ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
הלך עברי  
#1 נשלח : יום רביעי 16 אוקטובר 2013 10:20:56(UTC)
הלך עברי


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 17/09/2010(UTC)
הודעות: 377

קיבל תודה: 5 פעמים ב 4 הודעות
בכוונתי לשלוח לוועדה לסמ"ש את המכתב להלן, אך טרם שאעשה זאת אשמח לשמוע חוות דעתכם:

א. תוואי השביל הנוכחי חוצה את כביש 3 בנקודה מאד לא בטיחותית. מדובר בכביש סואן, אשר נפח התנועה בו גדל בהתמדה (בשל התרחבות העיר מודיעין, הפניית משאיות ל443, ועוד). כמות כלי הרכב העוברים במקום צפויה להתעצם מאד בקרוב, עם תחילת העבודות בכביש 1.

ב. לדעתי, ניתן להסיט את מסלול השביל כך שיחצה את הכביש בצומת חטיבה 7, וזאת מבלי לדלג על הנקודות החשובות - ואף להוסיף פינה נאה במיוחד.

ג. המסלול כיום - תיאור לבאים מדרום

מעט אחרי ביה"ק נוה-שלום, שביל ישראל פונה מערבה עם השביל האדום לשביל צר, מקיף את שולי היער הנטוע ממערב, עולה ללטרון ומקיף את המנזר ממזרח ומצפון, עד נקודת החצייה המסוכנת. מעבר לכביש מקיף השביל את יד לשריון מצפון.

ד. השינוי המוצע - תיאור לבאים מדרום

צפונית לביה"ק נוטשים את האדום, ממשיכים הישר צפונה בדרך העפר החוצה את היער הנטוע, ובהמשך חוצים את נחל נחשון בין האקליפטוסים הגבוהים (כמה מאות מטר מערבית לבאר חילה). אוסיף כי בחורף ובאביב זורמים במקום מים, כך שההולך בתוואי זה זוכה לפקוד נקודה נאה. משם ממשיכים בדרך העפר צפונה, עד לפינת המנזר, פונים בחדות מערבה, פוקדים את האנדרטה לחטיבה 7, חולפים מדרום למבצר הצלבני, ומקיפים את המנזר מדרום וממערב (בחלקו על שביל כחול), ישר לצומת.
אחרי הצומת ניתן ללכת בשול הכביש, מעבר לגדר הבטיחות עד לתוואי הקיים, או להקיף את יד לשריון ממערב (למלא מים...) ואז להמשיך צפונה אל השביל.

חברי הפורום, אשמח לשמוע דעתכם בנושא. הלך עברי41563.3111921296
מממן
יענקל'ה סער  
#2 נשלח : יום רביעי 16 אוקטובר 2013 11:44:04(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
דיונים בפורום על שינויים בתוואי לוקים בחוסר נתונים. הכי טוב זה לפנות ישירות לוועדה.

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
הלך עברי  
#3 נשלח : יום רביעי 16 אוקטובר 2013 13:29:42(UTC)
הלך עברי


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 17/09/2010(UTC)
הודעות: 377

קיבל תודה: 5 פעמים ב 4 הודעות
אכן, לא כל הנתונים מצויים בידינו. אך האם כל המידע העדכני המצוי בידינו, מטיולינו המרובים בשטח, מגיע לוועדה?

פניותיי הקודמות לוועדה זכו לתודה ולאוזן קשבת (גם אם שתי הצעותיי טרם יושמו, ואולי לא תיושמנה...). אני בטוח שאף פנייה זו תתקבל בברכה, ולדעתי זו חובתי - לא זכותי - להביאה בפניהם בהקדם.

אינני מתיימר להכיר את האזור המדובר בצורה מושלמת, גם אם מדובר בחצר האחורית שלי, לכן אני פונה אליכם טרם משלוח המכתב. תגובותיכם צפויות להציף נקודות עליהן לא חשבתי, העשויות לשפר את ההצעה, להחליפה בטובה יותר, או לייתר אותה לחלוטין.

מה יש לנו להפסיד?

הלך עברי41563.4568055556
יענקל'ה סער  
#4 נשלח : יום רביעי 16 אוקטובר 2013 15:26:19(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
זה בדיוק מה שכתבתי: "הכי טוב זה לפנות ישירות לוועדה".
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
HarmonicWave  
#5 נשלח : יום שישי 18 אוקטובר 2013 16:31:50(UTC)
HarmonicWave


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 20/11/2009(UTC)
הודעות: 1,410

תודות: 322 פעמים
קיבל תודה: 241 פעמים ב 168 הודעות

הלך,

ראשית כל הכבוד על האיכפתיות והרצון לשפר.

שנית, אין ספק שאחד מגורמי הסיכון הגדולים בשביל הם חצית כבישים סואנים במקומות לא ייעודיים עם תרמיל גדול על הגב (גם חצית כביש 38 זכורה לי כלא סימפטית במיוחד).

לגבי ההצעה הקונקרטית שהעלת, אין לי מה לתרום, רק להדגיש שהשיקול הבטיחותי צריך לגבור.
יענקל'ה סער  
#6 נשלח : יום שישי 18 אוקטובר 2013 19:32:15(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
הרמוניק אתה צודק. עם זאת לוועדה יש גישה למידע על תכנונים עתידיים כמו הרחבות כבישים.
די ברור שבנקודה המדוברת יעשו שינויים בכביש ל-4 נתיבים ולא בעוד חמש שנים. באותה עת יתנו פתרון
קבוע ובטוח יותר לחציית כביש 3.

חציית כביש 38 היא כעת במעביר מים מתחתיו ונדמה לי שהלך העלה את הרעיון. גם כביש 38 עובר הרחבה
ובתום העבודות די ברור שהשביל יעבור מתחת לכביש.
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
הלך עברי  
#7 נשלח : יום ראשון 20 אוקטובר 2013 15:37:58(UTC)
הלך עברי


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 17/09/2010(UTC)
הודעות: 377

קיבל תודה: 5 פעמים ב 4 הודעות
נוסח מפורט ומנומק של המכתב לעיל נשלח לוועדה לסמ"ש.



יענקל'ה סער  
#8 נשלח : יום ראשון 20 אוקטובר 2013 20:13:34(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
טוב עשית.
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.