ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

173 עמודים«<9596979899>»
אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
יענקל'ה סער  
#1921 נשלח : יום שלישי 31 מאי 2016 12:53:53(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

ישנתי ב PEDERU והמקום נעים מאוד.

לגבי SIM אני משתמש בזה שנמכר בדואר ישראל.

לי זה נח למרות שהוא כנראה יקר יותר מ SIM מקומי.  

 

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
thanks 1 משתמש הודה ל יענקל'ה סער עבור הודעה מועילה זו.
Amito ב 31/05/2016(UTC)
ramisk7  
#1922 נשלח : יום שלישי 31 מאי 2016 21:57:44(UTC)
ramisk7


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/04/2016(UTC)
הודעות: 15
ישראל
מיקום: Rehovot

קיבל תודה: 4 פעמים ב 2 הודעות

מנסה את מזלי...האם יש למישהו במקרה מפות של הAV1 להשאלה לתקופת הטרק (אמצע יוני)?

Prov  
#1923 נשלח : יום רביעי 01 יוני 2016 12:12:34(UTC)
Prov


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 11/07/2015(UTC)
הודעות: 20
ישראל

תודות: 7 פעמים
קיבל תודה: 16 פעמים ב 5 הודעות

אני וחבר טוב מתכננים לטוס לטרק הנ"ל בסוף אוגוסט (27.8) בנחיתה במילאנו ב28.8 לפנות בוקר, אנחנו בוגרי ה TMB (שנה שעברה), ויש לי מספר שאלות לגבי המסלול:
1. האם קיים איזה סידור הליכה ל8 ימי הליכה מלאים שכולל את כל המסלול בבקתות ומישהו יכול להמליץ (בסידור שהוצע בעמוד הראשון נרשם שזה המסלול המקוצר ולא בדיוק הבנתי למה הכוונה)? שנינו חבר'ה צעירים יחסית (28) ובכושר סביר, הקצב
הממוצע שלנו על ה TMB היה 2.15 קמ"ש (אני אקח חסם תחתון של 2 קמ"ש והקצב כלל המון הפסקות ובגלל זה נמוך כל כך) וזה אומר שאנחנו יכולים לכסות 16-18 ק"מ ביום בממוצע.
1.1 התכנון הכללי הוא יום אחד של נסיעות ממילאנו לאגם בראיס (ולהנות מאחר הצהריים באגם) הליכה של 8 ימים, יום אחד אקסטרה למקרה של פציעה או התברברות, יום נסיעה חזרה מבולנו למילאנו (ולהנות מהערב במילאנו) ועוד חצי יום לבילוי במילאנו כאשר הטיסה חזרה היא ב16:00 ב08.09
2. האם סגנון ההליכה שונה מהTMB מבחינת הקושי הפיזי\טכני? האם יש ציוד שונה שנצטרך להביא איתנו שלא הבאנו לTMB?
3. לגבי הקטע הטכני האחרון במסלול, יש המלצה על מקום בארץ שניתן לקנות את הציוד המתאים ולהתאמן\להתכונן לקטע? מה העלות הכספית ותוספת המשקל שזה יוסיף? האם זה שווה את זה או שניתן להינות מהאיגוף של הקטע האחרון?
4. בTMB היה לנו ספר מעולה שליווה אותנו, האם יש ספר מומלץ שכולל את המספרי טלפון של הבקתות, תיאור המסלול בתמצות ומפות אזוריות?

תודה רבה לכל העונים!

אמנון לנגי  
#1924 נשלח : יום רביעי 01 יוני 2016 13:31:33(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

1. המסלול המלא מסתיים בקטע טכני שדורש ציוד אבטחה. כמעט אף אחד לא עושה את הקטע הזה ולכן אנחנו מדברים על מסלול מקוצר.
בקובץ להורדה "אופציות לחלוקת המסלול" שבעמוד הראשון, יש חלוקה מצוינת של המסלול המקוצר (כלומר בלי הקטע הטכני בסוף) ל 8 ימי הליכה 

 

2. סגנון ההליכה דומה ל TMB רק שהמסלול, באופן כללי, הוא קצת יותר קל. הציוד שנדרש הוא אותו ציוד שלקחתם ל TMB. 

