ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
אודי רון  
#1 נשלח : יום שני 19 אוגוסט 2019 15:58:34(UTC)
אודי רון


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 14/02/2019(UTC)
הודעות: 13
ישראל
מיקום: כפר סבא

שלום,

בנסיעות לטרקים בחו"ל אני עושה ביטוח הכולל חילוץ והצלה.

עד עתה הייתי שוכר בכל נסיעה מסנג'ר לווייני מחברת "עולם קטן". 

אני שוקל לרכוש מכשיר כזה של גרמין ולעשות מנוי בגרמין על פי הצורך כדי לחסוך עלויות (יש עלות מינימום להשכרה).

היתרון בשכירה מחברה כמו "עולם קטן" הוא שבמקרה של שימוש במכשיר ההודעות מגיעות למרכז שלהם המאויש כל הזמן והוא מודיע לגוף החילוץ שתואם את הפוליסה. בגרמין ניתן להגדיר מספרי טלפון לקריאות מצוקה.

השאלה היא אם מישהו קנה מסנג'ר ובדק עם גוף החילוץ שההודעות מהמכשיר יטופלו על ידו.

מממן
odedorr  
#2 נשלח : יום שלישי 20 אוגוסט 2019 08:07:48(UTC)
odedorr


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/08/2013(UTC)
הודעות: 433
ישראל

תודות: 9 פעמים
קיבל תודה: 147 פעמים ב 92 הודעות
מגנוס מפעיל מוקד ועוקב אחר קריאות חילוץ
לא יודע לגבי האחרים
אל תשכחו - באנו להנות
almog  
#3 נשלח : יום שלישי 20 אוגוסט 2019 16:00:34(UTC)
almog


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 24/04/2011(UTC)
הודעות: 21

תודות: 4 פעמים
קיבל תודה: 10 פעמים ב 5 הודעות

במקרה חירום, בו בעל מכשיר ספוט או גרמין משתמש בפונקציית ה-SEND (Satellite Emergency Notification Device), באמצעות לווינים נמוכי מסלול (LEO) הודעה לגוף פרטי בשם ״המרכז הבינלאומי לתיאום כוחות מענה ראשוניים בחירום״ (IERCC), ודרכו מועברת קריאת החירום אל אל הגורמים הרלוונטיים למקום ממנו נקלטה הקריאה.

רשת לוויני ה-LEO שמהווים את שכבת התקשורת עצמה משתנה בין גרמין לספוט.
בראשונה השימוש הוא ב-Iridium ואילו ספוט משתמשת ב-Globalstar.
שתי הרשתות הן רשתות לוויני Low Earth Orbit פרטיות, ושתיהן שכבות נפרדות שלא מופעלות ע״י גרמין או ספוט.

קיימים גם מכשירים מסוג Personal Locator Beacon, אין להם דמי מנוי והם משמשים אך ורק לשליחת אות מצוקה.
אות המצוקה נשלח באמצעות מספר רשתות לווינים מסוגים שונים (LEO, MEO, GEO) המופעלים ע״י ארגון COSPAS-SARSAT (תוצאה של יוזמה בינלאומית ובו חברות 45 מדינות).
כיוון שהאות נשלח ב-406Mhz ולא ב-1600~, הוא מושפע פחות מטופוגרפיה וכסות.
בנוסף, מכשירי PLB משדרים בתדר 121MHZ כדי להנחות כוחות הצלה שנמצאים באיזור למיקום המדוייק של המכשיר.

אלה בגדול ההבדלים. יש עוד המון מידע באתר של NOAA ושל COSPAS-SARSAT. אם אתה מעוניין בהרחבה, תמצא את כל המידע שם:
https://www.sarsat.noaa.gov/
https://cospas-sarsat.int/en/


לגבי חברות פרטיות שמשכירות מכשירים של Inreach: כיוון שפרטי המימוש של המכשירים האלה פחות שקופים משל מכשירי PLB, אני יכול רק לנחש שהם משתמשים בפונקציה שמוצעת כחלק מהמנוי העסקי של InReach, והיא ה-Outbound API. זו בעצם התממשקות עם שירות שמאפשר לחברה עדכון על הודעות ממכשיר InReach (ולשלוח אליו הודעות באמצעות ה-Inbound API).
כך שלהשערתי, כל חברה שמציעה ״שירותי הצלה״ מקבלת עדכון על הפעלת אות מצוקה מהמכשיר, זאת מייד לאחר ש-IERCC קיבלו את ההודעה.
לכן, לא אמורה להיות מעורבות של החברות שמשווקות השכרה של מכשירים לוויניים כקו ראשון מול כוחות החילוץ, אלא כגורם המתאם מול המשפחה, ואולי, אם כוחות ההצלחה במקום לא מספקים תגובה מספקת, החברה המשכירה, יכולה, בהתאם לביטוח, להפעיל אמצעים נוספים.

