1 משתמש הודה ל noak עבור הודעה מועילה זו.
אמנון לנגי ב 22/07/2017(UTC)
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
Similar Topics
ביגוד לטרק europa high altitude trail 2 (פורום ציוד)
ע"י mysteriu 23/06/2012 16:24:16(UTC)
4 עמודים«<234
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.