ifat
#1 נשלח : יום ראשון 07 יוני 2009 13:04:04(UTC)

הצטרף: 27/05/2009(UTC)

היי לכולם, קיבלתי את ההודעות של כולכם, אני מאוד שמחה שיש מענה.

יש לי משהו נחמד לשתף אתכם.

ביום שישי קבעתי עם בעלי שנצא בשבת לטיול מראש העין (שם אנחנו מתגוררים) עד ת"א, שהגענו לתחנת הרכבת ראיתי את הסימון של שביל ישראל ובהתרגשות אמרתי לו :"חיפשתי שותפים לשביל באמצע השבוע לאזור אחר והנה אנחנו מוצאים את עצמינו הולכים בשביל ישראל מבלי שתכננו מראש", תקשיבו, הלכנו מ-10 בבוקר עד 19:30 בערב באופן רצוף עם 3 הפסקות בלבד של 10 דקות כל אחת, באמצע הדרך אבא שלי (שהוא גם המלאך שלי) הקפיץ לנו מים, המסלול היה מדהים, נהננו מכל רגע, פגשנו 4 חבר'ה שעושים דרכם מאילת, כ"כ קינאתי בהם כי זה החלום שלי לעשות את כל השביל, הגענו עד לאזור הנמל, שם רגלינו כבר אמרו די, המתנו עד שתצא שבת (אנחנו שומרי שבת), אבי בא לאסוף אותנו, חזרנו הבייתה סחוטים, עייפים, מטונפים אבל.... הכי מרוצים כי היה פשוט נפלא.

מצחיק שלפני שנה עשיתי הליכה מראש העין לת"א ובחזרה, (דרך כביש ראשי כי פחדתי ללכת לאיבוד, מה גם שהייתי לבד) יצאתי ב10 והגעתי בחזרה ב17:00, בשביל ישראל השבילים מתפתלים ואנחנו מוצאים את עצמינו הולכים והולכים באותו אזור כמה שעות, אבל שווה כל דקה כי ראינו נופים מקסימים שלמרות שהם 5 דקות מהבית לא ידענו שהם קיימים, פגשנו אנשים רבים בדרך, חלקם משפחות שלמות עם תינוקות, רוכבי אופניים בשפע.

החלטתי שאיפה שסיימנו שם אמשיך בפעם הבאה, לכן פעם בשבוע בעלי יקפיץ אותי לאיזור שממנו הפסקתי, אלך עד שעות הערב לאן שהשביל יוביל אותי ואז הוא יבוא לאסוף אותי, כך אעשה את השביל איזי איזי עד שאגיע לצפון, אם מישהו מעוניין להצטרף אליי אז בשמחה.

אני מפעילה בימי הולדת ואירועים וגם די ג'יי לילדים ונוער, החודש הזה יש לי אירועים סגורים וזאת הסיבה שאני לא יכולה לצאת ליותר מיום, לכן אעשה יום פה יום שם, ביולי בעזרת השם בעלי לוקח חופש שבועיים על מנת לסייע לי עם הילדים כדי שאוכל להגשים את החלום הקטן הזה של שביל ישראל, אני חייבת לציין שהיה לנו מאוד קל מבחינת התמצאות, פשוט הלכנו והלכנו מבלי להתבלבל בזכות הסימונים, לא נתקלנו בבעיות, חוץ מהמים, לקחנו הרבה בקבוקים שהיו אמורים להספיק למסלול שתכננו, לא ידענו שבסוף נלך בשביל, לא ידענו כלל שהוא כזה ארוך, אבל לקחנו ריזיקה כי ידענו שנגיע מתישהו לגשר ירקון/מורשה שם נוכל לעלות על הגשר ולקחת מים מאבא שלי שמראש הציע שאם נצטרך אותנו הוא יגיע לאן שנרצה.

אז זהו חברים, השבוע הזה אני ממשיכה מהנמל צפונה, אם מישהו רוצה להצטרף ליום מפרך ומהנה מהבוקר מוקדם עד שעות הערב שיפנה אליי למייל האישי, אני יוצאת בין כה וכה.

שיהיה לכם אחלה שבוע.

יפעת    [email protected]

libi
#2 נשלח : יום שלישי 09 יוני 2009 04:30:15(UTC)

הצטרף: 17/05/2009(UTC)

איזה יופי!

yanivjaniv
#3 נשלח : יום שלישי 23 יוני 2009 19:45:31(UTC)

הצטרף: 02/04/2009(UTC)

כל הכבוד לכם!
ובמיוחד שהצלחתם גם לשמור שבת וגם לתאם עם האבא אספקת מים לגשר...