 

נערך ע"י משתמש יום שלישי 20 אוגוסט 2019 16:25:49(UTC)  | סיבה: הבהרת מושגים.

thanks 3 תודות למשתמש almog על הודעה מועילה זו.
Amtrak ב 20/08/2019(UTC), HarmonicWave ב 21/08/2019(UTC), neutrino ב 25/08/2019(UTC)
אודי רון  
#4 נשלח : יום שלישי 20 אוגוסט 2019 16:48:35(UTC)
אודי רון


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 14/02/2019(UTC)
הודעות: 13
ישראל
מיקום: כפר סבא

שלום,
תודה על התשובה המפורטת.
אז מה המשמעות של הוספת פרק "חילוץ והצלה" בפוליסת הביטוח?
האם גוף החילוץ המקומי מגיש לך חשבון על עלויות החילוץ והפוליסה אמורה לכסות הוצאות אלה?
האם כדי לקבל החזר אתה אמור להודיע לחברת הביטוח כדי שהיא תחליט איך לחלץ (איך בדיוק תודיע לה ללא מכשיר לווייני, בהנחה שאין קליטה סלולרית)?
אני יודע שחברות הביטוח מקושרות לחברות חילוץ כמו "מגנום". האם חברות אלה מחליפות את גופי החילוץ המקומיים?
almog  
#5 נשלח : יום שלישי 20 אוגוסט 2019 17:12:27(UTC)
almog


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 24/04/2011(UTC)
הודעות: 21

תודות: 4 פעמים
קיבל תודה: 10 פעמים ב 5 הודעות

נשלח במקור על ידי: אודי רון עבור להודעה מצוטטת

אז מה המשמעות של הוספת פרק "חילוץ והצלה" בפוליסת הביטוח? האם גוף החילוץ המקומי מגיש לך חשבון על עלויות החילוץ והפוליסה אמורה לכסות הוצאות אלה?

גביית\אי גביית תשלום על פעולת חילוץ משתנה ממדינה למדינה, כך שאם אתה מטייל לאורך ה-PCT, אין שום סיבה שתשלם על שירות כזה כשבכל שלושת המדינות בהן עובר השביל זה שירות ציבורי דה-פקטו בעוד שבניו האמפשייר על ה-AT, אתה עלול לקבל דרישת תשלום של כמה אלפי דולרים על חילוץ.

 

נשלח במקור על ידי: אודי רון עבור להודעה מצוטטת

האם כדי לקבל החזר אתה אמור להודיע לחברת הביטוח כדי שהיא תחליט איך לחלץ (איך בדיוק תודיע לה ללא מכשיר לווייני, בהנחה שאין קליטה סלולרית)?

לא, תיארתי את שרשרת האירועים מרגע לחיצת הכפתור, חברת הביטוח לא מופיעה שם כי היא לא מודעת לכל זה אלא בדיעבד, כתלות בצורך שלך בכיסוי הוצאות.

 

נשלח במקור על ידי: אודי רון עבור להודעה מצוטטת

אני יודע שחברות הביטוח מקושרות לחברות חילוץ כמו "מגנום". האם חברות אלה מחליפות את גופי החילוץ המקומיים?

הן לא מהוות תחליף אלא תוספת, עניתי על השאלות האלה בתגובה הראשונית.

 

הבהרה: לא ציינתי את זה, אבל חברות השכרת מכשיר לוויני שמוכרות ״שירותי הצלה״ (כמו מגנוס למשל), לא ניתנות לחיבור למכשיר שנקנה עצמאית, הן רשומות כבעלות המכשיר, וכך מאפשרות את השירותים שהן מציעות.

האם יש סיבה להשתמש בשירותים של חברות כאלה? בטח שלא באירופה או בארה״ב, יכול לנחש שאולי רק במדינות מסויימות (וגם את זה הייתי מסייג מאד).

