ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

4 עמודים<1234>
אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
moaG  
#21 נשלח : יום שני 30 אוגוסט 2010 19:50:13(UTC)
moaG


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 25/08/2010(UTC)
הודעות: 2

היה מדהים!! מלא מים
tzurlis  
#22 נשלח : יום שישי 03 ספטמבר 2010 01:16:28(UTC)
tzurlis


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 25/03/2007(UTC)
הודעות: 718

קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות

אמטרק

יש מצב להצטרף אליך?

Amtrak  
#23 נשלח : יום שני 06 ספטמבר 2010 11:16:51(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,495
גבר
ישראל

תודות: 349 פעמים
קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
רק עכשיו ראיתי את ההודעה שלך, צור.
בשעה 22:16 ב 2.9 בדיוק ירדנו מהמונית בסוף כביש הגישה לנחל, ורצנו בחושך למצוא מקום לישון. בפעם הבאה אני אשאל אותך מראש אם בא לך לבוא גם כן...

ולסיכום המסלול שלי:
הנסיעה לשם הייתה נוראית. לא יודע אם באמת זה יותר מסובך דרך מעבר בית שאן, אבל לרדת עד לאילת (5 שעות נסיעה), לעבור את הגבול ואז לעלות בחזרה עד לואדי חסה (עוד איזה 3 שעות נסיעה) זה לא כיף. מה גם שהגענו כאמור באיזה 22:15 למקום, והנהג אמר לנו ללכת איזה 20 דקות במורד השביל כדי שלא יראו אותנו מהדרך.
התברברנו לנו בחושך בין טרסות וחמור אחד, ובסוף מצאנו איזה מקום יחסית ישר שאפשר להתרסק עליו. הצלחתי לחורר את ה neo-air שלי איך שהתיישבתי עליו (בלי הערות על המשקל שלי - כנראה הנחתי אותו ישר על איזה ענף או משהו - יש בו חתיכת חור), וישנתי כל הלילה על חצי z-rest חצי קרקע קשה. מזל שלא היה קר.

בבוקר קמנו ב 5:30, לפי ההנחיות מנהג המונית, שאמר לנו ישר לצאת וללכת שעתיים אל תוך הואדי, כדי שהמשטרה בבוקר לא תמצא אותנו, ורק אז לאכול ארוחת בוקר. התברברנו שוב על המדרונות הדרומיים של הואדי, מנסים להחליט אם אנחנו אמורים לרדת למים למטה, או להמשיך על המדרון, ובסוף איזה מקומי אחד שעיבד את הטרסות שלו, הראה לנו מאיפה כדאי לרדת.
את רוב היום הראשון בילינו במעברים בסבך קנים במים, או עליה על מדרון אחד בשביל לעקוף סבך אחר, וירידה בצד השני. יש גם מלא בולדרים שצריך לעקוף, לקפוץ ולדלג מעל. קצת כמו Mahoosuc Notch, רק הרבה יותר גדול, ובלי הקרח למטה. המים מאוד חמימים ונעימים, אגב.
התרחצנו גם בכמה ברכות, וגם מתחת למפל הגיר (ככה לפחות הוא נקרא באחד מסיפורי הדרך שהיו לנו). בשעות החמות בין איזה 12 ל 15 נחנו מתחת לאיזה אשל.
יש גם מעיינות חמים לאורך הנחל, ואנחנו גם ישבנו באיזה בריכה חמה נחמדה מתחת לכמה דקלים שתלויים על הקירות.

את הערב הראשון בילינו על המדרון הדרומי, ליד כמה עצי דקל ובולדר ענקי שנראה כמו שולחן. היה חם גם בלילה, והיתושים אכלו לנו את הצורה. ועדיין לא נוח לישון חצי על האדמה.

