ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
אסף א  
#1 נשלח : יום שני 11 פברואר 2008 20:58:37(UTC)
אסף א


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 27/02/2004(UTC)
הודעות: 234
גבר

תודות: 42 פעמים
קיבל תודה: 51 פעמים ב 25 הודעות
יש לכם היכרות עם התרמילים הבאים?, המלצות?
g4
golite pinnacle
conduit
אסף א39489.8051273148
מממן
זמי1  
#2 נשלח : יום שלישי 12 פברואר 2008 19:18:33(UTC)
זמי1


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC)
הודעות: 5,609
ישראל

קיבל תודה: 101 פעמים ב 73 הודעות

בדקת ב:

backpack reviews?

tzurlis  
#3 נשלח : יום שלישי 12 פברואר 2008 23:35:10(UTC)
tzurlis


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 25/03/2007(UTC)
הודעות: 718

קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות

ה- golite pinnacle  היה דגם ששקלתי לפני כמה זמן. ואז זמי הראה לי תרמיל קל...וויתרתי.

כדאי לחכות למפגש הפורום כדי להתרשם, ואז לקבל החלטה. (זמי, תביא את התרמיל הקל שלך?)

tzurlis39490.9402893518
רוני  
#4 נשלח : יום רביעי 13 פברואר 2008 00:01:04(UTC)
רוני


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/02/2004(UTC)
הודעות: 389

קיבל תודה: 2 פעמים ב 2 הודעות
היו לי 3 G4 שבהם השתמשתי במשך 4 שנים.   מאוד אהבתי, אבל התרמיל הוא קיצוני בקטע של אולטרא לייט.   עברתי שנה שעברה למריפוסה, מאותה חברה של הG4. שוקל קצת יותר (בסביבות החצי קילו)ויש בו שני מוטות לתמיכה פנימית מסיבי פחם.   המריפוסה הפך לפופולרי על הPCT השנה, אבל לא כמו שהG4 היה ב2003 שם הוא היה התרמיל הפופולרי ביותר.

אם תרצה אוכל להביא את המריפוסה הבלוי והמצחין שלי למפגש הפורום (בהנחה שאכן אהיה שם) כדי שתוכל להתרשם.

בקיקאוף של הPCT יהיו כל החברות האולטרהלייט של התרמילים או לפחות רובן, כך שתוכל לנסות אותם אז. שנה שעברה היו היצרנים של הG4 וULA שם ואני מניח שהם יהיו שוב השנה. זה האירוע שמושך הכי הרבה יצרני אולטרה לייט, אפילו יותר מTRAIL DAYS
רוני  
#5 נשלח : יום רביעי 13 פברואר 2008 00:13:02(UTC)
רוני


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/02/2004(UTC)
הודעות: 389

קיבל תודה: 2 פעמים ב 2 הודעות
הנה הקישור של המריפוסה

מריפוסה

התרמיל הזה הוא אגב בהנחה, מה שאומר שהוא לא משמעותי יותר יקר מה G4 אבל הוא הרבה יותר מורכב.   

גם ב G4 יש חגורת מותניים לא מרופדת (שמים גרביים וכו) אבל היא לא לגמרי אפקטיבית. חגורת המותניים במריפוסה יותר אפקטיבית בגלל התמיכה הפנימית של המוטות.
אסף א  
#6 נשלח : יום רביעי 13 פברואר 2008 04:09:17(UTC)
אסף א


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 27/02/2004(UTC)
הודעות: 234
גבר

תודות: 42 פעמים
קיבל תודה: 51 פעמים ב 25 הודעות
קראתי כמה ביקורות, הבעיה שהאמריקאים מהללים בלי הכרה כל מה שהם מניחים עליו את היד, אני רוצה לדעת מה נקודות התורפה.
אני מתחיל שבוע לפני הקיקאוף, כך שאת כל הרכישות איאלץ לעשות לפניו.

רוני, אשמח לראות ולנשום עמוקות את התרמיל המצחין שלך.
אם היו לך 3 g4 אני מבין מכך שהצלחת להשמיד את שלושתם?אסף א39491.0489699074
רוני  
#7 נשלח : יום רביעי 13 פברואר 2008 06:06:40(UTC)
רוני


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/02/2004(UTC)
הודעות: 389

קיבל תודה: 2 פעמים ב 2 הודעות
הG4 השתפר משמעותית מבחינת עמידות לטווח ארוך, כאשר נקודות התורפה השתפרו מדגם לדגם.   היו לי עליהם 2500 מייל (חלקם בחורף עם משקל כפול מהמשקל המומלץ) עם הראשון 3500 מייל עם השני, והשלישי החליט למות יום לפני TRAIL DAYS עם 5000 מייל עליו.   מה שהרג אותו הוא לא התפירה, אלה הסילניילון, שכידוע הוא רגיש לאור אולטרא סגול. לקראת סוף ימיו, ושנתיים של שימוש כמעט יומיומי בו גם בגבהים גבוהים הסילקון החל בחלקו העליון החשוף לשמש להפרד מהניילון, מה שהפך את האריג לקריע בקלות.

המריפוסה פלוס שלי עשוי מחומר אחר, לא סילניילון, שהוא טיפה יותר חזק, וכנראה לא רגיש לאור אולטרה סגול. יש עליה 5000 מייל, ועדיין יש בתרמיל הזה רוח חיים למרות שהיא קרועה בכמה מקומות לא קריטיים...   המריפוסה נראית כמו גיבנת, והיא ממש גבוהה מעל הראש, אבל היא עבדה לי גם במשקלים יחסית גבוהים (וזו אופציה מאוד נחמדה, כי היא מאפשרת לך לקחת יותר אוכל בסיירה, מה שתרצה לעשות).