 

3.  ערכת אבטחה לויה פראטה עולה כ 80-100 אירו ושוקלת בערך קילו. לקנות אותה רק בחו"ל. אין בארץ מסלולי ויה פראטה ולכן אין לך איפה להתאמן. האם הקטע הטכני בסוף המסלול שווה את ההשקעה בציוד אבטחה ובמשקל נוסף? לדעתי כן. זו חוויה שמשדרגת את המסלול, אבל זה לא מתאים לכל אחד.


4. מהדורה רביעית של מדריך סיסרון יצאה בפברואר 2016. זה המדריך המומלץ והנפוץ ביותר למסלול. ניתן לרכוש אותו בהנחה של 25% עד סוף יוני 2016. יש בו את כל מה שצריך ועם זאת, בקבצים להורדה בעמוד הראשון יש גם רשימה של כל הבקתות במסלול וגם תיאור בעברית של מסלול ההליכה. מפות אתה צריך לקנות. אין אותן במדריך של סיסרון. יש שם רק סקיצות של ההליכה

 

כל טוב.

thanks 1 משתמש הודה ל אמנון לנגי עבור הודעה מועילה זו.
Prov ב 01/06/2016(UTC)
עופר888  
#1925 נשלח : יום חמישי 02 יוני 2016 11:58:40(UTC)
עופר888


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/05/2016(UTC)
הודעות: 26
ישראל

תודות: 3 פעמים

היי

מתוכנן ללכת מ  AVERAU  ל STAULANZA, (ןאחכ ל TISSI) אך STAULANZA  מלא. יש אלטרנטיבה?

תודה

יענקל'ה סער  
#1926 נשלח : יום חמישי 02 יוני 2016 15:00:06(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

נשלח במקור על ידי: עופר888 עבור להודעה מצוטטת

היי

מתוכנן ללכת מ  AVERAU  ל STAULANZA, (ןאחכ ל TISSI) אך STAULANZA  מלא. יש אלטרנטיבה?

תודה

 

Citta di Fiume  קצת לפני STAULANZA.  

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
אמנון לנגי  
#1927 נשלח : יום חמישי 02 יוני 2016 21:22:00(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

האמת היא שבמרחק של כחצי שעה הליכה מערבה מסיטה די פיומה נמצא עוד רפיוג-מסעדה פרטי ומפנק בשם Refugio Aquileia

יש שם 10 חדרים עם סך הכל 18 מיטות, אבל בגלל שהוא לא על הציר, יש סיכוי טוב למצוא בו מקום.  
תתרשם במפה מהמיקום שלו ביחס לסיטה ולסטאולנצה. 

thanks 1 משתמש הודה ל אמנון לנגי עבור הודעה מועילה זו.
עופר888 ב 05/06/2016(UTC)
אמנון לנגי  
#1928 נשלח : שבת 04 יוני 2016 08:57:11(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

רשימת הרפיוגי לאורך המסלול עודכנה לקראת תחילת עונת 2016 (קישורים, מספרי טלפון, זמני פתיחה וסגירה וכו').
ניתן להוריד את הקובץ המעודכן מהעמוד הראשון של השרשור

thanks 2 תודות למשתמש אמנון לנגי על הודעה מועילה זו.
Amtrak ב 04/06/2016(UTC), יענקל'ה סער ב 04/06/2016(UTC)
ramisk7  
#1929 נשלח : שבת 04 יוני 2016 16:06:04(UTC)
ramisk7


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/04/2016(UTC)
הודעות: 15
ישראל
מיקום: Rehovot

קיבל תודה: 4 פעמים ב 2 הודעות

אמנון שוב המון תודה על כל המידע וההשקעה :)

