ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

5 עמודים<12345>
אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
GibsonLP  
#41 נשלח : יום ראשון 17 מאי 2015 06:41:23(UTC)
GibsonLP


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/04/2011(UTC)
הודעות: 229

קיבל תודה: 10 פעמים ב 8 הודעות

אני מניח שהם מעודכנים... מדובר באנשי החברה להגנת הטבע, לפי מה שאמר לי אחד המדריכים שם הם יושבים חדר ליד הוועדה לסימון שבילים...

 

תודה על העדכון בכל זאת. אני שמח שהשביל התרחק קצת מהגדר, אני זוכר שהייתי בטוח שהולכים לדרוס אותנו אחרי שהיינו עדים לשב״חים שרצים לאוטו שאוסף אותם דרך חור בגדר.

יענקל'ה סער  
#42 נשלח : יום ראשון 17 מאי 2015 08:17:47(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

באזור של החור בגדר השביל נשאר ללא שינוי והולכים לצד כביש סנסנה מיתר. 

השינוי הוא כשיורדים מכביש השדות הוא כביש 358.

 

לגבי השבחי"ם הם פוחדים לא פחות. כולם כולל הצבא יודעים במשך שנים עלה "המעבר הפתוח"

בגדר וכולם כולל הצבא חיים עם זה בשלום . גם אתמול עברו באותו מקום שבחי"ם. 

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
הלך  
#43 נשלח : יום ראשון 17 מאי 2015 08:30:55(UTC)
הלך


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 15/05/2014(UTC)
הודעות: 425

תודות: 949 פעמים
קיבל תודה: 188 פעמים ב 101 הודעות
יש שחיים עם החור בשלום, ויש שכבר לא (עליהם השלום).
להלן כתבה על על החור המדובר - וקורבנותיו...
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/668/578.html

אבל זה כמובן בסדר גמור - שביל ישראל אמור לשקף את המדינה: הפקרות, הרס טבע, זיהום, לכלוך הם חלק נכבד מתרבותה של זו, לכן ראוי מאד שהמטיילים בשביל יחשפו לכך.
thanks 1 משתמש הודה ל הלך עבור הודעה מועילה זו.
חתול ב 17/05/2015(UTC)
HarmonicWave  
#44 נשלח : יום ראשון 17 מאי 2015 08:56:13(UTC)
HarmonicWave


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 20/11/2009(UTC)
הודעות: 1,410

תודות: 322 פעמים
קיבל תודה: 241 פעמים ב 168 הודעות

נשלח במקור על ידי: הלך עבור להודעה מצוטטת
יש שחיים עם החור בשלום, ויש שכבר לא (עליהם השלום).
להלן כתבה על על החור המדובר - וקורבנותיו...
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/668/578.html

אבל זה כמובן בסדר גמור - שביל ישראל אמור לשקף את המדינה: הפקרות, הרס טבע, זיהום, לכלוך הם חלק נכבד מתרבותה של זו, לכן ראוי מאד שהמטיילים בשביל יחשפו לכך.

 

הקדמת אותי.

להגיד שכולם חיים עם זה בשלום, נו טוב. אני חושב שיותר נכון להגיד שיש גופים שהמצב הנוכחי נוח להם.

תושבי האיזור סובלים מאוד כאשר כל נסיעה בשעות הרלוונטיות מלווה בסכנת חיים ממשית עקב נסיעות פרועות של המסיעים הבדואים.

יענקל'ה סער  
#45 נשלח : יום ראשון 17 מאי 2015 09:29:52(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

ואי, ואי, ואי, צריך לפרש:  כולם "חיים עם זה בשלום" הכוונה לרשויות. 

הצבא והרשויות לא עושים כלום על מנת למנוע את המעבר החופשי. לכן מבחינתי "הם חיים עם העניין בשלום".

יתרה מכך הצבא יודע מתי בדיוק מגיע הטנדר האדום מכיוון הרשות ומכיר את המאזדה 6 הכסופה בצד שלנו 

ולא עושים דבר להפסיק את העניין. זה נימשך שנים ונעשה כק"מ אחד בלבד מהמחסום על כביש 60. 

אז ככל הנראה הרשויות חיות בשלום עם "המעבר הפתוח". למישהו יש הסבר אחר?

 

הרמוניק: מסיעי השבחי"ם הם סכנה קטנה בכבישים. הסכנה העקרית בכבישים הם הנהגים הבדואים הישראלים.

ועל כך לא נתווכח כי שומר נפשו ירחק מהם, ז"א מהנהגים הפרועים הבדואים...

 

הלך: אשר "לחשיפה" של המטיילים לתופעה. זה נכון שהשביל משקף את המדינה כמו שהיא.

