 דירוג: שביליסט בכיר קבוצות: חבר
הצטרף: 10/11/2013(UTC) הודעות: 370
תודות: 4 פעמים קיבל תודה: 68 פעמים ב 37 הודעות
|
זמי, אמנון - ביצעתי שינוי שיאפשר לכם לבצע קישור מהתפריט של המאמרים והשבילים בראש האתר ישירות להודעה בפורום דרך מערכת הניהול. שלחתי לכם הוראות למייל.
ביצעתי את זה כבר עבור שלושת השבילים הראשונים באירופה והמאמר על רשימת הציוד המקיפה.
אמיר.
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר קבוצות: חבר
הצטרף: 10/11/2013(UTC) הודעות: 370
תודות: 4 פעמים קיבל תודה: 68 פעמים ב 37 הודעות
|
בוצע שינוי גודל הפונט ל 11. מקווה שזה לא יותר מידי גדול....
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC) הודעות: 4,021   מיקום: ירקונה תודות: 926 פעמים קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות
|
נשלח במקור על ידי: Amir Meshulam  אגב, סתם למקרה שתהיתם.. יש לאתר זה מגיעים מידי יום בין 600 ל 700 גולשים. אמיר.
השאלה אם זה IP שונה כל פעם או שיש אחד שנכנס 700 פעמים ביום
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר קבוצות: חבר
הצטרף: 10/11/2013(UTC) הודעות: 370
תודות: 4 פעמים קיבל תודה: 68 פעמים ב 37 הודעות
|
מצ"ב שבועיים באפריל.. חלוקה פחות או יותר שווה ביון הגולשים החוזרים לגולשים החד פעמיים...

|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC) הודעות: 6,762   תודות: 290 פעמים קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
|
אמיר,
יש מתאים ולא מתאים. הגישה שלי מונעת שאלות חוזרות וזה מצוין עבורי.
הגישה שלך מייצרת מגה שרשורים, זה טוב עבורך.
לגבי הפונט: כמעט בסדר. אני מעדיף פונט 12. זה קל יותר לעיניים.
|
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE PEOPLE NEED NATURE |
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC) הודעות: 4,021   מיקום: ירקונה תודות: 926 פעמים קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות
|
שאלות חוזרות זה דבר בלתי נמנע. כל אחד רוצה יחס אישי ולכן שואל את אותן השאלות. היות ואין אפשרות לבנות כאן תתי פורומים אז נשנס מותניים ונמשיך לעשות כמיטב יכולתנו ולהמליץ בפעם ה 20,000 על שביל באירופה שמתאים להליכה בספטמבר
|
 1 משתמש הודה ל אמנון לנגי עבור הודעה מועילה זו.
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 07/11/2013(UTC) הודעות: 492  מיקום: אזרב תודות: 275 פעמים קיבל תודה: 348 פעמים ב 241 הודעות
|
.....ואכן אמנון,אני מלא הערכה והערצה לך ולשכמותך על הסבלנות והרצון הטוב.(ולשם שינוי, אני אומר זאת ללא שמץ של סרקסטיות...באמת). אממה...? ברגע שאני רואה בפורום,מתחת לכותרת "שיחה פעילה",את צרוף האותיות TMB,נופלת עלי תנומה,ואני מתחיל לחלום PCT.
|
לא בריא לשתות מים לאחר אכילת אבטיח. |
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר קבוצות: חבר
הצטרף: 10/11/2013(UTC) הודעות: 370
תודות: 4 פעמים קיבל תודה: 68 פעמים ב 37 הודעות
|
חחח.. כמי שעשה את ה PCT אבל עדיין לא את ה TMB, אני חולק עליך :-)
בכל מקרה, אמנון, אני אפתח בפורום דמו תתי פורומים שתראה איך זה עובד ונחליט ביחד מה עושים. אם נמצא נוסחה שגם תעשה סדר באמצעות תתי פורומים אבל לא תגרום לפורמים ריקים - נרוץ עם זה..
אמיר.
|
 1 משתמש הודה ל Amir Meshulam עבור הודעה מועילה זו.
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר קבוצות: חבר
הצטרף: 10/11/2013(UTC) הודעות: 370
תודות: 4 פעמים קיבל תודה: 68 פעמים ב 37 הודעות
|
ואגב, כל מי שיש לו עוד בקשות/טענות/מענות - עכשיו זה הזמן - אני בשוונג...
