מזכיר לי נושא שהיה לי פעם עם פנס פצל של לפידות. הפנס הפך תקול בתקופת האחריות, ולפידות גבו חצי ממחירו, שהיה אז מאוד גבוה, על התיקון.
זה הפצל האחרון שהיה לי, ובחיים לא מתקרב שוב לציוד מיבוא של לפידות.
מה שהיבואנים לא מבינים זה שבחצי או שליש מהמחיר בארץ, אנחנו קונים ישירות מחו"ל כל חתיכת ציוד שרוצים. זה לא מייד וביד, אבל זה מגיע. וכל לקוח שלא קונה, זה פחות לקוח.
אם מקור הקנייה אמין, הסיכוי לתקלה נמוך. אם הפריט נקנה בחו"ל ונשלח למפעל בחו"ל לתיקון, לרוב יוחזר שלם, מתוקן או חדש, חינם אין כסף.
עוד דבר שהם לא מבינים, זה שלכל ציוד יש תחרות ותחליף. גריגורי זה אולי שם גדול, אבל ניתן לקנות, בפחות מאותו מחיר, בחו"ל, ציוד של כמה וכמה חברות שלא נופלות ואולי עולות עליו בטיבן: וגם בארץ, לתפור תרמיל בשממית, מותאם אישית, בדיוק בגודל בצורה ובמשקל שאתה רוצה, עולה פחות מהגריגורי הזה. עם אחריות מלאה לשבר ונזק!
ההודעה הזו כל כך עצבנה אותי, והתגובה של אותה מנהלת מוצר כל כך מתנשאת, יהירה, שחצנית ולקויה מבחינת הטיפול בלקוח, שהשארתי הודעה עם מה שאני חושב, במילים ברורות וחד משמעיות מאוד.
אם היבואן לא נותן שירות, למה לקנות ממנו בארץ, במחיר גבוה? גרביטי נכנסים גם הם לקטיגוריית היבואנים בעלי השירות שלא קיים.
אני קורא לאנשים כאן להחרים את תרמילי גריגורי בישראל, ולקנות רק בחו"ל. תכנסו, תמדדו, תמששו בארץ. קחו שם ומספר דגם, לכו לאינטרנט ותזמינו לעצמכם.
קנו גריגורי לתיאבון והרבה - אבל לא מיבוא של גרביטי! והחרימו את שאר המוצרים שהם מייבאים. הסבירו למוכר בחנות שאתם לא מוכנים לקנות ציוד של גרביטי כי הם לא יודעים לתת שירות ומוציאים ללקוח את הנשמה.
ואם זה מרגיז גם אותכם -פשוט להפיץ מכתב שרשרת לחברים שלכם, עם התלונה והתשובה ודעתכם בעניין, וקריאה להחרמת תרמילי גריגורי בישראל: או, שתתרגמו את עיקרי השרשור ותשלחו תלונה לגריגורי על רמת השירות שלהם בישראל, עם השאלה האם להפיץ את הקריאה להחרמתם בארץ.
ואז נדבר על "מסעות הנקמה של לקוחות מתוסכלים", ואז אולי תבין הגברת יהלומי, ששירות זה עניין מחייב, ושאף של מוכר שנמצא גבוה מידי אולי מריח אוויר צח ונקי ולא צחנה של לקוחות עם תלונה, ואפילו, רחמנה לצלן, דרישת שירות - אבל לא מריח כסף.
=ואת זה אני אומר כבעל עסק עצמאי שנותן הרבה מאוד שירות בתפעול ובתקלות, כולל הרבה שלא שלי! =
tzurlis39832.0300347222