דירוג: שביליסט מנוסה קבוצות: חבר
הצטרף: 18/04/2011(UTC) הודעות: 229
קיבל תודה: 10 פעמים ב 8 הודעות
|
אהלן.
אנחנו רוצים לצאת מחר לעשות את המסלול של חוד עקב - עין עקב וחזרה.
רצינו לדעת אם כבר סידרו את השביל בדרך הנפט(לא בטוח שזה שם הדרך) והאם אפשר לרדת עם רכב רך עד החניון שצמוד לחוד עקב? (כשאנחנו היינו שם לפני שנה היה בור יחסית עמוק בסוף הירידה שמנע מעבר של רכבים רכים)
אם לא - האם לדעתכם בטוח להשאיר רכב למשך היום בחניון שליד המנחת?
תודה.GibsonLP41327.4706365741
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: חבר
הצטרף: 28/12/2009(UTC) הודעות: 918
קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
|
התשובה לשתי שאלותיך שלילית
|
|
|
|
דירוג: שביליסט מנוסה קבוצות: חבר
הצטרף: 18/04/2011(UTC) הודעות: 229
קיבל תודה: 10 פעמים ב 8 הודעות
|
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC) הודעות: 6,762 תודות: 290 פעמים קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
|
תשאירו את הרכב בתוך מדרשת בן גוריון. זה עוד ק"מ אחד יחסית למנחת. yankale1741327.9308217593 |
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE PEOPLE NEED NATURE |
|
|
|
דירוג: שביליסט מנוסה קבוצות: חבר
הצטרף: 18/04/2011(UTC) הודעות: 229
קיבל תודה: 10 פעמים ב 8 הודעות
|
תודה. אולי באמת נעשה את זה. גם המנחת זה כמה ק"מ מהחוד, לא?
חשבנו אולי כבר ללכת מהחוד כרגיל ולפנות עם ההתפצלות של השביל הישן לעבדת. ככה נוכל לחזור בטרמפ לאוטו במדרשה...
האם יום אחד זה סביר מהחוד לעבדת? (ניקח הקפצת ג'יפ לחניון עקב ומשם נעלה את החוד).
|
|
|
|
דירוג: שביליסט בכיר Medals: קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC) הודעות: 6,762 תודות: 290 פעמים קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
|
מהמנחת לחניון הלילה זה כ-5 ק"מ. מחניון הלילה לתחנת הדלק על כביש 40 כ 13.5 ק"מ. אפשר ללכת ביום אחד ממדרשת בן גוריון לכביש 40
גם בלי הקפצה בג'יפ, בתנאי שהכושר סביר. |
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE PEOPLE NEED NATURE |
|
|
|
דירוג: שביליסט מנוסה קבוצות: חבר
הצטרף: 18/04/2011(UTC) הודעות: 229
קיבל תודה: 10 פעמים ב 8 הודעות
|
|
|
|
|
עבור לפורום
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.