נערך ע"י משתמש יום שלישי 20 אוגוסט 2019 17:21:31(UTC)  | סיבה: הבהרה

thanks 2 תודות למשתמש almog על הודעה מועילה זו.
Amtrak ב 21/08/2019(UTC), neutrino ב 25/08/2019(UTC)
אודי רון  
#6 נשלח : יום שלישי 20 אוגוסט 2019 18:14:23(UTC)
אודי רון


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 14/02/2019(UTC)
הודעות: 13
ישראל
מיקום: כפר סבא

שוב תודה על התשובה המהירה והמפורטת.
odedorr  
#7 נשלח : יום רביעי 21 אוגוסט 2019 08:36:44(UTC)
odedorr


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/08/2013(UTC)
הודעות: 433
ישראל

תודות: 9 פעמים
קיבל תודה: 147 פעמים ב 92 הודעות

נשלח במקור על ידי: אודי רון עבור להודעה מצוטטת
שלום,
תודה על התשובה המפורטת.
אז מה המשמעות של הוספת פרק "חילוץ והצלה" בפוליסת הביטוח?

המשמעות היא שאם תצליח להודיע לחברת הביטוח שלך (או שקרובי משפחה יודיעו שלא יצרת קשר) הם יפעלו לחפש אותך ולחלץ אותך

 

האם גוף החילוץ המקומי מגיש לך חשבון על עלויות החילוץ והפוליסה אמורה לכסות הוצאות אלה?

מי שיפעיל את גוף החילוץ המקומי הוא חברת הביטוח שלך. אני בספק אם יחזירו לך כסף אם אתה תפעיל אותם

 

האם כדי לקבל החזר אתה אמור להודיע לחברת הביטוח כדי שהיא תחליט איך לחלץ (איך בדיוק תודיע לה ללא מכשיר לווייני, בהנחה שאין קליטה סלולרית)?

תודיע איך שתצליח להודיע


אני יודע שחברות הביטוח מקושרות לחברות חילוץ כמו "מגנום". האם חברות אלה מחליפות את גופי החילוץ המקומיים?

חברת הביטוח תפעיל קבלן שלה (לדוגמא - מגנוס). לקבלנים האלה יש רשת כלל עולמית של אנשי קשר, גופי חילוץ מקומיים, יחידות חילוץ וכו'. במקרה הצורך הם גם יטיסו צוות ישראלי (כמו שקרה השבוע באתיופיה)


אל תשכחו - באנו להנות
Amtrak  
#8 נשלח : יום רביעי 21 אוגוסט 2019 09:29:54(UTC)
Amtrak


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 09/02/2004(UTC)
הודעות: 1,484
גבר
ישראל

תודות: 334 פעמים
קיבל תודה: 278 פעמים ב 187 הודעות

נשלח במקור על ידי: odedorr עבור להודעה מצוטטת

נשלח במקור על ידי: אודי רון עבור להודעה מצוטטת
שלום,
תודה על התשובה המפורטת.
אז מה המשמעות של הוספת פרק "חילוץ והצלה" בפוליסת הביטוח?

המשמעות היא שאם תצליח להודיע לחברת הביטוח שלך (או שקרובי משפחה יודיעו שלא יצרת קשר) הם יפעלו לחפש אותך ולחלץ אותך

 

האם גוף החילוץ המקומי מגיש לך חשבון על עלויות החילוץ והפוליסה אמורה לכסות הוצאות אלה?

מי שיפעיל את גוף החילוץ המקומי הוא חברת הביטוח שלך. אני בספק אם יחזירו לך כסף אם אתה תפעיל אותם

במקומות כמו ארה"ב ואירופה, מי שיפעיל את גוף החילוץ המקומי (במקרה שלחצת על כפתור ה SOS במכשיר האיתור הלוויני) יהיה הגוף המקומי שיקבל את ההודעה שלך. אני חושב שהם יקבלו את ההודעה ויתחילו את החילוץ לפני שחברת הביטוח בארץ ו/או מגנוס יעשו משהו. בנוסף על כך - הסיכוי שבאמת תקבל חשבון לתשלום בסוף פעולת החילוץ הוא נמוך עד לא קיים, בהנחה שבאמת היית במצב חירום.

אם אתה מטייל במקומות מרוחקים יותר, או עם תשתיות חילוץ והצלה פחות מפותחות, אני מניח שיהיה יותר ערך לגב של חברה כמו מגנוס שתדאג מרחוק לנהל את החילוץ עצמו.

 

האם כדי לקבל החזר אתה אמור להודיע לחברת הביטוח כדי שהיא תחליט איך לחלץ (איך בדיוק תודיע לה ללא מכשיר לווייני, בהנחה שאין קליטה סלולרית)?

