ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
asletek  
#1 נשלח : יום שני 19 אוגוסט 2013 23:03:36(UTC)
asletek


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 17/08/2013(UTC)
הודעות: 3

שלום לכולם . אני בחור בן 38 חובב טיולי טבע ושטח . מזה שנים אני משכלל את הציוד עימו אני מטייל . למעשה אני מכיר  4 פירמות מצוינות לגזיות כשכולן הן יצרניות של גזיות מן השורה הראשונה . יש לי  9  גזיות ובתוכן את כל 4 החברות . אני בהחלט יודע מה היתרונות של כל חברה .
4 החברות הן :


1. primus מיוצג על ידי היבואן הרשמי כוכב הצפון בארץ .
2 . msr

בעולם המחנאות ובפורומים בחו"ל אלה שתי הפירמות המובילות שמתחרות זו בזו . בפורום בארה"ב ישבחו את msr קצת יותר אבל בפורום באירופה את primus .

3. kovea שמיוצגת על ידי היבואן הרשמי קל גב בארץ .
4 .   snow peack --מיובא לחנות אלפיין ביבוא אישי .

את כל החברות אפשר כמובן גם למצוא ב amazon ו ebay.

מכולם ,ללא צל של ספק ומבלי להניד עפעף ולא משנה מה פורום כזה או כזה אומר , עומדת לטעמי חברה אחת הרבה מעל כולם עם איכות יוצאת דופן , עמידות שטח הכי טובה והכי חשוב ווסת כמות גז מדוייק ועמיד מכולם -- PRIMUS שהיא לטעמי השעון השוויצרי של הגזיות. גם הגזיה האלפינית וגם הגזיה האולטרה קלה הן ברמה אחרת גם מעל msr המעולה. היום  כשחברותמובילות מנסות לקצץ בגימור ובאיכות כדי להרוויח עוד כמה שקלים קיימת עדיין חברה בעולם המחנאות עם גישה אחרת וניכר לראות זאת בגימור ובאיכות העבודה של מוצריה . אף גזיה של PRIMUS  מעולם לא אכזבה אותי . לא היה לי מקרה אחד של גזיה של PRIMUS שנתקעה  , לעומת זאת שתי גזיות של MSR שברשותי נתקעו בעבר וגזיה של KOVEA העברתי לחברים כיהווסת כמות הגז כבר כמעט עשה את שלו ( כנראה יש שם גומי שנוטה להשחק עם השנים  ולא עובד חלק ) .

אז חברת msr במקום שני ואחרי זה השאר .
חברת kovea מייצרת לפי מפרט גזיות עבור msr ו - snow peak .

לטעמי אין כאן באמת תחרות . איכות הייצור ואיכות הוצר של primus עולה על כולם . לגבי הווסת : בשאר החברות אם תסובב בכוח לכיוון של סגירה הוא כל פעם יסגר לאן שסגרת הכי חזק קודם לכן ואז כל פתיחה של ווסת הגז מאותו רגע תהיה פחות חלקה . ב primus אין את הבעיה הזאת והווסת תמיד נסגר באותה נקודה לא משנה כמה חזק תסגור / תסובב אותו ולכן גם נפתח באותה נקודה ממש כמו שעון שוויצרי וכל פעולת ויסות הגז חלקה בצורה מופתית -- לטעמי די בכך כדי לפסול את השימוש בשאר הגזיות ולהעדיף את PRIMUS .

אני ממליץ לשטח על גזיה primus express stove ששוקלת 82 גרם  ששנשה אותי שנים לשטח יותר טוב בהרבה מכל גזיה אחרת .

אחר כך במרחק גדול MSR ROCKET POCKET ואחר כך במרחק קטן  
kovea supralite - כפי שכבר ציינתי החיסרון הוא ווסת גז לא איכותי שאם סוגרים אותו חזק הוא לא נעצר אלא נסגר עם עוד סיבוב/ חלק מסיבוב  ואז כל פתיחה היא בעיתית . בקיצור ווסת עדין וזרימה לא חלקה . תחושה כאילו הווסת נלחץ כנגד גומיה  , לא תחושה של משהו  עמיד ואיכותי , ןהשימוש בחוט מתכת מכופף לא נוח ומעצבן ולא פעם תוך כדי סיבוב סגרתי אותו בטעות ..

msr pocket rocker - אותה בעיה עם הווסת כי kovea מייצרת אותו ל msr .

snow peack giga - אותה בעיה של הווסת כי kovea מייצרת אותו .

כולן בסך הכל טובות רק primus  רמה אחת מעל כולם ול PRIMUS אין את הבעיה של הווסת שתארתי - פשוט שעון שוויצרי .