ביום השני היו הרבה פחות בולדרים בערוץ, והלכנו הרבה יותר בתוך המים, ועם פחות טיפוסים על המדרונות.
לקראת הסוף כבר חיכינו כל הזמן לראות את הסכר שמבשר את סיום המסלול, אבל המפות שלנו לא ממש הראו את כל מיליוני העיקולים של הקניון בדרך לשם. היינו בטוחים שנשארו לנו רק איזה 8 ק"מ ליום השני (ככה זה נראה במפה), ושנגיע מוקדם לנקודת הסיום ונצטרך להתקשר לנהג המונית ולחכות לו שם, אבל הגענו בסוף בדיוק ב 15:00, מתי שקבענו איתו מראש.

הנסיעה חזרה הביתה, שוב דרך עקבה, הייתה מעייפת וארוכה.

טיפים לפעם הבאה (או למישהו אחר שמתכנן על המסלול) -

אפשר ורצוי לקנות אוכל בישראל. אנחנו ביקשנו מנהג המונית לעצור לנו איפשהו, והוא הביא אותנו לאיזה מכולת קטנה. הצטיידנו בעיקר בקופסאות שימורים, ואמנם לא גווענו ברעב, אבל עם קצת תכנון מראש היה אפשר לאכול הרבה יותר טוב במסלול.

לא צריך לדאוג יותר מידי למים לאורך המסלול. נראה לי שמספיק לסחוב 3 ליטרים בשביל להיות על הצד הבטוח, אבל אחרי אמצע היום הראשון, רואים מספיק מדרונות שמהם נוטפים מים שאפשר ישר למלא בבקבוקים ולשתות. המים של הנחל עצמו לא נראים לי להיט גדול, ולא הייתי ממליץ לשתות עליהם, אבל בסופו של דבר לא נראה לי שיש שם סכנת התייבשות אמיתית, ובמקרה חירום אפשר גם למלא מהם, במקומות שהם נראים בהם יותר נורמלי. אנחנו בישלנו בהם את הפסטה בלילה השני (יצא לא משהו, אבל לא באשמת המים)

כדאי להיות מוכנים מאוד להליכה במים. נראה לי שביום השני בערך חצי מהיום הלכנו בתוך הנחל. צריך גם להביא שקית אטומה לציוד הרגיש (פלאפונים, דרכונים).
לא צריך לשחות בשום שלב בשביל להתקדם - אני הלכתי עם המצלמה תלויה על הצוואר שלי כל הזמן והיא לא הסתכנה בטבילה.

מאוד מאוד מומלץ להביא איזה תכשיר נגד יתושים ללילות. או, אם יש לכם קשרים במקומות הנכונים, איזה נפלאם נחמד שיחסל את כל אוכלוסית היתושים במסלול (וד"ש מאיתנו).

ואם מישהו רוצה לראות את התמונות, אתם מוזמנים לפיקאסה שלי
זמי1  
#24 נשלח : יום שני 06 ספטמבר 2010 15:29:56(UTC)
זמי1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC)
הודעות: 5,609
ישראל

קיבל תודה: 101 פעמים ב 73 הודעות

לא מאמין, מתחמק ממשטרה? היה שווה? מה היה קורה אם המשטרה כן היתה "תופסת" אותך? לבלות יום במשטרה הירדנית ואולי מעצר שווה את כל זה?

Amtrak  
#25 נשלח : יום שני 06 ספטמבר 2010 16:33:09(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,495
גבר
ישראל

תודות: 349 פעמים
קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
אני חושב שזה קנס, ובטח מגרשים אותך חזרה לגבול.
לא נראה לי שזה capital offense
אמנון לנגי  
#26 נשלח : יום שלישי 07 ספטמבר 2010 02:43:30(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

כדאי לזכור ששושנת יריחו נפוצה באיזור הבקעה

נועם אתה בטוח שמדובר באותו ואדי שמצולם בתחילת השירשור?

