שביל ישראל ומסלולים ארוכים בעולם
»
ישראל
»
שביל ישראל
»
שינויי מסלול ומפגעי בטיחות בשביל ישראל
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC) הודעות: 6,762   תודות: 290 פעמים קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
|
|
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE PEOPLE NEED NATURE |
|
|
|
 דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 27/05/2008(UTC) הודעות: 296
|
באיזור אחוזם הרעיון הוא כזה :
עבור את כביש 6, כן כן הכביש הזה שלא מופיע בשום מפה.
חפש את עצמך בשדות, אולי תמצא (כי סימון ברור ורציף אין לך כל כך סיכוי)
תגיע איכשהו לכביש 40.
זה הזמן לקפוץ לחוות פיליפ, אדם מקסים
תחפש דרך להתחבר שוב לשביל
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC) הודעות: 6,762   תודות: 290 פעמים קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
|
כביש 6 מגודר ואסור לחצות אותו. הכביש מסומן היום רק על המפות כאן
למה לחפש כל מיני מעברים שרק מאריכים את הדרך וצריך "לחפש" את הדרך עד כביש 40 .
יש סימון מצוין המוביל לנחל אדוריים, פונים ימינה ומערבה חוצים את הגשרים מתחת לכביש 6 ומסילת הברזל, ומגיעים לתל קשת.
השינוי הזה גם מקצר את הדרך במעט.
גם השינוי הזה ויוחאי הבעלים של חוות פיליפ (איש נהדר) מופיעים מזמן כאן
yankale1739836.5009259259 |
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE PEOPLE NEED NATURE |
|
|
|
 דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 27/05/2008(UTC) הודעות: 296
|
אחרי המעבר של כביש 6 היה קשה למצוא את הסימון בנחל
פגשתי עוד מטיילים שהסתבכו שם
(התכוונתי כמובן ליוחאי, הבן של פיליפ) אני ישנתי בדוכן של החווה
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC) הודעות: 6,762   תודות: 290 פעמים קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
|
אם זיכרוני אינו מטעה אותי, הסימונים שהיו שם כאשר עברתי במקום (לפני שנה), חלקם היו על אבנים לא גדולות במיוחד, חלקם האחר על סלע גדול שלא ניתן להזיזו.
הפתרון לסימנים "חסרים" זה ללכת לאורך התוואי של הנחל, ואם יש בעיה אז על דרך העפר שלאורך הנחל והיא מביאה אותך לכביש 40 מתחת למעביר המים.
בעוד כמה שבועות כאשר תהיה פריחה אלך שם שוב. |
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE PEOPLE NEED NATURE |
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC) הודעות: 6,762   תודות: 290 פעמים קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
|
ס yankale1740466.9724305556 |
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE PEOPLE NEED NATURE |
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC) הודעות: 5,609  קיבל תודה: 101 פעמים ב 73 הודעות
|
נמסר מהוועדה:
שינוי בשביל ישראל ושביל ירוק במקטע שבין עין חינדק לעינות עוזי – כאשר באים מעין חינדק, השביל כעת אינו ממשיך בעליה התלולה דרומה, אלא ממשיך כ 10 מטרים בכיוון מעלה הערוץ, עולה לטראסה וממשיך לאורכה כ 100 מטר. השביל עולה לכביש אספלט הישן לעוד כ 200 מטר וממשיך במעלה הערוץ לאורך דרך עתיקה וחורבה חקלאית. ישנו שביל שקוף (פניה שמאלה כשבאים מעין חינדק) המוביל לשומרה (מבנה אבן) ולבור מים פתוח. בהמשך השביל מטפס לאורך מדרגות עתיקות ושומרה נוספת, ועולה על דופן הערוץ דרך היער עד דרך יער ישנה. השביל חותך מערבה על הדרך (ימינה כאשר באים מעין חינדק)כ 300 מטר ועולה על כביש אבן ספיר-הדסה בעיקול החד. השביל ממשיך בעברו השני של הכביש בדרך האדומה, ואחרי 50 מטר חוזר לדרך הירוקה במעלה הערוץ. לאחר כ 100 מטר השביל פונה בחדות מערבה (ימינה כאשר באים מעין חינדק) וממשיך על קו גובה כקילומטר בשביל הולכי רגל. בדרך מספר מעיינות חרבים עד עין תמר, שבו זרימה חלשה ובריכה לא מלאה. השביל ממשיך עוד כ 100 מטר עד עינות עוזי, ובהם בריכות מלאות. מכאן השביל ממשיך כמקודם לכיוון חרבת סעדים.
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 11/10/2008(UTC) הודעות: 810
|
ממתי השינוי הזה ? הייתי באזור זה לפני חודשיים, ולדעתי זה עדיין היה התוואי הישן (אותו עשיתי לפני כשנה וחצי) ?
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC) הודעות: 5,609  קיבל תודה: 101 פעמים ב 73 הודעות
|
את מי אתה שואל? אם אותי- המידע הגיע ישירות מהוועדה לפני יום
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC) הודעות: 6,762   תודות: 290 פעמים קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
|
המסלול הרבה יותר יפה מהמסלול הקודם וגם עוקף את העליה התלולה מאבן ספיר. היום עשיתי אותו. הוא מאריך את השביל בכשני ק"מ.
ההליכה בערוץ מזרחה מעין חינדק בעליה יפה מאוד, הולכים בין טרסות עתיקות משני צידי הערוץ.
הקק"ל עשו עבודה יפה ופרצו שביל בתוך חורש זיתים ואורנים בקטע בין עין חינדק לכביש של אבן ספיר. |
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE PEOPLE NEED NATURE |
|
|
|
 דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 11/10/2008(UTC) הודעות: 810
|
דווקא מאוד נהניתי מהעלייה מאבן ספיר. אפילו כל משפחתי ומשפחת גיסתי נהנו. עם ילדים קטנים, תינוקת וכלבה.
מקווה שהשינוי אכן משלם את עצמו.
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC) הודעות: 5,609  קיבל תודה: 101 פעמים ב 73 הודעות
|
לינקל'ה- הקטע החדש מסומן?
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC) הודעות: 6,762   תודות: 290 פעמים קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
|
בוודאי שמסומן עם צבעים חדשים ובוהקים. תענוג לעיניים...  |
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE PEOPLE NEED NATURE |
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 28/12/2009(UTC) הודעות: 918
קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
|
שינוי בתוואי שביל ישראל באזור עשר טחנות
עקב עבודות בגשר פנחס רוזן, מתחם עשר טחנות והמעבר מתחת לגשר יהיו חסומים.
לבאים מכיוון פארק הירקון (מצפון לדרום): עולים לרחוב בכור שטרית במקום לרדת לעשר טחנות, חוצים את רחוב פנחס רוזן ברמזור (נא להמתין בסבלנות ....) ,יורדים לכיוון הירקון וטיילת קריית עתידים וממשיכים משם את הדרך במסלול הישן.