98% ממה שאנו נחשפים אליו הם דברים נהדרים. ויש גם (לא רק) לכלוך ודברים פחות נעימים.

אין דרך חלופית במקום כי מדרום לשביל בקטע זה אלה שדות מעובדים של קיבוץ כרמים.

 

אני קורא את הכתבה ממעריב. מדברים שם על הפירצה בגדר. זו בדיוק אותה פירצה מוכרת.

אז מה בדיוק קורה שם? 

נערך ע"י משתמש יום ראשון 17 מאי 2015 09:44:04(UTC)  | סיבה: לא צויינה

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
הלך  
#46 נשלח : יום ראשון 17 מאי 2015 18:44:10(UTC)
הלך


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 15/05/2014(UTC)
הודעות: 425

תודות: 949 פעמים
קיבל תודה: 188 פעמים ב 101 הודעות
למען הדיוק -
נתפסו מסיעי שב"חים שאינם בדואים. חלקם יהודים (אגב, מי מעסיק את אותם שב"חים?).
נהיגה פרועה אף היא איננה נחלתם של הבדואים בלבד.

הרשויות? התרבות הארגונית השוררת במדינה מתאפיינת בכך שמי שקרוב לשטח יודע מה קורה אך חסר סמכות, והללו שבסמכותם לקבל החלטות אינם יודעים/מתעניינים בנעשה בשטח (וזה במקרה הטוב...).

בכתבה מסופר על אזרח תמים שנהרג כתוצאה מנהיגתו הפרועה של מסיע שטסף שב"חים מאותה פרצה. טענת הורי ההרוג הינה, שהותרת הפרצה בעינה, תביא להרוגים נוספים בעתיד.
יענקל'ה סער  
#47 נשלח : יום ראשון 17 מאי 2015 19:07:23(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

מי שמעסיק את השבחי"ם הם אנשים שאינם מוכנים (לא יכולים???) לשלם שכר מינימום.

לדעתי זה קורה בחקלאות, רחיצת כלים במסעדות, וכל עבודה שבה העובד אינו נראה פחות או יותר.

בימים אלה בהליכות הבוקר שלי אני פוגש בשדות של מושב קדרון  בני מיעוטים מהגדה שעובדים בעבודות

עונתיות חלקן לא קלות. קטיף מישמש, מוציאים בצל מהקרקע, ניקוש עשבים בין ערוגות וכד'.

הרכבים בהם הם מגיעים הם בעלי לוחיות רישוי צהובות.

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
HarmonicWave  
#48 נשלח : יום ראשון 17 מאי 2015 22:14:21(UTC)
HarmonicWave


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 20/11/2009(UTC)
הודעות: 1,410

תודות: 322 פעמים
קיבל תודה: 241 פעמים ב 168 הודעות

 הלך - בתור מי שמכיר את האיזור הספציפי הזה - המסיעים שם הם בדואים מלקיה, תל שבע והסביבה. העסק הזה מכניס להם *המון* כסף, על חשבון הפועלים המנוצלים (שלעיתים 50 % ממשכורתם השבועית הולכת על הסעות מהגדה לעבודה וחזרה).

המדינה לא מחמירה מספיק עם המסיעים והמעסיקים (שנוטים להיתמם ולהצטדק באמתלות שונות).

 

בתמונה למטה: לאחר נסיעה פרועה בשטח (באיזור 100 קמ"ש בדרכי העפר) התהפך המסיע, ונטש את הפועלים אותם הסיע בעודו בורח מהרכב (אחד מהם נפצע קל בהתהפכות). בקלות עלול היה להיגמר בהרוגים, וזה לא אירוע נדיר בגזרה.

 

למרבה המזל ההולכים בשביל עוברים את המקטע הזה בשעתיים-שלוש, ולא מעורבים במתרחש.

 

אכן, כפי שציין יענקל'ה, להרבה גופים המצב הנוכחי נוח (פרנסה לבדואים, שחרור מצוקת התעסוקה בגדה ותיעולה לאיזור ספציפי,קל יותר לשליטה , כוח עבודה זול למעסיקים הישראלים ועוד).

 אנחנו סוטים מהנושא המרכזי של השרשור הזה ולכן אני מציע לעצור כאן (אפשר לפתוח שרשור חדש אם אתם רוצים).

נערך ע"י משתמש יום ראשון 17 מאי 2015 23:43:54(UTC)  | סיבה: לא צויינה

thanks 1 משתמש הודה ל HarmonicWave עבור הודעה מועילה זו.
זאבאז ב 18/05/2015(UTC)
GibsonLP  
#49 נשלח : יום שני 27 יולי 2015 00:51:14(UTC)
GibsonLP


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/04/2011(UTC)
הודעות: 229

קיבל תודה: 10 פעמים ב 8 הודעות

כמעט שכחתי לעדכן...