נערך ע"י משתמש יום שישי 22 אפריל 2016 00:53:39(UTC)  | סיבה: לא צויינה

LiorEl  
#27 נשלח : יום שלישי 07 ספטמבר 2010 20:14:11(UTC)
LiorEl


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/01/2008(UTC)
הודעות: 592

מקום יפהפה!
תודה על הסיכום!
ecyashar  
#28 נשלח : יום רביעי 08 ספטמבר 2010 03:49:38(UTC)
ecyashar


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 08/09/2010(UTC)
הודעות: 1

Shalom Friends.

    When I went to my first visit to Petra I was really amazed by the rocks and the mountains along the way. Slowly a dream started to emerge, to go hiking in these amazing landscape, the Rajef mountains, south of Petra, Jordan.
Since not many "regular tours" go there and I didn't want to carry all my gear on my back for 4 days I thought "why won't I organize a group of friends and we do it with local beduin guidance?"
Hence, I contacted a local agency in Jordan which set this tour for some other groups before. and here we go....

We will go for 6 days to Jordan, from Sep 19 to sep 24th
On the first day we will drive from Eilat to Petra and sleep in a hotel in Petra. For the next four day we will hike in the Rajef desert south of Petra. (sleeping 3 nights in the desert). after another nigh in the Petra hotel we can enjoy the last day by either go for site seeing in Petra or (for those who already visited Petra) go hike to Jabel Harun.

You can enjoy some picture of the area (from an advertisement of another guide) at
http://www.youtube.com/watch?v=j84NqkK2rs4

The trip will cost 350$ (+ border tax, getting to eilat, Petra entrance, insurance)

I put more details bellow in hebrew so feel free to call me or send email
Ezra (972) 0528389684



שלום לך

אני מארגן טיול חברים להרי הרג'ף בדרום ירדן בשבוע הקצר בין יום כיפור לסוכות. בנוסף לסרט ביוטיוב (פרסומת ליואל אורן) שמופיעה בחלק האנגלי של המייל, תוכלו להתרשם מהמקום בכתבה מקסימה שכתבה חברה וותיקה בחוג אלעד, אפרת נקש ב
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3884893,00.html

אז מה בתוכנית:

   יום ראשון 19.9 : אחרי מנוחה טובה ביום כיפור ממשיכים באיזי. נפגשים במעבר הגבול ע"ש רבין ליד אילת ב 13:00 ומשם נמשיך לפטרה בירדן. נישן במלון בפטרה, נכיר אחד את השני ונאכל ארוחה מקומית

יום שני 20.9 : אחרי ארוחת בוקר ניסע לכפר רג'ף ונתחיל ללכת במדבר. נטפס על הר ג'וליאף ונשן למרגלותיו. ביום הזה רוב הטיול הוא במסלול מעגלי כך שנוכל לשוטט בין הפסגות ככל שיאפשר לנו הכוח והזמן (אפשר 15 ק"מ ואפשר גם יותר, תלוי באנדרנלין)

יום שלישי 21.9 : נצא למסלול מעגלי בוואדיות טירה ואורוק . נעבור בקנינים של אבן חול ונחזור לנקודת הלינה למרגלות ג'בל ג'וליאף (הליכה של כ 15 ק"מ - שש שעות)

יום רביעי 22.9 : הליכה לג'בל בארה ואדי חומרה ולינה בעין מאשט. (הליכה של כ 15 ק"מ - שש שעות)

יום חמישי 23.9 : הליכה לג'בל מסעודה ומשם הקפצה לפטרה (הליכה של 10 ק"מ 4ש ). נלון במלון בפטרה
                    אם נשאר עוד מרץ אפשר לצאת לסיור לילי בפטרה לאור אלפי נרות
                    או ללכת לחמאם מקומי להרגעת השרירים

יום שישי 24.9 : יום ביקור בפטרה למי שלא היה שם עדיין - ולמי שכבר מכיר, נארגן טיול לג'בל אהרון. תצפית מדהימה על האזור ועל הנגב והערבה. זה יום הליכה קשה של 7 עד 9 שעות. (אבל שווה...) לפנות שקיעה נחזור לישראל (נהיה באילת בערך ב 22:00 )

