דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 09/09/2008(UTC) הודעות: 287
|
חייב להגיד שמבאס יש כל כך הרבה שירשורים כאלה אבל הנה עוד אחד.
קניתי לפני 10 חודשים ASOLO TPS הנעל עצמה נוחה לי מאוד אני משתמש בה כל יום כנעל עבודה ומידי פעם טיולי סופש. סהכ הנעל לא עברה איזה בלאי גדול או טיול ארוך מ 3 ימים.
חצי שנה אחרי שקניתי את הנעל ראיתי שהסולייה נפרדת מהנעל, לקחתי את זה לחנות ושלחו ליבואן, אחרי חודש וחצי קיבלתי בחזרה את הנעל אחרי שהיא הודבקה אצל סנדלר. אחרי חודשיים הסולייה נפרדה בדיוק באותו מקום שלחתי שוב לתיקון וביקשתי שיחליפו לי את הנעל. אחרי חודש של ויכוחים בטלפון שהנעל אצלם רק היום הודיעו לי שהנעל תוקנה ולא הוחלפה ושהם לא מחליפים אלא רק מתקנים.
השירות שלהם איטי ומזלזל, בכל שיחת טלפון ניסו להתחמק ממני ואפילו לא פעם אחת חזרו אליי עם תשובה.
חבל שזה המצב בארץ שחברות לא מכבדות לא את האחריות שלהם ולא את הלקוחות שלהם... הרי אין לי שום ספק שהסולייה תיפרד מהנעל באותו מקום גם בפעם השלישית רק שאז גם לא תיהייה אחריות.
פשוט מייאש
|
|
|
|
דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 18/01/2008(UTC) הודעות: 592
|
נדיר מאוד מאוד שחברה נותנת מוצר חדש, רובן מתקנות. ובטח שלאחר שימוש של 10 חודשים...
לרוב השירות שלהם טוב, וגם התיקונים ברמה גבוה.LiorEl40850.9349768519
|
|
|
|
דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 04/04/2011(UTC) הודעות: 44
|
זו בעיה שחוזרת על עצמה לא מעט בסדרות הייצור האחרונות של ASOLO
מדובר בנעל טובה סך הכל, אבל בתקופה האחרונה יש חזרות ובעיות עם ASOLO הרבה מעבר לסבירות הרגילה.
|
|
|
|
דירוג: שביליסט מנוסה קבוצות: חבר
הצטרף: 09/11/2010(UTC) הודעות: 137 תודות: 8 פעמים קיבל תודה: 6 פעמים ב 5 הודעות
|
ב - TPS שלי קיימת בעיה זהה.
כרגע אני מחכה לתשובה מאסולו בעניין.
אני מניח שאם לא ציינת אז אתה לא סובל מכאבי ברכיים לאחר שימוש בנעליים המדוברות...? |
No longer to be poisoned by civilization he flees, and walks alone upon the land to become lost in the wild |
|
|
|
דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 09/09/2008(UTC) הודעות: 287
|
בכלל לא, אבל אף פעם לא היה לי כאבי ברכיים.
אצלי הקרסול זה מה שדפוק :)
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר קבוצות: חבר
הצטרף: 15/12/2009(UTC) הודעות: 573
קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
|
בקל גב השרות בדרך כלל טוב.
זה קצת מפתיע אבל לך תדע הכל יכול להיות...
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC) הודעות: 6,762 תודות: 290 פעמים קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
|
אני רואה שזו בעיה כללית עם הדגם. היכן מיוצרת הנעל שלך? ברומניה? שלי מראות סימנים ראשונים של פתיחת סוליה בעקב ימני בחלק הפנימי שלו.
האם הבעיה אצלך היתה זהה? אצלי הנעל בשימוש רק לטיולים ועשיתי איתה משהו כמו 350 ק"מ מקיץ 2010.
|
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE PEOPLE NEED NATURE |
|
|
|
דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 09/09/2008(UTC) הודעות: 287
|
עדיין לא קיבלתי בחזרה את הנעל שהיא תגיע אני אעלה תמונה
ויבדוק איפה זה מיוצר
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר קבוצות: חבר
הצטרף: 15/12/2009(UTC) הודעות: 573
קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
|
אם זאת הבעיה, אז שוב אגיד שאני בין היתר מהסיבה הזאת מעדיף
סוליות מונו בלוק (יציקה אחת).
אז אין את בעיית נפתח לי, נמלו חלקים וכו...
|
|
|
|
דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 09/09/2008(UTC) הודעות: 287
|
|
|
|
|
דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 09/09/2008(UTC) הודעות: 287
|
קל גב התקשרו אליי ואמרו שהנעל פגומה אבל בגלל שהיא אצלי הרבה זמן (עדיין תחת האחריות של שנה) אז הם יזכו אותי בזוג נעליים חדשות בתנאי שאשלם להם 300 שקל. לא הסכמתי כי זה נראה לי לא הגיוני לחלוטין ניסיתי לדבר איתם אבל לא ממש רצו להקשיב אמרו שאין משהו אחר שניתן לעשות.
פניתי לווק אין החנות שקניתי ממנה את הנעל וסיפרתה לה מה אמרו לי בקל גב, והם אמרו שהם יזכו אותי בנעליים חדשות :) סוף סוף מישהו לוקח אחריות :) חייב להגיד שהשירות של קל גב היה נוראי עד הרגע האחרון
|
|
|
|
דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 18/01/2008(UTC) הודעות: 592
|
טוב לראות שיש חנויות שלוקחות על עצמן לפצות את הלקוח מתוך שירות לקוחות טוב.
כל הכבוד להם!
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: חבר
הצטרף: 20/11/2009(UTC) הודעות: 1,416
תודות: 324 פעמים קיבל תודה: 241 פעמים ב 168 הודעות
|
כן, אני ממש מחבב את החנות הזאת...
|
|
|
|
עבור לפורום
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.