זמי1
#1 נשלח : יום ראשון 03 אוקטובר 2010 19:12:59(UTC)

הצטרף: 14/11/2005(UTC)

לכל השביליסטים- כאשר אתם במרחק יומיים מירושלים, מצפון או מדרום, טלפנו למאהל משפחת גלעד שליט, תאמו הגעה, תאמו התנדבות ועזרה של כמה שעות שניתן במאהל שלהם ברחוב עזה 1 ירושלים ליד בית ראש הממשלה, צריכים עזרתכם.

בתוקף "סמכותי" אני מכריז כי המאהל של משפחת שליט הינו "מלאך שביל" . בשלב זה לא ניתן ניתן ללון ליד המאהל .

איך מגיעים- מהמקום הכי קרוב לירושלים קחו אוטובוס או בואו ברגל למאהל, אנחנו נציג כאן מפה מדויקת בימים קרובים. לפרטים נוספים כתבו אלי, כנסו לפורום החדש שלנו  - הז מ נ י  - של גלעד שליט וקראו שם מה ניתן לעשות עוד.

השביל מסומן בשלטים מתאימים , חצים צהובים  וסרטים צהובים.

זו איננה מודעה פוליטית אלא בקשה לתמוך במשפחת שליט בתקופה הקשה והארוכה שהיא עוברת, כולם בעד אחד.

זמי140459.7399189815
זמי1
#2 נשלח : יום ראשון 03 אוקטובר 2010 22:16:18(UTC)

להלן פרוט המסלול עד שנשים מפה:

משביל ישראל לרדת בעין חנדק ולעבור לשביל ירושלים, ללכת על שביל ירושלים עד שהוא חצוה את רחוב עזה, שם לחצות לרחוב מולכו, שמאלה לרחוב עבדיה מברטנורא עד לרחוב בלפור ומיד תראו את המאהל.

זמי1
#3 נשלח : יום שני 04 אוקטובר 2010 17:52:18(UTC)

הוראות הגעה למאהל של משפחת שליט מעין חינדק על שביל ירושלים

המרחק מעין חינדק למאהל כ 12 ק"מ.

מי שהולך עם המדריך האדום התאור מופיע בתאור שביל ירושלים מעין חינדק להר הצופים. כאשר מגיעים לרח' רד"ק וחוצים את רח' עזה על רח' מולכו,

אחרי כ 50 מטרים פונים שמאלה לרח' עבדיה מברטנורא ושוב שמאלה בפינת בלפור והגעתם.

הנה תאור דרך מקוצר מעין חינדק על שביל ירושלים עד למאהל המשפחה: הסימון בתוך ירושלים בעייתי. מחוץ לעיר סימון כחול.

עולים על דרך עפר לכיוון צפון ואח"כ פונים מזרחה בעליה וחוצים את כביש 396. מעבר לכביש יש שלט של שביל ירושלים. ממשיכים עם הסימון (הכחול)

והשביל מתחבר עם שביל הדסה. שביל הדסה מגיע לכניסה לעין כרם. בעין כרם יורדים עד למעין מרים, פונים שמאלה לרח' המעיין ושוב שמאלה ברח'

עין כרם. ימינה ברח' הצלפים ויוצאים מעין כרם בנחל עין כרם. מגיעים להר הרצל ולככר הולנד. פונים שמאלה לשד' הרצל ובכיכר דניה פונים ימינה ויורדים

במדרגות ברח' אריאל תמס. ברח' החלוץ ימינה ומייד שמאלה ברח' חביבה רייך. יורדים ברח' הגיא, חוצים את דרך בגין על גשר לאיזור

האוניברסיטה העברית. פונים שמאלה אחרי הגשר ועולים עד ליציאה מהאוניברסיטה לרח' רופין מול משרד האוצר.  ממשיכים על רח' רופין עד לעליה

למתחם הכנסת (שמאלה) לרח' קפלן. בצומת הראשונה פונים ימינה וחולפים ליד סמל המנורה. חוצים את דן הוורדים ויורדים לעבר גן סאקר כאשר בדרך

עוברים ליד מרכז הצפרות של החברה להגנת הטבע. יודים לעבר גן סאקר פונים ימינה ועוברים במעבר תת קרקעי מתחת לרח' רופין. אחרי מרחק

קצר פונים שמאל למנהרה נוספת מתחת לרח' הזז ועולים לעבר רח' סעדיה גאון. חצי שמאלה לרח' אפלסי ובמספר 25 נמצאת דירת מרתף שבה התגורר

הזוג הצעיר עליזה ומנחם בגין בשנת 1943. עוברים ליד קבר יאסון וברח' רד"ק פונים ימינה יורדים למטה חוצים את רח' עזה לרח' מולכו.

שמאלה ברח' עבדיה מברטנורא ושוב שמאלה בפינת בלפור והגעתם.

הנה המפות:

מפה 26 במדריך:

מפה 65 במדריך:

מפה 64 במדריך, המאהל מסומן על המפה:

הערה: המפות מוגנות בזכויות יוצרים של מפ"י ושל אשכול.

זמי140455.6771180556
זמי1
#4 נשלח : יום חמישי 07 אוקטובר 2010 12:31:03(UTC)

הצטרף: 14/11/2005(UTC)

נא לשים לב לעידכון- לא ניתן לישון במאהל משפחת שליט בשלב זה.
mark
#5 נשלח : יום שישי 08 אוקטובר 2010 13:00:50(UTC)

דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: אורח
הצטרף: 11/10/2008(UTC)

נא לשים לב להודעה זו - הסרטים הצהובים, עם כל הכוונה הטובה, זה זיהום סביבתי, תרבותי, ואסטתי. בדיוק כמו שהסרטים הכתומים עדיין מתגוללים ברחבי הארץ, למרות שכבר נשכח מה הם הביעו.

זו דרך לצאת ידי חובה ולא תמיכה אמיתית. מי שתומך בעניין, במשפחה, מזדהה וכדומה, שימצא דרך "נקייה" יותר לעשות זאת.