לבאים מכיוון קריית עתידים (מדרום לצפון): פונים ימינה עד רח' ראול ולנברג וחוצים את פנחס רוזן ברמזור לכיוון רח' בכור שטרית, וממנו יורדים לשביל העפר שבפאתי פארק הירקון, בואך איצטדיון האתלטיקה.

נתיי40404.8803472222
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 12/08/2007(UTC) הודעות: 161
|
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC) הודעות: 6,762   תודות: 290 פעמים קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
|
עשר טחנות! האתר של שבע טחנות נמצא מערבה בפארק הירקון. |
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE PEOPLE NEED NATURE |
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 28/12/2009(UTC) הודעות: 918
קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
|
yankale17 כתב/ה:עשר טחנות! האתר של שבע טחנות נמצא מערבה בפארק הירקון.
יענקלה צודק. שבע טחנות זה 3.5 ק"מ מערבה בתוך הפארק

|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 28/12/2009(UTC) הודעות: 918
קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
|
שינוי בתוואי השביל באזור חדרה.
בעקבות השלמת המעבר העילי מעל פסי הרכבת ברח' אהרונסון בחדרה, תחסך מהשביליסטים חציית הפסים.
הבאים מצפון (מכיוון גשר אולגה) יפנו ימינה בכיכר אל המעבר העילי (ולא ימשיכו ישר לרח' אהרונסון כבעבר) וילכו על המדרכה הדרומית שלו עד ההתחברות לרח' שמעוני- משם - יחצו את הכביש וימשיכו עד דרך הרכבת, ומשם דרומה כמקודם.
הבאי ם מדרום (מכיוון תחנת הרכבת), יפנו ימינה בכיכר שבקצה דרך הרכבת (ולא ימשיכו ישר כבעבר), וכמה עשרות מטרים, ליד ההתחברות של המעבר העילי עם רח' שמעוני, יחצו את הכביש וילכו על הגשר החדש על המדרכה הדרומית. לאחר סיום ההליכה על הגשר החדש יפנו שמאלה לכיוון גשר אולגה וימשיכו כמקודם.
הנתיב החדש מסומן היטב!
תמונות מהסלולארי שלי אעלה בהמשך.
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 28/12/2009(UTC) הודעות: 918
קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
|

מצטער על האיכות - צולם בסלולארי בשעה חשוכה למדיי.
בתמונה ניתן לראות את הגשר החדש בחדרה והמדרכה עליה עובד השביל
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 14/11/2005(UTC) הודעות: 5,609  קיבל תודה: 101 פעמים ב 73 הודעות
|
אנחנו שמחים לבשר כי שליחנו לתפקדיים מיוחדים מסתובב על השביל בשעות לא שעות , בתנאים קשים, לבדו וללא גיבוי, תמיכה ולוגיסטיקה. אנו תקווה כי לאחר שיאושר תקציב הממשלה של 998 מיליחארד שקל נוכל לאפשר לו לשדרג את הנייד שלו לדור 2.43.
במידה ולא יתאפשר נדאג לספק לו פנסים ועצים לבניית מדורת איתות אינדיאנית.
והשאלה הכי חשובה- איפה אלון בתמונה?
|
|
|
|
משתמשים הצופים בדיון זה |
Guest
|
שביל ישראל ומסלולים ארוכים בעולם
»
ישראל
»
שביל ישראל
»
שינויי מסלול ומפגעי בטיחות בשביל ישראל
עבור לפורום
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.