איך הטיול מאורגן?
פניתי לסוכן ירדני והוא ידאג לנו למדריכים, מלונות, הסעות, אוכל, והקפצות לשטח, והקפצת ציוד הלינה בין חניני הלילה (וגם לתה קפה, ומזרונים)

מה ההבדל בין הטיול שלנו לטיול של חברת טיולים ישראלית?
החברות הישראליות משתמשים באותו סוכן ירדני בשטח. אני לא מדריך מוסמך ולכן הידע שלי מוגבל יותר (לא זוכר את ההבדל בין חרדון מדבר לחרדון חולותׂ ) . אנחנו עובדים עם הקהילות המקומיות ולכן הטיול זול יותר מטיולים דומים אבל דורש מכל משתתף אחריות גדולה יותר
אישית, אני לא אוהב להגיע לגבול טרוט עיניים בשש בבוקר אחרי נסיעת לילה מתישה ולטייל כל היום הראשון אפוף לגמרי. אני גם בא לירדן בשביל לראות את התרבות והאנשים ולא רק סלעים. בגלל זה הטיול הזה לוקח את הזמן כדי להגיע ולחזור מירדן. אנחנו לנים שתי לילות בפטרה כדי להרגיש את אווירת המקום ולא מנסים לדחוף מקסימום מדבר במינימום ימים. בהתאמה, אם אתם רוצים להאריך את הטיול (צלילות בעקבה ביום כיפור) או להשאר עוד בירדן אתם יכולים לפגוש אותנו בקלות בלילה הראשון (או להשאר ולהמשיך לטייל בממלכה אחרי הלילה האחרון)

למי מיועד הטיול ?
הטיול מיועד למטיילים שאוהבים להיות בשטח ומסוגלים ללכת כ 15 ק"מ ביום גם בתנאים קשים יחסית של עליות ירידות, מפלים , סלעים וקניונים. זה לא הולך להיות טיול קריעה אבל בהחלט נלך יחסית הרבה ובמקומות פחות מסודרים. אם אתה מצטרף אלינו חשוב שתהיה בעל ראש פתוח לחבר'ה מעניינים. חוויות לא שיגרתיות הרבה פתיחות לקבל הכל בחיוך והבנה שאת באמת מצטרפת להרפתקאה.

כמה זה עולה?
המחיר הוא שלוש מאות וחמישים דולר עבור השרותים שאנו מקבלים מהירדנים בשטח. זה כולל שתי לילות במלון, שלושה לילות במדבר. אוכל ושתיה לכל הימים, הדרכה, הקפצת ציוד בין חניוני הלילה, הקפצה שלנו לתחילת וסוף מסלול. הסעות לגבול וחזרה. מזרונים לשהיה בשטח
מה עוד צריך לשלם? כניסה לפטרה (כ 33 דינר) מס גבול ישראלי וירדני, טיול עששיות בפטרה (אופציונלי כ 12 דינר) חמאם, (אם רוצים) ביטוח רפואי (חובה) והוצאות אישיות

בטחון, בטיחות ואחריות אישית
במדבר אנחנו מטיילים עם חברות מקומיות ומדריכים בדואים מאנשי המקום שידאגו שנהיה אורחים רצויים בשטח שלהם. נגיע גם לפטרה, אתר תיירות שמגיעים אליו כ 6000 מטיילים מידי יום. כיוון שמדובר בטיול חברים חשוב להדגיש שכל מטייל אחראי לעצמו ואין לי אחריות על אף אחד מכם, בכל זאת כדי לא להתקל בקשיים אני דורש מכל מטייל לעשות ביטוח רפואי כולל חילוץ (אני אברר איזו חברה נותנת הצעה טובה יותר וכל אחד מכם יצור קשר איתה באופן פרטני)

