כתוב בשורה הראשונה של השירשור הזה שהמוטות האלה לא נועדו להתחרות במוטות מיקצועיים. הם נועדו רק למי שאינו רוצה להשקיע 100-250 ש"ח
במוט אחד. אם השיקול הוא כספי המוט הזה מנצח כל מוט מיקצועי גם ברמת התחזוקה.
נשבר, קונים חדש בכל ישוב בדרך ב 12 ש"ח, להחליף גומיה 1 ש"ח. זוג גומיות ספיר לוקחים בתרמיל.
כמה עולה להחליף גומיה של מוט מיקצועי? לא יודע, אבל בוודאי יותר משקל אחד, ולא לוקחים שתיים ספיר לדרך.
אם צריך גומיות חדשות, לא צריך לחכות ליבואן במידה ואזל המלאי. התוספות למוט מעלות את המחיר הנ"ל ב 400%, לסכום של 50 ש"ח .
נושא "הקיפול" של מוטות על שביל ישראל וכל שביל אחר זניח לחלוטין. מתוך כ 1000 ק"מ ש"י, אם יש 2 ק"מ שבהם המוטות צריכים להיות בתרמיל, זה המווווון.
איך סוחבים אותם לא בידים? בכל תרמיל יש שני כיסים בצד בחלק התחתון, שמים את המוטות בתוך הכיס, כאשר הידיות למטה (לא כמו בתמונה),
מחזקים את המוט לצידי התרמיל ברצועות ויאללה הולכים. הנה כיצד זה נעשה לא בנחל קדש אלא בנחל אבוב:
כך עושים גם כאשר סתם לא רוצים את המוט בידים אלא בתרמיל. תוספת המשקל בתרמיל לעומת מוטות קנויים: 300 גרם.
אני כבר לא יכול ללכת בלי מוטות, מרגיש מוזר מאוד בלי מוטות, אולי זה הגיל?
אם מישהו ישאל: "איך עוברים איתם במנהרה מתחת למסילת הברזל של אורון בעליה/ירידה לכרבולת?" הנה התשובה: בהליכה איטית ,
כאשר אתם מתכופפים , את התרמיל סוחבים ביד, וכך גם את המקלות.. ונפתרה בעיה סבוכה של "דקה על השביל"
כאחד שעד לפני שנים לא רבות חצה את האוקיאנוס האטלנטי הלוך ושוב פעם בחודש, לעיתים יותר, אני יכול להרגיע את החוששים:
מוטות עץ לעולם לא יצפצפו בשום מכונת שיקוף. לא ראיתי מקרה אחד שבו המקל הליכה נשלח לאחר כבוד לתא המטען.
עם מוט כזה אפשר ללכת את כל שביל ישראל. המוטות שלי מחזיקים מעמד כפול מאורכו של שביל ישראל, זה מספר הפעמים (בערך)
שהם הלכו את השביל. ועכשו שכל אחד יעשה את החשבון שלו היכן הוא רוצה להשקיע את כספו. תעשו חיים!!
נ.ב.: ראיתם את שימחה בתחתית התמונה? גם היא עברה את נחל אבוב....
yankale1739900.8102546296