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC) הודעות: 1,495   תודות: 349 פעמים קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
|
עכשיו חשבתי על רעיון אחר - אולי במקום חלוקה נוספת, אפשר להשאיר את החלוקה הנוכחית (שהיא לא רעה, לדעתי), ולהוסיף איזה פיצ'ר של tags להודעות חדשות. ככה, כשמישהו ישאל את אותה השאלה על ה PCT בפעם המליון באמת, הוא יוכל לתייג את השאלה שלו עם PCT (או שמנהל יתייג את זה אחר כך) כדי שמשתמשים אחרים יוכלו בעתיד למצוא בקלות את כל השאלות שקשורות ל PCT. ולא יהיה צורך לשרשר אותה לשרשור PCT מפלצתי שבו אי אפשר למצוא את הידיים והרגליים.
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 06/04/2008(UTC) הודעות: 805
תודות: 36 פעמים קיבל תודה: 96 פעמים ב 57 הודעות
|
אמיר, כל הכבוד על השדרוג והתפעול באופן כללי!
מסכים איתך לגבי ריבוי תתי פורומים.
אני חושב שאמנון התכוון למתן נושא להודעות בתוך שרשור (אולי כמו בפורומים של תפוז), כך שיווצרו תתי שרשורים.
יכול להיות שזה מקל קצת על החיפוש, לא בטוח שזה יותר נוח (זאת כבר תחושה אישית...)
לגבי הפרדת הודעות הפתיחה מהתגובות- זה היה הרעיון של המאמרים, לא? אתה יודע להגיד כמה גולשים בכלל נכנסים לדפים האלה?
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 20/11/2009(UTC) הודעות: 1,416
תודות: 324 פעמים קיבל תודה: 241 פעמים ב 168 הודעות
|
נשלח במקור על ידי: Amtrak  עכשיו חשבתי על רעיון אחר - אולי במקום חלוקה נוספת, אפשר להשאיר את החלוקה הנוכחית (שהיא לא רעה, לדעתי), ולהוסיף איזה פיצ'ר של tags להודעות חדשות. ככה, כשמישהו ישאל את אותה השאלה על ה PCT בפעם המליון באמת, הוא יוכל לתייג את השאלה שלו עם PCT (או שמנהל יתייג את זה אחר כך) כדי שמשתמשים אחרים יוכלו בעתיד למצוא בקלות את כל השאלות שקשורות ל PCT. ולא יהיה צורך לשרשר אותה לשרשור PCT מפלצתי שבו אי אפשר למצוא את הידיים והרגליים.
מה היתרון של זה על פני חיפוש? אני מניח שזה מובנה יותר, אבל לא מבין היכן זה נותן יתרון.
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC) הודעות: 1,495   תודות: 349 פעמים קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
|
כשיש טאגים, ומקפידים שהם אחידים (כך שאין PCT, Pacific Crest Trail, PacificCrestTrail ועוד כמה וריאציות), אפשר בקלות לראות את כל ההודעות האחרונות בנושא מסויים. ההודעות עדיין יכולות לשבת בתתי-פורומים כלליים יותר ("צפון אמריקה"). אפשר גם לתייג פוסט ספציפי בכמה טגים מקבילים (הרבה יותר מסורבל לשים פוסט יחיד באמת, שיהיה בכמה תתי-פורומים שונים. אני חושב).
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט מנוסה קבוצות: חבר
הצטרף: 06/12/2012(UTC) הודעות: 105   תודות: 1 פעמים קיבל תודה: 35 פעמים ב 20 הודעות
|
חברים, אני חושב שמה שחשוב להבדיל פה זה בין פורום או כל שם שלא תקראו לו, שבו באמת זה דיון פתוח ובלתי מוגבל (או אולי מוגבל עד סף מסויים), לבין סיפורי דרך וכתבות שצריכים לעבור ל-Tag מאמרים (עם תתי פרקים מתאימים) ושם התגובות יהיו בצורה של טוקבקים. באופן כזה, ייוצר ארכיון כתבות (מסלולים, ציוד, וכל נושא אחר) בלי עודף תגובות שמעלימות את המקור, ובעקיפין יהיה אפשר לצטט כתבות רלוונטיות בדיונים (על ידי קישור ישיר או עקיף למאמר). כרגע יש לא מעט דיונים/כתבות שהייתי מעביר ל"מאמרים". נערך ע"י משתמש יום שלישי 17 מאי 2016 00:47:44(UTC)
| סיבה: לא צויינה
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC) הודעות: 6,762   תודות: 290 פעמים קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
|
אעשה לכם מעט סדר.
המערכת כאן כבר בנויה בדיוק כמו הפורום שלי: קטגוריות, פורומים ותתי פורומים (תת פורום = נושא).
