ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

173 עמודים«<6061626364>»
אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
naty_h  
#1221 נשלח : יום חמישי 13 מרץ 2014 00:24:45(UTC)
naty_h


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/03/2013(UTC)
הודעות: 539

תודות: 32 פעמים
קיבל תודה: 27 פעמים ב 24 הודעות

מיעוט התגובות ענבר לפוסט הזה  מפתיע אותי מאחר וראשית הדיווח שלך מדויק להפליא :

אכן מתחת לשלג יושבת שיכבת קרח שאכן היא זרז מפולות מוכר , שנית העונה הזו לוותה באזהרת מפולות החל מ 24  בדצמבר מי שמעונין שיבדוק פורום סקי בתפוז ,

ב 28 בדצמבר אכן נהרגו באזור שלושת העמקים במפולות שישה מטפסים , כך שמיכאל שומכר שגלש  יום לאחר מכן היה אמור להיות קשוב לאזהרות , מאחר ונפגע כידוע כנראה שלא זה היה המצב .

לסיכום גם אני חזרתי מהשלג אך לצערי אין זיקה לנושאי הפורום מאחר ועשיתי טעות קשה בניהול הזמן ולא חזרתי לצלם את פרק אורדסה ורפוחיה גוריץ בשלג אז הדו"ח שלי יחכה לשנה הבאה .

 

 

HarmonicWave  
#1222 נשלח : יום חמישי 13 מרץ 2014 10:24:01(UTC)
HarmonicWave


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 20/11/2009(UTC)
הודעות: 1,410

תודות: 322 פעמים
קיבל תודה: 241 פעמים ב 168 הודעות

נשלח במקור על ידי: naty_h עבור להודעה מצוטטת

ב 28 בדצמבר אכן נהרגו באזור שלושת העמקים במפולות שישה מטפסים , כך שמיכאל שומכר שגלש  יום לאחר מכן היה אמור להיות קשוב לאזהרות , מאחר ונפגע כידוע כנראה שלא זה היה המצב .

 

 

לא ברור לי מה הקשר בין התאונה של שומכר לאזהרת מפולות.

naty_h  
#1223 נשלח : יום שישי 14 מרץ 2014 00:58:17(UTC)
naty_h


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/03/2013(UTC)
הודעות: 539

תודות: 32 פעמים
קיבל תודה: 27 פעמים ב 24 הודעות

נשלח במקור על ידי: HarmonicWave עבור להודעה מצוטטת

נשלח במקור על ידי: naty_h עבור להודעה מצוטטת

ב 28 בדצמבר אכן נהרגו באזור שלושת העמקים במפולות שישה מטפסים , כך שמיכאל שומכר שגלש  יום לאחר מכן היה אמור להיות קשוב לאזהרות , מאחר ונפגע כידוע כנראה שלא זה היה המצב .

 

 

לא ברור לי מה הקשר בין התאונה של שומכר לאזהרת מפולות.

אני משוכנע שמי שעוסק בתחום הגלישה מחוץ למסלול הבין את הקשר.

עידן  
#1224 נשלח : יום שלישי 25 מרץ 2014 00:35:37(UTC)
עידן


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/03/2014(UTC)
הודעות: 10
ישראל
מיקום: ערבה

קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות

שלום לכולם,

אני מתכנן טרק לדולמיטים בשבוע השלישי של יוני. אנו קבוצה של  8 ולכן כנראה נשכור רכב בוורונה ונעלה לתחילת השביל באגם ברייס. חשבתי לפצל את השביל לשני חלקים - ארבעה ימים בחלק הראשון של Alta Via 1 , להעביר את הרכב לקורטינה ולהמשיך לסיבוב שלשת השיניים ואולי להתנסות גם באחת או שתי פראטות. איך כדאי לחלק את המסלול?

זמי1  
#1225 נשלח : יום שלישי 25 מרץ 2014 14:09:14(UTC)
זמי1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC)
הודעות: 5,609
ישראל

קיבל תודה: 101 פעמים ב 73 הודעות
מוקדם מדי, מזג אויר , שלג, מעברים סגורים ואכסניות סגורות. חכה שאמנון יעלה ויתן לך תשובה מפורטת.
HarmonicWave  
#1226 נשלח : יום שלישי 25 מרץ 2014 14:41:10(UTC)
HarmonicWave


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 20/11/2009(UTC)
הודעות: 1,410

תודות: 322 פעמים
קיבל תודה: 241 פעמים ב 168 הודעות

נשלח במקור על ידי: זמי1 עבור להודעה מצוטטת
מוקדם מדי, מזג אויר , שלג, מעברים סגורים ואכסניות סגורות. חכה שאמנון יעלה ויתן לך תשובה מפורטת.

 

השבוע השלישי של יוני זה תחילת העונה, אבל זה לא נכון שהכל סגור ומלא שלג (זה תלוי בעונה).

