ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

5 עמודים<1234>»
אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
Amtrak  
#21 נשלח : יום רביעי 20 ינואר 2016 18:44:49(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,495
גבר
ישראל

תודות: 349 פעמים
קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
הלינק ששמת פותח את הדף של israel hiking map, אבל בלי ה overlay של השביל שלך. יש לך את התוואי שלך בקובץ kml או gpx?
thanks 1 משתמש הודה ל Amtrak עבור הודעה מועילה זו.
הלך ב 20/01/2016(UTC)
אמנון לנגי  
#22 נשלח : יום רביעי 20 ינואר 2016 21:30:42(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

מפת שבילי ישראל עם הצעת התוואי של גיורא

שימו לב שיש שלושה קבצי GPX על המפה. צבעים אדום ורוד וכתום (מצפון לדרום)

thanks 1 משתמש הודה ל אמנון לנגי עבור הודעה מועילה זו.
הלך ב 20/01/2016(UTC)
יענקל'ה סער  
#23 נשלח : יום רביעי 20 ינואר 2016 22:10:57(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

הלך,

ההתייחסות הזו היא לגבי ההצעה כתוואי מכרזי לשביל ישראל:

זגזוגים רבים מדי. הרצון לעבור בכל מקום לא סביר. הצעה כזאת תיפול על הסף ברשויות.

אין סיבה סבירה לשנות את התוואי מאילת לשחרות. התוואי שם טוב מאוד.

(יש כבר אחרים שדואגים לשינויים דווקא בקטע זה בלי שום קשר האם השביל טוב או לא טוב

כי הם דואגים לטבע....)  

מבחינה לוגיסטית השביל צריך לעבור במצפה רמון. 

ירידה מציר הנפט בסדר אך יש חלופות טובות יותר לדעתי.

לעשות LOOP ליד מדרשת בן גוריון? האם יש סיבה לכך?

אני בעד להעביר את השביל במדבר יהודה אבל לא כמו בהצעה שלך.

אם אתה רוצה אני מוכן לברר ולהתייעץ ולהביא רעיון סביר יותר למסלול שביל ישראל

במדבר יהודה. כתוואי מרכזי ללכת עם הצעה כזאת לוועדה ולכל הגורמים הרלוונטיים זה בזבוז זמן.

ברצוני להזכיר שוב את הפרוייקט של הרט"ג בנגב לנקודות מים למטיילים. כל רעיון להזיז את התוואי

המרכזי של השביל ממקומו יגרום לדחייה משמעותית. דחייה כזאת תגרום לבכייה מצד כל המטיילים. 

 

אם אתה רוצה להציע שביל מדברי דעתי אינה רלוונטית.

זה לא שדעתי נחשבת אצל מישהו, בודאי לא אצל בעלי הסמכות בשטח בעניין שביל ישראל.

 

נערך ע"י משתמש יום חמישי 21 ינואר 2016 07:57:57(UTC)  | סיבה: לא צויינה

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
Yagil  
#24 נשלח : יום רביעי 20 ינואר 2016 23:49:57(UTC)
Yagil


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/11/2006(UTC)
הודעות: 630

קיבל תודה: 61 פעמים ב 39 הודעות
אציין רק שני דברים:
1. הפורמט הנכון נראה לי של שבילי קישור. למשל, אפשר ביעילות יחסית לעשות לופ-ערד-מצדה וחזרה לשביל ישראל (למעשה יוצא לי לעשות את הלופ הזה פעם בכמה זמן. בדיוק לפני כמה שבועות הלכתי מערד למצדה עם בת ה-5 ובת ה-8 שלי. לא עשיתי הפעם את החזרה לערד, אבל למבוגרים מדובר בשלושה ימים בהידור).
2. שבילי הקישור הקיימים חלקם סובלים ממחלות ילדות. הלכתי חלק משביל יזרעאל לפני כמה שבועות, וכבר הספיקו לשנות בלי סיבה טובה כמה דברים, ונעשו גם טעויות סימון. שום דבר קריטי, אבל כרגע הוא לא במצב גמור ומוכן. הבעיה של תוספת שביל נוספת היא שגם מה שקיים לא מושלם, והמשאבים מוגבלים.
לכן, בעיני שביל ישראל וקטעי-קישור למעוניינים הוא האופציה הטובה ביותר כיום.
יענקל'ה סער  
#25 נשלח : יום חמישי 21 ינואר 2016 02:42:00(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