מה להביא:
- בגדים לימים חמים ולילות קרירים (אנחנו מטיילים בגובה של מצפה רמון ומעלה....).
    בעונת המעבר יכולים להיות הבדלי טמפרטורות די גבוהים בין יום למשניהו
- שק שינה (ואוהל) - ציוד לשינה בשטח
- נעלי הליכה (וסנדלים לערב)
- כלי רחצה ובגד ים
- פנס ראש, נייר טאולט,
- צ'ופרים נכון שאנחנו מקבלים אוכל אבל אין כמו חבילת צימוקים על ראש ההר, וכוס יין חם ליד המדורה
- כלי נגינה, שירונים למדורה הערב (לא את הסיטאר או הפסנתר אבל גיטרה ב 200 שקל
       מהתחנה המרכזית עוזרת לאווירה)

אז מה עוד
חשוב ליצור איתי קשר כמה שיותר מהר כדי לשמור מקום בקבוצה
אם אתם מעונינים לבוא מומלץ להרשם בדף הארוע בפייסבוק
http://www.facebook.com/ecyashar?v=app_2344061033#%21/event.php?eid=141120329236302&index=1
כדי שידעו שאתם באים (כן, אתה ממגנט אנשים טובים ....)

עוד פרטים ושאלות
עזרא כהן-ישר
0528389684


izik  
#29 נשלח : יום חמישי 09 ספטמבר 2010 22:21:32(UTC)
izik


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 03/09/2010(UTC)
הודעות: 5

היי

מה עלות ליחיד ?

מה כולל העלויות ?

תודה מראש

איציק

Amtrak  
#30 נשלח : יום שישי 10 ספטמבר 2010 10:14:05(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,495
גבר
ישראל

תודות: 349 פעמים
קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
הטיול עלה לי בסה"כ בערך 500 שקל.
98.5 שקל אגרה למעבר.
המונית מהמעבר לתחילת המסלול, ומסוף המסלול למעבר בחזרה, עלתה לנו 200 דינר לכולנו, אז עוד 66 דינר לכל אחד.
קנינו אוכל בירדן ב 8.5 דינר בדרך לשם.
עוד 20 דינר על טיפ לנהג ובהתחלה שוחד לנהגים הרשמיים של המעבר (כי בעקרון, אסור היה לו לאסוף אותנו בהתחלה ישר מהמעבר).
ועוד איזה 3 דינר בדרך חזרה על כמה פיתות וחומוס.
נראה לי שזה כיסה את כל ההוצאות בירדן.
נכון לעכשיו 1 Jordanian dinar = 5.32679061 Israeli shekels

את הנסיעה המעייפת מהמרכז למסוף רבין (עקבה) עשינו ברכב חברה, אז חסכנו את התשלום על הדלק לשם.
DrunkPuppy  
#31 נשלח : יום שישי 10 ספטמבר 2010 14:32:15(UTC)
DrunkPuppy


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 05/04/2010(UTC)
הודעות: 68

מה החשש מהמשטרה הירדנית?
Amtrak  
#32 נשלח : יום ראשון 12 ספטמבר 2010 09:45:23(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,495
גבר
ישראל

תודות: 349 פעמים
קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
המסלול עצמו הוא בשמורה, ואני חושב שאסור לטייל בו בעקרון בלי מדריך, ו/או לישון בתוכו. או משהו כזה.
tzurlis  
#33 נשלח : יום שני 13 ספטמבר 2010 14:14:09(UTC)
tzurlis


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 25/03/2007(UTC)
הודעות: 718

קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות

נשמע נחמד.

פעם הבאה לקחת כילה.

barzah  
#34 נשלח : יום שני 10 אוקטובר 2011 07:44:26(UTC)
barzah


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/10/2011(UTC)
הודעות: 4

אני וחברים יוצאים לירדן, יש כל כך הרבה המלצות על מקומות שאני טובע...אפשר בבקשה המלצה על מסלול רגלי (כמובן יהיו העברות ממקום למקום באוטובסים או מונית מדי פעם) אני מחפש מסלול עמוס בנופים המדהימים של ירדן שאני ממשיך לשמוע עליהם:) אשמח מאד לעזרה כי אני רוצה לצאת בימים הקרובים. תודה!!!!