דוגמה: בקטגוריית עולם, יש פורום שבילים באירופה, ותת פורום TMB (תת פורום=נושא). מעבר לכך אי אפשר לחלק ולכן יש מגה שרשורים חסרי פרופורציה.
מה שצריך זה לעבוד בצורה נכונה. שבילים באירופה יהיו קטגוריה ולא פורום. ה TMB וה AV1 יהיו פורום בפני עצמו ולחלק את שניהם לפי נושאים.
כל השבילים האחרים הפחות פופולריים באירופה ישכנו תחת פורום אחד או אף בקטגוריה נפרדת.
כך גם בציוד שצריך להיות קטגוריה בפני עצמה (ולא חלק מכללי). לחלק את הקטגוריה לתתי פורומים. מי שמחפש גרבים לא צריך לנבור
באוהלים ותרמילים. תהיינה יותר קטגוריות אך יהיה סדר ללא מגה שרשורים עם שאלות חוזרות בכל עונה.
צריך להקפיד עם הגולשים שלא ישאלו שאלות בפורומים (בוודאי לא בקטגוריות) אלא רק בתתי פורומים (/נושאים) לפי הנושא. אצלי זה עובד מצוין.
I REST MY CASE. נערך ע"י משתמש יום שלישי 17 מאי 2016 08:42:58(UTC)
| סיבה: לא צויינה |
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE PEOPLE NEED NATURE |
 2 תודות למשתמש יענקל'ה סער על הודעה מועילה זו.
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC) הודעות: 4,021   מיקום: ירקונה תודות: 926 פעמים קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות
|
נשלח במקור על ידי: יענקל'ה סער 
מה שצריך זה לעבוד בצורה נכונה. שבילים באירופה יהיו קטגוריה ולא פורום. ה TMB וה AV1 יהיו פורום בפני עצמו ולחלק את שניהם לפי נושאים.
הבעיה עם ההיררכיה שאתה מציע זה שכל אחד יכול להוסיף "דיון חדש" ולהוסיף נושא. כל הרעיון זה שיהיו מספר נושאים קבוע + מקום להערות/שאלות בנושאים חדשים אם כל אחד יוסיף נושא אז תוך זמן קצר יהיה בלאגן אטומי.
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC) הודעות: 1,495   תודות: 349 פעמים קיבל תודה: 283 פעמים ב 192 הודעות
|
אני מסכים לגמרי עם יענקל'ה. ולא מבין את הבעיה שאמנון מעלה. למה אתה מתכוון כשאתה אומר שכל אחד יוכל להוסיף נושא חדש? אם אתה מתכוון להודעה/התחלת שרשור חדש, אז לדעתי זה בסדר גמור. יהיה תת-פורום TMB, וכל חצי שנה מישהו יכנס וישאל "איך להגיע מג'נבה לתחילת המסלול?" ויקבל תשובה עדכנית. אפשר יהיה לנעוץ הודעת FAQ בראש פורום TMB, שגם תענה על השאלות הסטנדרטיות (ובתקווה שאנשים גם יקראו אותה וימנעו מלשאול אותן מחדש). אבל זה מן הסתם לא יעבוד ב %100. גם עכשיו השאלה הזאת נשאלת כל פעם מחדש, והיא טובעת עם הרבה מידע רלוונטי אחר בשרשור הענקי של ה TMB. כשההודעות הקטנות האלה יהיו נפרדות, הן מהר מאוד ירדו מראש העמוד ויעלמו במורד הפורום, כשהנושאים היותר מעניינים וחשובים (ונעוצים לראש הפורום) ישארו למעלה. מצד שני, אף אחד לא יוכל להוסיף נושא חדש, לפי התיאור של יענקל'ה (תת פורום=נושא). הם יוגדרו מראש על ידי מנהלי הפורום, לפי השבילים/נושאים שמקבלים הכי הרבה תנועה.
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC) הודעות: 4,021   מיקום: ירקונה תודות: 926 פעמים קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות
|
בהיררכיה היום, כפי שציין יענקל'ה יש: 1. קטגוריה (למשל "עולם") 2. פורום (למשל "שבילים באירופה") 3. דיון (למשל "טור דה מון בלאן TMB - צרפת, איטליה, שוויץ")
הרעיון (היפה כשלעצמו) של יענקל'ה היה לעלות רמה אחת ביחס למצב הקיים ואז מתקבל המבנה הבא: 1. קטגוריה "שבילים באירופה" 2. פורום "טור דה מון בלאן TMB - צרפת, איטליה, שוויץ" 3. דיון - שאותו אנחנו מנצלים כתת פורום. נועלים הודעת פתיחה בראש העמוד ואז קובעים דיונים כרצוננו בתור תתי פורום.