הדבר שהכי מפריע לי בהצעה הזאת הוא ששביל ישראל צריך להיות נגיש לכוווולם ולא רק למיטיבי לכת שלנים רב הזמן בשטח,

או נזקקים להקפצות רבות מהשטח ואליו. גם במסלול הקיים צריך לא מעט הקפצות מסוג זה, קל וחומר בהצעה החדשה.

רב מכריע של המטיילים בשביל ישראל הינם מטיילי יום שמחלקים את ההליכה שלהם לפי קלות הנגישות לראש וסוף הקטע.

מבחינה זאת ההצעה מרחיקה את השביל מרב המטיילים הישראלים וגם תיירים מחו"ל. לבצע את החלק המדברי יעלה הרבה

מדי כסף. במחשבה זו אני מתנגד באופן נחרץ להצעה כתוואי מרכזי לשביל ישראל. 

בצפון הארץ יש לא מעט שבילים אחרים שקשורים לתוואי של שביל ישראל. שביל רמות מנשה: מסלול נהדר ויפהפה, הרבה יותר יפה

מהקטע מעופר לבנימינה. אך הוא לא חלק משביל ישראל. מי שרוצה שיאריך את ההליכה וילך אותו בצרוף לשביל ישראל.

95% מעם ישראל שמטייל (ברגל) ילכו את שביל רמות מנשה במסגרת נפרדת. כך גם שביל חוף הכרמל שעובר במקומות נפלאים,

שביל עמק המעיינות שקשור לשביל ישראל מדהים ביופיו ללא כל השוואה לקטע שבין ירדנית לרמת סירין.

כולם יפים יותר ומתגמלים יותר מהתוואי החופף להם של שביל ישראל. 

לכן: טיולים מקשרים בסדר גמור, שביל מדברי למטיבי לכת בסדר גמור. בשום פנים ואופן לא כתוואי מרכזי. 

 

נשלח במקור על ידי: הלך עבור להודעה מצוטטת

5. איכות שביל לא נמדדת במספר ההולכים בו.

 

טעות גדולה מזאת קשה לעשות. המדד הכי חשוב כולל ברמה הלאומית הוא מספר המטיילים בשביל ישראל.

למי בדיוק אם לא לרב העם השביל נועד? 

 

כאמור למעלה: אם רוצים שביל מדברי חדש כולל שם חדש זה בסדר גמור. וריאנטים לשביל ישראל, מסלולים מקשרים זה בסדר. 

ככל שזה קשור לתוואי מרכזי לשביל ישראל זה רעיון לא טוב.

 

 

  

 

נערך ע"י משתמש יום חמישי 21 ינואר 2016 08:01:26(UTC)  | סיבה: לא צויינה

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
Amtrak  
#26 נשלח : יום חמישי 21 ינואר 2016 09:38:57(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,495
גבר
ישראל

תודות: 349 פעמים
קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות

הלינק שאמנון העלה מכיל רק שלושה מקטעים של השביל, כשמקטע 2 (הכחול) הוא בעצם ריק, ונשאר רווח בין המפגש עם שביל ישראל ליד שחרות, לבין המפגש איתו ליד כרבלת חרירים. המקטע ההוא אמור להיות פשוט כולו על שביל ישראל?

בכל מקרה, הנה קובץ KML פשוט שמכיל את שלושת המקטעים הקיימים (לדעתי, הרבה יותר נוח להסתכל על השביל ככה)

עכשיו אני רואה שהלך התייחס למקטע ההוא, ואכן - כולו על שביל ישראל.