אנחנו עכשיו מתכננים את המסלול ע"פ קובץ ההמלצה של החלוקה ל-10 ימים (ללא ויה פארטה).
קצת לא מובן לנו מדוע מרפיוג'י סקוטוני ההמלצה היא ללכת לדיבונה ורק יום אחכ לאבראו ולא ישירות לאבראו (מסקוטוני) ולעשות את זה ביום אחד? האם זה מכיוון שקטע שביל זה הוא יפה במיוחד או סיבה אחרת?
Day 4 (5) Refuge Scotoni to Refuge Angelo Dibona
Day 5 (4) Refuge Angelo Dibona to Refuge Averau

כמו כן אנחנו יוצאים בעוד 3 שבועות למסלול (26 ליוני). הזמנו כבר אל סנס ולאברלה, היום רוצים להזמין את סקוטני גם. האם לדעת עדיף להזמין גם את שאר המקומות? (כלומר, מהנסיון שלך מה הסיכוי שיהיו תפוסים בעונה זאת של השנה?-תחילת עונה)
אנחנו כמובן היינו מעדיפים לא להזמין את המקומות כדי לא לקבע את עצמנו

Capture.PNG (80kb) downloaded 8 time(s).

נערך ע"י משתמש שבת 04 יוני 2016 17:24:35(UTC)  | סיבה: לא צויינה

אמנון לנגי  
#1930 נשלח : שבת 04 יוני 2016 16:25:33(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

העליה מרפיוג סקוטוני לרפיוג לאגזוי היא ארוכה וקשה. לרוב היא גם מושלגת עד אמצע יולי, מה שמוסיף על הקושי.
אז זו עליה שלוקחת בין שעה וחצי לשעתיים. אחרי זה עושים הפסקה ארוכה במרפסת של רפיוג לאגזוי משום שזאת תצפית פנורמית שקשה לשבוע ממנה
אז ככה הלכו כבר 3 שעות. משם זאת הליכה של שעתיים עד לרפיוג דיבונה. זה 5 שעות במצטבר.
החלוקה של 10 ימים היא חלוקה שהמוטו העיקרי שלה הוא פינוק והנאה. בהחלט אפשר לחבר את שני הקטעים ולקרוע את התחת ביום קטלני של 9 שעות.
יש כאלה שעושים את זה, אבל צריך סיבה ממש טובה לכך. אתם נמצאים באזור שהוא לדעתי הכי יפה במסלול. אז למה לרוץ? תאמין לי שאין סיבה לחבר את הקטעים.

לגבי הזמנת מקומות מראש - זה חובה מוחלטת בשישי-שבת ובעיקר בשבת. לפני 10 שנים עוד אפשר היה למצוא בסוף יוני ועד אמצע יולי מקומות פנויים גם בלי הזמנה מראש.
בשנים האחרונות זה כמעט חסר סיכוי. מי שלא מזמין מראש יצטרך די בוודאות לאלתר הקפצות בהרבה מאוד כסף. אי ההזמנה צפוי לעלות פי 10 או 20 יותר מאשר הפיקדונות.
בקיצור - להזמין את הכל מראש. אין שום בעיה לקבע את עצמכם. יש תוכנית מסלול ומזג האוויר תמיד מאפשר לעמוד בה, במיוחד כשהיא מרווחת ונוחה כמו בחלוקה ל 10 ימים.

ramisk7  
#1931 נשלח : שבת 04 יוני 2016 17:35:46(UTC)
ramisk7


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/04/2016(UTC)
הודעות: 15
ישראל
מיקום: Rehovot

קיבל תודה: 4 פעמים ב 2 הודעות

נראה לי שלא הסברתי את עצמי טוב...הכוונה מדוע בכלל ללכת לרפיוג'י דיבונה? זה נראה כמו סטייה מהמסלול...חשבנו לפסוח על רפיוג'י דיבונה וללכת בתווי שסימנתי בצהוב ישירות לאבראו.
מלגזוי לדיבונה זה שעתיים השאלה היא כמה זמן זה מלגוזוי ישירות לאבראו? האם זה הופך ליום ארוך\קשה(יותר מ6 שעות הליכה טוטאל)?

*איך שאני רואה את זה, אופציה זאת תחסוך לנו יום אותו נוכל לנצל בורונה.
בכל מקרה אני מבין שההמלצה שלך היא כן ללכת במסלול המומלץ ולעשות שני ימים קצרים אז כנראה זה מה שנעשה.