עידו י  
#8 נשלח : יום רביעי 13 פברואר 2008 13:44:27(UTC)
עידו י


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 31/08/2006(UTC)
הודעות: 123

ומה דעתך על ה- meridian vapor ki ? או הדגמים האחרים של החברה הזו?

נראה לי קצת יותר חזק (וכבד...) מהתרמילים שהזכרתם-פשוט קצת מפחיד אותי לצאת לטיול עם תרמיל נוצה כזה...

רוני  
#9 נשלח : יום חמישי 14 פברואר 2008 00:17:25(UTC)
רוני


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/02/2004(UTC)
הודעות: 389

קיבל תודה: 2 פעמים ב 2 הודעות
אין לי ניסיון אישי עם גרניט גיר, אבל שמעתי עליהם דברים טובים. הם חברה שהרבה תרוהייקרים משתמשים בה, ויש להם את טראומה בתור בודק ציוד. (מדובר בבחור סופר מהיר שעשה שנה אחת 10,000 מייל של שבילים עם הכלב שלו. הוא אחד האנשים היותר נחמדים שאני מכיר על השביל).

לא הייתי דואג יותר מדי מהעמידות של התרמילים שאסף ציין. כתבתי את זה לפני שנים בפורום (תחפש G4 או אוטרלייט בפורום) אבל מניסיוני תרמילים כבדים יותר לא נוטים להיות משמעותית יותר עמידים מתרמילי כמו הG4 . מה שהורג תרמיל כמעט תמיד זה לא קרע בתרמיל אלא נקודות תורפה בולטות כדוגמת תפרים.
לוקח זמן עד שמגלים את נקודת התורפה, ולכן בד"כ לא מומלץ לקחת את המודל הראשון של דגם חדש, אלא כדי לחכות שהם יקבלו פידבק וישפרו את הבעיות.

בתרמיל עם תמיכה פנימית, המקום הקלאסי לההרס הוא בקצה של המוטות האנכיים, בדרך הקצה התחתון, היכן שהם נוגעים בחגורת המותניים. החיכוך הבלתי פוסק בין המוטות המוצקים לבין האריג גורמות לכך שהאריג בסופו של דבר נקרע, המוטות יוצאים החוצה, והעברת המשקל למותניים נהרסת. זה בד"כ לוקח כמה חודשים טובים של הליכה עד שזה קורה, והבעיה הגדולה היא שיצרנים גדולים של תרמילים לא מכוונים לאנשים שלהם יהיו כמה חודשי הליכה על שבילים, אלא לאנשים שמשתמשים בתרמיל כמה סופי שבוע בשנה.   דווקא החברות הקטנות, דוגמת החברה שמיצרת את הG4 והמריפוסה, מקבלת פידבק מתרוהייקרים, ולכן הם משפרים את נקודות התורפה של התרמילים משנה לשנה (ולכן הדגמים של ה G4 משתפרים).
עד כמה גרניט גיר מישמת את הפידבק שהם מקבלים מטראומה אני לא יודע, אבל זה שהוא בודק את התרמילים שלהם זה סימן מצויין.


מה שחשוב לשים לב הוא שלתרמיל יש כיסים צדדים נגישים, כך שאתה יכול לשלוח יד ולקחת מהם דברים בזמן ההליכה בלי להוריד את התרמיל. (לפי התמונה לתרמיל של גרניט גיר יש כיסים קטנים כאלה). זה ממש ממש נחמד במיוחד אם אתה מטייל לבד, ואין לך מישהו שיכול לשלוח יד לתרמיל.
עידו י  
#10 נשלח : יום חמישי 14 פברואר 2008 11:28:13(UTC)
עידו י


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 31/08/2006(UTC)
הודעות: 123

תודה רבה רוני.  דרך אגב- הפחד שלי הוא לא מעמידות התרמיל לאורך זמן, אלא מהנוחות שלו. כמו כן בתרמיל הנ"ל יש גם פתח ריץ' רץ' ישירות ל"בטן". מה דעתך בכלליות על פתחים כאלה? עוד לא היה לי תרמיל כזה. כמה זה שימושי?

רוני  
#11 נשלח : יום שישי 15 פברואר 2008 13:46:03(UTC)
רוני


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/02/2004(UTC)
הודעות: 389

קיבל תודה: 2 פעמים ב 2 הודעות
אין לי שום מושג לגבי פתח ריץ רץ ישיר.    
אבל העובדה שאני לא יודע שום דבר בנושא מסויים מעולם לא מנעה ממני לתת עצות מתנשאות לגבי אותו נושא, וזה מה שאעשה גם הפעם.

אני לא חושב שפתח כזה הוא כל כך שימושי. כיסים בצד שאתה יכול להשתמש בהם בלי להוריד את התרמיל, הרבה יותר שימושיים. קח בחשבון שסביר ש 70-100% מהציוד שבתוך התרמיל יצא רק בערב, כשאתה חונה(בהנחה שאתה שם את הציוד שאתה צריך ביום יום בכיסים הצדדים). ואת הביגוד הספיר שאתה מוריד כשאתה מתחמם בבוקר אתה שם בחלק העליון של התרמיל בכל מקרה. די מהר תלמד מה לשים בחלק העליון הנגיש של התרמיל כך שהפתח לא ממש שימושי.

לגבי נוחות התרמיל. גם לנסות את התרמיל בחנות הציוד לא תלמד אותך מי יודע מה הרבה, כי חמש דקות שיהיו לך עם התרמיל על הגב לא בהכרח יראו לך את הבעיות.    רוב האנשים שמזמינים תרמיל אונליין בד"כ מסתדרים איתו ומוצאים אותו נוח.
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.