דירוג: שביליסט קבוצות: חבר
הצטרף: 06/05/2009(UTC) הודעות: 17
|
שלום לכולם
יש לי בנזיניה של חברת MSR שפועלת על כל סוגי הדלקים.
יצא לי להפעיל אותה עם בנזין 95 ונראה לי גם נטול עופרת. (זה היה בגיאורגיה ואין לי מושג על מה היא פעלה באמת... )
חשבתי להתחיל להשתמש בדלק לבן. השאלה שלי היא האם צריך להחליף דיזה?
בינתיים עוד לא החלפתי ולא היו לי בעיות מיוחדות
אם כבר דלק לבן... איפה אפשר וגם כדאי לקנות? כמה זה אמור לעלות?
המשך חג שמח ותודה לעונים
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר קבוצות: חבר
הצטרף: 15/12/2009(UTC) הודעות: 573
קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
|
למיטב זכרוני לא צריך להחליף דיזה.
איזה MSR יש לך?
דלק לבן קונים בכל טמבוריה/אייס/הום סנטר וכו...
מגיע במיכל של ליטר או במיכל מתכת 1 גלון עלות באזור ה 30 ש"ח לגלון.
מעין
TRAVELERS
|
|
|
|
דירוג: שביליסט קבוצות: חבר
הצטרף: 06/05/2009(UTC) הודעות: 17
|
msr whisperlite Internationale
תודה
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC) הודעות: 5,609 קיבל תודה: 101 פעמים ב 73 הודעות
|
דלק לבן בחנויות? לא בטוח, אלכוהול לעומת זאת כן, נקרא לעתים ספירט לבן (לא הכחול המשאיר שאריות בשריפה ונקרא ספירט מפוגל)
|
|
|
|
דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 12/10/2009(UTC) הודעות: 220
|
בנזיניה טובה!!!
בעניין הדיזה, השתמש בדיזת הבנזין בינלאומי, כך שמה ואם אין לך אז דיזת הבנזין הרגילה תעבוד.
היא בעלת קוטר קטן יותר ומיועדת לאוקטן נקי יותר ומכן סיבירות ליותר סתימות שזה לא עניין רציני. זה תמיד יסתם מתישהו.
רק להיות בטוח שיש לך סיכה מתאימה במקרה של סתימה עקב פיח.
אין צורך או סיבה לבנזין לבן. אפילו אוקטן 70 כולל עופרת יעבוד.
בנזין אך לא אלכוהול כי זה יזיק למערכת.
אם לא התיישב איזה סלע עליה אז גם אין צורך בחלקי חילוף.
דבר אחרון זה לקרוא ולדעת הוראות יצרן ותמיד לעבוד נכון, זה ישרת אותך בצורה תקינה להרבה שנים.
|
|
|
|
דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 25/03/2007(UTC) הודעות: 718
קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
|
...כמו שטל אמר - במיוחד קריאת ההוראות, היטב ובתשומת לב, ואחד או שני תפעולי נסיון לפני הירידה הראשונה לשטח.
|
|
|
|
דירוג: שביליסט קבוצות: חבר
הצטרף: 06/05/2009(UTC) הודעות: 17
|
ברור לי שבזנין עובד... כבר השתמשתי בה פשוט חשבתי להתחיל להשתמש בדלק לבן כדי להמנע מהליכלוך שמצטבר על הבנזיניה = פחות עבודה בשבילי לנקות אותה אחר כך.
בינתיים עוד לא מצאתי בחנויות ACE (שגם לא רצו להגיד את המחיר בטלפון) וכדומה...
תודה על התגובות
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: חבר
הצטרף: 06/04/2008(UTC) הודעות: 805
תודות: 36 פעמים קיבל תודה: 96 פעמים ב 57 הודעות
|
אם תמצא בנזין, תאכסן אותו בבקבוק של הבנזיניה, יש לו נטיה להתנדף מהבקבוק בו הוא נמכר
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: חבר
הצטרף: 10/11/2006(UTC) הודעות: 630
קיבל תודה: 61 פעמים ב 39 הודעות
|
באופן כללי, כל מה שעובד עם בנזין 'רגיל' יעבוד עם בנזין לבן. הוא נקי יותר, ולכן יש כירות שמסתדרות רק עם לבן - אבל אם יש משהו שמסוגל להתמודד עם בנזין נטול עופרת, 95 או חמאת יאק, הוא יכול גם להתמודד עם לבן.
|
|
|
|
דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 12/10/2009(UTC) הודעות: 220
|
לחדש???
אז גם בנזין לבן מפייח ומלכלך.
תישאר על 95 אוקטן. תמיד יהיה פיח וסתימות בכל מקרה
|
|
|
|
דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 05/04/2010(UTC) הודעות: 68
|
אמנם שרשור ישן אבל בכל זאת למי שקורא על בנזיניות....
יש לי בנזינייה Whisperlite של MSR והיא בנזינייה מצוינת.
לאחרונה אחרי שימוש ארוך ב95 אוקטן עברתי לבנזין לבן. יש 2 יתרונות משמעותיים - זמן בערה ארוך וחזק יותר וניקיון. לכל מי שלא מאמין, בנזין לבן פחות מלכלך - יותר מזוקק = פחות ג'יפה שיגרום לפיח. נכון אני לא אצא לטרק בדרום אמריקה ואקנה שם רק בנזין לבן, אבל כל עוד אני יכול, לטיול של שבוע בארץ שווה! אכן יקר יותר - בסביבות ה-30 שקל לליטר. אני מצאתי בחנות חומרי בניין בכפר סבא בשם "קל וחומר".
בקיצור ולעניין, אני בעד בנזין לבן!
|
|
|
|
דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 08/11/2006(UTC) הודעות: 60
|
Primus ממליצים לא להשתמש בבנזין נטול עופרת (Unleaded fuel).
מישהו יודע למה?
|
|
|
|
עבור לפורום
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.