שוב המון תודה על כל המידע.

יענקל'ה סער  
#1932 נשלח : שבת 04 יוני 2016 17:43:18(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

אני לא עוקב כמו אמנון אחרי עומס המטיילים על ה AV1.  הניסיון שלי מתחילת ספטמבר 2014.  

עשיתי הזמנה בלילה הראשון ב- SENNES. התברר שקצב ההליכה שלנו מהיר מהתכנון וב SENNES

השתמשנו בפקדון עבור ארוחת צהרים דשנה וטעימה. העוגות שלהם מצוינות.

בלילה הראשון ישנו ב PEDERU (יום א' בערב), ועשינו הזמנה מהדרך. בירידה התלולה לבקתה

ראינו עשרות מכוניות חונות במקום כאשר הגענו נשארו אולי 5. בלילה ישנו שם מעט מאוד מטיילים. 

את שאר ההזמנות עשינו מהדרך פרט ל AVERAU (בגלל המסעדה שלהם). גם ב AVERAU היו מעט 

מטיילים שישנו במקום. חדר האוכל (בערב ) היה חצי ריק. עם זאת בצהרים חדר האוכל היה מפוצץ במטיילי יום

מקומיים.  

אם לשפוט לפי הניסיון הזה לא הייתי נלחץ כלל לגבי הזמנות עד אמצע יולי ואחרי 1.9. פרט ל AVERAU בגלל האוכל במקום.

 

ומה שאמנון כותב מדויק מאוד: אין דרך אחת נכונה לעשות את השביל....

 

נ.ב.

כעת ראיתי את ההודעה הנוספת שלך. אם אתם ישנים בלגזוי אין שום סיבה ללכת לדיבונה. לכו ל AVERAU.

גם אם ישנים ב SCOTONI אפשר להגיע ל AVERAU ביום אחד (ארוך יותר) בתנאי שהקצב שלכם טוב. 

נערך ע"י משתמש שבת 04 יוני 2016 18:09:22(UTC)  | סיבה: לא צויינה

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
אמנון לנגי  
#1933 נשלח : שבת 04 יוני 2016 17:44:45(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

אני רואה שהעלית את המפה עם אפשרויות הקיצור. הולכים לדיבונה משום שזה תוואי המסלול הראשי וזה קטע הליכה מאוד יפה עם תצפיות גבוהות. אבל כמובן שאפשר להשתמש בשבילים נוספים ולקצר את המסלול כך שלא תהיה בעיה ללכת מסקוטוני לאבראו ביום אחד. בתכנית המסלול בעברית אני מציין את האפשרות לוותר על רפיוג דיבונה ולקצר את המסלול ב 4 שעות בעזרת רכבלים. אז זה עוד יותר קיצוני מהאופציה שסימנת במפה ושכוללת ירידה רגלית של 700מ' ועליה רגלית של 700מ'. הרבה מאוד מטיילים באמת בוחרים לקצץ את רפיוג דיבונה, אבל המסלול המלא עובר משם ומבחינת נוף יש לזה הצדקה לא רעה. מי שממש רוצה לחסוך בהליכה יכול להזמין מונית לרפיוג סקוטוני ולנסוע ישירות לרכבל שעולה לאבראו מרפיוג פדרה (Fedare). באופציה הזאת אפשר באותו יום להמשיך עד רפיוג סטאולנציה ו"לחסוך" יומיים הליכה. כל אחד צריך להחליט מה הוא רוצה להשיג ובכמה זמן. אני יודע על מטיילים שהשתמשו בכל רכבל אפשרי ובהסעות ונהנו כפי שלא נהנו בחייהם. אין דרך אחת נכונה לעשות את השביל ואני מתכוון לזה בכל הרצינות. ישנן הרבה דרכים שונות שטובות ונכונות להרבה מטיילים שונים. רק כדי לתת דוגמה אישית. הלכתי את המסלול פעמיים ובפעם הראשונה השתמשתי ברכבלים כדי להגיע ביום אחד מסקוטוני לאבראו. בפעם השניה הלכתי מסקוטוני לדיבונה ביום קל אבל עם הוספה של מסלול ויה פראטה צדדי מפורסם (Scala del Menighel - שעתיים תוספת ודורש אבטחה). למחרת הלכתי מדיבונה לאבראו עם תוספת של מסלול ויה פראטה אבראו (+ שעה וחצי). אני די בטוח שבלי מסלולי הויה פראטה הייתי הולך ביום אחד מסקוטוני לאבראו דרך דיבונה (בפעם הראשונה קיצרתי ברכבלים בעיקר בגלל אשתי :). היא התעייפה בעליה מסקוטוני ללאגזוי. עשתה אותה בשלוש שעות ואני בחמישים דקות.       