עידן  
#1227 נשלח : יום שלישי 25 מרץ 2014 17:33:27(UTC)
עידן


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/03/2014(UTC)
הודעות: 10
ישראל
מיקום: ערבה

קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות

למעשה זה השבוע הרביעי של יוני. אנו מתכננים להתחיל ב-23 ולחזור ב-3 ביולי.

אמנון לנגי  
#1228 נשלח : יום רביעי 26 מרץ 2014 06:05:25(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות
תחילת עונה - זמן מצוין. המסלול צפוי להיות קצת מושלג אבל עביר.
תשקלו לשכור 2 רכבים מה שייתן לכם גמישות בהגעה ובחזרה מהקטעים השונים.
המחשבות שלך לגבי החלוקה מאוד מוצלחות
3 ימים על ה AV1 מבראיס לקורטינה + 3 ימים סביב השיניים
אין לכם יותר מדי זמן לעשות גם פראטות. אתם קבוצה גדולה ויש לכם רק 6 ימי הליכה
אביד  
#1229 נשלח : יום רביעי 26 מרץ 2014 11:03:30(UTC)
אביד


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 07/11/2011(UTC)
הודעות: 28
ישראל

קיבל תודה: 3 פעמים ב 1 הודעות

אני מתכנן לעשות את AV1 עם שני הבנים שלי (13 ו- 16) בסוף אוגוסט. אין לנו ניסיון של טרקים ארוכים מיום, אבל אני והגדול (16) מאוד מתלהבים מהרעיון. הקטן (13) לא סגור על עצמו. השאלה היא לאלו המנוסים בטרקים עם נערים בכלל ובAV1 בפרט, האם שגרת טרק מתאימה לילדים בגילאים כאלו? במיוחד מטריד אותי הזמן שלאחר ההליכה ברפיוגיז...

אמנון לנגי  
#1230 נשלח : יום רביעי 26 מרץ 2014 15:38:51(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות
עד היום לא היתה בעיה לאלה שהלכו עם ילדים
יש הרבה פעילות של התארגנות אחרי הגעה לרפיוג
אחר כך ארוחת ערב וצריך הרבה שעות שינה
כמעט ואין זמן פנוי לילדים להשתעמם.
ואם מגיעים לרפיוג מוקדם, שמים ציוד ויוצאים לסיור בסביבה הקרובה.
בקיצור - תמיד יש מה לעשות.
עידן  
#1231 נשלח : יום רביעי 26 מרץ 2014 16:32:37(UTC)
עידן


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/03/2014(UTC)
הודעות: 10
ישראל
מיקום: ערבה

קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות

אמנון תודה על התגובה. לפי החשבון שלי יש לנו 8 ימי הליכה כך שנוכל להיות יותר על ה-ALTA VIA. איך היית מחלק את המסלול. אנו חבורה שהולכים טוב. לגבי הגעה - יש טיסות לא ישירות לוורונה מגיעות בערב ויש טיסות ישירות למינכן שמגיעות בבוקר, איך ננצל במקסימום את הימים? לגבי רכב, חשבתי לשכור רכב גדול ולהשאיר בתחילת המסלול ליד אגם ברייס ואחכ אחד יכול לקפוץ מקורטינה להביא את הרכב. שני רכבים יותר נוח אך גם יותר יקר. מה דעתך?

אמנון לנגי  
#1232 נשלח : יום חמישי 27 מרץ 2014 00:11:00(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

 

לקפוץ מקורטינה לאגם בראיס זה לא עניין של מה בכך.
זה סיפור ארוך של לפחות חצי יום. חוץ מזה, שני רכבים קטנים עולים כמו רכב גדול ל 8
וגם בדלק זה לא הפרש כל כך גדול כשארבעה מתחלקים בהוצאות בכל רכב. 
היתרון של שני רכבים יכול לבוא לידי ביטוי גם במצבים נוספים לא מתוכננים מראש. 
למשל אם תחליטו לעשות פראטה מחוץ למסלול אתם תצטרכו רכבים בהתחלה ובסוף.

טיסה ישירה למינכן בבוקר + רכב שכור תאפשר לכם להתחיל הליכה בסביבות שעה 15:00 ביום ההגעה
זאת אופציה עדיפה בהרבה למי שרוצה לנצל את ההליכה במסלול כמה שיותר.