תודיע איך שתצליח להודיע


אני יודע שחברות הביטוח מקושרות לחברות חילוץ כמו "מגנום". האם חברות אלה מחליפות את גופי החילוץ המקומיים?

חברת הביטוח תפעיל קבלן שלה (לדוגמא - מגנוס). לקבלנים האלה יש רשת כלל עולמית של אנשי קשר, גופי חילוץ מקומיים, יחידות חילוץ וכו'. במקרה הצורך הם גם יטיסו צוות ישראלי (כמו שקרה השבוע באתיופיה)


odedorr  
#9 נשלח : יום רביעי 21 אוגוסט 2019 11:26:50(UTC)
odedorr


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/08/2013(UTC)
הודעות: 433
ישראל

תודות: 9 פעמים
קיבל תודה: 147 פעמים ב 92 הודעות
ברוב העולם במערבי, כמו בארץ (איזה כיף - לפחות בזה אנחנו חלק מהעולם המערבי) גופי החילוץ הם גופים התנדבותיים
מחולץ לא מקבל חשבון על חילוץ, אפילו אם 50 איש עבדו על זה שבוע שלם.
בארץ, אפילו אם מפעילים מסוק לא משלמים. יכול להיות שבנושא הזה יהיו מקומות בעולם שכן יגבו כסף.
אל תשכחו - באנו להנות
אודי רון  
#10 נשלח : יום רביעי 21 אוגוסט 2019 12:13:11(UTC)
אודי רון


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 14/02/2019(UTC)
הודעות: 13
ישראל
מיקום: כפר סבא

תודה לכל העונים.
1. בתחום הימי אני מכיר את האי הבריטי. יש להם מערכת חילוץ מעולה (וזה כמובן החשוב ביותר), אבל בסופו של דבר מגישים לך את החשבון, והוא יכול להיות מאוד גבוה.
2.באופיי אני מהסוג שעושה את הביטוחים ומעדיף לטעות לצד היותר מדי. אני עושה ביטוח הכולל ספורט אתגרי וחילוץ ולוקח מכשיר לווייני. לפני שאחליט לקנות מכשיר פרטי, אני רוצה להבין את המשמעויות ולוודא שבסופו של דבר אחולץ ושהביטוח שעשיתי יופעל ויישא בעלויות החילוץ.
almog  
#11 נשלח : יום רביעי 21 אוגוסט 2019 13:11:07(UTC)
almog


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 24/04/2011(UTC)
הודעות: 21

תודות: 4 פעמים
קיבל תודה: 10 פעמים ב 5 הודעות

נשלח במקור על ידי: odedorr עבור להודעה מצוטטת

נשלח במקור על ידי: אודי רון עבור להודעה מצוטטת
שלום,
תודה על התשובה המפורטת.
אז מה המשמעות של הוספת פרק "חילוץ והצלה" בפוליסת הביטוח?

המשמעות היא שאם תצליח להודיע לחברת הביטוח שלך (או שקרובי משפחה יודיעו שלא יצרת קשר) הם יפעלו לחפש אותך ולחלץ אותך

 

האם גוף החילוץ המקומי מגיש לך חשבון על עלויות החילוץ והפוליסה אמורה לכסות הוצאות אלה?

מי שיפעיל את גוף החילוץ המקומי הוא חברת הביטוח שלך. אני בספק אם יחזירו לך כסף אם אתה תפעיל אותם

קישרתי ללינקים שמפרטים את הפעילות של SARSAT-COSPAS, ובהם גם דיאגרמות אינטרקציה של הגורמים המעורבים במקרי חירום. חברות הביטוח היא לא הגורם הראשון שמעורב, ולא היא יוצרת קשר עם הגורמים בשטח. אם לדעתך מדובר בטעות, אשמח לקרוא סימוכין שתומכים בטענות שלך.

יש גם הסברים (מפורטים פחות) לגבי שרשרת הפעולות בשימוש במכשירים שמחוברים ל-IERCC.

הספק שלך לגבי ההחזר הכספי מחברות מוצדק בעיני, אך מסיבות הרבה יותר ציניות,  פשוט כי תמיד יתכן שיטען שהפוליסה שלך לא תכסה את המקרה בגינו נשלחה קריאת החירום ונטל ההוכחה עלול לעבור אליך (ממש כמו במקרה בו אתה טוען טענות מבלי להביא להן סימוכין!).