צולם בעין קובי...

thanks 2 תודות למשתמש GibsonLP על הודעה מועילה זו.
אמנון לנגי ב 27/07/2015(UTC), Amtrak ב 27/07/2015(UTC)
אסף א  
#50 נשלח : יום רביעי 23 ספטמבר 2015 11:57:08(UTC)
אסף א


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 27/02/2004(UTC)
הודעות: 234
גבר

תודות: 42 פעמים
קיבל תודה: 51 פעמים ב 25 הודעות
thanks 1 משתמש הודה ל אסף א עבור הודעה מועילה זו.
הלך ב 24/09/2015(UTC)
Amtrak  
#51 נשלח : יום רביעי 23 ספטמבר 2015 18:00:35(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,495
גבר
ישראל

תודות: 349 פעמים
קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
כן, אבל הכתבה עצמה הייתה די סתמית לדעתי.
יענקל'ה סער  
#52 נשלח : יום רביעי 23 ספטמבר 2015 18:35:00(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

גמר חתימה טובה חברים.

מסכים עם אמטרק. משה גלעד שכותב לא מעט בענייני טיולים לא מצטיין בכתבה זו.

 

כולם (בוודאי כאן ) שמחים שעוד שנייה על פי משה גלעד - בתחילת 2016 לפי העדכון האחרון מגוגל -  תמונות של שביל ישראל תהיינה ב STREET VIEW

אני רוצה לשים בפרופרוציות את ההלהבות לקראת הארוע הזה. בישראל כווווווולם יודעים מה זה שביל ישראל, וכבר יודעים שזה לא כביש חוצה ישראל. זה יפה לעומת מה שהיה

לפני 8-7 שנים. יש הרבה מאד מידע ברשת על השביל, גם באנגלית.  הבעיה העיקרית היא לא מידע ותמונות, הבעיה היא שלא יודעים בעולם שהשביל שלנו קיים.

זה שלכל אחד יש חבר / חברים שיודע על השביל, או NG  פרסם בשנת 2012 כתבה שבה השביל מוזכר,  אינו עושה את השביל שלנו לידוע בעולם. נחמד שיש מטיילים מחו"ל

על השביל ומספרם הוא 3-2 סדרי גודל יותר ממה שהיה לפני 7 שנים. התמונות זה עוד מידע על השביל שיהיה ברשת.  

ללא פעולת שיווק רצינית מצד גורמים רציניים ומשמעותיים כולל השקעת כסף, לא נזכה לראות על השביל 10,000 מטיילים מחו"ל בשנה לפני סוף הקדנציה של כמה מחברי

הפורום הוותיקים (מי אמר 2069?) 

נתון פשוט: בשנת 1985 הלכו בקמינו כמה מאות מטיילים בשנה. אחרי שלושים שנה יש מאות אלפים מטיילים בשנה (מכל הסוגים).  ב 2021 מספרם יעבור את ה 300,000

זה די בטוח...

אני רוצה להאמין שאפשר (אי"ה...) להזיז כסף לשיווק השביל בחו"ל ולהגדיל את מספר המטיילים בו בסדר גודל לפחות, בתוך חמש שנים...

 

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
amnon-ar1  
#53 נשלח : יום חמישי 24 ספטמבר 2015 08:39:30(UTC)
amnon-ar1


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/08/2014(UTC)
הודעות: 50

קיבל תודה: 31 פעמים ב 23 הודעות
למי שהקישור לא נפתח לכל הכתבה אז הנה קישור מאתר MSN עם תמונות אחרות ממה שיש באתר "הארץ"
http://www.msn.com/he-il...=AA5fe4&ocid=UP94DHP

כאמור, הכתבה לא מחדשת כלום, אבל בכל זאת טוב לקרוא על הנושא.

לגבי מס' המטיילים, אני לא סבור שמספר כל כך גדול של מטיילים הוא בהכרח יתרון במיוחד בקטע המדברי בדרום, שם עלולה מסה גדולה לפגוע בנוף הלא נגוע עדיין יחסית.
thanks 1 משתמש הודה ל amnon-ar1 עבור הודעה מועילה זו.
הלך ב 24/09/2015(UTC)
יענקל'ה סער  
#54 נשלח : יום חמישי 24 ספטמבר 2015 09:25:14(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

300,000 תיירים מחו"ל לא יגיעו לשביל אף פעם, אלא אם במקרה/בטעות יפרוץ שלום ניצחי באזור...