אני מפרסם בקרוב מסלול של חודש לגיאורגיה וארמניה....מסלול מאד מפורט
gaya  
#35 נשלח : יום שני 10 אוקטובר 2011 13:12:49(UTC)
gaya


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 30/09/2011(UTC)
הודעות: 1

היי,

היה לי הכבוד והעונג לעשות את מסלול הואדיות עם שוקה רווק - הטיול שבו היינו כולנו (כולל שוקה) לראשונה בואדי פיד (מבוטא fed)וגילינו ביחד את הואדי המדהים הזה, מפל אחרי מפל, בריכה אחרי בריכה. כתוב עליו בספר שהוא כתב "אל קניוני מואב ואדום". אם אתם עם ציוד טיפוס - אל תוותרו עליו. זו ההמלצה שלי.
מעבר לזה- לא נותר לי אלא להאנח... הלוואי שהייתי יכולה להצטרף...
barzah  
#36 נשלח : יום שני 10 אוקטובר 2011 13:35:57(UTC)
barzah


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/10/2011(UTC)
הודעות: 4

תודה על המלצה, הגדלנו את מספר הימים שלנו ל12. אתה יכול לעשות לי מסלול בגדול מה אתה ממליץ לנו לעשות מסלול מצפון לדרום...מה אתה חושב שנספיק בזמן הזה. אני אוהב לטייל ולטרק אבל אם יש טיולי יום יפים אז אין בעיה....אני פשוט רוצה לראות את ירדן היפה...את הנופים והחוויות היפות של ירדן בזמן הזה...אני אשמח לעזרה
זמי1  
#37 נשלח : יום שני 10 אוקטובר 2011 16:35:41(UTC)
זמי1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC)
הודעות: 5,609
ישראל

קיבל תודה: 101 פעמים ב 73 הודעות
מאד חשוב לדאוג לכיסוי הביטוחי, ידידה נקעה רגל באפיק ולא יכלה להיחלץ והלכה עם נקע שהסתבך והגיע למצב קשה. המלווה הירדני לא היה מצויד לחילוץ ולא ידע מה לעשות.
barzah  
#38 נשלח : יום שלישי 11 אוקטובר 2011 17:59:08(UTC)
barzah


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/10/2011(UTC)
הודעות: 4

אם תזרקו לי שמות של מקומות שממש אהבתם וכמה‬ ימים צורך ואולי קצת מידע על עלויות, ככה ארכיב את המסלול...הרחבנו אותו ל12 אז אני אשמח מאד לעזרה בבנייה.....נחל זרד סגרנו כבר...אמרו לנו שזה מדהים...אם מדהים לא מתכווחים.
יענקל'ה סער  
#39 נשלח : יום שלישי 11 אוקטובר 2011 18:59:20(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

ואדי חסה. זה עד יומיים. לפי הטופוגרפיה של הרי אדום ומואב קשה להרכיב מסלול רצוף של 12 ימים. תצרכו לקפוץ כל פעם למסלול אחר.

יש ספר הדרכה על טיולים בירדן חפש בחנויות.

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
barzah  
#40 נשלח : שבת 29 אוקטובר 2011 14:35:10(UTC)
barzah


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/10/2011(UTC)
הודעות: 4

http://maps.google.com/m...73.0004af53d7b3c71fa7866

חזרתי עם רצון לחזור שוב בקרוב

שעמתי על ואדי ואדע שממש יפה אבל לא הייתי בו

ואדי קארק מדהים אם יש חבלים
לא עשינו כי לא היו ולא מרשים להביא מישראל בכלל
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
4 עמודים<1234>
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.