אם אתם באמת הולכים טוב (כולם באותה רמה?) אתם יכולים לחרוג קצת מהמסלול הסטנדרטי והטוב
שכבר נטחן עשרות פעמים בהודעה הראשית. אתם יכולים לעשות מסלול של 4 ימים מבראיס לפאסו-גיאו

החלוקה האופטימלית שלו תהיה: (בהתבסס על שני רכבים קטנים)
1) בראיס-סנס 
2) סנס-סקוטוני
3) סקוטוני-קורטינה 
4) פאסו פאלצרגו-פאסו גיאו
המנהלות עם שני רכבים מסתדרות בקלות.
ביום הנחיתה נוסעים ממינכן לאגם ושם פורקים את רוב החברה (שימתינו כשלוש שעות).
ממשיכים מהאגם ב 2 רכבים לרפיוג דיבונה ושם משאירים רכב אחד וחוזרים לאגם בראיס ברכב השני.
בסוף היום השלישי עוברים דרך רפיוג דיבונה (ראה סיפור דרך בהודעה הראשית) ונוסעים להביא את הרכב השני
חוזרים בשני רכבים לדיבונה ומקפיצים את כל החברה ללילה קסום בקורטינה. 
ביום הרביעי פורקים את החברה בפאסו פאלצרגו ונוסעים להשאיר רכב אחד ברפיוג פאסו-גיאו
זה לא צריך לקחת יותר משעה כל הסיפור עד שחוזרים לפאסו-פאלצרגו ומתחילים בהליכה.

באופן הזה עושים את כל החלק הצפוני הנפלא של השביל כולל הצינקווה טורי ומעבר ברפיוג נובלאו. 

אח"כ אתם תחליטו אם אתם רוצים להמשיך ב AV1 או לנסות מסלול מעגלי סביב שלוש השיניים.
אולי בכלל תרצו לעשות קורס מזורז של פראטות בקורטינה ולעשות שלושה ימים אתגריים בפראטות. 

לא צפוייה לכם בעיה של עומס בתחילת העונה, אבל לקבוצה של 8 צריך לדאוג מראש להזמנת מקומות.
אגב, תשתדלו שלפחות לאחד יהיה כרטיס חבר במועדון האלפיני. זה יעניק לכולכם הנחות על לינה במידה
ותרצו לישון ברפיוג ציבורי (עקרונית לכל אחד צריך להיות כרטיס אבל הם לא ממש בודקים את זה).  

 

 

 

 

 

 

ortal_r  
#1233 נשלח : יום שישי 28 מרץ 2014 23:56:33(UTC)
ortal_r


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 28/03/2014(UTC)
הודעות: 3
ישראל

תודות: 1 פעמים

שלום לכולם,

 

אנחנו מתכננים לצאת לAV1 בסוף חודש יולי, חשבנו על לחכות לרגע האחרון כדי למצוא טיסת צ'ארטר זולה. הבעיה העיקרית שעולה מכך היא שלא נוכל לעשות הזמנה לבקתות לאורך המסלול, עד כמה זה הכרחי? האם אפשר פשוט לצאת לטראק ולעצור בבקתות באופן אקראי ולמצוא מקום לישון ? או שבעונה זו הסיכוי ללא הזמנה הוא קלוש?

 

 

תודה,

 

אורטל :)

spiegeland  
#1234 נשלח : יום שלישי 01 אפריל 2014 15:03:50(UTC)
spiegeland


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 01/04/2014(UTC)
הודעות: 1
ישראל

שלום רב!

שאלה לגבי מסלול ה-AV1 בתחילת-אמצע ספטמבר, האם המסלול מושלג באיזורים מסויימם עד כדי סינוור שמצריך משקפי שמש? נשמעת כמו שאלה טיפשית אבל נתקלתי במקרים בעבר שזה היה מאד מסנוור עד מסוכן.

שאלה נוספת, האם מישהו מכיר/שמע/עשה קטע מהמסלול ב-Via Alpina, המסלול הירוק, מ-Altdorf ל-Kandersteg, הייתי מעוניין לדעת כמה הוא קשה והאם כולל בתוכו מקטעים טכנים, 

תודה מראש

עידן  
#1235 נשלח : יום ראשון 06 אפריל 2014 12:39:54(UTC)
עידן


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/03/2014(UTC)
הודעות: 10
ישראל
מיקום: ערבה

קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות

אמנון שלום. שוב תודה על ההסבר המפורט. מספר שאלות. במידה ונקח את טיסת הבוקר למינכן אז נחיתה בשעה 9.00 התארגנות ונסיעה לברייס לפחות ארבע שעות ולכן לא נהיה לפני אחת שתיים אחה"צ. העברת הרכב לדיבונה שלש שעות נוספות ואז תחילת הליכה רק בחמש - אני לא רואה איך נגיע לסנס ביום זה. יתכן ונצטרך להגיע ערב קודם לוורונה ואז להתחיל יותר רגוע. כמה זמן הליכה מסוקוטוני לדיבונה, זה לא נראה הרבה על המפה וכך גם מפאסו פאלצרגו לפאסו גיאו. ההמשך למסלול שלשת השיניים - איזה רפוג'יו מומלצים? אנו מעוניינים גם במסלול פראטות מעניין ולכן אף נאריך ביום. זה לא חייב להיות בדרגת קושי עליונה אך מסלול שיהיה שונה מהאחרים שנעשה ויתן גם נופים וגם את הסיפור ההסטורי המעניין. איזה אתה ממליץ?

