תקלות יכולות לקרות לכל אחד ובכל חברה. שלוש תקלות ברצף באותה חברה בטיפול בהזמנה של לקוח אחד? זו לא תקלה, זה משהו רע בהתנהלות.
להגיע משדה התעופה לשאמוני אף פעם לא תהיה תקלה, את המלון לא סוגרים. להגיע לג'נבה יום קודם? שעה ורבע נסיעה לא מצדיקה זאת.
זה בערך כמו לישון בת"א יום לפני הטיסה רק בגלל שאתה גר בחיפה או בבאר שבע.
המסקנה שלך לגבי לו"ז על הקשקש לא נכונה. אלמלא האיחור הייתי מגיע לשדה התעופה שעה ו 45 דקות לפני הטיסה.
בגלל האיחור הגעתי חצי שעה לפני הטיסה. אם אתה לא מוסר מזוודה לבטן המטוס מספיק להגיע לשדה התעופה שעה
וחצי לפני מועד ההמראה. אתה בא לדלפק לוקח כרטיס עליה למטוס ואחרי פחות מרבע שעה אתה בשער העליה למטוס.
אבל כאשר הגעתי לשדה התעופה (שעה ורבע איחור) כבר סגרו את הדלפק של אל על. רצתי לבטחון ובקשתי לעלות למטוס ללא כרטיס עליה.
זה לוקח זמן של ברורים האם אני נמצא ברשימת הנוסעים, וכל דקה יקרה. הבטחון בג'נבה עשו כמיטב יכולתם להעלות אותי לטיסה לת"א
אבל באותו יום שישי אל על סגרו את שער העליה למטוס כרבע שעה לפני הזמן. כל הנוסעים שהיה להם כרטיס עליה כבר הגיעו. ביום שישי הטייס והצוות רוצים
להגיע הביתה מוקדם על מנת שלא לגרום למשבר קואליציוני בממשלה...
אחזור ל ALPYBUS:
לוח הזמנים שלהם: הסעה אחת לשעה בערך. ב CHAMPEXPRESS הסעה כל חצי שעה. המחירים דומים מאוד. הנהגים של CHAMEXPRESS נכנסים
ללובי של המלון ומחפשים את הנוסע. ב ALPYBUS אתה חייב להמתין מחוץ למלון גם אם יורד גשם. בבוקר הטיסה ירד גשם בשאמוני. זה לא מצב שלא הייתי יוצא
החוצה אם הייתי יודע שההסעה מגיעה ב 07:55 ולא ב 08:15. ב CHAMEXPRESS אתה משלם בכרטיס אשראי. ב ALPYBUS רק במזומן. קבלה על התשלום
הם נותנים רק למי שמבקש. אני חושד בעסק שמתנהל על בסיס תשלום במזומן בלבד שמשהו מסריח בו. אני מניח שאתה יכול להסיק מסקנות בעצמך לגבי דרך ההתנהלות
שלהם ולאו דווקא בתחום המיסוי. רק מהסיבות שמניתי עדיף להימנע מנסיעה עם ALPYBUS.
והבעיה המרכזית היא חוסר לקיחת אחריות. הצעתי להם הצעה (במקום החזר 300 אירו) שבאמת קשה לסרב לה: תנו שישה קופונים חינם להסעה הלוך ושוב מג'נבה
לשאמוני. רציתי לחלק את הקופונים דרך הפורום. 300 אירו זה לא כסף שיעשה אותי עני או עשיר. כל עסק אחר היה קופץ על הצעה כזאת. זה היה גורם לפרסום הודעה
מאוד חיובית על ALPYBUS ומוסיף להם לא מעט נקודות זכות. (כתבתי להם זאת!) העלות המעשית של קופונים חינם לעסק היא אפסית. התועלת של קופונים כאלה?
כל בעל עסק יודע בדיוק כמה דברים כאלה מועילים למוניטין. אבל הם סרבו גם להצעה זו. ולכן המלצתי היא גורפת לא לנסוע איתם, יש מספיק חלופות.
הנה דוגמה של התנהלות עיסקית נכונה: בגלל שפספסתי את הטיסה נאלצתי לשנות את מועד הטיסה באל על. על פי התקנות של הכרטיס זו תוספת של 120 $.
כאשר חזרתי לארץ פניתי לאל על ובקשתי שיזכו אותי ב 120 $ כי האחור נגרם שלא באשמתי. הם בדקו את העניין וענו שהחיוב בוצע בהתאם לתקנות של הכרטיס.
ועם זאת, ואני מצטט:
" .... מטעמי יחסי לקוחות, אנו נשלח שובר בסך 120 דולרים להזמנת טיסותיך הבאות בחברת אל על / UP. אנא השב במייל
חוזר פרטי כתובת דואר עדכנית למשלוח השובר בדואר רשום, וכן את שמך באותיות לטיניות כפי שמופיע בכרטיס הטיסה"
אתה עדיין חושב ש ALPYBUS זו חברה שקרתה לה תקלה מיקרית?
חג שמח.
נ.ב.
אולי גם שחר ישנה את דעתו ...
נערך ע"י משתמש שבת 03 אוקטובר 2015 11:10:32(UTC)
| סיבה: לא צויינה