הבעיה היא שכל אחד יכול להוסיף דיון שזה כאמור מקביל ליצירת תת פורום חדש. את זה אנחנו לא רוצים. אנחנו רוצים רק פעילות בתוך הדיונים ולא הוספת דיונים חדשים.
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC) הודעות: 6,762   תודות: 290 פעמים קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
|
בנוסף לחלוקה תיצרו כמה כללים פשוטים. שימו הכרזה ובא הכללים. למשל:
1. אין לפתוח דיון חדש אלא רק במקום המתאים כלומר בתת פורום (=נושא).
2. לא לשאול בקטגוריה או בפורום ראשי.
אם אתם רוצים עוד כמה כללים חפשו אצלי את עשרת הכללים ותאמצו מה שמתאים לכאן / לכם.
מי שלא עומד בכללים מקבל הסבר אישי מנומק ומנומס מדוע הכללים חשובים. אם הוא בכל זאת מסרב
לנהוג לפיהם, אז הוא מקבל כרטיס אדום. בפורום שלי היה כרטיס אדום אחד מתוך למעלה מ 2500 נרשמים.
ראייה ברורה לכך שאנשים לא אוהבים בלגן, הם רוצים למצוא מידע בקלות. זה עובד אצלי כבר 7 שנים
ללא שום תקלות. אני יכול להעיד שכמות השאלות החדשות זניחה עד אפסית וזה על למעלה מ 1500 ק"מ של שבילים.
דוגמה:
קטגוריה: אירופה
פורום: TMB
בפורום TMB תיצרו 5-6 תתי פורומים (נושאים) ובהם ישימו פוסטים.
תת פורום (נושא): טיסות ותחבורה ישבתית.
תת פורום: חלוקה לימים ולינה.
תת פורום: ...... מה שאתם רוצים.
מתוך אלפי הפוסטים ב TMB אני בטוח שלפחות 95% זה שאלות חוזרות. למה? כי קל יותר לשאול ולקבל תשובה אינסטנט.
בבחינת הפרות רוצות להניק יותר ממה שעגלים רוצים לינוק.
המנהלים יצטרכו להשקיע קצת זמן בחינוך הגולשים החדשים. לטעמי זה עדיף מאשר לספר בכל פעם שהאוכל ב AVERAU
מעולה ושהלכתי בשלושה ימים משאמוני לקומריור. אם אצלי זה עבד אין סיבה שלא יעבוד כאן.
עם זאת במידה ותנהגו בעצתי ותקפידו על הכללים של עצמכם, תנועת הגולשים כאן תרד פלאים.
לכן אם המטרה היא ליצור הרבה תנועת גולשים העצות שלי לא מתאימות לכם. |
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE PEOPLE NEED NATURE |
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר קבוצות: חבר
הצטרף: 10/11/2013(UTC) הודעות: 370
תודות: 4 פעמים קיבל תודה: 68 פעמים ב 37 הודעות
|
היי יענקלה - כנראה שהמטרות שלנו שונות. המטרה שלי היא שהיה פורום נעים וחברותי לאנשים לשאול שאלות ולקבל תשובות + מקום שבוא אנשים יכולים להרגיש חופשיים לרשום "מאמרים" או כל שעולה על רוחם שקשור לשבילים בארץ ובעולם.
בכל מקרה - על מנת לסכם - נראה לי כרגע שזה הכיוון -
1. יפתח תת פורום ל TMB, כול הודעות הרלוונטיות יועברו לשם.
2. כל מסלול/אזור מסויים שיש עליו מספיק דיונים - יפתח עליו פורום נפרד. אם יש כאלו, בבקשה לספר לי. מבחינתי ע"מ להצדיק פורום צריך להפתח לפחות דיון בשבוע..
3. כל הודעה שהיא "הודעה ראשית/מאמר" על מסלול מסויים, תקושר מהעמוד הראשי של האתר.
4. היה ומשתמש שואל שאלה עניינית בתוך אותו "מגה שרשור" - מנהלי הפורום יכולים פשוט להעביר אותה להיות דיון נפרד באותו פורום.
5. לפורום זה יכולות חיפוש מאד טובות - הן באמצעות חיפוש פנימי והן באמצעות אינטגרציה עם החיפוש של גוגל.. ממליץ לכולם לנסות.
תודה,
אמיר.
|
|
|
|
משתמשים הצופים בדיון זה |
Guest
|
עבור לפורום
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.