אביד  
#1236 נשלח : יום רביעי 16 אפריל 2014 16:37:29(UTC)
אביד


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 07/11/2011(UTC)
הודעות: 28
ישראל

קיבל תודה: 3 פעמים ב 1 הודעות

אמנון, תודה רבה.
שאלה נוספת בקשר לחלוקת המסלול: לפי מה שהבנתי בתחילה, כל החלוקות עוברות בסופו של דבר באותו מסלול, והחלוקה מסמנת את העצירות בכל יום, אבל לאחר קריאה של קובץ אופציות החלוקות אני מבין שמדובר בקיצורים?!? האם זה אומר שאני צריך לנווט שלא במסלול?

 

נערך ע"י משתמש יום רביעי 16 אפריל 2014 17:00:56(UTC)  | סיבה: ?

אמנון לנגי  
#1237 נשלח : יום שישי 18 אפריל 2014 19:46:57(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות
לאורך המסלול יש הרבה בקתות
החלוקות השונות מציינות מרחקי הליכה שונים
כל הבקתות נמצאות על המסלול או בסטייה קצרה ממנו
בחלק מהאופציות משתמשים ברכבלים על מנת לדלג על קטעים מסוימים בגלל מגבלות זמן
באופציה הקלאסית בחלוקה ל 10 ימים, הולכים את כל השביל בלי לחץ
Tom_Beer  
#1238 נשלח : יום רביעי 23 אפריל 2014 19:35:28(UTC)
Tom_Beer


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 30/06/2013(UTC)
הודעות: 4

יש טיסות למילאנו ב-60 עד 100 דולר לכוון:
https://www.meridiana.it/home/index/en/
איך החברה?
אמנון לנגי  
#1239 נשלח : יום חמישי 24 אפריל 2014 01:49:59(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות
טסתי אתם פעם אחת.
יצאו וחזרו די בזמן יחסית לחברת צרטר.
המחיר מפתה מאוד. לא יהיו כאלה מחירים ביוני-אוגוסט
gro.ronen  
#1240 נשלח : יום שישי 02 מאי 2014 14:32:13(UTC)
gro.ronen


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 11/03/2013(UTC)
הודעות: 42

קיבל תודה: 2 פעמים ב 2 הודעות

היי אמנון וגיבורי הפורום , לאחר חריש מרובה על יומני המסע והמידע בפורום אשמח לקבל את הצעתכם לפני סגירה...

 

בסוף אוגוסוט תחילת ספטמבר אני מתכנן לצאת ל 8 ימים, נכון לעכשיו אני הולך לבד.

אשמח אם תוכלו לבדוק ולהתיחס גם למסגרת הזמן עבור כל קטע  ולתת כמה שיותר הערות נוספות ( לא מתכוון להשתמש ברכבלים בגדול... אני בכושר טוב בנוסף שנה שעברה עשיתי את ה TMB )

 

התכנון עבור 8 ימים:

 

קטע מספר 1 – מאגם Braies עד רפיוג Sennes

(?+6 ק"מ - 4 שעות הליכה)

קטע מספר 2 – מרפיוג Sennes עד רפיוג Scotoni

(?+14 ק"מ - 9 שעות הליכה)

קטע מספר 3 – מרפיוג Scotoni עד רפיוג Averau

(?11 ק"מ - 6 שעות הליכה)

קטע מספר 4 – מרפיוג Averau עד רפיוג Staulanza

(?13 ק"מ - 6 שעות הליכה)

קטע מספר 5 – מרפיוג Staulanza עד רפיוג Tissi

(?6 שעות בערך)  (20 ק"מ באופציה א)

קטע מספר 6 – מרפיוג Tissi עד רפיוג Passo Duran

(17? ק"מ - 7 שעות הליכה)

קטע מספר 7– מרפיוג Passo Duran עד רפיוג Pian de Fontana

(16? ק"מ - 7 שעות הליכה)

קראתי ביומני מסע את הערה הבאה: 

* - Rifugio Pian De Fontana אין מקלחת חמה. יש מקלחת קרה בלבד במבנה הדורמיטרי הקטן. אני לא ראיתי אף אחד שניצל את ההזדמנות למקלחת קרה. הרוב הסתפקו בשטיפה קלה בברז בחוץ. 

אם נכון הדבר יש אלטרנטיבה לרפיוג' הזה?

 

קטע מספר  8 – מרפיוג Pian de Fontana לרפיוג Bianchet ולתחנת האוטובוס לבלונו.

(? ק"מ) (? שעות)

משתמשים הצופים בדיון זה
Guest (5)
173 עמודים«<6061626364>»
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.