מה אני כן אוהב ב kovea supalite וב snow peak זה הרגליים שאליהן יושב הסיר . צורת הפתיחה שלהם והקומפקטיות שלהם והיציבות לטעמי לא פחות טובה משל primus והייתי רוצה לראות את primus האיכותית מוציאה דגמים עם רגליים שנפתחות ונסגרות כך .

כמו כן שמתי לב שהחלק של הגסיה שמוברג למיכל הגז מתחמם הכי פחות ב primus שזה אמנם לא כזה קריטי אבל זה עוד פלוס לטובת primus . ניתן להבחין כבר במהלך הבישול שהחלק התחתון של הגזיה מתחמן בשאר החברות די הרבה ובמיוחד ב KOVEA ואילו ב PRIMUS בכלל לא- כלומר ב  PRIMUS הבלון מבודד טוב בהרבה מהחום של האש.

לטעמי בגזיות זה קודם primus וכל פורום שטוען אחרת פשוט מטעה.
אני קניתי כגזית שטח את primus express בארץ ( 82 גרם ולא צריך קל מזה ) ב 230 שקלים והיא מועדפת בהרבה על כל השאר --אני משתמש רק בה כי הווסת , עוצמת החימום , צורת הלהבה וחום הלהבה ה הם לא פחות מפנטסטיים  ! היא מחממת פשוט מצויין . קל לווסת את הלהבה. היא יציבה . עמידה . איכות הגימור ואיכות החומרים מרשימה . המתכת נראית איכותית יותר ולא עשויה מפח מעפן כמו בשאר החברות  או מאלומיניום תעופתי שכידוע מחליד  בצורה מפחידה ביחס ל stainless ולא חזק ועמיד כמו stainless . כמו כן להצליח לבנות stainless ב 82 גרם זהו הישג אמיתי .

לטעמי זה אחד המוצרים הכי טובים שרכשתי ב 20 שנה האחרונות -- תמיד עבוד כמו שעון שוויצרי בכול טיול , חימם מהר , עשה הכל כמו שצריך  ואפילו פעם אחת לא ניקיתי אותו . מדהים . סוס עבודה  .  

asletek41505.9852777778
מממן
asletek  
#2 נשלח : יום שני 19 אוגוסט 2013 23:14:08(UTC)
asletek


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 17/08/2013(UTC)
הודעות: 3

בקיצור primus מתחממת פחות באזור ההברגה שזה טוב יותר . הויסות של הלהבה מדויק יותר . הווסת אמין יותר וכל הבניה של המוצר חזקה ואמינה יותר . איכות הלהבה מצויינת . על אריזת המוצר יש שקיפות מלאה כיאה לחברה מקצועית כלומר חשיפה מלאה של כל נתוני המוצר -- עוצמת הלהבה ב BTU , מידת החיסכון -- כלומר זמן בשימוש בלהבה מקסימלית עד לגמירת מיכל של 230 גרם , זמן להרתיחה  מלאה של ליטר מים ועוד ... ממש כיאה למוצר מקצועי ולא חתול בשק .    

אם לדוגמא ניקח את kovea supalite הם לא מפרסמים מה ה- BTU   שזה עוצמת הלהבה לא באתר ולא על המוצר וכנ"ל msr  לפחות לא לכל הגזיות שלהם . לא ניתן להאמין שהנתון הכי חשוב שהוא עוצמת הלהבה לא מפורסם.  

לא כך הדבר ב primus שמפרסמת לכל מוצר את כל הנתונים גם באריזה וגם באתר כדי שלא תקנה חתול בשק . לטעמי זה המעיד  על מקצועיותשל כל מגוון מוצריה .

אני נהנה מכל מוצרי החברה ותמיד משלב אותם בציוד השטח שלי והגזיות של החברה בפרט הן הדובדבן שבקצפת מכל הבחינות כלומר זו ללא ספק מנסיוני החברה הכי מקצועית ואיכותית לייצור גזיות ובנזניות . זו חברה וותיקה שהמוניטין שלה חשוב לה .

asletek41505.9884259259
sereje4ka  
#3 נשלח : יום שני 19 אוגוסט 2013 23:56:27(UTC)
Guest


דירוג: אורח

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/11/2013(UTC)
הודעות: 570

מה עם Fire Maple? מבחר דגמים באיכות פנטסטית ומחירים זולים.
afix  
#4 נשלח : יום שלישי 20 אוגוסט 2013 00:20:56(UTC)
afix


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 26/02/2008(UTC)
הודעות: 389

תודות: 10 פעמים
קיבל תודה: 13 פעמים ב 11 הודעות
השרשור הזה נראה כמו פרסומת לא ממש סמוייה
hikert  
#5 נשלח : יום שלישי 20 אוגוסט 2013 01:06:35(UTC)
hikert