(עדכון: הוספתי לקובץ את המקטע השני. לפי Google Earth, אורך השביל הכולל כרגע הוא 463.6 ק"מ. אבל זה באמת לא כולל את הוריאנטים שהלך לא סימן במפה) 

והערה בקשר לרעיון השביל עצמו - אני חושב שהלך מעוניין באמת בשביל מדברי חדש ומאתגר, בנפרד משביל ישראל. ככזה, אני לא רואה בעיה בזיגזוגים. לדעתי, אין בעיה שהלך יבנה וייצב שביל שכזה, ויפרסם אותו איפה שהוא רק רוצה. מי שמעוניין בשביל שונה משביל ישראל, ישמח על האופציה.

זה נראה לי דומה ל SHR בהשוואה ל JMT. שניהם קיימים ממש באותו האיזור, אבל בעוד ש ה JMT מתוייר, מסודר, ונגיש, את ה SHR מישהו פשוט "הרכיב" ופרסם את מה שהוא עשה, ומידי פעם באים המשוגעים לדבר ועושים אותו (בחלקים או ברצף). אני לא בטוח שהם "מתחרים" על אותם המטיילים, וגם אם כן, הרי שקיומם של שני שבילים לא יוריד ממספר המטיילים הכולל.

בקשר לפוליטיקה המסובכת של סימוני שבילים וארגון נקודות מים - אין לי מושג. אם עצם זה שיש אנשים שלא מעוניינים לעשות את שביל ישראל, ולא רוצים ללכת בתוואי הקיים, גורם לזה שכל מיני ארגונים ישנו את דעתם בקשר להקמת נקודות מים עליו, אז זאת אכן בעיה. אם בעקבות פרסום שביל המדבר, מספר המטיילים על שביל ישראל ירד ב 50% (כי כולם יעברו לשביל המדבר) אז זה באמת יפגע בפרוייקט הזה. אבל אני לא בטוח שהשביל הזה יהיה כל כך פופולרי, כל כך מהר, בשביל סכנה שכזאת.

נערך ע"י משתמש יום חמישי 21 ינואר 2016 10:47:39(UTC)  | סיבה: לא צויינה

thanks 2 תודות למשתמש Amtrak על הודעה מועילה זו.
io_travel ב 21/01/2016(UTC), HarmonicWave ב 21/01/2016(UTC)
יענקל'ה סער  
#27 נשלח : יום חמישי 21 ינואר 2016 10:23:25(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

תודה רבה אמטרק ה KML הרבה יותר נח לצפיה.

כפי שאתה מנחש, אני לחלוטין מסכים איתך.

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
S.K.  
#28 נשלח : יום חמישי 21 ינואר 2016 13:53:38(UTC)
S.K.


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 30/03/2005(UTC)
הודעות: 428
גבר

תודות: 166 פעמים
קיבל תודה: 54 פעמים ב 34 הודעות
יגיל או כל מי שיודע...

אשמח לקבל טיפים איך לטייל מס ימים עם ילדה. (ציוד, שקש, נשיאת משקל)
זומם לצרף את ביתי בת ה 9 לשביל רמות מנשה.
יענקל'ה סער  
#29 נשלח : יום חמישי 21 ינואר 2016 16:46:07(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

כנס לפורום שביל רמות מנשה ותקבל כל עזרה שאתה צריך.

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
S.K.  
#30 נשלח : יום חמישי 21 ינואר 2016 19:10:08(UTC)
S.K.


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 30/03/2005(UTC)
הודעות: 428
גבר

תודות: 166 פעמים
קיבל תודה: 54 פעמים ב 34 הודעות
תודה אבדוק (משום מה בטלפון הדף נפתח לא טוב או אולי יש רק דף אחד?)
אבל שאלתי הייתה כללית יותר לאו דווקא על שביל ספציפי
יענקל'ה סער  
#31 נשלח : יום חמישי 21 ינואר 2016 19:23:54(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

תפתח בבקשה דיון חדש. זה לא השרשור המתאים לדיון כזה.