כך או כך, ככל הידוע לי, ובהסתמך על כל המידע שיכולתי למצוא, ברגע שלחצת על כפתור החירום, שרשרת הפעולות מערבת את אחד מהמרכזים שציינתי.

 

 

האם כדי לקבל החזר אתה אמור להודיע לחברת הביטוח כדי שהיא תחליט איך לחלץ (איך בדיוק תודיע לה ללא מכשיר לווייני, בהנחה שאין קליטה סלולרית)?

תודיע איך שתצליח להודיע


אני יודע שחברות הביטוח מקושרות לחברות חילוץ כמו "מגנום". האם חברות אלה מחליפות את גופי החילוץ המקומיים?

חברת הביטוח תפעיל קבלן שלה (לדוגמא - מגנוס). לקבלנים האלה יש רשת כלל עולמית של אנשי קשר, גופי חילוץ מקומיים, יחידות חילוץ וכו'. במקרה הצורך הם גם יטיסו צוות ישראלי (כמו שקרה השבוע באתיופיה)


thanks 1 משתמש הודה ל almog עבור הודעה מועילה זו.
neutrino ב 25/08/2019(UTC)
אודי רון  
#12 נשלח : יום רביעי 21 אוגוסט 2019 14:15:02(UTC)
אודי רון


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 14/02/2019(UTC)
הודעות: 13
ישראל
מיקום: כפר סבא

קראתי את הפרק הרלבנטי בפוליסה של הראל ולפיו יש להודיע לחברת הביטוח והיא אחראית להפעלת המחלצים. לפי הפוליסה לא נראה שיהיה כיסוי כספי לפעולות חילוץ שהופעלו שלא דרך החברה ועל פי שיקולה.
".התחייבות המבטח - המבטח, יפעל בעצמו ו/או באמצעות מי מטעמו לשם חיפושו,
איתורו וחילוצו של המבוטח )להלן "מבצע החיפוש"(, במקרה של ניתוק קשר או
במקרה צורך בחילוץ כמוגדר לעיל, במהלך התקופה האקטיבית או הפאסיבית ועד
למועד בו תגענה עלויות הפעולות לעלות מרבית של 000,250 $ובכפוף לטבלת
גבולות האחריות בפוליסה- המוקדם מביניהם, והכול כמפורט להלן."
אודי רון  
#13 נשלח : יום רביעי 21 אוגוסט 2019 15:03:52(UTC)
אודי רון


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 14/02/2019(UTC)
הודעות: 13
ישראל
מיקום: כפר סבא

גם לפי הפוליסה של הפניקס זה נראה שכך המצב:
" יחידת החילוץ: הפניקס SOS יחידת חילוץ והצלה בניהולו של מגנוס איתור וחילוץ או כל
חברה אחרת מטעם המבטח"
"בקרות מקרה הביטוח יישא המבטח בהוצאות הדרושות לאיתור וחילוץ המבוטח באמצעות
נותן שירותים מטעם המבטח עד לסך של 000,250 $ובתנאי שלא נוצלה תקרת גבול האחריות
הכוללת לפוליסה ובכפוף לתנאים ולחריגים המפורטים להלן."
almog  
#14 נשלח : יום רביעי 21 אוגוסט 2019 15:16:15(UTC)
almog


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 24/04/2011(UTC)
הודעות: 21

תודות: 4 פעמים
קיבל תודה: 10 פעמים ב 5 הודעות

נשלח במקור על ידי: אודי רון עבור להודעה מצוטטת
קראתי את הפרק הרלבנטי בפוליסה של הראל ולפיו יש להודיע לחברת הביטוח והיא אחראית להפעלת המחלצים. לפי הפוליסה לא נראה שיהיה כיסוי כספי לפעולות חילוץ שהופעלו שלא דרך החברה ועל פי שיקולה.
".התחייבות המבטח - המבטח, יפעל בעצמו ו/או באמצעות מי מטעמו לשם חיפושו,
איתורו וחילוצו של המבוטח )להלן "מבצע החיפוש"(, במקרה של ניתוק קשר או
במקרה צורך בחילוץ כמוגדר לעיל, במהלך התקופה האקטיבית או הפאסיבית ועד
למועד בו תגענה עלויות הפעולות לעלות מרבית של 000,250 $ובכפוף לטבלת
גבולות האחריות בפוליסה- המוקדם מביניהם, והכול כמפורט להלן."