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 06/12/2012(UTC)
הודעות: 105
גבר
ישראל

תודות: 1 פעמים
קיבל תודה: 35 פעמים ב 20 הודעות
מצטרף ל-afix - היתכנות לפרסומת
ohad  
#6 נשלח : שבת 02 נובמבר 2013 17:43:09(UTC)
אהד שרב


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 02/11/2013(UTC)
הודעות: 1
ישראל

ממליץ בחום על הכירות של אופטימוס -אם אתם משתמשים בבנזין כירות הבנזין שלהם פשוטות ועובדות תמיד לי יש SAVA כבר 25 שנה ובכל פעם היא עובדת מצוין
לאחרונה אין בעיה להשיג בלוני גז ברחבי העולם ולכן רכשתי שני סוגים של אופטימוס על גז האחד קל מאוד 90 גרם -לדעתי הקטן בעולם נקרא OPTIMUS CRUS
קישור לאתר http://www.optimusstoves...oor-kocher/optimus-crux/
למי שכל גרם חשוב לו -נהנתי מאוד מכירה זו היא עובדת בכל גובה
יש לה בעיה אחת של יציבות בבישול על סיר גדול
לכן רכשתי את החדשה של אופטימוס במחיר של 75 דולר
OPTIMUS VEGA
http://www.optimusstoves.com/en/optimus-products/products/katadynshopconnect/optimus-outdoor-kocher/optimus-vega/

אותו מנגנון עם תוספת יציבות קיפול קטן מאוד -שליטה מרחוק בעזרת צינורית ואפשרות לשים את הבלון הפוך -בגבהים וקור אופציה זו חשובה מאוד ומאפשרת הרתחה מהירה עם כיסוי מלא של מגן רוח.

המצצה חמה -התרחקו ממוצרי אמגזית בעיקר מהכירה האלפינית וממחבר שלהם לבקבוק ארוך -ניסיתי והתאכזבתי כל פעם מחדש הדיזה נסתמת אינה עובדת בגובה- המחבר נמס לי בבישול להבעיר את כל הגזיה -נאלצתי לבעוט בו ולכסותו בחול כדי שהכירה לא תתפוץץ -אני אוהב מוצרים ישראלים אבל מוצרי אמגזית למטילים מקצועיים -לא להתקרב כאשר כירת גז לא עובדת בקור וובגובה -אתם נשארים על אוכל קר לאחר יום טיול קשה
בהצלחה
tzurlis  
#7 נשלח : שבת 09 נובמבר 2013 19:37:19(UTC)
tzurlis


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 25/03/2007(UTC)
הודעות: 718

קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
מצטרף לדעה השלילית על אמגזית. מוצרים יקרים ללא הצדקה, כבדים, באיכות גרועה ולא אמינים. תיקנתי עשרות ברזים ודיזות בגזיות שלהם בארגון שעבדתי איתו וקנו למדריכים גזיות אישיות. הם גם עם האף למעלה ושירות הלקוחות גרוע או לא קיים. המיכלים פחות טובים משל עידן מחנאות, למשל, והדיזה במיכל ההברגה, שיקר בצורה לא סבירה, לא אמינה ובחצי מהמיכלים איבדה הרבה גז.

פרסומת או לא פרסומת - האמור נכון...לגבי פרימוס, הם אכן ידועים: וקובאה באמת חובבנים. הציוד שלהם לא שווה מחצית ממחירו. MSR לא ממש אהבתי, ניסיתי כמה דגמים כולל הבנזיניה המפורסמת. לא יכול להמליץ על "הטוב ביותר", אבל גם אצלי פרימוס במקום טוב.

לאופטימוס - לא מכיר, צריך לראות.

כיום אני עובד עם מתאם קובאה על מיכל ניקוב - אחד המוצרים שלהם שכן עובד, אבל יקר מידי וקצת כבד- וראש סיני זול, 26 ש"ח מאיבי כולל משלוח (או 120 ש"ח בחנות בארץ לאותו הדבר בדיוק...). הוא חובבני אבל מספיק לצרכי העבודה שלי, בה הציוד יכול להגנב או להרס. לטיול אמיתי בשטח לוקח כהליה... tzurlis41587.6956944444
oded  
#8 נשלח : יום ראשון 10 נובמבר 2013 02:29:44(UTC)
oded


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/04/2008(UTC)
הודעות: 364

קיבל תודה: 7 פעמים ב 4 הודעות
אני קניתי גזיה סינית ב 20 שקל...לארץ זה עובד יופי בשביל לחמם מים לתבשיל בערב.
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.