30,000 בשנה? אפשרי, רק ע"י עבודת שיווק מתוכננת היטב וארוכת טווח...

בינתיים עוד לא הגענו ל 3,000 בשנה...

 

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
GibsonLP  
#55 נשלח : יום ראשון 24 ינואר 2016 22:12:25(UTC)
GibsonLP


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/04/2011(UTC)
הודעות: 229

קיבל תודה: 10 פעמים ב 8 הודעות

זהו.
עלה.
שאלוהים יעזור לי - למה לבשתי חולצה כל כך צמודה.
עכשיו זה שם לדראון עולם.
הקטע שאני צילמתי

נערך ע"י משתמש יום ראשון 24 ינואר 2016 23:19:04(UTC)  | סיבה: לא צויינה

thanks 1 משתמש הודה ל GibsonLP עבור הודעה מועילה זו.
אמנון לנגי ב 25/01/2016(UTC)
הלך  
#56 נשלח : יום ראשון 24 ינואר 2016 23:12:46(UTC)
הלך


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 15/05/2014(UTC)
הודעות: 425

תודות: 949 פעמים
קיבל תודה: 188 פעמים ב 101 הודעות
גיבסון, ברכות!
זו ודאי תחושה טובה ליטול חלק במיזם שכזה, ולראותו עולה לאוויר.
האם אפשר "ללכת" עם החצים לאורך כל המקטע (אצלי זה זז מאד מאד לאט)?
זו אמנם חכמה בדיעבד, אך קצת הצטערתי שהמדבר לא צולם בחורף, והצפון באביב, בשיא תפארתם.
neutrino  
#57 נשלח : יום שני 25 ינואר 2016 01:16:34(UTC)
neutrino


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 26/11/2012(UTC)
הודעות: 1,042
גבר
ישראל
מיקום: Karmiel

תודות: 81 פעמים
קיבל תודה: 180 פעמים ב 109 הודעות
עכשיו נוכל להשתמש בזה כ-reference למקומות מסוימים. לציון נקודות להטמנות מים...

אבל תכלס, הדעה שלי בנושא לא השתנתה. אני נגד דברים האלה.
מטיילים הם עם מוזר. לוקחים כמה שיותר אוכל, הולכים רחוק שאפשר ואוכלים את הכל שם.
GibsonLP  
#58 נשלח : יום שני 25 ינואר 2016 08:23:25(UTC)
GibsonLP


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 18/04/2011(UTC)
הודעות: 229

קיבל תודה: 10 פעמים ב 8 הודעות

נשלח במקור על ידי: הלך עבור להודעה מצוטטת
גיבסון, ברכות!
זו ודאי תחושה טובה ליטול חלק במיזם שכזה, ולראותו עולה לאוויר.
האם אפשר "ללכת" עם החצים לאורך כל המקטע (אצלי זה זז מאד מאד לאט)?
זו אמנם חכמה בדיעבד, אך קצת הצטערתי שהמדבר לא צולם בחורף, והצפון באביב, בשיא תפארתם.

תודה.

אפשר - למרות שזה לא מושלם, ולפעמים צריך לדעת ״לנווט״ בתוכנה כדי להמשיך לצעוד... עדיין עובדים על זה ויסדרו את הבעיות.
לגבי האיטיות - תשים לב שברוב המקרים אתה יכול לשים את העכבר באופק, לראות חץ קטן, ללחוץ ואז הוא יקפוץ ישר לשם. זה מאיץ קצת את השיטוט.

כולנו הצטערנו על העונה... זה היה עכשיו או לעולם לא...

Amtrak  
#59 נשלח : יום שני 25 ינואר 2016 09:24:03(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,495
גבר
ישראל

תודות: 349 פעמים
קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
בשעה טובה ומוצלחת. שמח לראות שזה עלה לאויר. פרוייקט מאוד נחמד.
אני זוכר שבתחילת השרשור אמרת שהמידע עצמו יהיה זמין (שזה פרוייקט Open Source). הדגימות של השביל של גוגל כבר זמינות איפשהו?
אמנון לנגי  
#60 נשלח : יום שני 25 ינואר 2016 10:31:00(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות
היה נהדר אם היו מוסיפים פיצ'ר שמאפשר לתנועה לזרום באופן אוטומטי.
כלומר שלא צריך לחיצות כל הזמן על מנת להתקדם. פשוט לשים על טייס אוטומטי
לא נשמע לי קשה במיוחד לביצוע. זה ישדרג משמעותית את חוויית הצפייה
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
5 עמודים<12345>
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.