 

לצערי אתה צודק, חברות הביטוח מתנסחות בצורה שתאפשר להם, אם יבחרו, להשית את נטל ההוכחה לזכאות על הלקוח.

היה על זה שרשורים רבים. התגובה הזו למשל מתייחסת בדיוק לניסוח סעיף הפוליסה שמתייחס לחילוץ והצלה.

סעיפים כאלה שמים ללעג מטייל שנוהג באחריות ונושא איתו מכשיר שיאפשר לו להזעיק עזרה בזמן אמת, ולא אחרי שניתק עמו הקשר במשך שעות או ימים ואדם קרוב נאלץ להזעיק עזרה עבורו.

 

 

מנור פרן  
#15 נשלח : יום רביעי 21 אוגוסט 2019 19:20:09(UTC)
מנור פרן


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 01/07/2014(UTC)
הודעות: 13
גבר
ישראל
מיקום: תל אביב

קיבל תודה: 2 פעמים ב 1 הודעות

אם השאלה היא לגביי תוספת ביטוח של חילוץ והצלה אז מה שאני יודע (וזה התשובה שקיבלתי גם מהסוכנת ביטוח של הראל) היא שאת החלק הזה בפוליסה ניתן להפעיל רק על ידי גורם צד ג' (משפחה לדוגמא) ורק במידה ואתה מנותק קשר מעל 24 שעות ואתה לא יכול להפעיל את הרכיב הזה בעצמך. אבל צריך לזכור שחלק מהביטוח הרגיל שלך כולל פינוי לבית חולים במידה ואתה נפצע ככה שלהבנתי אם אתה מפעיל את המכשיר בעקבות פציעה אתה גם ככה מכוסה כי מדובר בפינוי לצרוך קבלת טיפול רפואי. 

בנוסף ממה שאני זוכר החברות שמשווקות את המכשיר כוללות בעסקה ביטוח עד סכום מסויים במידה והחילוץ היה נדרש (לא סגור על זה במאה אחוז)

 

neutrino  
#16 נשלח : יום רביעי 21 אוגוסט 2019 22:03:03(UTC)
neutrino


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 26/11/2012(UTC)
הודעות: 968
גבר
ישראל
מיקום: Karmiel

תודות: 58 פעמים
קיבל תודה: 147 פעמים ב 90 הודעות

 שלום.

לא רוצה להכנס לעניין של חברות ביטוח. אין קשר בין מכשיר לחברות ביטוח. המכשיר הלוויני מהווה רק אמצעי תקשורת בעת המצוקה. אם איכשהו קרובי משפחה/משטרה מקומית/סנטא קלאוס מיידע על אירוע חירום זה אותו דבר! אפשר לקבוע שפעמיים ביום אתם שולחים הודעה ואם לא שומעים ממכם יומיים אפשר להתחיל להלחץ (ללא כל קשר לכפתור SOS).

אני קניתי מכשיר InReach Mini ויכול אולי לתרום מידע אם מישהו מעוניין בכך.

קודם כל קניתי ב-REI ושלחתי דרך Ushops. הגיע ללא כל בעיה עם המון ציוד אחר (עשיתי איחוד חבילות).
יש עלות שנתית $25 ללא כל קשר לשימוש. וחבילה הכי בסיסית $15 לחודש שניתנת להפעלה רק אם צריך. בגדול היא מספיקה.

בקשר למכשיר. פונקציית SOS תעבוד ללא קשר לסכנות בה שכור המכשיר או המדינה בה אתה מטייל! בסופו של דבר אות מצוקה מגיע ליחידת חילוץ מקומית.
מכשיר עצמו קטן וקל. לא כמו המכשירים ששכרתי עד כה.
פונקציה שימושית שלא קיימת ב-PLB - שליחת הודעות מכל מקום (אפשרי גם דרך אפליקציית טלפון שמתחבר למכשיר ב-BLUETOOTH - זה ממש כמו WHATSAPP)
פונקצייה סופר שימושית שלא קיימת ב-PLB - קבלת תחזית מזג אוויר לכל מקום.

אני כן השתמשתי בו ויכול רק להמליץ על המכשיר.

נערך ע"י משתמש יום רביעי 21 אוגוסט 2019 22:13:54(UTC)  | סיבה: לא צויינה

מטיילים הם עם מוזר. לוקחים כמה שיותר אוכל, הולכים רחוק שאפשר ואוכלים את הכל שם.
משתמשים הצופים בדיון זה
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.