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
thanks 1 משתמש הודה ל יענקל'ה סער עבור הודעה מועילה זו.
HarmonicWave ב 21/01/2016(UTC)
אמנון לנגי  
#32 נשלח : יום חמישי 21 ינואר 2016 20:21:41(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

זה המינימום סטיה שחובה לכלול בשביל ישראל

אין שום בעיה בטחונית בחלק הדרומי של ים המלח וגם אין חשש שהוא יעבור לידי הרשות הפלסטינית.

התוספת לשביל המקורי היא של יום הליכה נפלא אחד. אולי היום המרשים ביותר מבחינת תיירות חוץ. 

נערך ע"י משתמש יום חמישי 21 ינואר 2016 20:32:23(UTC)  | סיבה: לא צויינה

יענקל'ה סער  
#33 נשלח : יום חמישי 21 ינואר 2016 20:33:39(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

צנוע (מדי...) ומתרכז בעיקר בתענוגות הגוף... 

 

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
אמנון לנגי  
#34 נשלח : יום חמישי 21 ינואר 2016 20:39:13(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות
תענוגות גוף ונפש. זה לב העניין לא?
על הסטה למצדה יתחילו כל מיני ויכוחים עקרוניים, ביטחוניים, תחזוקתיים וכו' ובסוף לא יעשו כלום.
כאן רק צריך לעשות סימוני שביל ישראל על שבילים קיימים.
אמנון לנגי  
#35 נשלח : יום חמישי 21 ינואר 2016 20:44:52(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

הוריאנטים בסביבת מכתש רמון

תתעלמו מהקו הכחול שמחבר בין שני הוריאנטים. תתייחסו רק לסימוני הטיפות. 

בוריאנט הדרומי נקודות הזכות הן: לינה בדואית בחניון בארות. תצפית מופלאה מהר ארדון (כולל נשרים), חולות צבעוניים בין ארדון לגבעת חרוט.

הויתור הוא על הר סהרונים. תצפית בינונית שאין מה להשוות לעומת ארדון. את כרבולת חררים לא מחמיצים וזה מה שחשוב

 

נערך ע"י משתמש יום חמישי 21 ינואר 2016 20:51:15(UTC)  | סיבה: לא צויינה

יענקל'ה סער  
#36 נשלח : יום שישי 22 ינואר 2016 07:03:21(UTC)
יענקל'ה סער


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC)
הודעות: 6,762
גבר
ישראל

תודות: 290 פעמים
קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות

בשביל לרחוץ בים המלח ולהמרח בבוץ לא צריך לכתת רגלים במדבר במשך יומיים.

ביום המנוחה בערד לוקחים אוטובוס או מונית שרות (יש מוניות מערד בשעות הבוקר)

ותוך 20 דקות מגיעים לים המלח ולתענוגות שהוא מציע. למצדה אפשר להגיע במונית

מאזור המלונות או באוטובוס. במדריך באנגלית כך בדיוק מומלץ לעשות.

 

 

אני לא מכיר שיקולים ביטחוניים באזור המצדה ולא יחזירו את המצדה אלא אם מישהו יכבוש

אותה שנית. אני בעד מדבר יהודה מעבר למינימום ולהתפלש בבוץ תוך כדי הטיול. 

 

הוריאנט של ציר נפט טוב מאוד וכך גם הוריאנט להר ארדון. מצפה רמון חייבת להשאר בכל מקרה

בתוואי. אין סיבה טובה לדלג על פרסת נקרות היפה. מי שירצה ללכת בוריאנט ארדון ילך מנחל גוונים

לעבר חאן בארות. אחרי סבוב הר ארדון יחזרו דרך פרסת נקרות.

