ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
thorny_devil  
#1 נשלח : יום רביעי 06 דצמבר 2006 23:05:03(UTC)
thorny_devil


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 25/11/2006(UTC)
הודעות: 41

שלום לכולם...

אני רואה פה הרבה המלצות על דברים קלי משקל, ובעיקר קרצו לי תיק האולטרה....

מישהו יכול להסביר קצת עליהם ?

יש להם מערכת גב טובה או פשוטה ? חיזוק מוטות כלשהו, כי תיק 60 ליטר של פחות מק"ג נשמע חלומי .....  ה"סטנדרטים" שאני מכיר לא יורדים מק"ג וחצי וגם זה בנס ...

ממה הם עשוים, תיק כזה יחזיק שנים או שהשחיקה שלו מטורפת .?

יש להשיג/לראות/למדוד אוצם בארץ איפשהו ?(עדיפות לצפון)

 

מממן
זמי1  
#2 נשלח : יום רביעי 06 דצמבר 2006 23:25:03(UTC)
זמי1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC)
הודעות: 5,609
ישראל

קיבל תודה: 101 פעמים ב 73 הודעות
דבר אחד הכי חשוב : תרמניל קל משקל פירושו שכל הציוד שלך קל משקל כי תרמיל כזה לא בנוי למשקלים גדולים. תרמיל קל משקל של 40-50 ליטרים לא יחזיק טוב יותר מ-12 ק"ג. הוא פשוט יקרע את הכתפיים והרצועות תקרענה ועוד.
thorny_devil  
#3 נשלח : יום רביעי 06 דצמבר 2006 23:39:14(UTC)
thorny_devil


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 25/11/2006(UTC)
הודעות: 41

השאלה שלי היא יותר על נוחות, הרי הק"ג החסר צריך לבוא על חשבון משהו ...

וההשאווה היחידה שיש לי זה לטאטונקה,דיוטר,אוספרי ושאר ירקות...

אז על מה מתפשרים ?  אם זה במערכת הגב זה יהיה נוחות אם זה ,חומרים ברמה מטורפת זה יהיה כסף.... 

אמיר משולם  
#4 נשלח : יום חמישי 07 דצמבר 2006 20:26:49(UTC)
Amir Meshulam


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/11/2013(UTC)
הודעות: 370

תודות: 4 פעמים
קיבל תודה: 68 פעמים ב 37 הודעות

רכשתי לא מזמן תיק אולטרא לייט של גרניט.

הבתיק זה אין מערכת גב כלל (אתה אמור להשתמש בפד שלך כמערכת גב) + הוא עשוי מחומרים קלים (סילנט).

התיק הזה מוגדר לסחיבה של עד 20 פאונד ככה שהוא מתאים רק לטיילים שרוב הציוד שלהם הוא אולטרא לייט.

עוד אין לי נסיון מעשי איתו, אבל ברגע שיהיה אני שמח לדווח.

רוני  
#5 נשלח : יום חמישי 07 דצמבר 2006 20:55:59(UTC)
רוני


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/02/2004(UTC)
הודעות: 389

קיבל תודה: 2 פעמים ב 2 הודעות

כתבתי על זה בזמנו. תרמילים אולטרה לייט הם כאלה בדכ בגלל שמחליפים את האריגים הכבדים בדברים כמו סיל ניילון. למרבה פליאתי גיליתי שלמרות שסיל ניילון הרבה פחות עמיד, העמידות הכללית של תרמילי אולטרה לייט לא פחות טובה (אם מדובר בדגם טוב) מאילו של תרמילים כבדים יותר. בכל מקרה מה שיהרוג את התרמיל הוא בד"כ לא קרע באריג (כל זמן שמתיחסים לתרמיל בכבוד ונמנעים מלשים את התרמיל בבגאז' של המטוס) אלא תפרים או רוכסנים שתוכננו לא כראוי.  עקב אכילס בולט אחר בתרמילים עם שילדה פנימית הוא המקום שבו השילדה נוגעת באריג התרמיל, וזה נוטה להתבלות די מהר.

 

לחברת גוסאמר http://www.gossamergear.com/cgi-bin/gossamergear/xdpy/s/Packing/index.html  יש כמה תרמילים אולטרה לייט ממש טובים.  היו לי שלושה תרמילי G4 והאחרון שבהם החזיק מעמד בערך 8000 ק"מ, שחלקם בשטחים נטולי שביל.  מה שגמר אותו היה הקרינה האולטרה סגולה שבסופו של דבר הרסה את הסילנילון, כך שאני מניח שאם הייתי עושה את הק"מ הללו מתחת למחסה העצים, הייתי יכול לקבל עוד כמה אלפי קילומטר הליכה. לתרמיל נפח גדול ונשאתי בו במקרים מסויימים מעל 20 ק"ג למרות שזה לא היה כיף .

כיום אני משתמש בתרמיל שלהם (המריפוסה פלוס) שלו משהו דמוי שלדה פנימית (שני תומכים משלדת פחמן).  הדעה שלי על התרמיל די מחולקת.  הוא החזיק מעמד 3000 ק"מ עד עכשיו, אבל יש לו כמה מקומות שהוא מתחיל להקרע בתפרים בכיסים הצדדים ובמקומות אחרים (לא קריטי).  התרמיל נושא משקל כבד טוב בהרבה מה G4, ולקחתי איתו בקביעות משקלים מעל 20 ק"ג, אבל אני לא ממש מאושר מהצורה שלו - התרמיל בולט מעלה כמו גיבנת, ואני מרגיש כמו קווזימודו כשאני הולך איתו. (גם הנפח שלו קטן מזה של הG4 אבל בהחלט מספיק אם בניגוד אליי אתה דוחס את שק השינה שלך)

משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.