נערך ע"י משתמש שבת 04 יוני 2016 18:12:22(UTC)  | סיבה: חס וחלילה שלא אשמע ציני. השביל לא קדוש. אפשר לקצץ חופשי. העיקר להנות

עופר888  
#1934 נשלח : יום שלישי 07 יוני 2016 09:15:20(UTC)
עופר888


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/05/2016(UTC)
הודעות: 26
ישראל

תודות: 3 פעמים

היי

אם אני נוחת בונציה.. משם רכבת לורונה ומשם רכבת נוספת ל VILLABASA ?

אם אני נוחת במילנו... משם רכבת לורונה ומשם רכבת נוספת ל VILLABASA ?

תודה

אמנון לנגי  
#1935 נשלח : יום שלישי 07 יוני 2016 10:16:21(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

נכון. זאת האופציה הפשוטה ביותר בלי כאבי ראש מיותרים של שילוב רכבות ואוטובוסים.
אבל יש גם אוטובוסים משדה התעופה של ונציה. קרא כאן על האופציות הנוספות

עופר888  
#1936 נשלח : יום שלישי 07 יוני 2016 10:55:06(UTC)
עופר888


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 19/05/2016(UTC)
הודעות: 26
ישראל

תודות: 3 פעמים

היי
ממילאנו ברכבת....כדאי לרכוש כרטיסי רכבת מראש באינטרנט או מספיק להגיע לתחנה ולקנות? מחיר ישתנה?

נערך ע"י משתמש יום שלישי 07 יוני 2016 11:18:20(UTC)  | סיבה: לא צויינה

אמנון לנגי  
#1937 נשלח : יום שלישי 07 יוני 2016 11:30:09(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

רק בתחנה. לא באינטרנט. המחיר לא ישתנה. אותו מחיר באינטרנט ובתחנה.
אבל למה אתה שואל גם על ונציה וגם על מילנו? אתה לא יודע לאן אתה טס?

יענקל'ה סער  
#1938 נשלח : יום שלישי 07 יוני 2016 11:46:16(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

ofer888: מונציה לא נוסעים לוורונה.

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
אמנון לנגי  
#1939 נשלח : יום שלישי 07 יוני 2016 11:49:12(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

נשלח במקור על ידי: יענקל'ה סער עבור להודעה מצוטטת
 ofer888: מונציה לא נוסעים לורונה. 

למי שלא רוצה להסתבך עם לוחות זמנים של אוטובוסים, יכול לנסוע ברכבת מונציה לוילאבאסה דרך ורונה. לפעמים זו תהיה הדרך הכי מהירה.  

יענקל'ה סער  
#1940 נשלח : יום שלישי 07 יוני 2016 12:02:05(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

נו באמת...רכבת עם 3-2 החלפות זה לא פחות "סיבוך"...  אם תעלה לרכבת מאסף במקום אקספרס תראה איזה סיבוך זה....

בחופשה צריך לנהוג כמו בחופשה....בסבלנות עם מקום לגמישות וטעויות .

אחד הדברים שמטיילים לא מעטים נלחצים ממנו זה להתחיל ללכת באותו היום של הטיסה. זה מתכון לסיבוכים...

 

 

 

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
thanks 1 משתמש הודה ל יענקל'ה סער עבור הודעה מועילה זו.
אמנון לנגי ב 07/06/2016(UTC)
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest (3)
173 עמודים«<9596979899>»
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.