 

באזור תמנע הלך הציע שינויים משמעותיים. מי שמתחיל מדרום הולך לישון ולהיצטייד בבאר אורה.

בבאר אורה יש שני נותני שרותים שמדווחים על מאות לינות של שביליסטים בכל עונה. זה לא פוסל

וריאנט באזור תמנע אך זו המגבלה שלו והיא משמעותית.

 

ויכוחים והתנגדויות יהיו רק אם יוצע לשנות את התוואי המרכזי והסטת הסימונים של ש"י למקום אחר.

לא יכולה להיות התנגדות מצד שום גורם כאשר מדובר בוריאנטים על שבילים מסומנים בשטח.

NATURE DOESN'T NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE
Yagil  
#37 נשלח : יום שישי 22 ינואר 2016 12:35:48(UTC)
Yagil


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/11/2006(UTC)
הודעות: 630

קיבל תודה: 61 פעמים ב 39 הודעות

נשלח במקור על ידי: S.K. עבור להודעה מצוטטת
יגיל או כל מי שיודע...

אשמח לקבל טיפים איך לטייל מס ימים עם ילדה. (ציוד, שקש, נשיאת משקל)
זומם לצרף את ביתי בת ה 9 לשביל רמות מנשה.

 

אכן, פתח שרשור חדש - אשמח לכתוב.

אמנון לנגי  
#38 נשלח : יום שישי 22 ינואר 2016 15:32:42(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

נשלח במקור על ידי: יענקל'ה סער עבור להודעה מצוטטת

בשביל לרחוץ בים המלח ולהמרח בבוץ לא צריך לכתת רגלים במדבר במשך יומיים.

ביום המנוחה בערד לוקחים אוטובוס או מונית שרות (יש מוניות מערד בשעות הבוקר)

ותוך 20 דקות מגיעים לים המלח ולתענוגות שהוא מציע. למצדה אפשר להגיע במונית

מאזור המלונות או באוטובוס. במדריך באנגלית כך בדיוק מומלץ לעשות.

זאת פסקה שלא היתה צריכה להיכתב. בטח לא על ידי חבר פורום. 

בשביל להגיע מקיבוץ דן לאילת לא צריך לכתת רגליים בשטח במשך חודש.

לרדת ברגל למקום הנמוך ביותר בעולם זה משהו שכל מדריך שביל צריך להדגיש ולהתגאות בו. 

גם ביטלת בהינף קולמוס את כל התצפיות הנפלאות על ים המלח לפני שיורדים אליו. את זה הרי לא עושים במונית שרות. 

 

thanks 2 תודות למשתמש אמנון לנגי על הודעה מועילה זו.
imtl ב 23/01/2016(UTC), הלך ב 24/01/2016(UTC)
אמנון לנגי  
#39 נשלח : יום שישי 22 ינואר 2016 16:23:56(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות
גיורא את המקטעים על מפה אם אפשר. זה מאוד פשוט לסמן על המפה ולעשות שיתוף לסימון.
במקטע 3 נחל אמיר לא מוכר לי. נשמע טוב


======================================================================================
אופס... כל המידע על המקטעים נמחק. מה קרה?
אמנון לנגי  
#40 נשלח : יום שישי 22 ינואר 2016 17:47:07(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,020
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

במפת השבילים יש לך אייקון של עיפרון בצד שמאל.

עם העיפרון אתה מסמן נקודות על המפה.

בסוף הסימון אתה משתמש באייקון השיתוף בצד ימין ומעתיק את הכתובת של מפת השיתוף

יתכן ולצורך שיתוף אתה צריך להירשם לאתר. אני רשום אז אני לא יודע אם האופציה של השיתוף אפשרית גם למי שלא רשום.

בכל מקרה, סימנתי לך את האייקונים בהם מדובר בעיגולים שחורים במפה לדוגמה

 

 

 

משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
5 עמודים<1234>»
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.